Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Slačifantje! aka Osmi marec!

Posted by zogca na marec 12, 2011

Letošnji osmi marec je bil popoln. Okej, skoraj popoln. Popolnost mu je namreč “sunil” moj dragi, ko se je zvečer pojavil z rožicami. Vam ni nič jasno? Stvar je takšna. Kot verjetno veste, sem jaz več kot ljubiteljica humoristične nanizanke Married with children (ali po naše Družina za umret). In šola Peggy Bundy uči, da se moramo ženske veseliti, ko moški za praznik ali obletnico pozabijo priti domov z darilom, kajti potem jim lahko to mečemo naprej do konca življenja. In da, bila sem prepričana, da bo pozabil in ga bom lahko potem nekaj dni glodala ter na račun pozabljenega osmega marca iztržila še veliko več, ampak …

… dobila sem rožice in moja (Peggyjina) nakana je šla po gobe. Seveda se malo šalim. Kot tudi Peggy ne misli resno. Vsi, ki ste kdaj gledali nanizanko, ste gotovo opazili, da ima Peggy Ala v resnici strašno rada. Me sploh berete ali samo gledate fotografije? Nima smisla, da se preveč mučim s pisanjem, če bo vse, kar boste drage moje videle, gole oziroma skoraj gole rite.

Rite pa niso bile samo za gledanje. Tiste, ki so to želele, so lahko šle na oder in se jih tudi dotikale.

Za dotikanje pa, kakor lahko vidite, niso bile samo rite, ampak še veliko več. Ali manj. Velikokrat se zgodi, da je rita večja od tistega več. Seveda pa to ni idealna kombinacija. Idealno je, da je tisto več večje od rite. Joj, sem se zdaj zapletla. Napisati sem želela, da so nekatere otipale tudi tiče slačifantov.

Če koga zanima, ali sem šla na oder tudi jaz … Ne!!!!!!!!!!

Sebe si res ne znam predstavljati v takšnem položaju. Na odru. Pred širnimi ljudskimi (okej, ženskimi) množicami.

Če pa sem povsem iskrena, moram priznati tudi to, mene takšne slačizadeve nikoli niso in me očitno tudi nikoli ne bodo rajcale. V bistvu mi je že od nekdaj jasno, da glede teh reči nisem čisto nič vizualna, ampak zgolj in izključno mesena. Zame je takšna prireditev pač šov, ki ga vsem golim moškim navkljub ne doživim prav nič seksualno. In da, žensk je prišlo na tone, njihovi moški pa so doma v miru gledali veliko tekmo, ravno takrat sta namreč igrala Arsenal in Barcelona, in si verjetno mislili, da jih ima Bog izjemno rad, ko je poskrbel, da sta tekma takšnih razsežnosti in osmi marec padla na isti dan ter so se ženske “spokale” od doma. Čeprav Al Bundy pravi, da je Bog gotovo ženska, je to še en dokaz, da se moti in Bog gotovo je moški.

175 Responses to “Slačifantje! aka Osmi marec!”

  1. zogca said

    Ker v objavo lahko “spokam” samo toliko in toliko fotografij, če je ne želim preveč raztegniti, jih bom pod komentar nalepila še nekaj. Če jo boste damice želele pogledati.😉

    Zdaj bo pa dost!😉

  2. Tana said

    Jaz sem pa še stare šole… bolj staromodna.:) Meni pa veliko pomeni, da se moj dragi, še posebej ob takih dnevih, kot je 8. marec, spomni in mi izkaže pozornost s kakšno malenkostjo. V bistvu jaz mislim, da gre pri tem izkazovanju pozornosti, pa ne samo ob takih dnevih, tudi drugače, za spoštovanje osebe; seveda pa je tudi obratno, da se jaz spomnim. Nikoli pa nisem in tudi ne bi “najedala”, če bi pozabil. Si bi pa seveda mislila svoje😉

    Joj, joj… od kod so se pa ti slačifantje vzeli🙂

  3. zogca said

    Lej, jaz od njega dejansko nisem pričakovala nič za tovrsten praznik (za druge praznike, bolj osebne, vem, da je zelo zavzet) in sem dejansko bila presenečena. Ne bi pa nič zamerila, če ne bi prinesel rožic. Bi pa verjetno bolj za hec kot za res en malo najedala, da je bolj zabavno.😉

    Gospoda so se vzeli iz Ukrajine, če sem prav razumela. Mislim pa, da sem. Niso bili lepotni presežek, bi si pa za večino upala trditi, da so vsaj nekaj časa bili baletniki. In potem so verjetno spoznali, da v kulturi ni denarja in …

  4. maxi said

    Hm, hm…jaz vem samo to, da tovrsten šov mene ne zabava. Ampak valjda, čisto ok je….da smo si različne/(i). Čeprav ne gre za staromodnost.
    Nisem izključno mesena, sem tudi vizualna….pa precej egoistična; beri ne delim rada.:mrgreen:

    Ps: Nekje tu sem prebrala, da z leti hormoni šele dobijo pravo veljavo…da, da; tako tankočutno in senzibilno prevzamejo nekatera stanja, lušni pogoji za delo 🙂

  5. zogca said

    Jup, Maxi, meni je bilo rečeno, da smo ženske najbolj potrebne (čeprav to ni ravno lepa beseda) med 35. in 45. letom. Menda tako pravijo moški.

    Kdo pa rad deli???

  6. maxi said

    Kdo pa rad deli???

    No, tako sem bolj mislila, da me ne zanima kar je vsem na razpolago…ala razni šovi…ipd.
    Čeprav mi je golo moško telo lahko zelo lepo, ampak predvsem kadar gojim emocije…

  7. zogca said

    Saj, saj, se čisto strinjava. Videla si, da sem napisala, da me vse skupaj ni zrajcalo niti za milimeter.

  8. maxi said

    da; verjetno zgleda precej instant tudi od blizu.

