Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Hepi b’ dej, kraljica!

Posted by zogca na april 21, 2011

21 Responses to “Hepi b’ dej, kraljica!”

  1. lynx said

    Dobro jutro:

  2. webmaher said

    Dober dan, čas je za žute kartone oz. kartonito đalo za I za brano, Tano, Maxi, Nevenko, Alexio, Karmen …:mrgreen:

  3. lynx said

    Naslednje tekme ne bo zaradi vseh teh kartonov.😉

  4. webmaher said

    ja sodniki bodo najbolj veseli, navijači bodo pa besneli:mrgreen:
    ole ole ole Žogcaaaa:mrgreen:

  5. webmaher said

    kavica za ta zgubleno I za brano:mrgreen:

  6. zogca said

    Po moje je najbolj rumen zame, ampak zdaj sem se izvlekla iz ta najhujšega dela in se posvetim blogu.😉

    Dober dan, čas je za žute kartone oz. kartonito đalo za I za brano, Tano, Maxi, Nevenko, Alexio, Karmen …

  7. zogca said

    Ker komad!!!

    ole ole ole Žogcaaaa

  8. zogca said

    Ona ima opravičeno, jaz vem, kje je.😉

    kavica za ta zgubleno I za brano

  9. zogca said

    Jutrooo!

    Zdaj se pa res spravim pisat objavo, s katero zamujam že en teden.

    Nekdo me je prej vprašal, če mu je kakšen komentar vrglo v spam, ne, nič ni v spamu.

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. The Saint said

    Danes pa praznuje Stella Bonasera❤❤❤

    Da bi z Macom aka Garyjem Siniseom še dolgo dolgo iskala morilce po New Yorku🙂

  13. zogca said

    Za ta komentar bi pa bil potreben prevod. Vsaj jaz bi ga potrebovala.

  14. zogca said

  15. The Saint said

    Joj, Žogca🙂 CSI: New York vendar😀

  16. zogca said

    Če sem iskrena, nikoli ne bi uganila. Saj mogoče sem kdaj gledala kakšen CSI, ziher sem, ampak veliko premalo fanatično, da bi si zapomnila.

  17. Nevenka said

    No, da si prislužim kak plusek🙂
    Evo, čez praznike ne grem nikamor, danes sem kupila Belles ali nakaj takega, in mislim “štrihati” ograjo. In tako naprej imam praznični aranžma skoraj za vsak dan nekaj.

    Vedno se nasmehnem ob “Who wants to live for ever”, zato ker je ta for ever pravzaprav zelo pogosta pesniška tema, pa tudi cerkev ga zelo intenzivno trži. No, če bi kdo mene vprašal, ne bi bilo prav fino živeti za vedno, pa tudi “mrtva” ne bi bila za vedno, oziroma nekakšna latentna duša v nebesih za vedno….mislim, kaj za božjo voljo bi počela.

    Rada bi imela lepše življenje, potem pa bi prav rada ugasnila in ostala brez časa.

    Aja, pa eno ful seksi mikico sem si kupila danes, sem si kar všeč🙂 Vmes sem imela rojstni dan, vsi po vrsti so mi čestitali za “trideseti” rojstni dan in tega mislim praznovati še kar nekaj let. Mislim, do konca srednjih let. Potem bom pa štiridesetega do konca. Več pa šteti nima smisla.
    Vsem želim eno lepo soboto.

  18. zogca said

    Tooooooooo!

    Aja, pa eno ful seksi mikico sem si kupila danes, sem si kar všeč

  19. zogca said

    Vse najboljše tudi od mene. In naj se ti uresniči želja iz komentarja, želja po lepšem življenju.🙂

    Vmes sem imela rojstni dan

  20. webmaher said

    čestitke še od mene pa še slikco mikice z lastnico da vidimo:mrgreen:

  21. Nevenka said

    He, he, hvala🙂.
    Saj to je res grozno, nimam fotoaparata, niti mobija s fotoaparatom,…včasih mi gre to res na živce, ker bi tudi na svojem blogu brez skrbi, da se kak avtor pritoži, kdaj objavila kakšno fotko. Moja sopesnica Alenka, naša znana haikuistka, dnevno pofotka vse, kar vidi lepega in shrani. Fotografija je vsebinsko zelo blizu pesniški obliki haiku. Tako so pravzaprav nastale haige, kombinacije haikujev in sličic.
    Aja, mikico in lastnico🙂 – bo treba verjeti kar na besedo.
    Razen, če kdaj organiziramo kako blogersko srečanje, tako kot na blogosu. Imam pa fotoaparat v planu. Res.

Leave a Reply

 
