Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kaj imam s temi sekreti?!?

Posted by zogca na marec 3, 2011

Vprašanje iz naslova je na mestu. Kaj imam s temi sekreti? Okej, od nekdaj fotografiram vse mogoče in nemogoče, ampak na stranšču pa ponavadi fotoaparata ne vlečem iz torbice, žepa ali kjer ga že pač hranim, zadnje čase pa se mi zdi, da najboljše fotografije nastajajo prav tam. Če je zadnja sekretna objava nastala zaradi mojega navdušenja nad že skoraj vesoljsko modernimi toaletnimi prostori v Areni, me je tokrat v piceriji Parma navdušilo prav nasprotno, staro oziroma zgodovinsko. Če bi rekla, da me je prijela nostalgija, bi se zlagala, ker hej, ob pogledu na nalepke s pivskih steklenic me močna čustva pač ne morejo oblivati.

Piva nisem pila v tistih časih in ga tudi zdaj ne.

Cockto seveda sem pila in jo še danes kdaj. Saj veste, katere mehurčke imam vseeno veliko raje. Čeprav mislim, da je tale reklama še iz časov pred mojimi časi.

Tudi te se ne spomnim. Mogoče bo pa kdo od vas vedel.

Samo še eno imam za vas. Priznam, da sem fotografirala zelo na hitro in sem marsikaj iz “sekretnega muzeja” izpustila, ampak vsej ljubezni do fotografiranja moram paziti, da ne pridem na slab glas. In skakljanje s fotoaparatom po straniščih … Ljudje bi kaj hitro pomislili, da so moji nameni veliko manj pošteni kot v resnici so. Še posebej takrat, ko zaidem tudi na moško stranišče. Kot sem zašla za zadnjo fotografijo.

11 Responses to “Kaj imam s temi sekreti?!?”

  1. lynx said

    Saj tudi kakšnega luleka lahko fotografiraš s povsem poštenimi nameni. 🙂

  2. zogca said

    Jaz sem istega mnenja. Da so stvari, povezane z luleki, tudi s poštenimi nameni. A kaj, ko se mogoče ne bi vsi strinjali?😉

    Debata o lulekih naj se začne!!!😉

  3. lynx said

    Debata o lulekih naj se začne!!!

    Meni popolnoma nezanimiva tema. 😦

  4. Tana said

    Debata o lulekih naj se začne!!!

    Včasih smo tej stvarci rekli tič; kar se vsekakor sliši nekaj bolj konkretnega od “luleka”🙂 Pa kaj čmo, časi se spreminjajo. Še dobro, da je sploh kaj.

  5. zogca said

    To velja tudi za tvojega in njegove aktivnost? Seks je torej postal nezanimiv? Ulala, to pa je novica.

    Meni popolnoma nezanimiva tema

  6. zogca said

    To me je lynx zavedel. Jaz še vedno rečem – daj mi tiča!

    Včasih smo tej stvarci rekli tič;

  7. lynx said

    To velja tudi za tvojega in njegove aktivnost? Seks je torej postal nezanimiv? Ulala, to pa je novica.

    Debata o lulekih ali o seksu sta dve različni tematiki.

    Jaz še vedno rečem – daj mi tiča!

    Govorili smo o straniščnih zadevah in ker tam lulamo, gre seveda za lulčke. Tiče uporabljamo za druge stvari. 😉

  8. zogca said

    Zame ne. Ker zame ni seksa brez luleka, ups, tiča.

    Debata o lulekih ali o seksu sta dve različni tematiki.

  9. zogca said

    V bistvu … Ajd, recimo, da je res tako. Čeprav ni dobro, da ima ista reč preveč imen.

    Govorili smo o straniščnih zadevah in ker tam lulamo, gre seveda za lulčke.

  10. webmaher said

    Žogca kompas mal naštelaj no, kavica za ta zgubleno I za brano:mrgreen:

  11. zogca said

    Kaj manjka kompasu?

    Izbrano bo pa tako in tako treba poklicati zaradi izgubljenosti, pa ne blogovske.

Leave a Reply

 