  9. zogca said

    Pač, to je narejeno na vizualnost. Ampak bolj so vizualni moški kot ženske. Predvidevam, da v kontra razmerju spolov bi bila večina tičev dvignjenih. Hudo dvomim, da je bil vzburjen enak odstotek žensk. Sem pa ziher, da ene so pa prišle domov fejst napaljene. Če gre za ženske, katerih možje so totalno obupani, ker žena skoraj nikoli ne da … Potem je bil šov tudi koristen.😉

  10. alexia said

    Če sem iskrena je meni lanski šow bil boljši,lepši fantje in bolj so se potrudli,letošnji niso bili tako slabi ,ker v bistvu niti ni tolk,da se slečejo, kot pa cel spetakel in kot si vidla, so pravi umetniki,to ni več sam to, da greš gor na oder in odvržeš cunje…Da bi prišla domov fanj napaljena?- zaradi njih niti pod razno…mogoče ,ker mene itak hormoni tolk palijo,da lahko že rečem,kako ,da nikdar nisem srečala tistega obupneža,ki ma vedno tako srečo,da njegovo boli glava….;)🙂 pri meni je vedno tko,da če že ne zbeži ga boli glava🙂

  11. zogca said

    Tudi če bi ga, bi ga uničila in bi zelo hitro nehal stokati, da ima premalo seksa. Pač, midve imava to kombinacijo Venera in Mars v škorpijonu. In tukaj seksa ni nikoli dovolj. Če moški zmore trikrat na dan, bova pa trikrat na dan. Nikoli ne slišijo besede ne. Seveda, dokler nama je čustveno do moškega. Če moški poskrbi, da ga ne moreš več, potem je pa veselja konec. Vsaj jaz potem ne morem več, pa če stoji na trepalnicah.

    da nikdar nisem srečala tistega obupneža,ki ma vedno tako srečo,da njegovo boli glava….;)

  12. alexia said

    Točno tko je kot si napisala,če je čustveno vse ok,nikoli nisem proti…

  13. zogca said

    Bolje, da ne piševa preveč, ker bova proglašeni za nimfi. Jaz sem bila tako in tako že. Večkrat.

    Zvončki in trobentice …😉

    Ne, saj ne poskušam spremeniti teme. Če je objava takšne vrste, je debata lahko samo o seksu.

  14. alexia said

    Saj so tudi mene :)…Mah kaj, zakaj bi sam deci o tem govorili,saj ne delam nobenemu nič hudega s sexom,eni vrtnarijo,drugi športajo,hribarijo, meni je v veselje sex,pa sem čist normalna,nič obsedena ali kaj podobnega…

  15. alexia said

  16. zogca said

    Moj podpis!!!

    Okej, pa šoping mi je v veselje.🙂 Ampak bom zdaj en mesec morala veliko manj šopati.😦 Kar se lahko nadomesti samo na dva načina: 1. s še več seksa 2. s sladkarijami. Ker je pomlad pred vrati, jaz pa na dieti zaradi tvojih krofov (normalno, da si ti kriva, ne morem biti jaz), je jasno …

    eni vrtnarijo,drugi športajo,hribarijo, meni je v veselje sex,pa sem čist normalna,nič obsedena ali kaj podobnega…

  17. zogca said

    Tvoje pesmi ne razumem (čeprav njej glas totalno obožujem, totalno in si bom pesem dala v svoj You Tube kanal), ampak ti pa mojo ziher boš …

  18. zogca said

  19. alexia said

    Sedaj moraš sexat, ker se od tebe pričakuje otrok,sladkarije pa boš jedla v nosečnosti🙂

    Kar se lahko nadomesti samo na dva načina: 1. s še več seksa 2. s sladkarijami. Ker je pomlad pred vrati, jaz pa na dieti zaradi tvojih krofov (normalno, da si ti kriva, ne morem biti jaz), je jasno …

  20. zogca said

    Menda ne. To imam pa prav namen takrat jesti tako zdravo, kot še nikoli v življenju nisem. In iz prehrane pometati ves junk in vnašati za bebija zdrave kalorije. Vsaj ta čas, če že sicer tega v življenju ne počnem. Mi je bilo že naročeno, naj začnem brati knjige o nosečnosti in je bil kar malo užaljen, ko sem rekla, da kaj imam pa to študirati, da ženske tisočletja in tisočletja rojevajo brez knjig.

    sladkarije pa boš jedla v nosečnosti

  21. maxi said

    Okej, pa šoping mi je v veselje

    Jaz pa šoping pogosto kompenziram z nezadovoljstvom, kot recimo danes.😦
    Sicer imam pa obupno stanje; le s čem sem si zaslužila tak zajeban (neverending) sklop zvezd!?

  22. zogca said

    Bi ti morala pogledat spet, ampak se spomnim, ko sem ti gledala in pravila, da je bilo vse rdeče. In vem, da sem si žđe nekajkrat mislila, da zdaj je pa res čas, da ti popustijo ti aspekti in da pride kakšen … Lej, saj ti je tudi O rekla, da potem se ti bo pa odprlo, se ti bo. Drugače pa, vem, da ti ni v tolažbo, ima večina ljudi, ki jih poznam, marca precej težke aspekte, sploh drugo polovico. Jaz tudi. Vem, da ti to ni v tolažbo, ker ti imaš večinoma slabe nanizane že lep čas.

  23. maxi said

    Pa to ne more biti res…to traja že par let. Najprej vse sesut, potem pa; Up – down, toplo – mrzlo. Še cunami enkrat neha…😦

  24. zogca said

    Tudi tebi se bo nehalo. Pa vem, kako je, ko imaš filing, da noče in noče nehati. Saj jaz sem imela dve leti totalno down, potem pa up, pa spet down, pa up, pa spet down. Nikakor dovolj dolgo up, da nekaj konkretnega zgradiš, ker se vse sproti kakor ruši. Lej, obe z O sva ti enako rekli (jaz zdaj nimam tvoje karte pred seboj) in verjemi … se ne moreva obe motiti.

  25. zogca said

    Tale je samo zate.

