Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena majska!

Posted by zogca na maj 2, 2011

55 Responses to “Ena majska!”

  1. zogca said

    Ste vsi spomladanski in se nikomur ne ljubi klepetati?😦

  2. alexia said

    Sem ti hotela češnje prilepit, pa ne znam ,ti jih bom pa prinesla v pokušino,danes brane….

  3. zogca said

    Idealno.😉

  4. maxi said

    Ste vsi spomladanski in se nikomur ne ljubi klepetati?😦

    Meni se ljubi marsikaj, ne ljubi se mi pa klepetati.🙂

  5. lynx said

  6. webmaher said

    za I za brano:mrgreen:

  7. zogca said

    Ni mi jasno, zakaj se je tvoj komentar zataknil v spamu.

    Maxi ni za klepet?😉 Ups.

    Ne bom vprašala, kaj je tisto, kar se ti ljubi.😉

    Meni se ljubi marsikaj, ne ljubi se mi pa klepetati.

  8. zogca said

    Jedla prve češnje letos!!!

  9. lynx said

    Meni se ljubi marsikaj, ne ljubi se mi pa klepetati.

  10. Jazz said

    7.zogca said
    maj 4, 2011 at 11:55 am
    Ni mi jasno, zakaj se je tvoj komentar zataknil v spamu.

    Ne podcenjuj ti Spamhakeljc! On že ve… 😛

  11. zogca said

    Misliš, da Maxi dejansko je sumljiva?😉

  12. zogca said

  13. maxi said

    Misliš, da Maxi dejansko je sumljiva?😉

    Wona zagotovo je sumljiva.😛

  14. zogca said

    Samo da jaz nisem.

    Sem pa ziher lena. Kavčanje je glavna aktivnost. In trenutno serija My family. Fuzbala gledala nisem, prelena za to.

  15. Izbrana said

    Izivaš!!!😈 😆

    za I za brano:mrgreen:

  16. Izbrana said

    Drugače pa…tudi meni se zadnje dni nekaj ne ljubi čvekati!
    Se mi pa ljubi…..😉
    Mah ja, maj!🙂

  17. zogca said

    Ampak res najlepši mesec!!!!

    Mah ja, maj!

  18. zogca said

    Danes poslušam (že desetič najmanj) en fejst nezdrav komad.

  19. webmaher said

    kdo izziva in zakaj:mrgreen:
    I za brani se samo ljubi, jebeš ostalo:mrgreen:

  20. zogca said

    Jaz bi spala in podnevi in ponoči.

  21. webmaher said

    kdo ti brani, da ga tepemo:mrgreen:

  22. lynx said

    Jaz bi spala in podnevi in ponoči.

    Boljše kot da bi se ti bruhalo.

  23. zogca said

    Mi je kakšen dan tudi slabo. Ne toliko, da bi bruhala, ampak malo pa ja. Najbolj mi je pa moteče to, da skoraj vsak dan zvečer dobim rahlo vročino, tam 37,2, 37,3, toliko da me zebe in mi ni do ničesar, bi samo spala. Tako je zadnja dva tedna. Eh, bo že bolje.

  24. webmaher said

    torej je fantek že na poti, kenede I za brana:mrgreen:

  25. zogca said

    A punčke ne delajo takšnega urnebesa notri?😉 Zdaj ob štirih zjutraj pa ne spim. 🙄

  26. lynx said

  27. lynx said

  28. Jazz said

  29. Jazz said

    Če smo že vsi razneženi…. 😉

  30. zogca said

    Nekateri nismo razneženi, ampak samo zaspani.😉

  31. zogca said

    Jutro!!!!!!!

    Koma. Ampak je treba it hodit ob žici. Ne vseh 35 kilometrov, seveda.

  32. maxi said

    Ena junijska;😉

  33. zogca said

    Maxiiiiiii!

  34. Izbrana said

    Ena božična…..🙂
    Mal za hec, za dobro voljo, Žogca…ne bit huda!🙂
    Ti pa res želim, da se ti letos zgodi prav ‘božični poljub….nocoj za vekomaj’! Sploh ne smem pomislit, ker postanem prav raznežena in si res ne moreš mislit, kako zelo sem prav srečna zate!!!!

