Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žehteča kri!

Posted by zogca na marec 28, 2011

KOGAR LJUBIŠ

Držal te bo v svojem objemu,
v svojem primežu,
do smrti.

Dihal bo vate
sladko sapo hrepenjenja,
da bodo solze poželenja
mezele iz tebe.

Ovijal te bo
v led svojega prezira
in žehteča kri bo edino,
kar te ubrani obupa.

A ne boš se ganila od njega,
ki ga ljubiš.
Zavidala boš mrtvim
in molila ljubezen.

Neža Maurer 

29 Responses to “Žehteča kri!”

  1. zogca said

    Eno zoprno jutro. Ne poznam nikogar, ki se mu je danes ljubilo vstati.

  2. Tana said

    Ne samo jutro, tudi dan je zoprn, dež …

    Kaj pomeni “žehteča” kri? Nisem še slišala tega izraza.🙂

  3. zogca said

    Jaz naslov VEDNO potegnem iz pesmi, zato je takšen.

    žehtéti -ím nedov. (ẹ́ í) 1. zaradi velike razgretosti oddajati toploto

    http://bos.zrc-sazu.si/cgi/a03.exe?name=sskj_testa&expression=%C5%BEehte%C4%8D&hs=1

    Ni glih najbolj pogosta beseda, a ne?

    Dan je zoprn in zaspan. Jaz bi tako spala, moram pa delati in še ni mi všeč, kar moram delati danes.

  4. Tana said

    Ja to vem, da je naslov vedno iz pesmi.

    Samo mi ni kapnilo, da bi šla pogledat v slovar. Res ni pogosta, jaz te besede še sploh nisem slišala. Hvala za info.

    Jaz sem pa za danes končala. Zdaj pa razmišljam ali naj grem domov si urejat nohte ali naj grem k pedikerki.🙂

  5. zogca said

    Hmmm, dilema. Na današnji dan jaz vedno glasujem za domov. Kavč, teve in to. Pa saj je samopedikura kdaj tudi zabavna. Čeprav je seveda bolj luštno pustiti se razjavajati.😉

  6. maxi said

    Odlična kombinacija gospa Neža in Monica. Obe brezčasni.

  7. zogca said

  8. zogca said

  9. Jazz said

    Lep dan je bil!Eden boljših.In to je šele začetek…😉

  10. zogca said

    A te to scanje res nič ne moti?

  11. Jazz said

    10.zogca said
    marec 28, 2011 at 8:33 popoldan
    A te to scanje res nič ne moti

    Kje pa! Še celo vstanem mal prej,da ga več dobim…

  12. lynx said

    Kje so zdaj vsi tisti rajci?

  13. webmaher said

    Kavica za I za brano čeprav me še vedno ni peljala na morje:mrgreen:
    Maxi a maš ti kak brezčasni paket …:mrgreen:

  14. Izbrana said

    Sem mislila, da si šel kar sam…., ker sem nekaj dni sama kavo pila😛 !

    Kavica za I za brano čeprav me še vedno ni peljala na morje:mrgreen:

  15. Izbrana said

    BLJAK!:???:

    Ovijal te bo
    v led svojega prezira

    A ne boš se ganila od njega,
    ki ga ljubiš.

  16. zogca said

    Pridejo, bodo, obljubim. Žogca je trenutno čisto preveč bizi. Gotovo bosta oba še ta teden.

    Kje so zdaj vsi tisti rajci?

  17. zogca said

    Aja, Maxi se moram opravičiti, ker sta se včeraj povsem očitno dva njena komentarja zataknila, jaz pa tega nisem videla.

  18. zogca said

    Naj bo vesela pesmica, ker je tak lep sončen dan.

    Čeprav sem zaspana.😦

  19. zogca said

  20. Tana said

    Žogca uro bo treba naštimat.🙂

  21. zogca said

    A na blog? Spet? Tolk jih imam dost s to uro. Greva takoj. Če mi bo ratalo, seveda.

  22. Jazz said

    Pa pol muzke je fuč!😉 Men se zdi,da blog že kr mal trpi.Saj sex ni vse… :p

  23. alja said

    Zogca, ali pa kdorkoli od vas blogovcev, ki obvlada ‘downloadanje’: iscem en komad od skupine Neron z naslovom Pogresam te. Zelo, zelo lepa pesmica, ki se je ne da nikjer dobit. Bojim se, da je samo na starih kasetah. Prosim, ce mi jo pomagate najti…Hvaallaaa vam!

  24. zogca said

    Katera muzika je fuč in na kakšen način je fuč?

    Na kakšen način blog trpi? Saj sem vsak dan na blogu. Je pa res, da ni vsak dan nove objave, ampak verjemi, da ne zaradi seksa, ker cel božji dan pa tudi jaz ne seksam, no.

    Pa pol muzke je fuč! Men se zdi,da blog že kr mal trpi.Saj sex ni vse… :p

  25. zogca said

    Tale moj je na nekih torrentih in sem ga vprašala, ampak je rekel, da pesmic ni na torrentih.

    Zogca, ali pa kdorkoli od vas blogovcev, ki obvlada ‘downloadanje’: iscem en komad od skupine Neron z naslovom Pogresam te. Zelo, zelo lepa pesmica, ki se je ne da nikjer dobit. Bojim se, da je samo na starih kasetah. Prosim, ce mi jo pomagate najti…Hvaallaaa vam!

  26. zogca said

    Jazz, oglasi se!

    Pod fuč nisi mislil tega, da se mojvideo.com trenutno ne odziva in se zato muzika ne odpre, kajne? Na server od mojvideo.com nimam nobenega vpliva.

    Sem se pa zdaj spravila pregledovati linke od YouTuba in sem jih ene 50 izbrisala, pač tiste njihove fore, ko video ukinejo iz tega ali onega razloga. Prav zato se trudim čim manj linkati na YouTube in čim več na mojvideo.com, ker dejansko moram YouTubove linke pregledovati vsak mesec, kar je malo duhamorno, če ne želim, da pride do tega, da je vsak peti fuč.

    Lej, če kdaj najdeš kakšno pesem, ki je bila ukinjena, link pa je na blogu, mi samo kopiraj tukaj v komentarje in bom šla takoj izbrisat. Okej?

  27. zogca said

    Bom pa v kratkem dodala veliko novih pesmi, tiste, ki sem jih zadnje čase nalagala na svoj YouTube kanal http://www.youtube.com/user/Zogca?feature=mhum , seveda jih bom linkala na mojvideo.com.😉

  28. alja said

    Žogca, hvala. Te pesmice ni za dobit nikjer…No, upam, da se še kdo javi:)

  29. zogca said

    Ti vsaj naslov veš. Jaz že deset let iščem pesem, kateri ne vem naslova.😦

Leave a Reply

 