  26. zogca said

  27. zogca said

    In tvoja himna!!!!!

  28. zogca said

    To pa ne vem, ali jo poznaš, jaz sem jo januarja nekaj dni poslušala non stop.

  29. maxi said

    ..hvala za Amy….

  30. zogca said

    Maxi, vedno se skupaj prebijamo skozi krize tukaj, a ne? Še vse smo premagali, tudi to bomo.

  31. maxi said

    Saj, ja….ampak mi je pa res na bed, tako zelo že nekaj časa ne…

  32. zogca said

    Grem naredit karto.

  33. maxi said

    Mogoče je pa to za finiš…heh, optimist me.

  34. zogca said

    Progresirana Luna jutri eksaktno dela polkvadrat na Plutona, jaz mislim, da te to stiska. Vsaj jaz kot najbolj intenzivno stisko ponavadi občutim slabe aspekte Lune in Plutona. Gre za progresijo, to pomeni, da drži okoli dva tedna, močneje, ko se gradi, popušča, ko se aspekt razstavlja. Tudi drugi aspekti so marca bed, tako progresije kot tranziti. Je pa ena zelo lepa progresija, eksaktna bo 17. marca in sicer lep aspekt med Luno in Venero. Ne vem, kako se bo v poplavi slabih to čutilo, ampak vsaj malo bi se pa moralo.

  35. zogca said

    Aprila bi moralo biti že lažje, ker je nekaj lepih aspektov, čeprav slabi dominirajo, žal. Maj je bed, to sem ti že enkrat rekla. Junija se pa potem začne odpirati. In vsaj jaz ne vidim več totalno bed mesecev nekaj mesecev naprej. Kot si zdaj včasih imela mesece s samimi bed aspekti.

  36. maxi said

    17.marca imam eno pomembno stvar; hm zanimivo. Ne gre sicer za osebno zadevo, čeprav bo tudi name vplivalo. Rešujemo neko širšo problematiko kot iniciativa.

  37. maxi said

    Marec je bed…kdo bo pa zame pomad odkrival?!😦

  38. maxi said

  39. maxi said

    Tudi drugi aspekti so marca bed, tako progresije kot tranziti.

    Se človku kar solze ulijejo, ko to prebere….
    Ne spusti, ne spusti…kot, da sem zakleta.😥

  40. zogca said

    Hmmm, v bistvu imaš dve pomembni progresiji na isti dan, zdaj vidim, eno dobro in eno stresno. Prva je na Venero, druga na Saturna. Je pa tako, tebi Luna sicer vlada osmi hiši, Saturn drugi. Hmmm … Je pa res, da to ne bo nujno to, pač, progresija Lune prinese, kar prinese, ne gre nujno za kakšen načrtovan dogodek. En dan prej imaš pa (ker gre za Urana, ne deluje na dan točno), Uran slab aspekt na Sonce. Uran iz tretje spet na osmo. Se bo kaj dogajalo z denarjem, tujim denarjem te dni? Kakšna dediščina, kakšne delnice, karkoli takšnega?

  41. zogca said

    Bo spustilo. Saj si prebrala tudi naprej, a ne da? Nisem končala pri marcu.

    Se človku kar solze ulijejo, ko to prebere….
    Ne spusti, ne spusti…kot, da sem zakleta.

  42. maxi said

    Hvala ti…

  43. zogca said

    Boš videla, da bo bolje. Pa danes je še Luna šla v raka, smo vsi še malo bolj čustveni in tebi to s Plutonom samo potencira čustvenost v negativo, pa progresivno Luno imaš tako in tako v tem prekletem škorpijonu, to je najtežja progresija Lune, ko je Luna v škorpijonu. Ampak je na srečo že na dveh tretjinah škorpijona. Poleti bo že tako blizu strelca, da boš že čutila to energijo, jeseni bo pa tako in tako že morala v strelca. Veš, kakšna je to sprememba na boljše? Ni besed, s katerimi se da opisati, kako bed je Luno imeti v škorpijonu. Ali natalno ali v progresiji. Ampak v progresiji vsaj mine. Mene je kar strah, ker mene pa Luna v škorpijonu šele čaka, celo bom morala dati skoz. Moja prijateljica, ki je drugače totalna veseljakinja, totalno vodarski tip, pa ko je imela Luno v škorpijonu, je bila totalno bed ves čas, takšne norosti, da ni bilo za preživet z njo. In potem se je skulirala, ko je Luna prišla v strelca. Koliko že samo to, da Luna spremeni znamenje, pomeni, res veliko.

  44. maxi said

    Poleti bo že tako blizu strelca, da boš že čutila to energijo, jeseni bo pa tako in tako že morala v strelca.

    Ampak to je spet napoved za nestanovitnost…..bi se rada ustalila, skoz nekaj bežim…

  45. maxi said

    Poleti bo že tako blizu strelca, da boš že čutila to energijo, jeseni bo pa tako in tako že morala v strelca.

    Če bo zlo velik na boljše…morda vzljubim jesen, ker sicer vsako leto ta čas žalujem za poletjem… :S

  46. zogca said

    Ne, to pa ni res, da je to, da je Luna v strelcu, napoved za nestanovitnost. Te komot ustalijo kakšni drugi planeti, res. Ni pa to morbidna Luna kot ta v škorpijonu. Je pa res, da po strelcu pride bolj stanovitna Luna, to potem dve leti in pol pozneje, v kozorogu, ki pa je tudi bolj zadržana, hladna. Bo po takšnem obdobju, ki si ga ti imela, v strelcu Luna kar v redu, verjemi.😉

  47. zogca said

    Jaz zadnja leta tudi, ker sem imela po zimi 2007/2008 totalen strah pred zimo, totalen. Čeprav zima ni nujno slaba, je lahko tudi lepa, če se imaš doma s kom greti.😉

    morda vzljubim jesen, ker sicer vsako leto ta čas žalujem za poletjem

  48. maxi said

    Bo po takšnem obdobju, ki si ga ti imela, v strelcu Luna kar v redu, verjemi.😉

    Nocoj kamot verjamem; mi je lučka na koncu tunela….