  35. zogca said

    Joj, te pokličem enkrat kmalu, da ti povem malo o tem, kako mi je slabo, kako skoraj vsak večer dobim malo vročine in sem kot povožena. Ko to mine, bom pa tudi jaz srečna. Trenutno je vse skupaj malo zoprno. Zato sem tudi blog malo zanemarila, enostavno nimam moči zvečer več za nič.

    zelo sem prav srečna zate

  36. zogca said

    Če bo točen, bo glih na božični večer.😉 Čeprav rok mi bodo postavili glede na zadnjo menstruacijo, to vedno počnejo. Me sploh ne čudi, da potem toliko otrok zamuja.

    letos zgodi prav ‘božični poljub

  37. maxi said

    Maxiiiiiii!

    Hmm…da?😉

  38. zogca said

    Vesela sem, da te vidim.🙂

  39. webmaher said

    Botrca Maxi in vodja protokola I za brana:mrgreen:
    Drži se Žogca, bo kmalu bolje🙂
    Lahko pa Hausa prosim za en mal Vikodinčka:mrgreen:

  40. webmaher said

    Za I za brano kakopak:mrgreen:

  41. zogca said

    Upam. Pravijo, da te nevščenosti potem minejo in ne nekaj časa kar fajn, dokler se seveda več ne moreš premikati.😉

    Ta teden imam pregled, da vidim, kaj je na stvari. Ali je vse, kot mora biti. In koliko jih je notri.😉

    Drži se Žogca, bo kmalu bolje

  42. webmaher said

    Držim pesti, itak bo tako kot mora biti je že vse zmenjeno na višjem nivoju .-)

  43. trisha33 said

    Tudi meni je dostikrat slabo, pa ne bruham. Sem pa utruuujjenaaaaa… Mi je prav moteče, ker sem vajena skoz bit v akciji. Jaz imam pregled šele naslednji teden, ko bom že v 11. tednu. Kar pozno. Sam kaj čem, tko je. A ti mogoče veš, če imamo zaradi let nuhalno zastonj?

  44. zogca said

    Ti, ne vem, kako je z nuhalno. Jaz samo to vem, da se bom naročila pri Pušenjaku v Dravljah. Ker jaz brez njega tako in tako ne morem nič.🙂 Drugače imam pa v sredo prvi pregled, tudi pri Pušenjaku v Leonišču. In v Leonišču moram delno plačati prvi pregled, 25 evrov, ker se tudi drugače pregledi doplačujejo, nadstandard. Ko pa enkrat potrdijo nosečnost, je vse zastonj. Mi je pa čudno, da so tebe na prvi pregled naročili v enajstem tednu. Praksa naj bi bila osmi teden za prvi pregled in potem dvanajsti teden za nuhalno. Jaz počasi začenjam paničariti pred sredo, ipak se zame spodobi, da paničarim. Kaj če je kaj narobe, kaj če sta dva?

  45. zogca said

    Aja, jaz bruham tudi ne. Ena takšna posebna slabost je to, kot ne bi bila v želodcu, ampak v vratu, grlu, težko opišem. Mi pa smrdijo določene stvari, da ni za opisat. Ko gospod kuha, sem večino časa na balkonu, ker enostavno ne zdržim, sploh vonja praženja čebule. Pa kar naenkrat se spomnim … Na primer, v ponedeljek mu naročim, naj mi prinese Orangino. Spijem en deci, dam v hladilnik in naslednji dan izjavim: “Da mi nisi več nosil Orangine domov, ker mi je slabo, ko samo pomislim nanjo.” Kdo bi razumel?

  46. trisha33 said

    Joj, vem, tudi z mano je podobno. Določene hrane mi ne smeš kazati. Da o močnem rožnatem parfumu sodelavke niti ne govorim. Dobro, da sem sama v pisarni in da to zavoham le na hodniku. Imam pa sicer ful čuden apetit – pojem bolj majhne obroke, vendar pa moram skoraj non stop kaj jesti, če ne mi je slabo. Pa trebuh imam že kar velik…

    Sicer pa ja, 11. teden je pozno. Vendar sem tik pred nosečnostjo zamenjala ginek. in sem z veliko sreče prišla k enemu, ki slovi kot resnično odličen, pa še v porodnišnici, kjer nameravam rodit dela, tako da bom raje malce tiho in potrpela kakšen teden več, da pridem na vrsto.

