Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena iz srca!

Posted by zogca na marec 14, 2011

72 Responses to “Ena iz srca!”

  1. zogca said

    Joj, me jezijo s tem predvajanje je omejeno.😈 Je treba klikniti naprej na YouTube, če hočete poslušati.

    Nalivam se s tretjim jacobsom. Zaspana, zaspana, zaspana. Bi verjetno morala poslušati Twisted Sisters, da se zbudim.😉

  2. lynx said

  3. webmaher said

    veri spešl sisters twisted:mrgreen:

  4. lynx said

    Tudi ta misel dneva je iz srca. Sicer moškega, ampak vseeno:

    Ne igraj se z ženskim srcem, ker je samo eno. Igraj se raje z dojkama, sta dve! 😉

  5. zogca said

    Totalno podpišem!

    Ne igraj se z ženskim srcem, ker je samo eno. Igraj se raje z dojkama, sta dve!

  6. zogca said

    Jacobs številka štiri. In Webov spešl Twisted Sisters bo kmalu prišel prav.🙂

  7. Jazz said

    Aspirin s C številka dva!😉

  8. zogca said

    Kva???????

  9. zogca said

  10. maxi said

    Jaz bom tudi en aspirin C in spat.

  11. zogca said

    Kaj je zdaj to? Jaz sem danes vzela dva lekadola, me je betica bolela, vsi nekaj o asprinih pišete, oni moj umira od slabosti, se je menda s hrano zastrupil. Vsi nekaj krepanje varianta.

  12. webmaher said

    tut jaz se borim z virusi ampak brez tab let bom tut zmagal:mrgreen:

  13. zogca said

    Jaz nimam nobenega virusa. Mene trikrat na leto boli glava, na vsake štiri mesece enkrat. Takrat takoj ruknem dva lekadola ali nalgesina, da se ne mučim. In potem sem dobra spet za štiri mesece. Ti virusi pa … A je kakšna viroza naokoli ali kako?

  14. webmaher said

    zgleda, da sem na hitroenega pobasal včeraj zvečer pr kolegu, ki me je po Skypu tko zjezal z neznanjem namestitve enga simpl programa in etoti ga na za zahvalo dobim kapljanje in curljanje iz nosu pa vročina me neki kuha😆

    ena za lahko noč in miren sen:mrgreen:

  15. Izbrana said

    Dobrjutrček!🙂

    Ena iz srca, hahaha….😉

  16. Nevenka said

    En ha, ha, ha z zamudo.
    Všeč, kar je Lynx napisal🙂

  17. zogca said

    Je mogoče biti bolj zaspan? Verjetno ne. Koma.

  18. zogca said

    Budnica.

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. webmaher said

    Ljupka mi je bila vedno ljubka a kaj ko sem bil takrat premlad zanjo pa še vedla ni zame sploh:mrgreen:
    Lynx plus točke maš pri Nevenki:mrgreen:

  22. Izbrana said

    Web, če ti je bila Ljupka ljubka, imaš pa ti plus točke pri meni!🙂
    Pa še…., če si bil premlad zanjo takrat….potem je to generacija…tam – tam….moja😉

    Ljupka mi je bila vedno ljubka a kaj ko sem bil takrat premlad zanjo pa še vedla ni zame sploh:mrgreen:
    Lynx plus točke maš pri Nevenki:mrgreen:

  23. zogca said

    Oooooo, parčkanje bi lahko bilo na vidiku.🙂

  24. Janis said

    Mene trikrat na leto boli glava, na vsake štiri mesece enkrat. Takrat takoj ruknem dva lekadola ali nalgesina, da se ne mučim. In potem sem dobra spet za štiri mesece. Ti virusi pa … A je kakšna viroza naokoli ali kako?

