Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Lipica brez konjev!

Posted by zogca na marec 8, 2011

Joj, spet zamujam z objavami. Nekaj dni. Tako pač je. So dnevi, ko želim pisati, vendar nimam o čem, ker se nič ne zgodi. In potem so dnevi, ko se dogaja toliko, da bi lahko vsak dan dala na blog tri objave, vendar ne utegnem. Zamujam z Lipico, zamujam s karnevalom v Sovodnjah, zamujam z … Lipica je bila v soboto, ko sem pravzaprav imela v načrtu prežanje za ljubkimi in posrečenimi maškarami, a ko je Alexia predlagala, da greva v Lipico, sem bila takoj za.

Ne, nisva šli gledat konjev, kar mi je več kot ustrezalo. Ne mislite, da ne maram konjev, ne gre za to. Kdorkoli pride iz tujine in mene določijo za vodičko, seveda želi videti tudi Lipico in … Tokrat je bilo drugače, Lipica brez konjev. V bistvu je bila to Lipica po sledeh prvega zmenka. Ne mojega, Alexiinega. Vozili sva se med vinogradi …

… in prispeli. Če so bili konji desno, sva šli midve levo. Mimo golfistov. Ko sem jih opazovala, sem razmišljala, da ne razumem navdušenja nad tem športom, res ne. Okej, na sončku si, kar je luštno. Vse drugo pa … Razmišljala sem tudi, da je igrišče za golf (ne tisti mini) pravzaprav odlično mesto za iskanje sponzorja. Če bi ga kdo iskal. Midve z Alexio ga seveda nisva. Prehitevam. Pred golfisti so bili kipi …

… ki so me popolnoma navdušili. Ponavadi vam moderno umetnost samo fotografiram, potem pa napišem, da si mislite, kar si hočete, ker jaz tovrstne umetnosti ne razumem in ne vem, kaj naj si mislim. Tokrat imam svojo razlago. Je moški …

… in je ženska.

Srečata se in se imata rada. Strašno ljubek “objet” kip.

Ko je sreče konec in sreče ponavadi je konec …

Vidite, kako žalosten je kip?

Nazaj k prvemu zmenku. Še enkrat, ne mojemu. In po dolini Lurške Matere Božje. Nekoč so menda ljudje množično romali tja in kraj naj bi imel prav posebno energijo, zgodile naj bi se tudi mnoge čudežne ozdravitve. Meni se je dolina zdela lepa, še posebej z vsemi temi zvončki in trobenticami, ne morem pa reči, da sem začutila tisto prav posebno energijo. Mogoče je niti nisem mogla, ker sem morala toliko čvekati. Ne, z Alexio pa res ne morem biti tiho, ni energije, ki bi moj jezik lahko držala za zobmi.

A sem končala? In se lahko lotim pisanja o pustnih zadevah? Ponavadi gre pust kar mimo mene, tokrat pa sem vsa pustna, čeprav sploh nisem maškara. Karneval v Sovodnjah, Alexiini krofi, ki jih je pekla po trikrat na dan, ker so vsakokrat pošli, še preden jih je zares postavila na mizo in pustni torek se sploh še ni začel … Ups, se je, je že čez polnoč.

34 Responses to “Lipica brez konjev!”

  1. zogca said

    Je kakšna danes dobila kakšno rožco? Jaz nobene. Bom morala teči na stranišče in preveriti, katerega spola sem.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  2. alja said

    Dobila sem krof in en lep sms. Tud šteje:)
    Kako kaj ljubezen?

  3. zogca said

    Ljubezen je zelo dobro, samo rožice pa ni. Mi ponuja nekaj drugega namesto rožice, ampak to tako in tako dobim vsak dan in ni nič praznično.:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Šteje, Alja, šteje, v bistvu krof šteje še bolj od rožice, ker ima uporabno vrednost.😉

  4. alexia said

    Sem se nasmejala,ko sem brala tvoj komentar na rožice,no jaz sem dobila čokolatine od enega prav prisrčnega gospoda v službi in kar nekaj kavic,tko ,da bom danes zvečer budna ,vsaj upam,če me ne bodo vse te kavice držale pokoncu, me bodo pa boysi,če bodo tolk dobri kot lansko leto…Kar se tiče Lipice; kipi so tudi meni bili zelo všeč in ti to tle povem ,ker pri vsem,kar sva si tisti dan imele za povedat ,ti tega nisem :)dobro ,da imaš blog in ti lahko tle še kaj povem🙂

  5. alexia said

  6. Jazz said

    Alexia,a je blo takole?

  7. alexia said

    Joj preveč stvari se dogaja te dni,res lepo predstavo si s temi kipi naredila,ker pa ima zame Lipica en poseben romantičen pridih sem prepričana ,da se ta romantična zgodbica ne konča tako tragično,siguren sva v preveliki klepetalni vnemi spregledale kak kip in hepyend,kjer se zaljubljenca zopet srečata…:)Mogoče si pa samo vrsni red zgrešila in gre takole :najprej je kip sameval ves žalosten,nato se srečata in se imata rada :)a se to ne bere lepši?Kaj naj, mene Lipica vedno tako romantično prevzame,še posebno v tem času….

