Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vsi znaki pomladi so tu!

Posted by zogca na marec 6, 2011

Kako že pravi pesem? “Zvončki in trobentice, mačice, vijolice spet iz zemlje vzklijejo, saj pomlad je tu. Travica ozeleni, vse v gozdu oživi, kukavca spet poje nam svoj napev ku-ku …” Včeraj sem se med skakljanjem, o katerem bom nekaj več napisala popoldne, lotila iskanja znakov pomladi. Uspelo mi je najti zvončke …

… in trobentice.

Mačic in vijolic nisem našla, pa tudi nobene kukavice nisem slišala. Ampak kot sem napisala že včeraj …

… imam jaz povsem svoj znak za prihajajočo pomlad. In sicer … Ko me med jutranjim obredom na balkonu ne zebe, je to najlepši znak, da prihaja moj najljubši letni čas. Joj, bom žalostna, če se zgodi, da bo čez teden dni spet padel sneg.

40 Responses to “Vsi znaki pomladi so tu!”

  1. Izbrana said

  2. zogca said

    A mi boš na mejl napisala datum, da ne bom spet (kot vsako leto) v dilemi, kateri je Jovin in kateri tvoj?😉

  3. Izbrana said

    Hahahahaha…., bom…..🙂

    A mi boš na mejl napisala datum, da ne bom spet (kot vsako leto) v dilemi, kateri je Jovin in kateri tvoj?😉

  4. zogca said

    Ista dilema že tretje leto zapored. Če si jaz enkrat narobe zapomnim, potem …

  5. Izbrana said

    Sem že🙂.

  6. zogca said

    Hvala. Trenutno sem preveč lena, da bi odprla mejl, ampak v uri, dveh mi pa uspe. Posedam na balkonu in se sončim, totalno sem omamljena od sonca.

  7. Jazz said

    Pri nas je prvi znanilec pomladi števec na cisterni s kurilnim oljem.Ko pade proti dnu,-Vem,da bo prišla,ker mora priti… :mrgreen:

  8. Jazz said

  9. zogca said

    Ker drugače bi prišel bankrot.😆

    Vem,da bo prišla,ker mora priti…

  10. Tana said

  11. zogca said

    Imam zajčja ušeska, ki se svetijo, zdaj na glavi.😉

  12. Tana said

    Imam zajčja ušeska, ki se svetijo, zdaj na glavi.

    A greš na pustovanje?🙂

    A je kera krofe pekla… jaz bi enega prav z užitkom zmazala.

  13. zogca said

    V bistvu grem gledat maškare in ker mi je Alexia ponudila ušesa, sem jih dala na glavo.

    Alexia je pekla, jaz niti znam ne. Znam pa jesti.😉

  14. Tana said

    A torej ti nisi doma, ali si, pa imaš obisk?🙂

    Jaz jih v življenju še nisem pekla, jih prav tako ne znam. Imam jih pa zelo rada.

  15. zogca said

    Na obisku sem, ja.

    V bistvu je ful ajnfoh peči, sem gledala, kako je Alexia pekla in mislim, da bi tudi jaz to znala. Okej, zaenkrat samo mislim, ampak bom pa zelo v kratkem poskusila in javim.

  16. Tana said

    Kar javi, ko boš pekla, pridemo jest🙂 Jaz zase vem, da ne bom niti poskusila, mislim kar se peke tiče🙂

  17. alexia said

    Krofe je pa lahko naredit,lahko vam dam recept,je jutranjih krofov zmanjkalo🙂 in sedaj se delajo že novi,ki bodo kot kaže ,tudi hitro pošli,nekaj jih bo tokrat z nutelo in lej, da prideš enega poskusit😉,ko boš uhca vračala🙂
    Prejle ,ko sem se sončkala sem pa sedela pod drevesom mačic,škoda ,da ti jih nisem slikala,bom pa drugič,drugače ,pa bi lahko in kako ,da si spregledala,pod blokom je cel drevored cvetočih mandljov,kar poglej,čez balkon in takoj slikat…

  18. zogca said

    Uhci bodo kmalu nazaj.😉

    da prideš enega poskusit ,ko boš uhca vračala

  19. zogca said

    Bodo krofi hitro pofotkani.🙂 Preden bodo pojedeni.😉

  20. alexia said

    upsi,vsi so pojedeni,sedaj hitro peč nove,preden se vrneš s pustovanja,da ti bom mela dat saj kakega za pokušino….