    Viroze so zmeraj na sporedu:mrgreen: Počakaj, da boš imela otroke:mrgreen:

    Glede glavobola (če ni migrenski oz. boleč, samo neprijeten) pa pomagata dve stvari. Prva je, da se dobro rehidriramo (verjeli ali ne, dehidracija lahko dokaj hitro sporoži glavobol, poleti zaradi vročine in potenja in klimatskih naprav, pozimi zaradi kurjave, kadarkoli pa zaradi telesne aktivnosti) in spijemo vsaj liter navadne vode. Druga metoda je pa skodelica krepke kave😉

    Pri glavobolih, ki so migrenski oz. povzročajo bolečino in/ali silijo na bruhanje, je pa seveda treba takoj vzeti ustrezna zdravila, manj ko čakaš, boljše je.

  25. zogca said

    Res misliš, da ločim med navadnim in migrenskim glovobolom? Ker ne.

    Vzela sem lekadol in šla spat. Je pomagalo. Ampak tole vseeno ni bil moj dan. Sploh ne vem, zakaj, ampak totalno sem danes sesuta.

  26. Janis said

    Hehe, oprosti, ampak če bi imela migrenski glavobol, bi si ga krepko zapomnila:mrgreen:

    BTW, očitno (spet) nekaj zamujam in imaš novega loverja😀

  27. zogca said

    Potem pa nimam migrenskega.

    Očitno zamujaš, te zdaj ene dva meseca ni bilo. No, jaz sem te brala saj veš kje. Ipak ne morem brez tebe.😉

  28. Janis said

    Ja, zadnje čase nisem imela veliko časa za net. Vseeno je pa fajn, da mi slediš, kjer pač vsake toliko napišem kak post😉

  29. zogca said

    Saj ne, da te zalezujem. Grem vsake toliko pogledat na forum in ponavadi se izkaže, da naju zanimajo iste teme.

    Zdaj se ne spomnim, kaj sem zadnje brala (pač, glava danes ni ta prava), ampak vem, da sem bila navdušena. Kot vedno.😉

  30. zogca said

  31. Jazz said

    24.Janis said
    marec 15, 2011 at 8:53 popoldan
    Mene trikrat na leto boli glava, na vsake štiri mesece enkrat. Takrat takoj ruknem dva lekadola ali nalgesina, da se ne mučim. In potem sem dobra spet za štiri mesece. Ti virusi pa … A je kakšna viroza naokoli ali kako?

    Viroze so zmeraj na sporedu Počakaj, da boš imela otroke

    Glede glavobola (če ni migrenski oz. boleč, samo neprijeten) pa pomagata dve stvari. Prva je, da se dobro rehidriramo (verjeli ali ne, dehidracija lahko dokaj hitro sporoži glavobol, poleti zaradi vročine in potenja in klimatskih naprav, pozimi zaradi kurjave, kadarkoli pa zaradi telesne aktivnosti) in spijemo vsaj liter navadne vode. Druga metoda je pa skodelica krepke kave

    Pri glavobolih, ki so migrenski oz. povzročajo bolečino in/ali silijo na bruhanje, je pa seveda treba takoj vzeti ustrezna zdravila, manj ko čakaš, boljše je.

    Janis,prideš ti tudi na dom?😉

  32. Nevenka said

    No, moji glavoboli so ponavadi tenzijski. Ni ti tako slabo kot pri migrenskih in svetloba te ne moti.
    Bolijo pa kot hudič. In čisto počasi lezejo v glavo od spodaj navzgor. In ko se razbolijo, ne pomaga nič.
    Pomaga samo to, da pravočasno opaziš in takoj vzameš Naklofen s podaljšanim delovanjem. Imajo eno čudno značilnost, lahko se pojavljajo več dni zapored od določene ure do določene ure.
    Pomagajo tudi pomirjevala, ki delujejo kot mišični relaksanti.
    Vzrok za take galvobole je ponavadi hud stres, ki zakrči mišice in ovira krvni obtok.
    Od vsega je najboljša terapija proti takim glavobolom romantično ljubčkanje in dober seks. Tudi šport, ampak ni tako fajn kot seks.
    Itak imajo le redki srečo, da jih delo samo veseli.
    Eno fajn sredo vam želim in hodite med kapljicami🙂

  33. zogca said

    UF, ti imaš vse razdelano, Nevenka. Mene veliko premalokrat boli glava, da bi se prav posebej ukvarjala z iskanjem vzrokov in upam, da tako ostane.

