Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Karneval v Sovodnjah!

Posted by zogca na marec 11, 2011

Še ena objava, ki prihaja z zamudo. Pač, zadnje dni zamujam na vse strani in imam veliko srečo, da me še nihče ni okrcal. Seveda se virus zamujanja razširi tudi na blog in potem … Pust. Letošnji mi bo v spominu ostal po ne prav majhnem številu pojedenih krofov, ki jih je vneto in zazeto večkrat na dan pekla moja draga prijateljica Alexia. Iskreno upam, da mi bo ta spomin uspelo ohraniti samo v betici in da se ga ne bo preveč preselilo v rito in druge dele telesa, ki precej radi hranijo maščobne celice. Jup, zdaj bom nekaj dni na dieti in bom jedla sorodnike spodnje maske …

… ki se mi je zdela strašno ljubka, ko se je na začetek karnevala pripravljala s sokom. Mikalo me je, da bi vprašala, ali je sok grozdni. Samo mikalo, kajti takšno vprašanje bi daleč presegalo moje znanje italijanščine, čeprav mogoče bi lahko poskusila tudi v slovenščini. Vsekakor je bila večina obiskovalcev karnevala Slovencev in mogoče je to veljalo tudi za večino udeležencev. Kakorkoli že, kot je lanska pustna povorka v Ljubljani imela predvsem politične motive, je to veljalo tudi za letošnji karneval v Sovodnjah.

Žal premalo poznam italijansko politiko, da bi razumela, iz česa so se norčevali. In kdo sta zgornja gospoda, ki sta prišla v spremljavi premnogih merjascev.

Še manj se mi sanja, katera živina je zgornji kuhar in kakšno kuhinjo se gre.

Seveda pa mi je bilo kristalno jasno, kdo je “gospod”, v čigar vili se odvija kurbarija.

Kajpak Berlusconi. Ki so ga ob tej priložnosti namočili v džakuzi.

Ne vem, katera maska je na koncu zmagala (ne, hudim lenuhom niti internet ne pomaga), vsekakor pa se mi je najbolj posrečena zdela ta, s katero so skušali predstaviti, da smo vse življenje žrtev biznisa in da brez biznisa niti umreti ne moremo, kajti smrt je velik biznis in ko nekega dne za vedno rečemo zbogom …

… bodo tiste, ki bodo ostali za nami, odrli.

Tudi tukaj ni šlo brez Berlusconija. Očitno pogrebci njega najbolj nestrpno čakajo.

Moja najljubša maškara? Aha, tale kužek.

In jaz? Če me spomin ne vara, sem se zadnjikrat našemila tam v petem razredu osnovne šole in seveda sem tej tradiciji ostala zvesta tudi letos. Ker pa mi je Alexia pred očmi mahala s tiaro, ki bi jo zlahka nosila tudi takrat, ko sploh ni pust, sem si jo dala na glavo in sem tako vseeno bila eno malo princesa.

8 Responses to “Karneval v Sovodnjah!”

  1. zogca said

    Naslednja objava so pa slačifantje.😉

  2. alexia said

    Komaj čakam naslednjo objavo🙂 sej je tud ta zanimiva,sam kaj češ ,leta delajo svoje ;)…Glede krofov nič bat so domači,ne redijo tolko,pa skurle sva jih tudi med sprehodi…

  3. zogca said

    Veš, jaz nisem skurila čisto vseh. Na svojo veliko žalost.😦 Ampak nič bat, v enem tednu bo tole nakopičeno že dol. Če nihče drug, bo pomagala davkarija.😉 Nevezani prihranki za avto, denar na računu za davkarijo – lakota. Do konca aprila, ko se finančno konsolidram, lahko izgubim precej kil.🙂

    Kaj, leta delajo svoje in zato komaj čakaš nagce? A ni tako, da bi morale z leti postati bolj spodobne? Ženske na splošno. Vidim, da gre pri naju v kontra.

  4. alexia said

    si me nasmejala🙂 ja z leti smo bolj spodobne🙂 sam hormoni bolj delajo ali pa sta mogoče kriva mars pa venera v škorpijonu,mogoče, pa , ko si mlajši si bolj sramežljiv,kakor koli ,vedno je lepo past očke na lepotcih,doma pa jih nebi imela,saj ne bi mogla do ogledala prit ,pa še kaj bi mi taki ,ko pa imam doma super deca v vseh pogledih😉

  5. alexia said

  6. zogca said

    Jaz tudi ne. Še na kofe ne bi šla z njimi. Ampak šov pa mora biti.

    doma pa jih nebi imela

  7. zogca said

    Kje ste, druščina?

  8. zogca said

    Očitno vsi žurate ali ste pospali. Nič, grem pa gledat (spet) Natural born killers. Na Popu-u.

Leave a Reply

 
