Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zmrzovanje v živalskem vrtu!

Posted by zogca na marec 1, 2011

Dobila sem rumen karton, kaj? Ufff, pa saj sem si ga zaslužila, ker že teden dni na blogu zganjam pravo pravcato lenobo. Objava, ki je pred vami, čaka na serverju celih šestih dni. Toliko časa je namreč minilo od zmrzovanja v živalskem vrtu. Aha, zmrzovanja. Če je obisk živalskega vrta sicer celodneven izlet, je bilo prejšnji teden težko zdržati tri ure in jih dejansko ne bi zdržali, če ne bi prišli, ko so hranili toliko živali, kar je seveda najbolj zanimivo gledati oziroma v mojem primeru fotografirati.

Kajpak so bili in ostali glavna atrakcija morski levi …

… ki ne marajo, če jih zamenjamo z tjulenji, ker oni to niso …

… so pa vsekakor bitja, ki za eno sardelo (ali pa mogoče postrv, ne vem, s čim jih je hranil čedni mladenič) naredijo sto in eno vragolijo, ob katerih smo zelo uživali.

Hranjenje slona je veliko bolj zabavno poleti, ko mu dajo tudi lubenico.

Tako je dobil samo banane.

In še volkovi. Ko sem jih obiskala poleti,  sem videla samo enega in še ta je bil tako len, da je v času mojega opazovanja vstal samo za slabo minuto. Tokrat so bili na nogah vsi. Mogoče zaradi njim mnogo prijaznejšega vremena …

… ali pa so zavohali meso, ki je dejansko pozneje tudi prišlo. Meso zanje, za nas pa podrobna razlaga vsega mogočega in nemogočega v zvezi v volkovi.  Res, v ljubljanskem živalskem vrtu delajo oskrbniki, ki so več kot prijazni in več kot polni znanja. Potem pa … Moram napisati? Premraženi smo tekli na toplo. Niso pomagale ne kape ne rokavice ne dvojne nogavice. Joj, ali bo končno konec te nadležne zime?

21 Responses to “Zmrzovanje v živalskem vrtu!”

  1. romeno said

    Uau nova objava, saj ne morem verjet🙂 Tjulnom pa verjetno bolj pašejo morske ribe, kot sladkovodne (ugibam, nimam pojma)😆

    Za lahko noč pa še neuradni zmagovalec Eme:mrgreen:

  2. zogca said

    In danes bo še ena. Moram nehati zabušavati. Ker, to mi pa lahko verjamete, me zaradi zabušavanja vedno peče vest. Materiala je pa tako in tako dovolj, ker non stop nekaj fotkam.😉

    Uau nova objava, saj ne morem verjet

  3. zogca said

    Postrv je sladkovodna, a ne? Saj sem dodala tudi sardele. ;- Da kakor malo prikrijem svojo popolno nevednost. Ki je preveč očitna, da bi se jo dalo prikriti.😉

    Tjulnom pa verjetno bolj pašejo morske ribe, kot sladkovodne (ugibam, nimam pojma)

  4. Tana said

    Dobro jutro,

    pa še uradna zmagovalka Eme. Meni je všeč, tako pevka kot pesmica🙂

  5. zogca said

    Dobro jutro. Zaenkrat brez pesmice. A kofetom v roki. Pesmica sledi. Ali več pesmic.😉

  6. zogca said

    Tale se mi zdi najbolj primerna za današnji dan.

  7. Jazz said

  8. zogca said

    Nekaj oblin za naše fante.

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/foto-seksi-detajli-s-podelitve-oskarjev.html

    Jaz sem gledala cunje.😉

  9. alexia said

    V vašem živalskem vrtu pa imate čedne fante in lušne živali🙂

  10. Jazz said

    Treba je pa rečt,da besedilo za evrovizijko je butasto… spet.Kako poje še nisem slišal,nekaj mi pravi,da je bolje tako…

  11. zogca said

    Ta je bil totalno lušten pri morskih levih, oni pri volkovih totalno kjut, koliko je bil prijazen in tisti pri slonih tudi niso bili slabi.

    V vašem živalskem vrtu pa imate čedne fante in lušne živali

  12. lynx said

    In danes bo še ena.

    A res ??? 😉

    Dobro jutro.

  13. Izbrana said

    Nujno moram v živalski vrt!🙂 Zaradi tipov, ne zaradi levov, slonov, volkov…😉

    Dobro jutro vsem!🙂

    Ta je bil totalno lušten pri morskih levih, oni pri volkovih totalno kjut, koliko je bil prijazen in tisti pri slonih tudi niso bili slabi.

  14. zogca said

    Je bila spisana in zdajle leti gor.

    A res ???

  15. zogca said

    Pridi(te) in gremo.🙂

    Nujno moram v živalski vrt! Zaradi tipov, ne zaradi levov, slonov, volkov…

  16. zogca said

    Evo, lynx. Objava je gor.

  17. zogca said

    In še pesmica just for you.😉

  18. lynx said

    And this is for you:

  19. zogca said

    Oooooooooo …

    Vračam s tole.

  20. webmaher said

    ne najdem enga supet italodance komada kje bil tut nekaj v stilu Just4YU😦

  21. zogca said

    Če bi mi bilo ime Elisa, poznam en super komad.😉

Leave a Reply

 