    Hoja med kapljicami pa danes bo.😉

  34. Izbrana said

    Jaz imam pa rada tudi dež….🙂

  35. lynx said

    Glede glavobola (če ni migrenski oz. boleč, samo neprijeten) pa pomagata dve stvari. Prva je, da se dobro rehidriramo (verjeli ali ne, dehidracija lahko dokaj hitro sporoži glavobol, poleti zaradi vročine in potenja in klimatskih naprav, pozimi zaradi kurjave, kadarkoli pa zaradi telesne aktivnosti) in spijemo vsaj liter navadne vode. Druga metoda je pa skodelica krepke kave.

    Tudi jaz sem slišal, da rahle glavobole lahko povzroči pomanjkanje tekočine. In za kavo tudi. Naj bi bila črna in celo z limono.

    Od vsega je najboljša terapija proti takim glavobolom romantično ljubčkanje in dober seks.

    Očitno vse ženske tega ne vedo. Nasprotno, najrajši jih boli glava pred to terapijo. Ste že slišali da bi se moški izognil seksu zaradi glavobola?

  36. zogca said

    Je čisto možno. Ko meni zmanjka mehurčkov, se zna zgoditi, da se malo dehidriram, ker druge stvari bolj nerada pijem. Ne me zdaj napast.😉

    Tudi jaz sem slišal, da rahle glavobole lahko povzroči pomanjkanje tekočine.

  37. zogca said

    Jaz tega izgovora še nisem slišala. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Ste že slišali da bi se moški izognil seksu zaradi glavobola?

  38. zogca said

    Samo ne v kombinaciji z LPP-jem.

    Jaz imam pa rada tudi dež….

  39. zogca said

    Je ne morem spraviti po grlo. Črne kave nikoli.

    In za kavo tudi. Naj bi bila črna

  40. Nevenka said

    Ti Žogca, si še mlada, jaz pri tridesetih nisem vedela kaj je glavobol. Potem sem se pa poročila.
    In me je samo še glava bolela ves čas. Vse zdravnike, kar jih je, sem izmučila do konca, pa uboga moja jetra od zdravil tudi. Ko sem se razvezala, so glavoboli čudežno izginili.

    Drugače pa, če bi bil Lynx poročen z mojim možem, bi ga na rit vrglo, kakšne izgovore imajo moški, ko nimajo radi svoje žene in nočejo seksati z njo. Že samo od vprašanja zakaj se je sploh poročil s teboj te neozdravljivo boli glava. Saj ga ni nihče silil, da kleči pred mano in me prosi za roko.
    A za to mi je že davno vseeno, čeprav me je stalo mnogo let.
    Žalujem pa za človekom, s katerim bi se pa res lahko rada imela…pa je bil prestrahopeten za novo vez v življenju. Se mu je zdelo veliko bolje, da me sesuje v nulo.
    Bo že. Od tega glava ne boli. Samo srce.

  41. Izbrana said

    Obuj svoje škornjčke, pa zapleši po mestu….😉

    Samo ne v kombinaciji z LPP-jem.

  42. webmaher said

    ta hip bijem hudo bitko z nadležnimi virusi ampak se ne dam:mrgreen:

  43. zogca said

    To si me pa dobro spomnila. V pravem trenutku. Ker se ravno rihtam za spet it ven.😉

  44. zogca said

    Kar pogumno. Še dan, dva in boš tisti pravi ziher.

    ta hip bijem hudo bitko z nadležnimi virusi ampak se ne dam

  45. webmaher said

    pa snemalca tut sabo vzemi, da vidimo te tvoje škorenjčke po lužah plesat:mrgreen:
    Brez tablet bom prej zdrav kot z njimi itak:mrgreen:
    Moj fotr je vedno reku, da z zdravili se pozdraviš v sedmih dneh, brez njih pa v enem tednu:mrgreen:

  46. lynx said

    Drugače pa, če bi bil Lynx poročen z mojim možem, bi ga na rit vrglo, kakšne izgovore imajo moški, ko nimajo radi svoje žene in nočejo seksati z njo.

