Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Hepi b’dej, Jadran!

Posted by zogca na april 2, 2011

27 Responses to “Hepi b’dej, Jadran!”

  1. zogca said

    Aja, moram napisati, kaj pomeni tale objava. Pred nekaj dnevi mi je padlo na pamet, da bi uvedla kategorijo Hepi b’dej in seveda je najbolj primerno, da jo začnem s svojo veliko ljubeznijo Jadranom, ki danes praznuje rojstni dan.🙂

  2. Jazz said

    Smola pa taka!😉

  3. zogca said

    Zakaj?

  4. webmaher said

    blontna Žogca verjetno je Jazz nažalost že praznoval:mrgreen:

  5. Jazz said

    3.zogca said
    april 2, 2011 at 8:40 am
    Zakaj?

    Zdi se mi,da v svojem dnevniku toži s temi besedami.Vsaj v prevodu… Web,nisi ćisto mimo udaril!:mrgreen:
    Da pa danes praznuje moja prvorojenka,je pa tud res… 😉

  6. zogca said

    Aja, ne vem, jaz berem original. Non stop imam pri sebi kakšnega Jadrana.😉

    Vse najboljše tvoji prvorojenki.

    Drugače pa … Čudovit dan. Osem ur pohajanja po soncu. Pege!!!

  7. karmen said

    Žogca, a je tvoj tip primorc, ali od koga si se nalezla primorskih besed?🙂

  8. zogca said

    Največ sem se jih nalezla od svoje škifete (to ji pravim ljubkovalno) Alexie.

    Ti, si zdaj zdrava???

  9. webmaher said

    Karmen bila si pogrešana zelo:mrgreen:

  10. zogca said

    Res je. Vsakega, ki je reden čvekač tukaj, pogrešam, če ga nekaj časa ni. Zdaj pogrešam Maxi.

  11. zogca said

    Kako lepo je bilo imeti dvanajst let in gledati to nadaljevanko.

  12. Andrej34 said

    In on je imel tudi dvanjast let.

    Mozolji, ljubezenske težave … težave njegovih staršev. In noseča ljubica njegovega očeta, ki se redno vsak dan sprehajala mimo njihove hiše. Vsako jutro si je tudi meril dolžino oneta in si na steni risal diagramček.:mrgreen:

    Enkrat med zimskimi počitnicami so to vrteli. Se spomnim. Sem tudi jaz gledal. Samo nisem imel 12 let.😉

  13. zogca said

    In mama, za katero se ne ve, ali ji je otroka naredil oče ali ljubimec.😉 Da bo še bolj zapleteno.

    In noseča ljubica njegovega očeta, ki se redno vsak dan sprehajala mimo njihove hiše.

  14. zogca said

    In lahko bi to vrtenje kdaj ponovili. Mislim, ponavlja se vse živo in mrtvo, tudi ta serija bi se lahko.

    Jaz sem si jo potegnila z neta in jo imam. Enkrat sem jo potem že gledala, jo bom še kdaj. Seveda pa ga ni čez knjigo, serija je samo tretjina užitka.

    Enkrat med zimskimi počitnicami so to vrteli. Se spomnim. Sem tudi jaz gledal.

  15. zogca said

    Ta zadnje knjige še nisem prebrala.

    http://www.amazon.com/Adrian-Mole-Prostrate-Years-ebook/dp/B002VISNK8/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1301821240&sr=8-4

    Si jo moram naročiti.

    Predzadnje pa ne najdem, čeprav vem, da sem jo kupila in prebrala, torej mora biti nekje v stanovanju.

    http://www.amazon.com/Adrian-Mole-Weapons-Destruction-ebook/dp/B002RI9KIG/ref=pd_sim_kinc_3?ie=UTF8&m=A1137BFJCEMYYW

    Če slučajno kdo ne ve, da se Jadranu še naprej dogaja.😉

  16. Andrej34 said

    14.zogca said
    Seveda pa ga ni čez knjigo, serija je samo tretjina užitka.

    Res je. Toliko, kot ti da lahko knjiga, ti ne da noben film ali nadaljevanka.😉

  17. zogca said

    V bistvu ti samo pokvarijo v glavi ustvarjeno podobo.😦 Čeprav Jadrana smo si verjetno vsi predstavljali podobno.

    In najboljših for, šmohta, v nadajevanki ni.

  18. webmaher said

    Žogco za režiserko in Andreja za producenta:mrgreen:

  19. zogca said

    Izberi še igralce.😉 Mah, kaj si laskamo, prestari smo za začetke dnevnike. Mogoče bi lahko igrali prostatna leta.😉

  20. zogca said

    Baj d vej, naslednji hepi b’ dej dobi eden, ki ga ima Maxi strašno rada.🙂 Kdo, naj ostane pa presenečenje.

  21. maxi said

    Ej, jejej…kakšna čast….😳 Thx Žogca😉
    Mislim sicer, da vem, ampak ne povem, naj bo secret🙂

  22. zogca said

    Mogoče res veš, za katerega ovna gre.😉 Verjetno veš. Sem pa že jezna, ker sem izbrala en super posnetek, potem pa tisti predvajanje zunaj YouTuba je prepovedal UMG ali kaj. Ampak bom že našla pravi posnetek.

  23. maxi said

    Torej…če je oven, vem za koga gre.😉

  24. Jazz said

    23.maxi said
    april 3, 2011 at 2:34 popoldan
    Torej…če je oven, vem za koga gre.

    Saj,koštrunov tako ni dost…😉

  25. zogca said

    Kako jih ni dost? Meni se včasih zdi, da je pol sveta rojenega v ovnu.

  26. Tana said

    Tudi jaz sem praznovala prav na ta dan.

    Čistrokrvna ovnica🙂

  27. zogca said

    Hepi b’dej z zamudo!

    Naj bo s to pesmico, da boš super girl.😉

Leave a Reply

 