  49. zogca said

    Lej, jaz od nekdaj pišem, da ga ni hujšega od Lune v škorpijonu. Če se ti to obdobje poklopi s kakšnimi pozitivnimi aspekti, se da preživeti. Če se poklopi z bed aspekti, je pa bed. In ti imaš že natalno Saturna v konjunkciji z Luno, kar je nagnjene k zapadanju v depresivna stanja, tako da … Ziher bo šlo z Luno v strelcu za bolje, to pa ziher. Luna je naše emotivno stanje, ko je to bolj sproščeno, je vse drugo lažje. Verjemi, že samo to ni samo lučka, ampak luč na koncu tunela. Plus še to, da bodo slabi aspekti začeli popuščati. Bo bolje, boš videla.

  50. maxi said

    Čeprav zima ni nujno slaba, je lahko tudi lepa, če se imaš doma s kom greti.😉

    Zima je lažja od jeseni….vsaj tisti prvi del; do januarja, potem postane nadležna…

  51. maxi said

    Tako razumljivo in prepričljivo razlagaš, da mi je lažje.

  52. maxi said

    …od Lune v škorpijonu…

    Se ti to lahko še kdaj ponovi…ali gre samo enkrat v življenju čez?

  53. zogca said

    In O ti je podobno govorila, a ne?

    Vem, kako se počutiš. Tako je bilo meni lani ob tem času. Sem samo hotela, da se konča, da se premakne, nekam, kamorkoli, samo ven iz začaranega kroga, v katerem sem bila ujeta. Tik pred zdajci je človek najbolj … Najbolj temno je, preden se zdani, a ne?

  54. zogca said

    Luna pride okoli v 28-ih letih. Si jo imela enkrat v škorpijonu že kot otrok in jo boš spet imela kot upokojenka.😉

    Se ti to lahko še kdaj ponovi…ali gre samo enkrat v življenju čez?

  55. maxi said

    In ti imaš že natalno Saturna v konjunkciji z Luno, kar je nagnjene k zapadanju v depresivna stanja, tako da …

    Celo to…torej se dobro držim, ker depresivna nisem ravno. Sem pa žalostna.

  56. maxi said

    Najbolj temno je, preden se zdani, a ne?

    Pravijo ja…
    Ja O. mi je rekla, da bo od junija naprej lepše. Samo ni pa posebaj poudarjala, da bo do tja tako moreče. Je samo rekla, da z junijem pride bolj sončno…

  57. maxi said

    Tolk morim(a), da so se vsi skrili…

  58. zogca said

    Lej, Saturn pač hladi Luno in to ni fajn postavitev. Samo je ne moreš nikoli spremeniti, takšno pač imaš. Me je ravno ena od naših tukaj spraševala nekaj dni nazaj za prijateljico, ki lahko izbira datum, pač carski rez, in eden od datumov bi imel tudi Saturna v konjunkciji z Luno, pa sem takoj rekla, da ne ta datum.

  59. zogca said

    Ne, moški fuzbal gledajo. Blagor njim, derbi je vrhunec večera, padejo noter in žurka.😉

    Tolk morim(a), da so se vsi skrili…

  60. zogca said

    Morečega ne gre posebej poudarjati, se ti ne zdi?

    Samo ni pa posebaj poudarjala, da bo do tja tako moreče.

  61. maxi said

    Ne, moški fuzbal gledajo. Blagor njim, derbi je vrhunec večera, padejo noter in žurka.

    Ja moški se fokusirajo in potem nič okoli ne obstaja – in to je zmaga. Ženske smo razpršene in imamo 5 stvari hkrati v reševanju in potem kao to ni to….imela ravno včeraj predavanje o tem – sicer moški zorni kot. Jaz še vedno mislim, da se lahko fokusiram(o), mogoče manj intenzivno, vendar se….če želim in če me dovolj zanima.

  62. maxi said

    Morečega ne gre posebej poudarjati, se ti ne zdi?

    Yea…sicer sva pa z O.odkrile/našle/vidle dve pomembni točki(v bistvu ju je ona) v prihodnosti; ko ju dosežem greva proslavljat.🙂

  63. zogca said

    Jup. In me moramo reševati pet stvari naenkrat, ker če jih ne bi, kdo jih bo?

  64. zogca said

    Me povabi takrat zraven.😉 Bom imela Luno v škorpijonu, bom rabila zabavo.

    ko ju dosežem greva proslavljat.

  65. maxi said

    Me povabi takrat zraven.😉 Bom imela Luno v škorpijonu, bom rabila zabavo.

    Ok;). A ti imaš že kmalu Luno v škorpijonu? Me boš menjala?😦

  66. zogca said

    Konec leta bo prišla v škorpijona. Ja, v bistvu se bova zamenjali. Čeprav mene to ne bi smelo tako zrukati kot je tebe, ker je meni škorpijonska energija bolj domača, je imam več v horoskopu samem, plus imam Luno v natalu v vodi, v raku, in je to bolj domača energija. Ne pričakujem tako hude depre kot takrat, ko mi je Saturn lovil Luno, to je bilo tisto obdobje, ko sem tukaj pisarila vsa sesuta. Ampak ja, v škorpijonu pa bo in se je ne veselim.

  67. zogca said

    Aja, plus to, ne vem, koliko boš razumela. Ko bo moja Luna v škorpijonu, bo delala konjunkcijo z vozlom, gud, konjunkcijo z Venero, gud, Marsom, upam, da bo gud, trigon z natalno Luno, gud. Tako da vseeno nekaj pozitive po prinesla.

