Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Tulipani!

Posted by zogca na april 23, 2011

Če z eno objavo zamujaš več kot teden dni, če jo več kot teden dni tudi najavljaš, če te ljudje opominjajo na zamudo, če … Verjetno bi se spodobilo, da bi se zdaj, ko sem se končno spravila pisat, še prav posebej potrudila in napisala nekaj res dobrega, ampak ne, to nisem jaz. Ti tulipani so postali nekaj, kar moram napisati in kar moram, mi je odveč in ponavadi naredim najslabše. Zato bom napisala “kr neki”, prilepila fotografije ter se potem lotila pisati kaj, česar nisem obljubila, s čimer nisem zamujala in bo gotovo boljše.

Volčji potok obiščem vsako pomlad in vsako pomlad na blog prilepim fotografije tulipanov. Tokrat mi je uspelo priti, ko so razstavo odprli in nisem čakala zadnjega dne razstave, ko se tulipani počasi že poslavljajo.

Kot vedno sem tudi ob letošnjem obisku Volčjega potoka dobila preblisk, da bi si kupila nekaj rož in sem se kot vedno spomnila, da pri meni tisto, kar ne govori, mijavka ali laja ne preživi in sem to misel opustila. Čeprav, in s tem se ne hvalim prvič, vem, mi je rožo, ki sem jo dobila za rojstni dan uspelo obdržati pri življenju pol leta. Vseeno je bolje, da kupujem mrtve predmete …

… in teh moram v naslednjih mesecih kupiti kar nekaj. Prva je na vrsti kuhinjska miza s stoli. IKEA vabi. Seveda pa ne vabi takrat, ko sem jaz hotela iti, v ponedeljek. Še dobro, da sem sama “pogruntala”, da nobeni od sosedov za verske praznike ne delajo in se nisem sramotila s spraševanjem na svojem naljubšem forumu, ki bo naslednje tri dni poln tem z vprašanji, ali ta in ta trgovina dela.

Vsekakor pa trgovine danes še delajo, zato šibam kupit zalogo za današnje, jutrišnje in ponedeljkovo kosilo. Jaz kuham. Ufff.

41 Responses to “Tulipani!”

  1. zogca said

    Saj …😉

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6898144

    Pa čeprav je bilo tisočkrat razloženo.

    In to je šele začetek.😉 Najmanj dvajset takšnih tem bo.😉 Kva ne moremo brez štacun, ajoj.

  2. webmaher said

    Za Žogco bencinske pumpe delajo dan in noč tko da panike ni:mrgreen:

  3. zogca said

    To pa res, Web, to pa res. Moja življenjska filozofija in mi sploh ni jasno, zakaj ljudje tako norijo. Če je kriza, se pač zapelješ do pumpe. Danes sem na Fejsu videla fotko nekoga, ki je napolnil tri vozičke in kakor polni četrtega. Ni mi jasno, mi ni. Pa četudi trgovine en teden ne bi delale, kaj mu bodo štirje polni vozički. Bi človek moral deset otrok imeti, najmanj.

  4. maxi said

    Če/ko bi/boš imela dete, bi/boš vidla, da marsikaj kar bi/bo to dete želelo/potrebovalo bencinska nima.

  5. zogca said

    Oja, tega se zavedam, ampak menda bo dete preživela tudi to, da bo kdaj pa kdaj kakšen dan trgovina zaprta.

  6. maxi said

    Samo, če boš ti skrbno prejšnji dan vse potrebno nabavila.😉

  7. zogca said

    Štiri vozičke?😉

  8. Nevenka said

    Hja, večji nakupi na bencinski pomenijo lahko samo nenapovedane obiske ali pa neplaniran žur. Trije vozički pijače in eden s čevapčiči🙂

  9. karmen said

    Jaz se zadnje čase ukvarjam z invazijo svetlobnih krogel na svojih fotkah iz našega stanovanja. Sem hotela pripopati tu gor, pa ne znam. Me pa zanima racionalna razlaga od kakšnega, ki se malo spozna na fotografijo. V fotografskem studiu mi jo žal niso dali.

  10. zogca said

    Oja, to pa poznam, neke bele pike v fotkah, kajne? Odgovora ne poznam. So ali pa jih ni, zakaj, ne vem, največkrat pa so na fotkah iz spalnice (da ne bo kdo kaj narobe razumel), tam je stena modre barve.

