Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Sladkost ne bo minila!

Posted by zogca na marec 18, 2011

OB PRVEM OBJEMU NOČI

Ob prvem objemu noči
moje misli tebe obiščejo,
da te ljubkujejo
z iskrenimi željami.

Vsak najin poljub bo prvi,
njegova sladkost
ne bo nikoli minila.
Najino življenje bo pesem.

Rada bi ti poklonila sonce,
da bi te vselej ogrelo.
Rada bi ti zasanjala morje,
da se čustev izbruh
pomeri z njim.

Ingrid Peinkicher 

42 Responses to “Sladkost ne bo minila!”

  1. zogca said

    Dobro petkovo jutro želim.

    Saj je petek, a ne da? Od tega dela sem že čisto nora in zmešana.

    Petek!!!

  2. Andrej34 said

    Saj je petek, a ne da? Od tega dela sem že čisto nora in zmešana.

    Počasi!
    Ne samo zvezdice … tudi luna …

    V soboto bo ob 19.10 polna luna v znamenju device.

    Ob casu polne lune smo bolj obcutljivi, dojemljivi in cujeci. To je cas, ko je treba stvarem priti do dna, ko vse skrito pokuka na plano, ko ne moremo delati drugace, kot je edino prav.
    Sonce in Luna si stojita nasproti in drug drugemu kazeta svoj pravi obraz. Zato mocno custvujemo in hitro reagiramo na vsak izziv iz okolja. V ozracju je spet vec energije (par dni pred scipom vlada napetost, pogoste so hude prometne nesrece, ljudje so razdrazljivi in zal je to tudi obdobje, ko lahko pricakujemo vec nasilja, umorov ipd. Zenska, ki ima mesecno perilo ob polni luni, krvavi mocneje, vec je (tudi prezgodnjih) porodov.

    Pojdite ven, med ljudi, izogibajte pa se pomembnim pogovorom – to ni primerno obdobje za nasprotovanje. Izogibajte se tudi kirurskim posegom in puljenju zob, ce je to seveda mogoce.

    Ko Luna pada – od polne do prazne Lune – je cas za biznis in materialne zadeve.

    To bo zadnja zimska polna luna! (tiste, ki hujšajo z polno luno, jo že nestrpno čakajo)

    In v ponedeljek ob 0.21 bo sonce stopilo v ozvezje ovna.
    Enakonočje in začela se bo pomlad.

    In ko se bo spremenila ura … naslednjo nedeljo, bo pa sploh super.😀😀😀

  3. zogca said

    Nič zmešana od zvezd, zmešana samo od dela. Tu mač ga je trenutno preveč. Ampak okej, bom pa naslednji teden malo izpregla. Saj, če ne bom, bom padla skupaj in …

    Ne samo zvezdice … tudi luna …

  4. zogca said

    V moji peti hiši.🙂 Lajkam.🙂

    V soboto bo ob 19.10 polna luna v znamenju device.

  5. zogca said

    Oja, dolg dan.🙂🙂🙂

    In pomlad.🙂🙂🙂 Stežka dočakana.

    Enakonočje in začela se bo pomlad.

    In ko se bo spremenila ura … naslednjo nedeljo, bo pa sploh super.

  6. Nevenka said

    Tudi jaz vriskam, ker je petek.
    Ampak polne lune se bojim kot vraga.

    Še ena urica in jo odkurim v City park
    po omega 3 in koencim 10 za moj srček.🙂

  7. Izbrana said

    Vaaaaažžnnaaa!🙂

    Lastnica novega avtomobila! Fajn petek :)!
    Ne bit hudi😦, mogla sem vam povedat!😉

  8. zogca said

    Frajerka!!! Totalno sem fovš, totalno.

    Ker jaz pa še nimam novega avta in sem peš.

    Daj me sms-ni, kateri avto je. Še bolje, mms-ni mi ga, da ga bom videla. Če si že važička.😉

  9. Izbrana said

    Si dobila?😉

  10. maxi said

    Ne.;)

  11. Nevenka said

    Čestitam Izbrana, naj mu bodo srečne “nogice”🙂

  12. zogca said

    Dobila, dobila in zdaj sem še bolj fovš.😉 Pridemo na testno vožnjo.😉

  13. zogca said

    Danes mi je totalno najboljši tale komad. Priporočam!

  14. lynx said

    Lastnica novega avtomobila! Fajn petek🙂 !
    Ne bit hudi😦 , mogla sem vam povedat!😉

    In potem da nam gre slabo? Recesija? In jok in stok!!!