  68. maxi said

    Jaz sem bila pa prepričana, da te čaka zgolj lepo obdobje ….pleničke ipd…:)😉

  69. maxi said

    No ja…če bo tolk “gud” zraven, verjetno ne bo tako hudo…

  70. zogca said

    Koliko se bom pa jaz tresla nad temi plenicami, se pa ne ve. Paničar jaz, mogoče si bom na eno uro navijala budilko in hodila preverjat, ali otrok še diha. Obesednost, Luna v škorpijonu ti je drugo ime. Kot sem rekla, če ne bo kakšnega umiranja (mojim prijateljicam v tem obdobju ni noben umrl, boguhvala), ne bo tako grozno. Ni pa to lahko Luna, res ne.

    Da bi bilo eno odbobje samo lepo? Kje si ti to našla? Vedno je kaj, vedno.

  71. zogca said

    Saj. In v končni fazi, škorpijon je transformacija, je. In v bistvu jo jaz dosti povezujem s tem, da me bo materinstvo transformiralo. Sploh mislim, da bo Luna v škorpijonu na vozlu v škorpijonu otrok, ali kot porod ali kot zanositev, eno od tega ziher. Kot sem rekla, moja karta je bolj škorpijonska od tvoje, mi je ta energija bolj domača že po defaultu, ti si čisto kontra škorpijonstvu in zate je to hujši šok.

    No ja…če bo tolk “gud” zraven, verjetno ne bo tako hudo…

  72. maxi said

    Paničar jaz, mogoče si bom na eno uro navijala budilko in hodila preverjat, ali otrok še diha.

    En mesec, potem boš od utrujenosti v neszavesti kadar boš spala…
    Sicer pa…pusti dogodkom, dojenčki so v bistvu en tak lušn del v življenju.

  73. maxi said

    Kot sem rekla, če ne bo kakšnega umiranja (mojim prijateljicam v tem obdobju ni noben umrl, boguhvala), ne bo tako grozno.

    Tudi meni ne…hvalabogu.

  74. zogca said

    Super novica je to o neumirjanju, tega dela se jaz najbolj bojim, ker je to moja večna paranoja.

  75. zogca said

    Upam, da. Jaz se bolj kot dojenčka bojim svojih strahov glede dojenčka.

    dojenčki so v bistvu en tak lušn del v življenju.

  76. Izbrana said

    Za Maxi!

  77. zogca said

    Za Izbrano!

    Namig dobiš po sms-u.

  78. webmaher said

    Za Žogco:mrgreen:

  79. webmaher said

    aja namig ni potreben:mrgreen:

  80. zogca said

    A ni? Kaj sem ji sporočila, če ni?😉

    Pogumen Web, edini moški, ki se je upal javiti pod to objavo.

  81. maxi said

    Izbrana hvala!
    Čeprav je danes še slabše kot včeraj….ampak pomaga že to, ker ste tako prijazne.

  82. zogca said

    Ostajamo prijazne.😉

    Jutri boš tako bizi, da se boš zamotila, a ne? Potem bo pa spet malo lažje.

  83. maxi said

    Aha, verjetno bo lažje jutri…

  84. maxi said

  85. zogca said

    Veš, drugače je danes na splošno na nebu postavitev ne prav najbolj v redu in verjetno na mnoge pritiska. Nisem šla sicer gledat in preverjat, ampak na Fejsbuku sem prebrala, da je Luna na nebu v opoziciji s Plutonom (to je za vse, ne samo zate zdaj), pa nek kvadrat s Saturnom ali kako že.

    Ironic? Življenje je ena velika ironija tako in tako.

    Alanis je pa drugače super, jaz jo obožujem.

  86. maxi said

    Za Žogco in Izbrano:

  87. zogca said

    Tale komad je meni dober za nabutat se z energijo, tisto malo militantno, da človek preživi, ko se ladje potapljajo.

  88. zogca said

    Tega, ki si ga pa ti prilepila meni in Izbrani, imam pa jaz na telefonu za bujenje.😉

  89. zogca said

    Tale se mi je pa v petek zvečer spet prilepil v uh.

  90. zogca said

    Maxi, pa še nekaj za nasmejat se, v bistvu bolj zgrozit, ampak tudi nasmejat.

    http://zadovoljna.si/clanek/fotogalerija/kadar-se-licenje-ponesreci.html

    Evo, naj imaš še tako slab dan, nikoli ne boš videti tako. Ni sporno, da se norčujem tukaj (če me Bog gleda), ker ne gre za naravne pomankljivosti, ampak manjko okusa.

  91. lynx said

  92. zogca said

    Lynx.🙂

  93. maxi said

    O jojojoj…to so se mazale za pusta.

  94. karmen said

    Dragi moji, pozdravljam vas s postelje, pljučnica, že ene dva tedna. Mene je prav zanimalo, kako mi bodo usekali moji smotani aspekti v marcu. Ema je temu rekla: Zoprn začetek marca. Ji bom jaz dala. Odkar se mi malo svita o astrologiji, me prav sveta jeza popade, ko slišim tako razlago za take aspekte.

    Žogca, ko je bila moja progresirana luna v škorpijonu, sem jaz tudi otroke delala. Menda je to najboljša simbolika in je super takrat otroke delat.🙂 Moja progresirana luna je pa ta teden končno zapustila kozoroga. In ne moreš verjet, kako je ta luna name delovala depresivno. Ema je rekla, da je v kozorogu najbolj depresivna, nekaterim tako useka. Jaz nimam enega planeta v vodnih znamenjih, ful pa v zemlji, pa sem škorpijonsko luno veliko lažje prenašala kot to v kozorogu.

    Maxi, držim pesti.

  95. karmen said

    Maxi, še to: tudi jaz imam v natalu aspekt med Luno in Saturnom, samo kvadrat. Konjunkcija je težja. Tako, da se je kar treba boriti z kakšno… recimo pretirano zaskrbljenostjo.

  96. zogca said

    Ne, to je za vsak dan, ne za pusta. Jaz velikokrat na ulici vidim kakšno, ki bi lahko bila bolj pust kot zares, okej, ne tako drastično, ampak te modre, srebrne in podobne barve okoli oči imajo ene za vsak dan.

    O jojojoj…to so se mazale za pusta.

