Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Bo ali ne bo? aka Evrovizija 2011!

Posted by zogca na maj 12, 2011

70 Responses to “Bo ali ne bo? aka Evrovizija 2011!”

  1. zogca said

    Vsako leto imamo evrovizijsko objavo in potem debato. Seveda se tradiciji ne gre izneveriti.

    Bo ali ne bo? Jaz se bolj nagibam k ne bo (seveda upam, da se motim), ampak verjetno je razlog za pesimizem, da mi pesem sploh ni všeč (v evrovizijskem smislu, drugače da). Punca mi ima lep glas, ampak pesem se mi ne zdi evrovizijska. Od drugih držav pa pesmi ne poznam, zaenkrat, razen seveda bosansko poznam, ipak gre za mojega najljubšega pevca.😉

  2. karmen said

    Meni je bilo izbiranje imen taka lušna zadeva, samo moj okus za imena je zelo specifičen. Za punce so mi všeč npr. dolga in težko izgovorljiva imena, za fante pa nemška imena, in si potem kdo misli, da sem kakšen nacifrik.🙂

    Jupiter trigon ascedent: prvo pogledaš, kje je Jupiter, ki ti tvori trigon na ascedent, in čemu vlada. Pri meni je v 4. hiši in vlada prvi hiši. Zato pričakujem vse še močneje. In ja, ugodno naj bi vplival na počutje, pa tudi na tvoje najpomembnejše zadeve v življenju. Če včeraj še ni prijel, moram priznati, da ga danes že malo čutim. Nekaj zadev se mi je srečno obrnilo.

    Maxi, kako tvoje počutje?

  3. zogca said

    Falila si objavo? A prekopiraš komentar pod spodnjo, jaz pa ga tukaj izbrišem?

  4. webmaher said

    Karmen ker te pa je tako prikupno zmešal:mrgreen:

  5. webmaher said

    če bo prišla naprej kar bo malo čudo jo posnamem v HD in objavim exluzivno na Žogcinem blogu…finalni nastop kakopak, da se ne bi napak razumeli :mrgreen.

  6. karmen said

    Joj,sori Žogca, naredi kar hočeš, da bo prav.

  7. zogca said

    Evo, sem skopirala pod spodnjo objavo, tukaj pa bom izbrisala.

  8. zogca said

    V bistvu mi komad postaja všeč.😉

    Par dni nazaj sem brala, mislim, da na MON-u, da naj bi Maja imela debele noge. Tale punca debela??? Svašta, res.

  9. Izbrana said

    Web….obljuba!?🙂
    Bravo, Maja!

  10. zogca said

    Čakamo Weba, čakamo.

    Do takrat pa mal muzke …

  11. zogca said

  12. zogca said

  13. zogca said

  14. webmaher said

    hej, jej, dečvi a vidve znata brati:mrgreen:
    no tole je vsekakor presenečenje, ker pesem ni glih oh in sploh ampak očitno se pozna da gre 50% glasov od strokovnih komisij, ki so kot kaže res strokovne:mrgreen:
    I za brana kdaj naj bo danes kavica na mizi:mrgreen:

  15. zogca said

    Aaaaaaaa … Prebrala zdaj še enkrat.🙂

  16. The Saint said

    Držim pesti za kokolo iz Estonije. Dobra pesem, dober nastop🙂

  17. zogca said

    A to se ne bo patriotsko navijalo ali kako? 🙄 Potem tudi meni verjetno ne bo nihče zameril navijanja za Dina Merlina, ki je že deset let moj najljubši pevec.

  18. Izbrana said

    Ajej, sorči Web….😳

    Jaz bom zagotovo navijala patriotsko! Čeprav, kar se mene tiče, moja pričakovanja je dosegla! Kar bo več, bo samo še večje zadovoljstvo….🙂
    Mislim pa, da večkrat jo pogledaš in poslušaš, bolj je jasno, da je dostojno predstavila Slovenijo….

    Kdaj kavica….? Meni paše kadarkoli😉

  19. zogca said

    Mislim, da je to tudi glavna težava te pesmi. Da jo je treba slišati večkrat, da ti je jasno, da je pesem dobra. Zmagujejo pa tiste, ki gredo v uh instantno. Spomnimo se leta 2009, tipičen primer instanta.🙂

    Mislim pa, da večkrat jo pogledaš in poslušaš, bolj je jasno, da je dostojno predstavila Slovenijo….