  15. zogca said

    Ej, lynx, gre pač Izbrani dobro. To še ne pomeni, da država ni v kurcu, ker je, že en lep čas.

    Izbrani pa vsem šalam na stran o fovšiji zelo privoščim ta avto.

  16. Izbrana said

    Verjemi Lynx, da je recesija najmanj, kar človeka v življenju lahko doleti!
    Vsem avtomobilom tega sveta bi se odpovedala, če bi se jih dalo menjati za življenja in če bi vsi ljudje na svetu lahko hodili peš!!! Ali pa vsaj eden….
    Žogca ve….

    In potem da nam gre slabo? Recesija? In jok in stok!!!

  17. maxi said

    Izbrana SREČNO vožnjo!

  18. zogca said

    Ve in potrdi, da je vsaka beseda napisana do konca iskreno in iz srca.

    Žogca ve….

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. webmaher said

    I za brana, kdaj me na morje peleš:mrgreen:

  22. zogca said

    Počakaj, da jaz prej stestiram avto.😉 Ne moreš se kar pustit vozit na blef. :mrgreen:

  23. lynx said

    Ej, lynx, gre pač Izbrani dobro.

    Ne samo Izbrani. Če sem prav zasledil, ima tudi Maxi novega. Da o tebi niti ne govorimo… 😀
    Seveda sem mislil materialno plat življenja. Res je v naši ljubi Sloveniji marsikaj narobe, a pomesti moramo najprej vsak pred svojim pragom. Če na zadevo pogledamo globalno smo lahko srečni da smo kjer smo.

    Verjemi Lynx, da je recesija najmanj, kar človeka v življenju lahko doleti!

    Vem, ne verjamem. Obstajajo pa ljudje, ki nimajo ne zdravja in ne denarja.

  24. lynx said

    Ja, pa srečno vožnjo.

  25. zogca said

    Jaz ga sploh še nimam. Že en mesec sem brez avta in me dragi okoli prevaža. Vse kaže, da me bo še kakšen mesec, dva.

    Da o tebi niti ne govorimo…

  26. Izbrana said

    Jaz dam avto, pelješ ti!🙂
    Pa dobro jutro vsem.

    I za brana, kdaj me na morje peleš:mrgreen:

  27. Tana said

    Sladkost ne bo minila

    Ko bo lizika polizana, tudi sladkosti ne bo več. Vse je minljivo.🙂

    Izbrana, čestitke in varno vožnjo.

  28. zogca said

    Dobro jutroooooo! Spala sem deset ur in se po dolgem času spet malo naspala.🙂

  29. zogca said

    Danes bo še ena sladka objava.😉 Nekaj sladkega sem namreč odkrila.🙂

  30. Jazz said

    27.Tana said
    marec 19, 2011 at 12:47 popoldan

    Ko bo lizika polizana, tudi sladkosti ne bo več. Vse je minljivo.

    Sladkosti je na pretek,a kaj,ko pa smo večino časa na dieti…😛

  31. zogca said

    Izjava dneva!!!!

    Sladkosti je na pretek,a kaj,ko pa smo večino časa na dieti…

  32. zogca said

    Ker tolikokrat ob pesmih lepih fotke Stephanie Seymour …

    Takšna je pupa danes!!!

    Ni za rečt ne, a ne?:mrgreen:

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/foto-pri-42-letih-se-vedno-seksi-v-kopalkah.html

  33. zogca said

  34. webmaher said

    Jok I za brana, odpade:mrgreen:
    Ti peleš jaz sem pa zraven lepo tiho in uživam:mrgreen:

  35. zogca said

    Ne, ti pelješ. Kaj ti pa fali??? Dober avto boš vozil.😉

  36. zogca said

  37. Tana said

    Sladkosti je na pretek,a kaj,ko pa smo večino časa na dieti…😛

    Se strinjam jazz. Je pa res, da preveč sladkosti naenkrat škodi in potem je dieta neizbežna.🙂

    Danes bo še ena sladka objava.😉 Nekaj sladkega sem namreč odkrila.🙂

    Očitno nas je zato Žogca dala na dieto.🙂

  38. zogca said

    Ne, to pa ne. Samo nisem utegnila včeraj in danes. Si bom pa nocoj vzela čas in spisala sladkost, čeprav keč je seveda v sladki fotografiji.😉

    Očitno nas je zato Žogca dala na dieto.

  39. zogca said

  40. zogca said

  41. zogca said

  42. zogca said

Leave a Reply

 