  97. zogca said

    Hmmm, jaz sem jo daleč najslabše slišala govoriti o škorpijonski. Joj, je bil en posnetek predavanja od Eme prav o progresirani Luni, za začetnike fantastičen. Upam, da ga spet najdem. Po Fejsbuku so ga nekaj časa lepili. Če mi uspe najti, nalepim link.

    Ema je rekla, da je v kozorogu najbolj depresivna.

  98. maxi said

    Saj jaz ne vem, če je za vse kriva luna v škorpijonu, ker traja vse skupaj že predolgo. Lahko rečem, da od ločitve naprej še nisem imela predaha, daljšega od meseca; je kak mesec malo boljše, pa potem spet mesec tema….in to je dobrih 5 let.

    Karmen thx. Saj si grem že na živce pomalo.😦

  99. maxi said

    Aja, pa še to Karmen, naj pride čimprej zdravje nazaj…pa boljše zvezde!

  100. maxi said

    Še to Karmen,naj pride čimprej zdravje nazaj…pa boljše zvezde!

  101. zogca said

    Maxi, daleč od tega, da bi bila samo Luna, ni samo Luna.

    To z iti na živce samemu sebi tudi poznam. Dala skozi.

  102. zogca said

    Ups, pozabila sem napisati. Karmen, čim prej se pocajtaj.

  103. maxi said

    😯

  104. karmen said

    Maxi, a se ti progresirana Luna slučajno šeta okoli natalnega Saturna? Sicer pa lahko pride večletno obdobje. Ne boš verjela, da sem tudi jaz zadnjič razmišljala, kdaj sem se nazadnje res počutila dobro in sem ugotovila, da je bilo to poleti 2004. Od takrat nekako ne pridem čisto k sebi. Za krajši čas ja, da bi se pa čisto pobrala pa ne. Astrološko se mi je kar dogajalo v tem času: sade sati, Pluton čez ascedent, Jupiter opozicija skoraj vsem mojim planetom, zdaj Uran opozicija enemu za drugemu, Saturn čez Luno, Merkurja, Sonce, Venero, Plutona in zdaj čez Urana… vse v nekaj letih.

    Zdaj pa počasi čakam lepše čase.🙂

  105. maxi said

    Maxi, a se ti progresirana Luna slučajno šeta okoli natalnega Saturna?

    :mrgreen: To bo bolj vedla Žogca…

  106. maxi said

    Maxi, a se ti progresirana Luna slučajno šeta okoli natalnega Saturna?

    Bi bilo to lahko Saturnovih 7? Pa mislim, da so mi rekli, da ni to.

  107. zogca said

    Ne, ne bo to, Karmen, ker Luna je v škorpijonu, njen natalni Saturn pa v raku. To vem napamet, brez da odprem karto.

  108. maxi said

    Zdaj pa počasi čakam lepše čase.🙂

    Tudi jaz…jih čaaaaakam…hm.

  109. karmen said

    Hvala punce. Ko pa ženska v familiji ni funkcionalna, je pa adijo pamet. Bajte ni za pogledat, rastur totalni, vsi na kruhu, paštetah, halo picah in šniclih iz gostilne. Včeraj sem bila toliko boljše, da sem si mineštro naredila, so mi jo skoraj takoj pojedli. Ne vem, kaj si bodo ta teden oblekli, ker je vse za oprat. To pa res čutim neko jezo (sploh ne vem na koga), da me v lajfu nikoli noben ne pocrklja. Še ko sem iz porodnišnice domov prišla, sem si sama skuhala juho. Kar enega bi namahala, če bi zdajle prišel mimo.

  110. zogca said

    Veš, koga je za namahat.😉

  111. zogca said

  112. karmen said

    Ha ha Žogca, vem ja.

  113. zogca said

    Mi je pa jasno, da tako ali drugače v veliki večini primerov večina dela pade na žensko.

  114. zogca said

    It’s a day when dark thoughts can be all-consuming. The Mercury to Pluto square is exact today, which can activate core fears, that feel threatening to our very survival.

    http://networkedblogs.com/fmSyE

    To pa tudi nekaj pove.

  115. karmen said

    Mah, pri meni je tudi tako, da od fotra tako ali tako ni bilo nič, mami pa.. tudi če bi bila še živa, mi ne bi prišla skuhat. Ona mi je pokazala, kako biti močna, kako se dela kariera, kako lahko delaš in zaslužiš kot moški, ni pa mi skuhala ene zadeve v življenju. S takim softwerom v glavi potem valda pritegneš okoliščine, kjer je vse odvisno od tebe. Jaz bi pa včasih bila princeska, celo vloga sponzoruše se mi zdi tako romantična in eksotična.🙂

  116. karmen said

    Prijateljica, ki ima ascedent, luno, venero, merkurja in sonce v levu – letos ji bo šlo progresirano sonce čez plutona v drugi hiši. Me je prosila, da se poglobim, pa ne vem, kaj bo tole. Žogca, kakšna ideja?

  117. maxi said

    Karmen, tole si dobro napisala….nima smisla torej spreminjat stanja; tako ali tako bom za vse sama.🙂

  118. maxi said

    Sem zgleda že malo pozabila, kako to gre :mrgreen:

  119. zogca said

    Hmmm, bi morala karto videti. Kakšen dan, ko imam možgane bolj našpičene. Danes mi že bolj švoh delajo od toliko dela. Samo Sonce čez Plutona ni tako bed kot Pluton čez Sonce. Ker če bi šel Pluton čez vladarja ascendenta, to bi se pa jaz fejst zaskrbela in šla malo pogosteje k zdravniku. Ampak to ni to v tem primeru.

  120. zogca said

    Se bo hitro kakšen moški našel in te spomnil. Pa če se še tako trudijo in hočejo veliko narediti, večina pade na žensko.

    Sem zgleda že malo pozabila, kako to gre

  121. zogca said

    Moja najljubša nadaljevanka oziroma edina, ki jo gledam, se začenja zdaj, kar pomeni – likanje time.

