Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Hepi b’ dej, Andy!

Posted by zogca na april 12, 2011

9 Responses to “Hepi b’ dej, Andy!”

  1. zogca said

    Malo pozna sem, ker je že večer in seveda YouTube spet hoče, da kliknete naprej, ampak …

    Maxi bo zadovoljna, ne? 😀

  2. Alja said

    Ta tip je pa ful seksi…

  3. maxi said

    Ta tip je pa ful seksi…

    Jaaaaa, meni tudi……tak črn pogled ima, da čist not padeš…..mmmmmmmm🙂

  4. Alja said

    Res je, od nekdaj se mi zdi neznansko karizmatičen. Tako kot tale, pa malokdo.

  5. zogca said

    Jup, tudi jaz padem not, čeprav on drugače ni moj tip moškega.

    Maxi, drugače pa oprosti, ker sem dala šele zvečer gor. Mislila sem, da sem nastavila, da bo avtomatsko vrglo gor, pozabila, kateri datum je in …

    Pod to objavo si dajmo še malo duška z lepotci. Ipak, pomlad, hormoni in to.😉

  6. webmaher said

    Za Žogco samo
    Vsem Ostalim se ogled toplo odsvetuje, o stranskih učinkih se ne posvetujte z zdravnikom:mrgreen:

  7. maxi said

    Maxi, drugače pa oprosti, ker sem dala šele zvečer gor.

    Ma nima veze; glavno, da si sline brišem🙂

  8. zogca said

    Toooo, pupa moja, to.😉

  9. webmaher said

    Poroka stoletja se bliže z nadzvočno brzino a Žogca mi še ni naredila domače naloge in zgleda da bo slogan Še vi kaj imejte od poroke padel v vodo😦

Leave a Reply

 