  21. Nevenka said

    Aha, sem rekla, da bom danes rožice sadila.
    Privlekla sem 60l nove zemlje, potem pa sonca od nikoder.
    Tako me je zeblo, da sem bila čisto vijoličasta. Bom počakala še kak teden.

    Pusta pa ne maram.
    Ne vem zakaj. Sama sem bila kot otrok rada princesa in sem se ovila v staro zaveso.
    Bili so drugi časi. Ne vem. Najbrž ne maram zamaskiranih ljudi. Ne tako, ne drugače.

    Držim pesti, da snega ne bi bilo več.

  22. zogca said

    Jaz tudi!!! Mraz, sneg, fuj, fuj, fuj, bilo je dovolj.

    Držim pesti, da snega ne bi bilo več.

  23. zogca said

    Nisem strašna fenica tega praznika, ampak če so krofi dobri, pa ni slabo.

    Vsa čast Alexii, danes je napekla tolikoooooo krofov.

    Pusta pa ne maram.

  24. Jazz said

  25. lynx said

    Dobro jutro:

  26. zogca said

    Jutrooooooo!

    Danes bo objava iz Lipice, jutri pa s karnevala v Sovodnjah. Če bom lenarila in ne bom izpolnila obljube, naj me kdo pocuka.😉

  27. zogca said

  28. Jazz said

    Ja nič,spat bo treba…😉

  29. Jazz said

  30. zogca said

    Ob osmih???

    Ja nič,spat bo treba…

  31. Jazz said

    30.zogca said
    marec 7, 2011 at 10:11 popoldan
    Ob osmih???

    A osem je že??? No,tudi znam,če je treba…😉

    Sem pa tole gledal:

  32. Jazz said

  33. zogca said

    Osem je bil takrat, ko si to napisal. Zdaj je že pol enajstih. Jaz osebno si bom šla zdaj kuhat kofe, ker bom morala zdržati tja do pol dveh.😦

  34. Jazz said

    Saj,če neb filma blo,bi že spal,tak je bil plan…je bla pa zabava za staro in mlado,da ne bi kdo rekel,da se nič z otrokom ne ukvarjam😉

  35. zogca said

    A bi kdo to rekel?😉

    Filmi? Joj, jaz zelo redko uspem uro in pol mirno čepeti na kavču in gledati.

    Ta vikend sem imela dva poskusa. Seks v mestu prvi del. V dveh poskusih mi je uspelo videti dve tretjini filma. Zanič. Seks v mestu drugi del. Zaenkrat sem prišla do desete minute.

    Ali me vse drugo bolj zanima.😉 Ali pa zaspim.

  36. Jazz said

    Tudi tak,ki se mu zdi,da preveč!😉 Če bi bilo pa govora o otroku v meni,pa sploh…:mrgreen:

  37. Jazz said

  38. Nevenka said

    Zanohtalo se mi je danes zjutraj, ko sem drgnila led z avta.
    Pomlad pa taka😦
    Še dobro, da me je prišla pozdravit sosedova zlata prinašalka in prinesla vsaj malo bolj prijazno jutro. Tako, ki veselo maha z repkom🙂

    Raje glej slovenske filme, našo klasiko: seks na vasi. To zažiga. Kakšna gola rita gospoda Cavazze v kakšnem grmu, pa kakšni dobri joški Marjete Gregorač na skednju.
    Res pa je, da ni nobenih modnih užitkov….

  39. zogca said

    Mah, Nevesta, to sem imela en preblisk v stilu, da ta dva filma moram videti, ker sem pač nekoč davno rada gledala nadaljevanko. In kot včasih rečemo, da ima vse svoje mesto, ta zadeva pač nima mesta na filmu. Še vedno nisem niti minuto dlje kot prej.

    Oja, led z avta se drgne … včasih tudi še meseca maja.😦

  40. zogca said

    Joj, ti in tvoje uganke. Bom tudi jaz začela dražiti z detetom v sebi. In se boste spraševali …

    Če bi bilo pa govora o otroku v meni,pa sploh…

Leave a Reply

 