    Malo klepetajte brez mene. Bom nazaj, ko se čez 45 minut konča. In takrat bo že vse zlikana.

    Multitasking, ženske, logično.

  122. maxi said

    Se bo hitro kakšen moški našel in te spomnil.

    Čakam da škorpijon spusti mojo luno, mogoče potem neham analizirat…in bo lahko pokazal; kaj zna🙂

  123. karmen said

    Glede na to, da je pri njej sonce alfa in omega vsega, je ta aspekt vseeno… zdaj se še na bolezen zgovarjam.

    Maxi, nisem razumela.

  124. maxi said

    Govorim o Luni, ki jo imam v škorpijonu…

  125. zogca said

    Vse kiklice in majčke zlikane.😉

    Karmen, vseeno ni isto, ali se ti vladar vsega mogočega dotakne Plutona ali pa ti Pluton napade tega vladarja. Čuti pa seveda se, seveda se. Jaz, na primer, sem fejst čutila, ko mi je Luna prišla na Plutona, ampak če bi bilo obratno, bi bilo pa verjetno tragično. Ker v mojem primeru je šlo za čustven pretres, če bi mi Pluton napadel Luno, dvomim, da bi bilo samo čustveno.

  126. maxi said

    Vse kiklice in majčke zlikane.😉

    Pridna.🙂

  127. zogca said

    Zdaj imam končno garderobno sobo v tip top stanju in bi jo rada takšno obdržala čim dlje. Ne gre drugače, kot da sproti likam in dajem v omare. En vikend prešpricam, še en in potem je takoj kaos širših dimenzij, ker imam preveč teh cunj.

  128. Izbrana said

    Maxi….. glavo gor, res vse mine…. In, če ti je O. rekla, da se bo spremenilo…., verjemi, jaz imam njo ‘prečekirano’, ne v dneve…. v minute!

  129. zogca said

    To je res, kar je Izbrana napisala, več kot res.

    Aja, sms ti še dolgujem. Si razumela namig?😉

  130. Nevenka said

    Joj, žogca, kdaj boš kaj pogledala v moje zvezde? Al je kaj tako groznega, da se človeku ne pove?

  131. zogca said

    Ne, Nevenka, kje pa. Takrat ko sem ti rekla, da ti bom pogledala … Od takrat se je zgodilo tisoč in ena stvar, me je odneslo čisto drugam in sem preprosto pozabila. Daj mi še enkrat pošlji mejl s podatki in bom pogledala. Ne smeš biti tako pesimistična. In ziher sem, da ne bom nič tako groznega videla.

  132. asdf said

    maxič- ne se sekirat,mogoče ti manjka samo zaupanje vase in ne v usodo..,
    karmen podaljšaj bolniško za nedoločen čas, pa bojo mogoče začeli sami kuhat in prat- če ne, pa bojo izumrli. kakorkoli že, pa si vsi izberemo in se igramo igro, ki ji pravimo moje življenje. tudi oni reveži, ki skačejo po odru in uboge duše, ki plačajo za to, da jih gledajo… beda…
    veliko ljubezni vsem- včeraj je bilo gregorjevo…

  133. maxi said

    In, če ti je O. rekla, da se bo spremenilo…., verjemi, jaz imam njo ‘prečekirano’, ne v dneve…. v minute!

    Nisem vedla, da je O. tako mednarodna.🙂
    Jaz njo poznam že 3/4 življenja, pa nisem vedla skoraj nič o njej.

  134. zogca said

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    veliko ljubezni vsem- včeraj je bilo gregorjevo…

  135. maxi said

    maxič- ne se sekirat,mogoče ti manjka samo zaupanje vase…

    Hej, Asdf – sem te vesela!….da,v bistvu je to, vera vame niha…ampak od tega je (lahko) odvisna usoda.

  136. zogca said

    Tako zelo mednarodna spet ni. Jaz sem jo dobila od Izbrane, ti od mene, krog sklenjen.😉

    Nisem vedla, da je O. tako mednarodna.

  137. zogca said

    Ne strinjam se, da je lahko.

    vera vame niha…ampak od tega je (lahko) odvisna usoda.

  138. asdf said

    se strinjam, žoga. usode ni, je samo življenje v katerem se odločamo kdo in kaj smo. seveda se pa zgodi potres, kot japoncem, pa te več ni. in kaj pomaga tistim ljudem zvezdoslovje? ne mi reč, da je tistim desettisočim bil napovedan zelo, zelo slab dan!!

  139. maxi said

    Ne strinjam se, da je lahko.

    V prvi vrsti, zvezdam navkljub…je vse odvisno od mene. Ker, če ne mislim tako, (po)dajem žogco vsem; ki so večne žrtve.

  140. zogca said

    Tega ne vem, vem pa, da je mundana astrologija napovedovala tovrstne katastrofe prav tam. Sem brala že decembra.

    ne mi reč, da je tistim desettisočim bil napovedan zelo, zelo slab dan!!

  141. maxi said

    Tale primerjava z “žogco” je zgolj naključna.😉

  142. zogca said

    Ti pa res ne bi sebi dovolila biti večna žrtev, nikoli.

    Ker, če ne mislim tako, (po)dajem žogco vsem; ki so večne žrtve.

  143. maxi said

    Ti pa res ne bi sebi dovolila biti večna žrtev, nikoli.

    To trdiš na podlagi videnih zvezd?

  144. zogca said

    To trdim na podlagi tega, kar pišeš, odkar si na mojem blogu, praktično od začetka.

    Ko se kdo začne preveč smiliti samemu sebi (kar sem tudi jaz občasno počela), postaneš prav hudo jezna. Torej … Če si jezna, ko to počnemo drugi, si seveda jezna tudi nase, ko to počnem. In če nič drugega, te bo ta jeza postavila pokonci. Jeza je fejst močna energija.🙂

  145. maxi said

    🙂 :)….pa ti je ratalo, tale tvoj odgovor me je nasmejal.
    Se zgleda sploh ne zavedam, da sem tako izrazna…oz, da se tako vneto izdajam.🙂

    Sicer res dveh človeških lastnosti ne maram:
    1.laž
    2.igranje žrtve

  146. webmaher said

    Vau vau, dogaja pa 13 je maj laki namber one bi pela Lovićeva Lena:mrgreen:

  147. zogca said

    Vidiš?????????

