Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moj roza parček!

Posted by zogca na marec 30, 2011

Naj vas naprej prosim, da mi pod to objavo ne pišete, da moram nehati kaditi. Vem, moram. Vem, bom. Vem, kmalu. Ker pa še vedno kadim, naj se pohvalim s strašno ljubkima vžigalnikoma, ki sta poklicala moje ime. Okej, moje me je poklicalo sto roza vžigalnikov, ampak nekje meja mora biti in sem odnesla domov samo dva. Pred nekaj dnevi. Začuda, še vedno sta v dvojini. Z vžigalniki je tako, da zelo radi izginjajo, tako meni kot drugim. In potem se zgodi …

Naj napišem eno kadilsko anekdoto. Pred leti sem šla na potovanje in moj prijazni nekdanji fant mi je pred potjo kupil tri vžigalnike, ne tako ljubke, kot sta ta dva, vsekakor pa ljubke in takšne, ki jih težko zamenjaš z drugimi. Ko sem se čez dva tedna vrnila s potovanja, sem imela pri sebi tri vžigalnike. Tri, ampak ne iste tri. Če se pol mojega roza parčka ali kar cel parček nekega dne znajde pri vas … Saj veste, pliz …

2 Responses to “Moj roza parček!”

  1. webmaher said

    aha, očitno se je res nekaj prijelo:mrgreen:

  2. zogca said

    Kaj, je en pri tebi? Enega namreč že ne najdem.

Leave a Reply

 
