Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čez mesec dni bo poroka!

Posted by zogca na marec 30, 2011

Da, poroka bo! 29. aprila letos. Ob enajstih. Ne, ne moja, poročila se bosta princ William in Kate Middleton. In meni se bo dogajalo. Če se sprašujete, zakaj, potem verjetno ne veste, da so moji najljubši trači (in mogoče edini, ki jih res spremljam) povezani z britansko kraljevo družino. V bistvu se mi dogaja že zdaj, ko je toliko spletnih strani, ki objavljajo zanimive podrobnosti, ko sem se lahko na Facebooku naročila na cel kup s poroko povezanih novic, ko lahko …

Za dan poroke sem si že rezervirala televizor. Še več, napovedala sem, da ne bom dovolila nobenega dotikanja te naprave, kot tudi ne bom dovolila dotikanja daljinca. Pač, dala si bom duška in gledala vse od začetka do konca, ko pa bo konec, bom z užitkom poslušala tisoč in en komentar poroke. Moj dragi je že rekel, da iskreno upa, da bo tistega dne ves dan delal. Če ga ima Bog količkaj rad, bo res.

Jaz bom vsekakor imela frej dan. Veliko zalogo mehurčkov, sladoleda in vsega, kar človek potrebuje, če želi dan in noč preživeti pred tevejem.

Seveda imam takšne megolomanske dogodke rada samo na televiziji, sama zase si nikoli ne bi želela velike poroke. Kajpak tako velike niti ne bi mogla imeti, ampak meni bi bilo tudi dvajset ljudi preveč. Saj veste, da vedno pišem, da bi se rada poročila v kiklici iz džinsa in beli majici. Ampak prstana, kakršnega je Kate dobila ob zaroki, se pa ne bi branila. Pa četudi kamen ne bi bil pravi.

Za vse, ki vas je ta objava na smrt dolgočasila in vam dol maha za kraljevo poroko, pa ta anekdota. Čeprav imam na blogu kar nekaj kategorij, nisem vedela, v katero naj stlačim to objavo, nobena se mi namreč ni zdela primerna. Za nasvet sem prosila svojega dragega in rekel mi je, naj mu preberem, katere kategorije imam. In sem začela: “Astrologija, Bruhanje …” Ko je zaslišal ime kategorije, ki je po abecednem redu druga, je zavpil: “Da, Bruhanje, ta bo najbolj prava.” Seveda ga nisem poslušala in naredila novo kategorijo, Trači.

44 Responses to “Čez mesec dni bo poroka!”

  1. lynx said

    Bruha se mi zaradi ene klinčeve poroke res ne, bi pa take in podobne objave lahko komot spadale pod rubriko Dolhcajt.

  2. zogca said

    Saj menda se bo našel kdo, ki mu tole ne bo dolhcajt. To bom hepi.😆

  3. lynx said

    In kaj je pri tem tako zanimivega?

  4. zogca said

    Ne znam razložiti, pa če se še tako trudim. Na primer, slišim pri dnevniku, da bodo povedali, kakšno torto bosta imela in bom pritekla iz kopalnice s spuščenimi gatami, če je treba.😆 Pa čeprav se me čisto nič ne tiče, ker mi nihče ne bo dal kosa torte.😦

  5. rimljancek said

    folk strada onadva se bosta pa preseravala s poroko

  6. zogca said

    Vedno je bilo tako, Rimček, in še vedno je, eni stradajo, drugi ne vedo, kaj bi si še izmislili. In v končni fazi nista edinadva. V bistvu se bosta preseravala po dolžnosti. Mogoče se motim, ampak verjetno bi si onadva želela veliko skromnejšo in intimnejšo poroko, vendar je ne moreta imeta.

  7. rimljancek said

    kdaj boš pa šla novo žirafo slikat?🙂

  8. zogca said

    Kjut vprašanje. Ne vem. Še dva meseca nista minila, ko sem bila v živalskem vrtu in verjetno bom zdaj počakala kakšen mesec.