  20. webmaher said

    kavica za I za brano:mrgreen:
    Pričakujem uvrstitev med 20, če bo med deset bo senzacija:mrgreen:
    Imel sem včeraj občutek kt da je blo vse na plejbek pa naša mislim, da se je najbolj potiho slišala😆
    Glas ma pa morebiti boljši od Maje samo Jodlarka:mrgreen:

  21. zogca said

    Bomo vsi gledali???

    Jaz bom še palačinke pekla. Menda so strokovne žirije že glasovale in neuradno naj bi italijanska pesem dobila največ glasov strokovne žirije. Slovenija naj bi po teh glasovih bila na 13. mestu. Tako so rekli na dnevniku zdaj.

  22. lynx said

    Bomo vsi gledali???

    Jaz ne morem tudi če bi hotel.

  23. zogca said

    Služba?😦

  24. Tana said

    Bomo vsi gledali???

    Seveda bomo gledali in navijali za našo Majo.

    Držimo pesti🙂

  25. zogca said

    Tooo!

    Se potem beremo tukaj. Jaz bom kot vsako leto pisala svoje vtise. Upam, da jih boste tudi vi.😉

    Vmes bom pa še nekaj palačink napekla. Se spodobi.

    Zdaj moram pa prešnofati, zakaj se mojemu tako dopade Estonka.

  26. lynx said

    Vmes bom pa še nekaj palačink napekla.

    Lačen! 😦

    Zdaj moram pa prešnofati, zakaj se mojemu tako dopade Estonka.

    Zato ker je drugačna kot ti ali zato ker se mu sploh ne bi smela? 😉

  27. Tana said

    Ta Slakonja bi bil pa greha vreden🙂

    Aja gledam TV1 Spet doma Mario.

  28. zogca said

    Jaz tudi!!!

    Lačen!

  29. zogca said

    Samo firbec.

    Zato ker je drugačna kot ti ali zato ker se mu sploh ne bi smela?

  30. zogca said

    Zdaj ne več.🙂

    Aja gledam TV1 Spet doma Mario.

  31. lynx said

    Samo firbec.

    In kakšna je razlaga?

  32. zogca said

    Jup, bi znala biti njegov tip.😉

    In kakšna je razlaga?

  33. zogca said

    Cel kup všečnih komadov do zdaj.

    Bosna in Hercegovina: Dino Merlin – Love In Rewind
    Danska: A Friend In London – New Tomorrow
    Madžarska: Kati Wolf – What About My Dreams?
    Irska: Jedward – Lipstick
    Estonija: Getter Jaani – Rockefeller Street
    Francija: Amaury Vassili – Sognu …

  34. Tana said

    Jup, bi znala biti njegov tip.

    Saj, ko sem jo zdaj gledala, se mi je zdelo, kot da sta si (malo) podobne; s tem da ona res ni blond🙂 Ne vem no, res🙂

  35. Tana said

    Aja, pesem pa mi nobena (vsaj do sedaj) ni bila všeč🙂

  36. zogca said

    Jaz??? Meni se zdi, da niti malo.

    Saj, ko sem jo zdaj gledala, se mi je zdelo, kot da sta si (malo) podobne

  37. zogca said

    Ti si pa fejst zahtevna.

    Evo, meni je zdaj romunska všeč.

    Aja, pesem pa mi nobena (vsaj do sedaj) ni bila všeč

  38. zogca said

    Tudi avstrijska ni slaba.

    Ne vem, se mi zdi, da je v primerjavi z zadnjimi leti … Da je letos največ dobrih komadov.

  39. Tana said

    Jaz??? Meni se zdi, da niti malo.

    Res, brez heca; pa ne vem točno zakaj, nekaj na njej mi je podobno.

    Romunsko pa sem zamudila, ker sem bila na balkonu🙂 saj veš kaj sem delala🙂

    Avstrijska mi je pa všečna tako pevka kot pesmica🙂

  40. Tana said

    No pri tej se pa strinjava🙂

  41. zogca said

    Evo, tudi on pravi, da si nisva podobni.

    Res, brez heca; pa ne vem točno zakaj, nekaj na njej mi je podobno.

  42. zogca said

    Še predobro.😉

    saj veš kaj sem delala

  43. zogca said

    Majin nastop mi je super. Ampak žal mislim, da je treba ta komad slišati večkrat, da ti je všeč. Meni je po vsakem poslušanju bolj.

  44. Tana said

    On bo že vedel bolje od mene, kaj je in kaj ni; pač občutek🙂

    Maja je bila super, super …. je pa neverjetna za svojih 19, krasna punca.

