Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena, ki me spominja name!

Posted by zogca na marec 10, 2011

6 Responses to “Ena, ki me spominja name!”

  1. zogca said

    Preden fašem neopravičene, naj se opravičim, ker sem vam še vedno dolžna objavo s pustnega karnevala in moškega striptiza, nisem utegnila, ampak ju bom dala gor jutri, pojutrišnjem. Pesmica mi je pa totalno kjut in sem jo morala dati gor. Tata seveda ne bo kupil avta, vse pa kaže, da mi je našel pravi avto za kupit.😉

  2. Nevenka said

    Jaz pa imam eno nevmesno vprašanje: kam naj grem k frizerju, da me ne bodo oropali in mi ne bo treba s cunjo pokriti vseh zrcal?
    Mislim, iščem fizerja s smislom za fiziranje, ne takega, ki je postal frizer zato, ker mu tipkanje ali pa kleparjenje ni šlo?
    lp
    Desperated.

  3. zogca said

    Hmmm, jaz ti tukaj ne bom mogla prav veliko pomagati, ker že precej let hodim k svoji lokalni frizerki. Razen če bi šla rada k njej. Ona ni nič fensi šmensi, mene pozna, pozna moje želje, skratka, midve se dobro razumeva. Prej sem jaz več let hodila k Miču (duplo dražje kot pri moji sedanji frizerki) in ko so mi enkrat zažgali lase …

  4. alja said

    Meni je všeč salon Marija v Bežigrajskem dvoru. Tudi cene ima kar zmerne za Ljubljano.

  5. Nevenka said

    Sedaj je kar je. Naročila sem se v Mič styling v BTC. Jutri. Kar bo pa bo.
    Edino drago bo čisto gotovo.
    Če bom preživela, se oglasim.

  6. zogca said

    Upam, da ti dobro naredijo. Saj pravim, jaz sem kar nekaj časa hodila k Miču in bila zadovoljna, enkrat pa mi je ena zažgala lase in … Ne mislim zažgala v smislu ognja, seveda.😉

    Aljin nasvet je pa za poslušat, ona ima lepo frizurco in lepo barvo.

    Jaz moram tudi naslednji teden pod mus k frizerki. Sem malo premalo blond zadnje dni.😉

Leave a Reply

 