  9. lynx said

    Na primer, slišim pri dnevniku, da bodo povedali, kakšno torto bosta imela in bom pritekla iz kopalnice s spuščenimi gatami, če je treba. Pa čeprav se me čisto nič ne tiče, ker mi nihče ne bo dal kosa torte.

    Spuščene gate so stokrat zanimivejše od torte.🙂

  10. rimljancek said

    jutri bodo pa v Volčjem potoku odprli ZOO in sicer z dinozavri🙂

  11. zogca said

    Kaj, bi rad, da me kdo fotka?😉 Ej, si ne naredim te sramote, da dam to gor, nikoli.

    Spuščene gate so stokrat zanimivejše od torte.

  12. zogca said

    Za dinozavre pa vem.🙂 Ampak grem 9. aprila, ker takrat se pa odpre tudi razstava tulipanov. Tako da bodo dinozavri, kaktusi in tulipani skupaj, vse v enem obisku. In se totalno veselim. In bo seveda zadeva temeljito pofotkana in dana na blog.

    jutri bodo pa v Volčjem potoku odprli ZOO in sicer z dinozavri

  13. zogca said

    Če kdo ne ve, o čem govoriva z Rimčkom …

    http://www.arboretum.si/index.php

  14. Tana said

    Naslov teme si pa dala ta pravi. Sem se že razveselila, da gremo na dekliščino.🙂

    Je imel tvoj dragi čisto prav, v katero rubriko bi pasal ta prispevek.🙂

    Mene osebno ta poroka in podobni trači sploh ne ganejo, niti me ne zanimajo.

    Mi je pa Kate ful simpatična in prav luštkana.

  15. zogca said

    Ha ha ha!

    Čeprav, lahko ne bi bila fer, bi naslov dala jutri, Kate in Williama pa izpustila. :mrgreen:

    Naslov teme si pa dala ta pravi. Sem se že razveselila, da gremo na dekliščino.

  16. zogca said

    Res je, čeprav meni je ni čez pokojno Diano, res ne.

    Mi je pa Kate ful simpatična in prav luštkana.

  17. Tana said

    Čeprav, lahko ne bi bila fer, bi naslov dala jutri, Kate in Williama pa izpustila.:mrgreen:

    Kaj zdaj to pomeni?🙂

  18. zogca said

    Da je jutri prvi april. In da bi lahko dala gor, da se 29. aprila poročim jaz, naslednjega dne pa napisala, da ni res.😉 Ker ni res.

  19. rimljancek said

    a gradova boš tudi poslikala?

  20. Tana said

    Joj, joj Žogca, to pa sploh nisem pomislila; si me zdaj nasmejala, jaz pa sem že delala razne scenarije kdaj, kje, kako …🙂

  21. zogca said

    Katere?

    a gradova boš tudi poslikala?

  22. zogca said

    Glej, da jutri boš pomislila na prvi april, ko ti bo kdo kaj rekel, ker drugače … Čeprav jaz ne maram prvega aprila, res. Saj mogoče danes napišem kakšno besedo ali dve o tem. Mislim, da sem že lani to naredila. Preventivno. Da se me pusti na to temo pri miru.

    Joj, joj Žogca, to pa sploh nisem pomislila

  23. webmaher said

    Ja, ja pol bo pa Kejt pršla k meni jokat, tko kt Dijana, ajej ti šment ti:mrgreen:
    Bom posnel vsaj tik pred in po usodnem DA v HD kvaliteti, da bo Žogca imela trajen spomin in opomin:mrgreen:

  24. zogca said

    To, Web, bodi car in to naredi, da si naložim na YouTube.😉

  25. webmaher said

    vsak teden enkrat me spomni, zadnji teden pa vsak dan, da pozabim ne pa spomnil sem se, da bi lohka midva tut kaj zaslužila…idejo že mam ti sporočim na pm:mrgreen:

  26. zogca said

    Pošlji, samo, veš … Če nimava sama kamer v Londonu, teh pa ne bova imela, ne moreva pošteno nič zaslužiti, do nepoštenega zaslužka pa mi ni.😉

  27. lynx said

    Da je jutri prvi april. In da bi lahko dala gor, da se 29. aprila poročim jaz, naslednjega dne pa napisala, da ni res. Ker ni res.

