Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Se je končno začela pomlad?

Posted by zogca na marec 5, 2011

Vem, prehitevam dogodke, vsekakor ne prvič, ampak kar se mene tiče, se je začela pomlad. Včeraj sem prvič kofetkala (tako se samo reče, pila sem vročo čokolado) zunaj in ni me zeblo ne v roke ne v noge ne v rito. To je nekaj, o čemer sem sanjala zadnje mesece in februarja se je večkrat zdelo, da se bo zgodilo, pa se vseeno ni. Ne vem, koliko stopinj je bilo včeraj, a ko sem vstala s stola in se odpravila sprehajat, to ni bilo zaradi mraza. Pa tudi rokavice so ostale v torbici.

Kajpak sem jih proti večeru znova morala izvleči ven, četudi se barvno niso ujemale z oblačili, tiste pa, ki so se ujemale, so nedavno zamenjale lokacijo, jaz pa o tem očitno nisem bila obveščena (v prevodu to pomeni, da sem jih dala v nek predal, torbo, torbico, kdo bi vedel, in pozabila). Pač, ko zebe, zebe. Nič ne de …

… kajti danes zjutraj me prvič ni zeblo med jutranjo kavo na balkonu, temperature, ki jih za popoldne obljubljajo vremenoslovci, so … Lajkam, lajkam, lajkam. Kot sem lajkala tudi vročo čokolado. V bistvu zadnje dni celo malo preveč lajkam vse čokoladno. Pomlad, dieta, hmmm? Vsekakor vredno razmisleka.

45 Responses to “Se je končno začela pomlad?”

  1. zogca said

    Misija današnjega dne – pofotkati čim več dobrih maškar. Če mi uspe, bo izdelek jutri na blogu.😉 Sama pa ne bom maškara, čeprav me, priznam, malo mika.

  2. webmaher said

    Žogca se napravi v Žogco in gre v Torino, ter se po koncu velikega derbija med Bianconeri in Milanisti malo pred 23. uro izstreli v naročje ĐanLuiđija:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  3. zogca said

    Ajoj, Torino je pa malo daleč. V bistvu je padla odločitev, da greva z Alexio v Lipico. Samo nohte si nalakiram – roza. ĐanLuiđija pa se seveda ne bi branila. Samo maškare ne vem, kje bom lovila. V Lipici jih verjetno ne bo.😉 Ampak zvečer bom pa gledala derbi, samo odkriti moram, na katerem kanalu bo.😉

  4. Tana said

    V bistvu zadnje dni celo malo preveč lajkam vse čokoladno. Pomlad, dieta, hmmm? Vsekakor vredno razmisleka.

    Jaz sem lani prav zato, ker sem neko obdobje preveč lajkala sladko, pridelala več kot 10 kg in to prav tam, kjer je najmanj treba. Še do danes se dodatne kilaže nisem znebila in se je verjetno tudi ne bom.🙂

    Ni prave motivacije😉

  5. Tana said

    V bistvu je padla odločitev, da greva z Alexio v Lipico.

    Jaz sem bila pa včeraj zvečer v Alexinem kraju in to v “Balonu”🙂

  6. webmaher said

    Tana kile bi ti še oprostil ampak tale lajkanje je pa mal preveč že … dej probaj uporabljati preveč rada imela, zelo zaljubljena, obilno spogledovala:mrgreen: :mrgreen::mrgreen:
    Isto velja za šefico, ki bo najverjetneje tekmo lahko gledala na Šport TV 1 z začetkom ob 20.40 uri:mrgreen:

  7. lynx said

    Samo maškare ne vem, kje bom lovila. V Lipici jih verjetno ne bo.

    Potem pa skočita na Opčine. Tam jih ne bo manjkalo.

  8. Nevenka said

    Uh, tale sonček tudi meni sveti naravnost v dušico. Toliko vsega bi rada opravila, pa mi ves čas časa zmanjkuje.
    Zaključila sem z opremljanjem veže in kopalnice. Končno imam omare, omarice in zrcalca, tako kot se spodobi.
    Danes sem sicer zapravljala za pomladanska oblačila /hnja, kavbojke in mikica/.
    Jutri pa, če bo temperatura dala, bi morala celo malo na vrt. Moje rože kličejo na ves glas, da rabijo en kozmetičen tretma.
    Prav tako cvetlični lončki.
    Od novega leta do sedaj sem se znebila vseh kilogramov, ki sem jih v zadnjih treh letih dobila zaradi zdravil (cca 6kg) in sem tako popolnoma zadovoljna s konfekcijsko številko 34. Še kakšna dva kg bo treba sicer dol spraviti, ampak brez hujše panike.