  8. alexia said

    Alexia,a je blo takole?
    ————————

    :)je blo točno tako😉

  9. Jazz said

    8.alexia said
    marec 8, 2011 at 4:16 popoldan
    Alexia,a je blo takole?
    ————————
    je blo točno tako

    Ahaaa!😛 Žogca,prosim,da v bodoče cenzuriraš Nevenko!Že celo popoldne googlam za joški Marjete Gregorač,pa nič…. bemtiš!

  10. karmen said

    Meni je tudi moj prvo leto prodajal, da on pa rož ne nosi. Sem mu razložila, da okej, če se odpoveduje najcenejši finti, ki v bistvu pomaga moškim…. Zdaj jih nosi. Dvakrat, trikrat na leto, ampak jih. In čisto vedno mi je lepo in kot prvič. Danes sem dobila rumene kale.

  11. zogca said

    Jaz nič ne razumem.

    Žogca,prosim,da v bodoče cenzuriraš Nevenko!Že celo popoldne googlam za joški Marjete Gregorač,pa nič…. bemtiš!

  12. zogca said

    Ko bo meni fejst do rož, jih bom izsilila.😉

    Meni je tudi moj prvo leto prodajal, da on pa rož ne nosi.

  13. zogca said

    Sqaj sem se jaz tudi režala.

    Sem se nasmejala,ko sem brala tvoj komentar na rožice

  14. Jazz said

    38.Nevenka said
    marec 8, 2011 at 6:58 am
    Zanohtalo se mi je danes zjutraj, ko sem drgnila led z avta.
    Pomlad pa taka
    Še dobro, da me je prišla pozdravit sosedova zlata prinašalka in prinesla vsaj malo bolj prijazno jutro. Tako, ki veselo maha z repkom

    Raje glej slovenske filme, našo klasiko: seks na vasi. To zažiga. Kakšna gola rita gospoda Cavazze v kakšnem grmu, pa kakšni dobri joški Marjete Gregorač na skednju.
    Res pa je, da ni nobenih modnih užitkov….

  15. zogca said

    Aaaaaaa!!! Malo slabše povezujem, ker se mi mudi z delom, da bom šla lahko zvečer gledat slačifante.:mrgreen:

  16. zogca said

    Dobila rožce.🙂 Zdaj pa šibam na slačifante.😉

  17. zogca said

    Slačifantje pofotkani. Bodo na blogu.😉 Kmalu.😉

  18. Jazz said

    17.zogca said
    marec 9, 2011 at 12:24 am
    Slačifantje pofotkani. Bodo na blogu. Kmalu.

    Veš kaj?So,al pa niso.

  19. zogca said

    Vem, Jazz, da ti je totalno vseeno. :mrgreen:

    Jutroooooooooo!

  20. maxi said

    Je kakšna danes dobila kakšno rožco.

    Ah, ja…saj lušno.
    Samo meni vse kaj drugega več šteje…:mrgreen:

  21. zogca said

    Tisto drugo, kar je bilo ponujeno namesto rožce?❓

  22. maxi said

    Ma ne zgolj to, gre za skupek stvari…

  23. zogca said

    Tako in tako. Saj se razumeva, Maxi.😉

    Tudi meni so rožce zadnje na spisku. Ampak jih je pa luštno kdaj dobiti. Še bolj luštno pa je sekirati moškega, zakaj jih ne dobiš. V bistvu mi je sinoči pokvaril zabavo, ko mi jih je prinesel in mu nisem mogla najdeti.:mrgreen:

  24. zogca said

  25. zogca said

  26. zogca said

  27. zogca said

  28. asdf said

    ocitno smo na konju!

  29. zogca said

    Ne, nismo, mi je bilo samo kjut zaradi naslova.

    Smo na stolu. Trenutno. Se trudimo priti na kavč.😉

  30. webmaher said

    Bolje na konju kot na oslu, še bolje pa na kavču:mrgreen:

  31. zogca said

    Kavči so the best.😉

    Jutrooooo!

  32. Jazz said

    Noč!

  33. zogca said

    Saj je komaj večer. Ti res stvari počneš s kurami.😉 Pravi petelin.😉

  34. zogca said

    Šele zdaj vidim, da sem ti čisto pozabila odgovoriti.

    Ja, hepi end je boljši end.🙂

    Tu mač se premalo pogovarjava midve.😉

    Mogoče si pa samo vrsni red zgrešila in gre takole :najprej je kip sameval ves žalosten,nato se srečata in se imata rada a se to ne bere lepši?Kaj naj, mene Lipica vedno tako romantično prevzame,še posebno v tem času….

Leave a Reply

 