  11. webmaher said

    kaj bi radato zbrisala s fotk, pošlji meni pa se bom mal pozabaval s Photoshopom … da se kaj takega pojavlja mi pa ni znano, jaz imam največje probleme ko ne morem dobro slikat prižganega TVja, tko, da slik z bližnje poroke ne bom mogu delat😦

  12. zogca said

    Ne moreš teh pik izbrisati, so packe, ne pike.

  13. zogca said

    Aja, poroka. Ne vem, a sem jaz slepa ali kaj, ampak nikakor ne morem dobiti urnika. Kdaj bo kaj kar se te poroke tiče.

  14. karmen said

    Ne Web, rada bi razlago, zakaj do teh fotk prihaja. Pri nas so v dnevni in spalnici.

  15. Jazz said

    14.karmen said
    april 24, 2011 at 12:51 popoldan
    Ne Web, rada bi razlago, zakaj do teh fotk prihaja. Pri nas so v dnevni in spalnici.

    Pa ja de… kaj pa na določene izločke ne pomislite😉 mularija jih danes pač povsod trosite,ma pa fotoaparat malo forenzičnega talenta…

  16. webmaher said

    Jazz ima kot vedno precej prav, otroci otroci:mrgreen:
    Seka toži Rebeko. Katero bo na koncu bolela glava in bo res rabila aspirin:mrgreen:

  17. lynx said

  18. zogca said

    Kako luštno je bilo spati celo popoldne.🙂

  19. webmaher said

    a ponoč boš pa otroke delala, pridna ni kej kva:mrgreen:

  20. zogca said

    Ne, bom po moje že ob enajstih zaspala. Otrok mi pa ni več treba delat.🙂

  21. webmaher said

    odlično, čestitam bodoča mamica:mrgreen:

  22. zogca said

    Ne sprejemam čestitk, dokler mi ne uspe roditi.😉

  23. webmaher said

    tudi prav, potem pa ti priporočam, da se greš solit, čimvečkrat, škodovati ne more pa blagodejno vpliva na marsikaj, tudi porod .-)

  24. zogca said

    Solit???

  25. Jazz said

    Sem mislil,da ti je samo tip priznal,da otroke že imata….😉

    Ker pa še ni čisto mimo velikonočno praznovanje,de še vedno lahko tule spoveš.Tako,na dolgo in široko,kako,kje,kolikokrat sta grešila,če pa slučajno,slučajno,res slučajno nimaš fotk……ne vem,kje ti je bla glava…..😛

  26. zogca said

    Kaj moram zdaj vse priznati? A delanje otrok je greh? Če je, potem je bilo velikooo greha.🙂

  27. webmaher said

    solit=iti na morje:mrgreen:

  28. zogca said

    Solit se bom šla šele poleti. Ni denarja, da bi se solila za vse praznike, žal.

  29. webmaher said

    kako ni denarja, Tana a ti to verjameš:mrgreen:

  30. rimljancek said

    a v komentarje se pa slik ne da dajat?

  31. zogca said

    Lahko linke do slik daš, samih slik pa žal ne.

  32. maxi said

    Pijem koprivov čaj, gledam tulipane in poslušam;

  33. maxi said

    Hja…ne zgleda ravno zabavno.

  34. maxi said

    Otrok mi pa ni več treba delat.🙂
    Ne sprejemam čestitk, dokler mi ne uspe roditi.😉

    Ker sem samo bežno spremljala; ne vem točno, vem pa da je bilo govora o nekem datumu oz.obdobju, kjer so zvezde napovedale otroka…me zdaj zanima, če to drži?

  35. Jazz said

    21:25

  36. webmaher said

    22:31 … še dve uri morm zdržat in sem v kešu:mrgreen:

  37. zogca said

    Dva tedna nazaj je tisti bejbi test kako se mu že reče pokazal plus. Tako da ja, drži. Ampak dokler ne dam skozi prvega pregleda in vsega tistega, da vem, da je vse v redu, se ne veselim veliko in se tudi trudim ne obešati na velik zvon.

    vem pa da je bilo govora o nekem datumu oz.obdobju, kjer so zvezde napovedale otroka…me zdaj zanima, če to drži?

  38. zogca said

    Pijem fanto, poslušam 80’s in sem preveč zaspana, da bi spisala novo objavo. Imam pa kar nekaj dobrih fotk z današnjega izleta.

    Pijem koprivov čaj, gledam tulipane in poslušam

  39. zogca said

    Nič ne razumem.

    22:31 … še dve uri morm zdržat in sem v kešu

  40. lynx said

  41. webmaher said

    ah en poker turnir igral in izpadel z QQ 😦

Leave a Reply

 