    Ja, jutri je prvi april in tvoja dolžnost za jutri je hopa cupa. Ker tudi če v zvezdah nekaj piše brez hopa cupa ne bo nič. 😉

  28. zogca said

    Nalašč ne bom, nalašč ne bom, nalašč ne bom.😉 Če se je kaj prijelo zadnje dni, se je, jutri pa nalašč ne bom seksala. In danes tudi ne.😉

  29. lynx said

    Če se je kaj prijelo zadnje dni, se je, jutri pa nalašč ne bom seksala. In danes tudi ne.

    To ti pa ni podobno.

  30. lynx said

    Vic za dober dan:

    Mož rešuje križanko, žena ga opazuje čez ramo…
    Čez nekaj časa mu reče:
    “Tule si se pa zmotil, veš …največji tič…ne pride moj ampak noj….”

  31. zogca said

    Kakšen dan lahko pa tudi jaz pavziram, a ne?😉

    To ti pa ni podobno.

  32. Janis said

    Ampak prstana, kakršnega je Kate dobila ob zaroki, se pa ne bi branila.

    Ja pa, ker mislim, da je določene kontinuitete zdravo presekat, zlasti če si outsiderka, ki dobi prstan druge tragično preminule outsiderke, ki je dvor nikoli ni zares maral in sprejel. Če bi imela Kate malo več osebnosti in bi bila znana aristokratinja z močno družino zaslombo, to ne bi bilo problematično, ampak za pridne punčke iz meščanskega razreda pa taka dediščina ni prav spodbudna.

  33. zogca said

    A prstan je Dianin? Tega pa nisem prebrala. Očitno površno berem.

  34. Janis said

    Evo, ker so ravno trači, tudi trač časopis😀

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-1330215/Prince-William-gives-Kate-Middleton-Dianas-engagement-ring.html

  35. zogca said

    A, seveda, tista famozna fotka, isti prstan, logično. Je pa William videti mnogo srečnejši od Charlesa takrat.

  36. zogca said

    Vseeno sem grešila.😉 Očitno le ljudje ne delamo stvari, ki nas niso podobne.

    To ti pa ni podobno.

  37. lynx said

    Vseeno sem grešila. Očitno le ljudje ne delamo stvari, ki nam niso podobne.

    Nič nisi grešila. Bilo ti je usojeno. 😉

  38. webmaher said

    vse je v Žogčinih zvezdah, kar se pa kamer tiče se bom potrudil, da kakšno tako najdem brez logotipa, sam še napisat ti morm kaj bo tvoja naloga:mrgreen:
    Če se je kaj prijelo in če bo fantek potem bo mu ime Žan …:mrgreen:

  39. zogca said

    To pa ne, Web, ime za fantka je že izbrano in ni Žan. Okoli punčkinega imena so še spori, veliki spori.🙂

  40. zogca said

    Če ti rečeš, da ne, se mora tudi Bog strinjati.😉

    Nič nisi grešila.

  41. zogca said

    Danes bo ziher gor rajc. Samo še prej preprečim, da bi me šefinja fentala. Čeprav mi zvezde ne kažejo, da bom šla te dni pod rušo.😉

  42. webmaher said

    Kaj bi šefinja brez tebe boga bila:mrgreen:
    Saj iskanje punčkinega imena ni potrebno, zvezde kažejo da bo fantič:mrgreen:
    Če pa že kakšna višja sila vmes pride bo pa Monika itak:mrgreen:

  43. zogca said

    A to zvezde kažejo? Zakaj nič ne vem o tem?

    Ne, Monika pa ne. Kaj krajšega ziher, če bom jaz imela prste vmes.

  44. zogca said

    Je tole prvi april???

    http://www.siol.net/avtomoto/novice/2011/03/prvi_april_obvoznica.aspx

    Ziher je, še v naslovu je prvi april.

    To bi morala biti čisto zares novica.

Leave a Reply

 
