Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kaktusssi!

Posted by zogca na april 11, 2011

Obisk Volčjega potoka je v zadnjih letih postal spomladanski “must do”, nekakšna tradicija. Predvsem zaradi tulipanov, ki jih obožujem. In če mi je do zdaj vedno uspelo priti šele za prvomajske praznike, ko so bili tulipani že na zadnjih izdihljajih, sem tokrat pohitela in arboretum obiskala na prvi dam otvoritve razstave tulipanov. Kot vedno je tudi tokrat nastala poplava fotografij, ampak reportaže iz Volčjega potoka ne bom začela s tulipani, temveč s kaktusi, katerim bodo sledili dinozavri (in moje besnenje čez starše, ki otrokom dovolijo izživljanje nad razstavljenimi velikani) in šele na koncu tulipani.

Kaktusi so sicer rastline po moji meri. Zame velja, da ne skrbim ravno dobro za živa bitja, ki ne govorijo, lajajo ali mijavkajo, pač ne spuščajo zvokov, s katerimi bi lahko opozorila na to, da so žejna, lačna oziroma jim kaj manjka. Čeprav, s  tem se pa skoraj moram pohvaliti, mi je vseeno uspelo pol leta ohraniti pri življenju rožo, ki sem jo lani jeseni dobila za rojstni dan. Ne vprašajte me, katero, ker ji ne vem imena.

Moj dragi se je navdušil nad kaktusom, ki ga velikokrat vidimo v vesternih in menda si bova enega takšnega tudi omislila. Če ga bova našla.

Meni so bili najbolj všeč živi kamenčki. Mislim, da so veliko boljša izbira. Manj je namreč možnosti za kakšno “nesrečo” …

… ki bi pomenila preverjanje ostrine bodic. Ob namernem preverjanju sem namreč izustila en zelo glasen auč.

Auč pa je tudi to, da je danes ponedeljek in da me čaka garaški teden. Samo še tri minute in potem moram res začeti delati.

26 Responses to “Kaktusssi!”

  1. lynx said

    Ne vprašajte me, katero, ker ji ne vem imena.

    Pofotkaj če je še živa pa bomo ugotovili.

  2. zogca said

    Bom. Ali pa vprašam starše, ki so mi rožico kupili.😉

  3. webmaher said

    kaj pa agave so tut mel😆

  4. zogca said

    Agave? ❓

  5. webmaher said

    Pomota oprosti, mislil sem Alojo Arborescens:mrgreen:

  6. The Saint said

    Kako že gre tisti vic? Gresta dva balona čez puščavo pa pravi prvi: “Pazi kaktusss!”, drugi pa odgovori: “Kje ga vidiššš?”
    😀

  7. webmaher said

    pristanek bil boleč je:mrgreen:

  8. Tana said

    Obisk Volčjega potoka je v zadnjih letih postal spomladanski “must do”, nekakšna tradicija.

    Jaz pa že nekaj let nisem bila. Me je pa na ta obisk “spomnil” Stane z eno od svojih objav na njegovem blogu.

    Ker pa je včeraj bil en tak lep dan, sem vzela pot pod noge.🙂

  9. zogca said

    Predvčerajšnjim, a ne? Jaz sem bila predvčerajšnjim.

  10. Tana said

    Ja, v soboto.🙂

  11. Tana said

    Ups, šele sedaj vidim, da sem napisala “da je bil včeraj en lep dan”. Saj je tudi res bil, v soboto pa tudi.🙂

  12. zogca said

    Vsekakor sva bili na isti dan, to sem hotela razščistiti.

    In, kaj je bilo tebi najbolj všeč?

    Meni je bilo fajn, da so imeli tulipane letos čisto drugače razstavljene. Da ne razlagam zdaj za druge kako in kaj, ker bom jutri tako in tako dala fotke gor.

  13. webmaher said

    in fotko frajerja s Kaktusom:mrgreen:

  14. Janis said

    Jaz pa že nekaj let nisem bila. Me je pa na ta obisk “spomnil” Stane z eno od svojih objav na njegovem blogu.

    Stane ima blog?

  15. zogca said

    Oja. Ga imam bukmarkanega na domačem računalniku, na tem pa ne, zato ti ne morem prilepiti linka. Ga bom pa vsekakor dala gor, da ga boš šla lahko prečekirat.😉

  16. Tana said

    In, kaj je bilo tebi najbolj všeč?

    Meni je bilo fajn, da so imeli tulipane letos čisto drugače razstavljene. Da ne razlagam zdaj za druge kako in kaj, ker bom jutri tako in tako dala fotke gor.

    Kot sem napisala, jaz že nekaj let nisem bila,… mi je pa bilo na splošno vse lepo; skratka en lep sprehod.🙂

  17. Tana said

    Stane ima blog?

    Ja ima, samo žal, zelo poredko piše.🙂

    http://razmisljanje.blogspot.com/

  18. zogca said

    Jaz grem vsako leto, pa mislim, da bi šla lahko večkrat na leto.

    Drugače pa so bili tulišani zadnja leta na travnikih, letos pa so na potkah v tistih lesenih rečeh in zame je bila to fejst velika razlika.

    Kot sem napisala, jaz že nekaj let nisem bila,… mi je pa bilo na splošno vse lepo; skratka en lep sprehod.

  19. lynx said

  20. rimljancek said

    a na grad si tudi šla

  21. zogca said

    Na kateri grad?

  22. rimljancek said

    na stari grad Volčji potok

  23. zogca said

    To pa ne.

  24. rimljancek said

    zakaj pa ne

  25. zogca said

    Sploh ne vem, kje je.

  26. rimljancek said

    na hribčku sredi arboretuma

Leave a Reply

 