    Tudi jaz se kar malo bojim kaj bo. In tudi tega, da bosta dva.🙂 Baje je s starostjo večja možnost za to.😉 Srečno v sredo. Imaš super ginekologa!

  47. zogca said

    Jaz tudi, prej sem imela navado jesti enkrat na dan, največkrat dvakrat, s tem da takrat velika obroka. Zdaj pa dejansko jem večkrat po malem. Najprej je bilo to zavestno, zdaj pa dejansko organizem tako hoče. Pojem dva jogurta na dan, ponavadi dopoldne, potem kosilo, parkrat čez dan vzamem jabolko in pomarančo, zvečer se ponavadi nabašem z zeleno solato. Tisto, ko sem poslušala, da te ima, da bi se basal s sladkarijami, mene sploh ne. Glede trebuha je pa tako, da sem kakšen dan napihnjena, kakšen pa ne. Da bi se mi poznalo, se mi pa ne.

    Ja, s starostjo se veča možnost za dvojajčne dvojčke, ki pa so v največje delu dedni. Dve tretjini dvojčkov je dvojajčnih. Na enojajčne, ki niso dedni, pa mislim, da tudi starost ne vpliva. Saj ne bodo dvojčki.😉

    Vem, Pušenjak je … Bolj čudovitega zdravnika ni. Deset let sem pri njem in o njem vedno govorim samo u superlativih, ker si jih zasluži.

  48. lynx said

    Ko gospod kuha, sem večino časa na balkonu, ker enostavno ne zdržim, sploh vonja praženja čebule. Pa kar naenkrat se spomnim … Na primer, v ponedeljek mu naročim, naj mi prinese Orangino. Spijem en deci, dam v hladilnik in naslednji dan izjavim: “Da mi nisi več nosil Orangine domov, ker mi je slabo, ko samo pomislim nanjo.”

    Terorist ki prihaja, je nič v primerjavi s tabo. 😉

  49. zogca said

    Misliš, da sem jaz hujša? Ne, saj priznam, da sem eden izmed hujših primerov.

  50. maxi said

    Sam kaj čem, tko je. A ti mogoče veš, če imamo zaradi let nuhalno zastonj?

    Kolikor je meni znano je nuhalna zastonj po 35.letu.

    Sicer pa Žogca, verjetno….bom v prihajajočih mesecih bolj odsotna kot prisotna glede na potek dogodkov…:mrgreen: Namreč nobene evforije ne čutim v pričakovanju kričačev🙂🙂
    Ti pa seveda želim kar se da ugoden potek nosečnosti.

    Če me spomin ne vara, se mi moj pekel zaključuje (junij 2011?!) in bom po zvezdah sodeč lahko začela tudi jaz uživat, meni pripadajočo ugodno klimo?!😉🙂

  51. maxi said

    Jooj, sem šele zdaj prebrala kaj je Lynx napisal; terorist… uh, uh😀

  52. zogca said

    Si lahko vseeno prisotna, ker se bo večinoma pisalo o vsem drugem, ne o tem. To ne bo postal nosečniški blog!!!

    bom v prihajajočih mesecih bolj odsotna kot prisotna glede na potek dogodkov… Namreč nobene evforije ne čutim v pričakovanju kričačev
    Ti pa seveda želim kar se da ugoden potek nosečnosti.

  53. zogca said

    Da, draga.🙂

    Če me spomin ne vara, se mi moj pekel zaključuje (junij 2011?!) in bom po zvezdah sodeč lahko začela tudi jaz uživat, meni pripadajočo ugodno klimo?!

  54. maxi said

    Da, draga.

    Hvala, tole me pa potolaži.🙂

    Bom čez par mesecev kazala jaz svojo sliko poročnih prstanov?! … he he

  55. webmaher said

    Japajade:mrgreen:

Leave a Reply

 