    Čistim, čistim čistim. In nosim ven na teraso. Potem pa v smetnjak.
    Hočem prostor za lepše življenje. Vsaj mirno,
    brez nekoga, ki ves čas čaka samo na to, da mi zasadi nož.

    Kupila sem si tudi novo trobentico. Že od februarja imam pomlad.
    Juhu res fajn, da se že da zunaj kofetkati…
    Uživaj, uživaj in uživajte….Tudi jaz bom.

  9. zogca said

    To se ne sme zgoditi. Pri dve plus bo alarm oziroma je že alarm.😦

    pridelala več kot 10 kg

  10. zogca said

    Živel slovenski jezik!!!😎

    dej probaj uporabljati preveč rada imela, zelo zaljubljena, obilno spogledovala …

  11. zogca said

    Pravočasno bom prižgala.

    bo najverjetneje tekmo lahko gledala na Šport TV 1 z začetkom ob 20.40 uri

  12. zogca said

    V bistvu sva nanje naleteli v Šempetru, ampak jih nisem mogla fotkati. Jutri bi moralo nekaj biti v stari Gorici, mogoče tudi v tej. Bo že Alexia zvohala. Potem pa bom fotkala.🙂 Drugače pa sem danes posnela veliko čudovitih fotografij, samo brez maškar.😉

    Potem pa skočita na Opčine. Tam jih ne bo manjkalo.

  13. zogca said

    Jaz še nisem bila v balonu. Kaj si delala?

    Jaz sem bila pa včeraj zvečer v Alexinem kraju in to v “Balonu”

  14. zogca said

    Bravo, kapo dol!!!

    34??? Ti si totalno tvigi, res.😛

    Od novega leta do sedaj sem se znebila vseh kilogramov, ki sem jih v zadnjih treh letih dobila zaradi zdravil (cca 6kg) in sem tako popolnoma zadovoljna s konfekcijsko številko 34.

  15. zogca said

    Najlepše, sploh za nas kadilce.😉

    Juhu res fajn, da se že da zunaj kofetkati…

  16. Izbrana said

    Tole moram delit pa z vami :)…..

    Kažu muškarci: “Žene, ne uzbuđujte se previše ako trčimo za vama … Trčimo i za loptom i na kraju je ipak šutnemo…”
    Al’ zato žene kažu: “Muškarci ne uzbuđujte se ako vam kažemo da smo zaljubljene u vas, zaljubimo se i u cipele pa si nabavimo još 15 pari, onako za svaki slučaj… :)))

  17. zogca said

    Good one.😉 In še vse je res.😉

  18. zogca said

    Webu javljam, da sem na pravem kanalu in čakam.😎

  19. maxi said

    Ta je tudi kliče pomlad:

    ….Vijoličen dim,
    nekaj je v zraku, nekaj tli
    Na robu neba,
    zbirajo se čustva čudežna.

    Se spomniš takrat, ko smo ljubezen dihali
    Kako neverjetno spet diši
    to nas vodi v naslanjanje,
    kaj bo potem,
    noben ne ve….

  20. maxi said

  21. zogca said

    Naslednja objava.

    En zvonček. In ena trobentica. Moje remek delo.😉

  22. zogca said

  23. webmaher said

    Žogca kva je zdej a boste nažgal te penzioniste al ne:mrgreen:
    I za brana čisto dvomim, da maš ti v omari 15 parov čevljev:mrgreen:

  24. zogca said

    Ne vem.

    A misliš, da Izbrana ni ljubiteljica šopinga? Čeprav čevljev ji pa res nisem štela.

  25. zogca said

    Slabo kaže, Web.😥

  26. webmaher said

    Pa ste spušili, jao jao in Gatuso vam gol da, mamma mia:mrgreen:
    I za brana je pametna dečva in kupuje razumsko:mrgreen:

  27. webmaher said

    sicer pa mamo medaljo v skokih, tule pa je še karneval v RIU live stream v HD kvaliteti:mrgreen:

  28. Nevenka said

    Hvala Izbrana, ful sem se nasmejala.
    Tako, za dobro jutro krasna kavica pa dober štos, pa mora nasmeh vzdržati do konca dneva🙂

    No, ja Žogca, evropska 34 (SLO 36) ampak nisem prav velik model, tako, da nisem totalna twigy, je pa grozno, ker v zgornjem nadstropju sedaj nujno potrebujem polšterčke, puš, puš, pušap, polšterčke.
    Ker plastik fantastik ni zame. Če pa koga od daleč na finto vržem, prava figa.
    Od blizu ga gotovo ne bom. Ker blizu nihče več ne sme, od tistih, unih…ki samo škodo delajo.
    Danes grem po zemljo in bom nasadila tulipane in narcise v lončke.
    In še eno omaro moram narisat za kabinet, tule ob računalniku, ker mi gre na živce, da imam okno založeno s knjigami. Še to dam delat, potem imam pa že nove naloge.
    Se pozna skoraj štiri leta potrtosti, ko sem samo vegetirala od tuge. Ničesar pametnega nisem mogla narediti.
    Nihče ne bo več dobil priložnosti, da mi krade življenje na tako grd način.