  45. zogca said

    Totalno krasna. In zelo lepo zna koketirati s kamero, kar nocoj ni obvladalo veliko pevk.

  46. maxi said

    Zdaj moram pa prešnofati, zakaj se mojemu tako dopade Estonka.

    Seveda, (lepa) brineta. .🙂
    hec, hec…😉

  47. zogca said

    Strašno predvidljivo glasovanje do zdaj.

  48. Tana said

    Nepredvidljivo ja, ampak komaj na polovici; tako da ni za obupat. Smo pa že itak zmagovalci, da smo sploh prišli v finale🙂

  49. Tana said

    Super. Čestitke Maji.

    Vsem pa lahko noč in lepe sanje.🙂

  50. zogca said

    Od toliko dobrih komadov letos potem zmaga en totalno beden. Vsaj meni je beden.

    Tudi od mene lahko noč in lepe sanje.

  51. webmaher said

    Sestrska ljubezen, nimaš kej kva:mrgreen:
    Maja maja nad pričakovanji:mrgreen:

  52. webmaher said

    daj ga na vrh:mrgreen:

  53. Jazz said

    Smola pa taka! Najprej slaba pesem,pol pa še uvrstitev…

  54. zogca said

    Bom zamenjala, hvala.

    daj ga na vrh

  55. zogca said

    Poslušam in drugo mesto mi ni všeč.

  56. zogca said

    Nič mi ni jasno, kako je ta pesem zmagala.

  57. webmaher said

    I za brana bo v redu:mrgreen:
    Dokler bo tako glasovenje bo vse možno, razen da zmagamo mi😆

  58. Izbrana said

    Odlično!!! Lupčka😉 …..
    Vse ostalo ne bom pametovala! Lahko samo rečem, da mi zmagovalka ni všeč, oziroma, da je bilo veliko boljših od te…. Pa melodijo imam v ušesih že od prej. Me prav jezi, ker se ne moram spomnit….ampak bom našla!

    Sistem glasovanja omogoča točno to, kar se je zgodilo in je prav smešno. Moj desetletnik je nekje na polovici začel ugibat za posamezne države, komu bodo namenile 8, 10 in 12 točk. Presenetljivo veliko jih je uganil! Ne, ni glasbeni mojster. Ga pa zelo zanima in obvlada “zemljepis”😉 !

    I za brana bo v redu:mrgreen:

  59. webmaher said

    Hvala I za brana, zemljepis sem svojčas tudi jaz zelo obvladal:mrgreen:
    Sistem bi morali spremeniti, predvsem klice, ki so recimo v Nemčiji bili 6X cenejši kot pri nas … za tiste , ki ne veste imamo tudi plače in penzije 6X večje od bogih Nemcev:mrgreen:😆:mrgreen:

  60. zogca said

    Jaz sem uganila skoraj vse.

    Presenetljivo veliko jih je uganil!

  61. webmaher said

    Za pravnico:

    Informacije o avtorskih pravicah: Maja Keuc No one
    Vaš videoposnetek Maja Keuc No one morda vključuje vsebino v lasti ali upravljanju teh subjektov:
    •Subjekt: EBU Vrsta vsebine: Avdiovizualna vsebina
    Kaj naj storim?
    Vam ni treba narediti ničesar. Videoposnetek je na voljo vsem za ogled. V nekaterih primerih se bodo oglasi prikazali zraven videoposnetka. :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  62. webmaher said

    Pravnica kje se skrivaš😆
    Kavica za I za brano:mrgreen:

  63. Izbrana said

    Bi mi zdajle pasala ena tazaresna!🙂
    Hvala.

    Kavica za I za brano:mrgreen:

  64. webmaher said

    Men tut ta zaresna ta hip kaj dosti ne nuca, zgleda da je nekaj v zraku pa bom mal šel v horizontalo😆

  65. zogca said

    Tukaj. Kje je problem? Video se rola.

    Pravnica kje se skrivaš

  66. webmaher said

    Služijo z mojim delom, predvidevajo morda, da ni moje a oni rolajo svoje reklame in briga njih:mrgreen:

  67. zogca said

    Nas pa tudi, a ne?

  68. webmaher said

    Pa že:mrgreen:

  69. zogca said

    Zdaj ko je Evrovizija pase, se lahko vrnemo k svoji normalni muzki.

    Še vedno moja najljubša pesem. Ne morem se je naveličati.

  70. rimljancek said

    je pa žalostno, da se sramuje svojega jezika

Leave a Reply

 
