Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kako prej nisem poznala te pesmi?!?

Posted by zogca na april 6, 2011

18 Responses to “Kako prej nisem poznala te pesmi?!?”

  1. zogca said

    Je treba klikniti naprej na YouTube, ker gre za vsebino nekega SME. Kako mi grejo na živce s tem. 😈

    Komad pa tako kjut.😉 Ne morem verjeti, da ga prej nisem poznala.

  2. The Saint said

    Odlična in življenjska pesem ter še boljši videospot. Mali belko se ti kar zasmili na koncu🙂

  3. webmaher said

    kavica za I za brano:mrgreen:

  4. zogca said

    Joj, Web, to pa kar težko gledam. Bogu hvala, da nisem rekorderka v ničemer.😉

  5. zogca said

    A belke bi se ti tudi smilile, če bi to pele? :mrgreen:

    Mali belko se ti kar zasmili na koncu

  6. lynx said

    Bogu hvala, da nisem rekorderka v ničemer.

    Zakaj hvala bogu? Za marsikaj bi bilo dobro biti rekorder.

  7. zogca said

    Res je, lynx, za marsikaj, ampak večina rekordov, ki jih vidim jaz, gredo v negativo.

  8. zogca said

    Zakaj ne morem lepit muzke? Samo link se nariše, okenca nikjer. Je to kakšen nov špas YouTuba? Jaz nastavitev na blog seveda nisem spreminjala.

  9. lynx said

    Zakaj ne morem lepit muzke?

    Da vidimo.

  10. zogca said

    In vidimo, da tebi dela.😉 Meni ne.

  11. zogca said

    Ravno sem pod oknom gledala, kako sta dva policista preiskovala eno fino damico in ji iskala mamila, očitno je na sumu za preprodajalko. Mi pa ni uspelo razvozlati, kako se je cela reč končala. Eh, saj gre tako in tako za malo ribo. Ta velikih se niti ne upajo preiskovati.

  12. webmaher said

    a ti stanuješ sred mamilarskega kartela:mrgreen:

  13. webmaher said

    evo takale gole bo pa zabijal od Žogce sinko:mrgreen:

  14. zogca said

    Ni to bilo pod mojim oknom. Ampak roko na srce, to sem enkrat videla tudi pod svojim oknom. Mogoče je zato odgovor da. V bistvu pa so droge povsod, tako da … Menda je največ dilerjev okoli šol, tako mi je bilo rečeno.

    a ti stanuješ sred mamilarskega kartela

  15. Jazz said

  16. Jazz said

    Najboljša droga-žoga!

  17. zogca said

    Ali žogca?😉

  18. Jazz said

    17.zogca said
    april 8, 2011 at 11:16 popoldan
    Ali žogca?

    Res.Pozimi žoga,zdaj pa žogca,veliko žogc😉

Leave a Reply

 