    Vsem želim veliko izpolnjenjih idej, dan za dnem…Da ne bi imeli tistega občutka, da je življenje šlo mimo. Mislim, da je to največja beda, ki se ti lahko zgodi.
    Da se investiraš v nič.
    Včasih sem nasedala na ameriško leporečje, češ da je vsak človek vreden ljubezni.
    Žal ni. Tisti, ki jo zna samo jemati, je ni vreden.

    Čau.

  29. zogca said

    😥

    Pa ste spušili, jao jao in Gatuso vam gol da, mamma mia

  30. zogca said

    Bolj razumsko od mene gotovo. Pa saj to velja za večino ljudi.

    I za brana je pametna dečva in kupuje razumsko

  31. zogca said

    Podpis!!!

    Če pa koga od daleč na finto vržem, prava figa.

  32. zogca said

    Res je, življenje mora biti polno. Nečesa, česarkoli pač. Prazno je pa hud safr. Torej si ga je treba napolniti oziroma izpolniti.

    Da ne bi imeli tistega občutka, da je življenje šlo mimo. Mislim, da je to največja beda, ki se ti lahko zgodi.

  33. zogca said

    Pa saj je je res vreden. Ampak ni tukaj verjetno vedno mišljena ljubezen nasprotnega spola.

    Včasih sem nasedala na ameriško leporečje, češ da je vsak človek vreden ljubezni.

  34. Izbrana said

    Hahahaha, Web, počasi bom začela sumit, da ti mene poznaš!🙂

    I za brana čisto dvomim, da maš ti v omari 15 parov čevljev:mrgreen:

  35. Izbrana said

    Me veseli, Nevenka! Čisto res ti želim, da ti nasmeh ostane!🙂 Tudi ti si meni pričarala prijeten občutek, ko že omenjaš spomladansko sajenje rožic. Pri nas je to še malo prezgodaj, ampak prihaja :)! Vidim, da prihaja…., ker je tud Žogca že ulovila zvončke in trobentice!😉

    Hvala Izbrana, ful sem se nasmejala.

  36. zogca said

    Ne trpiš primankanja, ne delaj se preveč skromno.😆

    počasi bom začela sumit, da ti mene poznaš!

  37. zogca said

    Aha, ampak na en malček toplejšem koncu.😉

    Vidim, da prihaja…., ker je tud Žogca že ulovila zvončke in trobentice!

  38. Izbrana said

    Ja čevljev pa res nimam 15 parov!!!!🙂
    Imam pa zato petsobno stanovanje, a je to skromnost, hahahaha ;)!

    Ne trpiš primankanja, ne delaj se preveč skromno.😆

  39. zogca said

    Čevlje ti bom preštela.😉 Prostora imaš pa res veliko, kar je ful fajn, ko dobiš obiske. Na primer mene.😉

  40. Tana said

    Tana kile bi ti še oprostil ampak tale lajkanje je pa mal preveč že … dej probaj uporabljati preveč rada imela, zelo zaljubljena, obilno spogledovala

    web,če ti kile oprostiš, potem se bom tudi jaz v bodoče res potrudila🙂

  41. Tana said

    Jaz še nisem bila v balonu. Kaj si delala?

    Sem šla mlade fante gledat …:)

    Se malo hecam … od enih znancev sin je igral na rokometni tekmi, pa smo šli pogledat.

  42. zogca said

    Saj tudi to bi se lahko počelo. Sem zraven. 😎

    Sem šla mlade fante gledat …:)

  43. Tana said

    Sem zraven

    Če jaz kaj vem, potem ti zaenkrat ne smeš po drugih fantih gledat🙂 ali pa zopet nisem na tekočem🙂

    Sicer pa, če si zraven in samo gledaš, no ja, bi tudi šlo🙂

  44. maxi said

    Ja čevljev pa res nimam 15 parov!!!!Imam pa zato petsobno stanovanje, a je to skromnost, hahahaha😉 !

    Menjam 15 parov čevljev ZA 5 – sobno stanovanje!!
    A bi dala na bolho?

  45. zogca said

    Na tekočem si, nič nisi zamudila, ampak gledat pa seveda smem.😉

    Če jaz kaj vem, potem ti zaenkrat ne smeš po drugih fantih gledat ali pa zopet nisem na tekočem

Leave a Reply

 
