Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kraljevi suvenirji!

Posted by zogca na april 28, 2011

Ste že “not padli” v kraljevo poroko? Jaz seveda sem in seveda me zanima vse in seveda potem vse tudi najdem. Prepričana sem, da ste tudi tisti, ki vas kraljeva poroka ne zanima, dobro obveščeni, ker tej temi ta teden ni mogoče ubežati. Gotovo tudi veste, da v Angliji ob tej priložnosti prodajajo vse mogoče in nemogoče suvenirje. Večina je precej neokusnih, ampak ta dva, ki sem ju izbrala za vas, pa sta …

V bistvu nobeden izmed njiju sam zase ni nič posebnega, ampak skupaj sta pa super. Najprej kraljeva pica …

… in potem krajeve vrečke za bruhanje. Roko na srce, pica je vsaj meni videti strašno neužitna.

4 Responses to “Kraljevi suvenirji!”

  1. zogca said

    Jaz sem se že priklopila na Sky News.

  2. zogca said

    Oglejte si natančen razpored jutrišnje svečanosti

    http://www.dnevnik.si/novice/estrada/1042441092

  3. Janis said

    Kot človek, ki ni nikoli sanjal o princu in poroki, lahko mirno povem, da se mi ves spektakel zdi zanimiv samo zato, ker hvalabogu ni moj:mrgreen:

  4. zogca said

    Absolutno, Janis, absolutno.

Leave a Reply

 