    Vem vem, nikamor me ne bi vrglo. Ampak tale z glavobolom je pa tipično ženska.
    🙂

  47. karmen said

    Jaz kar direkt rečem, da mi ni, moj se pa ponavadi začne izgovarjat, da je pivo ali vino spil, in da se mu spi. Je pa res, da ga kozarec piva čisto vrže v spanec, in ko začne na sedežni smrčat, jaz ponavadi takrat navalim, da tudi on mene zavrne in je izenačeno.🙂

  48. zogca said

    Spi moški lahko po seksu, pred seksom nima kaj spati. 😈

    in da se mu spi.

  49. zogca said

    Prišla sem domov popolnoma mokra. Bemtiš, pa tole življenje brez avta. Še dobro, da sem imela toliko pameti, da je bila frizerka zadnje, kar sem si dala na urnik, ker če bi bila prvo, bi bilo že adijo, frizura. Tako pa je v brezmadežno lepem stanju.🙂

  50. karmen said

    Žogca tole s tvojo frizuro ne razumem najbolje, pa ne da si delaš fen frizure, kot kakšne tete?🙂

  51. karmen said

    Žogca, se strinjam, da nima prej kaj spat, ampak pri njemu je tako, da je po enem kozarcu (piva, vina…) popolnoma nefunkcionalen.🙂 Dobro, da redko kaj spije. Saj pri meni je pa vse adijo, ko se malo preveč najem. Ful rada kuham sicilijansko, ampak se moram odločiti, ali zvečer spageti ala norma, ali hopa cupa. Oboje prav gotovo ne gre.

  52. zogca said

    Kakšna teta neki.

    Ravnam lase, ravnam. Ker jaz sem naravno totalno skravžlana. In veliko ljudi, ki me ne poznajo dolgo in me ne vidijo vsak dan mislijo, da je meni Bog dal ravne lase. NOT!

    Tole je naravno stanje: http://www.shrani.si/f/1a/1M/4viVrpr/kodri.jpg

    In stanje zdaj: http://www.shrani.si/f/17/1i/szBo8T1/ravni.jpg

    Da boš razumela, o čem pišem, ko vedno pišem, da sem lahko cela mokra, lasje se pa ne smejo zmočiti. Ker če se zmočijo, smo v petih minutah pri zgornji sliki.

    Skravžlana hodim okoli samo poleti, ko si prevečkrat umivam lase, da bi se jih splačalo ravnati in ko se človek poti, vsaka kapljica znoja pa je nov kravžl.

    Žogca tole s tvojo frizuro ne razumem najbolje, pa ne da si delaš fen frizure, kot kakšne tete?

  53. maxi said

    Ej, pa ti imaš fuul lepe lase. Jaz si jih ne bi hodila ravnat.

  54. zogca said

    Tako neurejeno se počutim s kodri, res. Saj to težko razložim. Cel kup ljudi mi govori, naj si jih ne ravnam, ampak se ne počutim dobro. Poleti še gre, ko je vse bolj razigrano in mi nekako paše zraven, ampak ob drugih letnih časih pa ne. In vsako leto sem bolj skravžlana.

  55. asdf said

    katastrofa!

  56. zogca said

    Kaj???

  57. asdf said

    to, kako te prekleta narava zafrkava..

  58. karmen said

    Žogca, meni so tudi kodrasti lasje ful lepi. Pa zdaj, ko se vračajo osemdeseta, so še moderni.🙂

    Dobro jutro vsem.

  59. mmisaa said

    Kaj bi dala za take kodre!!!!!!!!
    Srečka si, da veš!

  60. zogca said

    Veš, kaj bi jaz dala za lase, ki jih umiješ in preprosto padejo naravnost dol in tako stojijo. Je pa tako, da … Tisti, ki smo skodrani, hočemo ravne. Veliko tistih z ravnimi, hoče kodre. Vem, mi frizerka pove in tudi velikokrat se mi je zgodilo, da se je kakšna pri frizerki kodrala, ko sem se jaz ravnala in je skupaj padala od groze nad tem, kaj delam.😉

  61. mmisaa said

    :)))
    Imam čisto ravno repo. In verjemi, da ko jih operem, ne padejo kar tako in tudi stojijo ne, kot bi morali.
    Pa niso kratki. Sama žalost! Še dobro, da me frizer pol zrihta, kot je treba.