    Sicer pa to z igranjem žrtve … Saj je nihče ne igra. Mislim, da bi vsak raje bil zmagovalec kot žrtev, kajne? Včasih človek nima dovolj moči, da bi bil zmagovalec in ker je raje nekaj kot nič, je potem v vlogi žrtve. Ki na kratek rok ni sporna, če pa to postane glavna življnjska vloga, potem seveda …

    Ti ne boš.🙂

    ….pa ti je ratalo, tale tvoj odgovor me je nasmejal.
    Se zgleda sploh ne zavedam, da sem tako izrazna…oz, da se tako vneto izdajam.

    Sicer res dveh človeških lastnosti ne maram:
    1.laž
    2.igranje žrtve

  148. zogca said

    Kaj dogaja?😉

    Vau vau, dogaja

  149. webmaher said

    Maxi če se pa ti kseb ne spraviš pol se pa nobena nau:mrgreen:
    Karmen tole kr težko verjamem, da te noben ne pocrklja … kje cepec sem jaz hodil kosise ti ženila:mrgreen:

  150. webmaher said

    Par ur me ni blo gor pa sem moral prebrat 65 komentarjev, da sem ujel rdečo nit:mrgreen:

  151. zogca said

    Aha, bili smo precej zgovorni. In kaj si ti lepega danes počel?

  152. karmen said

    Hja, Maxi, ne boš verjela, tudi jaz imam igranje žrtve visoko na lestvici alergij.🙂

    Saj zato pa sem una, ki ne poskrbi samo zase, ampak še za vse okoli. Potem mi je pa tudi tega dost, pa evo, zbolim, in sem žrtev. Pa jezna sem, ker me noben ne pocrklja. Tudi to je igranje žrtve.🙂

    Web.🙂

  153. lynx said

    Mah kaj, zakaj bi sam deci o tem govorili,saj ne delam nobenemu nič hudega s sexom,eni vrtnarijo,drugi športajo,hribarijo, meni je v veselje sex,pa sem čist normalna,nič obsedena ali kaj podobnega…

    Glede na vaše besede je takih žensk veliko, ko pa hodiš po svetu se zdi, da ste vse vrtnarke, športnice in hribolazke. 😉

  154. lynx said

  155. lynx said

  156. maxi said

    Žogca a imaš slučajno MP3 od EVANESCENCE Bring Me To Life?

  157. Izbrana said

    O ja, razumela namig ;)!
    Samo točne podatke mi še posreduj!🙂

    Aja, sms ti še dolgujem. Si razumela namig?😉

  158. zogca said

    A vidiš? In vseeno nas ne cenijo.

    Glede na vaše besede je takih žensk veliko, ko pa hodiš po svetu se zdi, da ste vse vrtnarke, športnice in hribolazke.

  159. zogca said

    Nov računalnik. Enega samega mp3-ja ni na njem. Je pa res, da te pesmi niti na starem nisem imela.

    Mogoče lahko kdo drug pomaga?

    Žogca a imaš slučajno MP3 od EVANESCENCE Bring Me To Life?

  160. zogca said

    Bom. Čim se sestavim, da preprečim novo (današnjo) zamudo.😉

    Samo točne podatke mi še posreduj!

  161. maxi said

  162. webmaher said

    Tole bo drago, pa še MP4 je narejen iz yutub videja:mrgreen:

  163. zogca said

    Maxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxi!!!

  164. asdf said

    maxi!-če ne, pa youtube to mp3 naložiš, pa je stvar za vse večne čase urejena. pa nič hvaletežnosti webu😉

  165. maxi said

    Hvala Web; sem sicer upala, da ne bo pretvarjanje iz videa, ker je ponavadi tak mp3 slabše kvalitete. AMPAK HVALA!

    Asdf, saj že….sam kvaliteta ni ravno. Hvala vseeno za namig.

    Žogca evo me.:mrgreen:

  166. maxi said

  167. zogca said

    Webu je luštno biti hvaležen.😉

    pa nič hvaletežnosti webu

  168. zogca said

    Zaradi fajla sem te klicala.😉

    Žogca evo me.

  169. webmaher said

    a da zvok ni dobr pa 256kB/s sem ga naredu, čudn no🙄

  170. zogca said

    Jaz niti zipa ne znam odpreti. Bom pustila, da mi drugi to zrihtajo. Če že je možnost imeti ta komad, zakaj ga ne bi imela?

  171. webmaher said

    mal me ganjaj do konca tedna pa se bom potrudil z boljšo kvaliteto in MP3jem😆
    sej prvo sem naložu brez zipa pa je strežnik mal glup in ni dovolil doljemanja in je špilal kar v brskalniku😆

  172. webmaher said

    Pa ko bo tvoj Đek prišel malo k sebi mu za domačo nalogo daj namestitev WinRARa pol boš pa lohka zipala in odzipala kar ti je drago:mrgreen:

  173. zogca said

    Saj, to. Moj dva meseca in pol star računalnik nima praktično ničesar.

  174. maxi said

    a da zvok ni dobr pa 256kB/s sem ga naredu, čudn no🙄

    Bom jutri, ko bom lahko bolj naglas poslušala povedla; ali je slabši ali ni…ker ko jaz pretvarjam je slabši zvok.

  175. webmaher said

    Maxi men je program pokazal čez 300 pol sem pa sem zvok iz videa potegnu in naredu 256kB kar je 2X več kot so pa ponavadi MP3 narejen … zdej če je bil pa že izvor oz. je yutub mal pokvaru original, da je bil slabši pol se pa ne da kaj dosti, čeprav imam cel kup enih filtrov za polepšanje zvoka😆

Leave a Reply

 