  62. zogca said

    Aja, ko se ravno pritožujemo, moram dodati tudi to. Tisto na fotki nastane, če si operem lase in se jih ne dotikam s fenom. Če fen pride blizu, nastane kaos hujših razsežnosti. Kar pomeni, da če se ne grem ravnat, si moram lase sušiti brez fena, da sem skodrana in včasih pozimi to ni najbolj prijetno. Sedeti z mokrimi lasmi in čakati. če pride fen blizu mojih las, mora res biti big time ravnanje po frizerkino. Pofenati samo v smislu sušenja je najstrožje prepovedano. To pride ven, kakor da mi je bombo razneslo na glavi.😆

    Miša, jaz poznam ženske, ki dejansko jim lasje lepo padejo in … fovš sem.

  63. alja said

    S kodri si ču-do-vi-ta!
    Imam kolegico, ki ima take kodre in lasje so tisto najlepše na njej. Lepotica je in z ravnimi lasmi pol takšna ne. Ljudje se dobesedno obračajo za njo.
    Sama bi takoj imela take lepe kodre. Meni se sučejo lasje tako na pol, brez forme ravnih in brez forme kodrov.
    Potem si jih tudi zlikam. Raje pa bi imela takšne kodre, ker so full cute in takšnih niti pod razno ne bi likala. Ker pa so to močni in gosti lasje, je bolje, da so vsaj do ramen. Paž bi bil prehud.

  64. Andrej34 said

    zogca said
    Veš, kaj bi jaz dala za lase, ki jih umiješ in preprosto padejo naravnost dol in tako stojijo.

    Poznam take … in tolk, kot ste ženske komplicirane … hodijo k frizerju, da jih malo nakodra, nekako tako, kot imaš ti na zgornji sliki.😉

    Pa še nekaj – tko čisto mimogrede:
    Meni se zdiš bolj luštna z kodrčki. Pač moje mnenje.

  65. Andrej34 said

    alja said
    S kodri si ču-do-vi-ta!

    Podpišem.😉😀

  66. Tana said

    To pride ven, kakor da mi je bombo razneslo na glavi.😆

    Ko sem si jaz pred davnimi leti nazaj dala narediti trajno, so me vsi vpraševali, če je v bloku kotlovnico razneslo🙂

    Drugače pa za vsakega posameznika je najlepša tista frizurca, v kateri se sam dobro (najlepše) počuti,… da je sam sebi všeč. Samo to šteje, ker če se sam ne počutiš dobro, tudi to, da so drugi drugačnega mnenja, nič ne šteje. No, vsaj pri meni je tako🙂 Obvezno moram biti sama sebi všeč, če sem potem še drugim, pa je še toliko lepše.

    Me pa zanima, kako je Nevenka zadovoljna z novo frizuro in predvsem s frizerjem.

  67. Tana said

  68. Jazz said

  69. zogca said

    A ti si mene videl skravžlano? Kdaj?

    Pa še nekaj – tko čisto mimogrede:
    Meni se zdiš bolj luštna z kodrčki. Pač moje mnenje.

  70. zogca said

    Toooooo!

    Drugače pa za vsakega posameznika je najlepša tista frizurca, v kateri se sam dobro (najlepše) počuti,… da je sam sebi všeč.

  71. zogca said

    Mene tudi.

    Me pa zanima, kako je Nevenka zadovoljna z novo frizuro in predvsem s frizerjem.

  72. Andrej34 said

    zogca said

    A ti si mene videl skravžlano? Kdaj?

    Uha … kdaj, kje, kako … no, no, no😉😀

    Enkrat v Mercatorju … in potem si šla od tam direktno k frizerki …😉

Leave a Reply

 
