Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Mojemu avtu v slovo!

Posted by zogca na februar 25, 2011

75 Responses to “Mojemu avtu v slovo!”

  1. zogca said

    Ne se smejat, ampak danes mislim strašno cviliti, ker se bom morala posloviti od svojega avta. In kot da to ni dovolj žalostno, nimam novega in bom do nadaljnega … Moški me bodo prevažali okoli.😉 Saj, mogoče mi bo pa všeč.😉 Totalno mi gre pa na jok, ko pomislim, da mojega lepotca ne bo več, ker me je tako pridno vozil od devetnajstega leta dalje in se nikoli ni pokvaril. Bemtiš, pa rja, ker drugače bi zdržal še ene par let.

  2. webmaher said

    ajej, kam si ga pa pelala? a ti je registracija tut potekla?
    kavica za ta zgubleno I za brano:mrgreen:

  3. Tana said

    Moški me bodo prevažali okoli.😉 Saj, mogoče mi bo pa všeč.

    Bodo vsaj moški prišli na svoj račun🙂

    Seveda ti bo všeč, se boš lahko ta čas prepustila drugim pomembnejšim stvarem🙂

    Sicer sodim po sebi, ker jaz imam rajši, da me drugi (moški) prevažajo, predvsem na daljše relacije; se prepustim in uživam.

  4. Tana said

    Žogca, mogoče te pa kateri odpelje tja ….🙂 No, malo za tolažbo, da ne bo preveč žalostna.

  5. romeno said

    Naj počiva v miru.

  6. Izbrana said

    Potepala se na smučišču😉. A je to opravičeno al ne?

    kavica za ta zgubleno I za brano:mrgreen:

  7. Izbrana said

    Žogca, jaz te razumem! Nikol ne bom pozabila, kako mi je bilo, ko sem na odpad odpeljala svoj prvi avto…🙂
    Pol so pa to samo še spomini….

  8. zogca said

    Jutri ga bom, jutri, mi je uspelo dobiti še en dan, ker odpad dela tudi v soboto. Jup, v nedeljo poteče registracija in odločila sem se, da ga tokrat ne bom poskusila registrirati, ker imam že nekaj časa v mislim nekaj novega. Ampak očitno se bo to zavleklo in bom nekaj časa brez. Brez avta, ne pa tudi prevoza.😉

    ajej, kam si ga pa pelala? a ti je registracija tut potekla?

  9. zogca said

    Saj, v bistvu se bom naslednji mesec, dva, vozila bolj na daljše relacije, kratkih ne bom imela. Do takrat se bom pa že odločila, kateri avto hočem.

    Moja mama je drugače imela to taktiko. Njej je oče ves čas govoril, da bi ji kupil avto, ampak ga ni hotela. Enkrat mi je rekla, da zato ker se je držala moža.😉 Čeprav po moje se je samo bala voziti.

    Sicer sodim po sebi, ker jaz imam rajši, da me drugi (moški) prevažajo, predvsem na daljše relacije; se prepustim in uživam.

  10. zogca said

    Ti jaz napišem opravičilo.😉

    A je to opravičeno al ne?

  11. zogca said

    Vsi se delajo norca iz mene, ampak jaz dejansko sem spustila nekaj solz in jih bom jutri še več.

    Žogca, jaz te razumem! Nikol ne bom pozabila, kako mi je bilo, ko sem na odpad odpeljala svoj prvi avto…

  12. zogca said

    Moram preposlušati komad, ko bo minuta tišine, mi je pa naslov všeč in dejansko avto doživljam kot prijatelja. Joj, kolikokrat me je srečno pripeljal domov ob nemogočih urah ob nemogočem vremenu in nemogoče zaspano.

    Naj počiva v miru.

  13. zogca said

  14. zogca said

  15. zogca said

    Sploh si ne znam predstavljati, da se bom jutri odpeljala z njim in se ne bom z njim vrnila domov. In da ga odslej nikoli več ne bom videla, ko bom prišla v garažo. Ajoj.

  16. zogca said

    Jutroooooooo! Danes grem pa res na odpad.😦 In se bom potrudila biti Supergirl iz pesmi.

    Ob jutranjem kofetu sem pripravila dve novi objavi. Fotografsko. Ju pa moram še spisati. Bom zvečer. Bosta pa fotografsko zelo luštni. Ena bo spet sekretna.😉 Brez fekalij, seveda.😉

  17. Jazz said

  18. Jazz said

    😉

  19. zogca said

    Ga ni več. Sploh nočem razmišljati. Nisem doma, ko pa bom, bom po moje večkrat pozabila, da ga ni v garaži, šla dol, da bi se odpeljala in ga ne bo.

  20. Nevenka said

    Žogca, naš prvi družinski avto je bil hrošč. Oče (mi smo ga imeli) ga je imel štirideset let. Potem ga je prodal.
    Osebno sem se počutila, kot da smo izdali družinskega člana. Še danes se za vsakim hroščem obrnem in upam, da je naš še “živ” in ga je kdo predelal v kaj zanimivega.
    Delal je brezhibno, ropotal je sicer kot traktor, ampak…ahhh….
    Slovo od avtka ni tako lahka reč.

  21. lynx said

    Dobro jutro:

  22. zogca said

    Nekdo me razume!!! Hvala.

    Osebno sem se počutila, kot da smo izdali družinskega člana.

    Slovo od avtka ni tako lahka reč.

  23. zogca said

    Drugače pa … Jutrooo!

    Danes sem vam dolžna dve objavi in se bom potrudila, da jo tekom dneva sproduciram. Danes bo menda manj skakljanja okoli in drugih aktivnosti, posledično pa več za kavčanje in računalnik.😉

    Malo kaže na sonce.🙂

  24. webmaher said

    Kavica za I za brano, zaenkrat opravičilo sprejeto za naprej bomo pa videli še:mrgreen:
    Kaj ko bi jaz avto prodal dokler še kaj lahko dobim zanj pa me bo I Za brana vozila naokoli:mrgreen:

  25. maxi said

    Ah, to je normalno Žogca. Jaz sem rabila lani kar kak mesec, da sem novega sprejela, kar težko mi je bilo za mojim prejšnjim.
    Pride kupec, ga pogleda okoli in okoli, pa reče čez čas reče;
    Ja vzeli ga bomo, a ga lahko že danes odpeljemo?
    Jaz pa; A DANES?!?
    Pa pravi on nazaj; Ja, a ga ne prodajate….
    Ja itak, da ja … ;(

  26. zogca said

    Maxi, prav vesela sem, da me še nekdo razume.

    Ta je bila dobra – a danes?😉

  27. zogca said

    In zame, ki tukaj na pol kinkam, ko čakam kosilo?

    Kavica za I za brano

  28. maxi said

    Sem pa danes enga podobnega počutja, kot takrat…kot, da mi nekaj manjka, če/ko gre:

  29. maxi said

    ….Vidio sam u snu ljiljan bijeli
    Crne konje i svatove bez pjesme
    I tiho bez glasa
    Odlaze nekud
    Neki dragi ljudi
    Gdje a gdje
    Ruzan san
    Hej noci stani
    Zora nek svane….

  30. zogca said

    Meni pa danes čisto nič ne manjka, samo mogoče urica ali dve spanja. Ponoči veliko premalo spim zadnji teden.

  31. lynx said

    Ah, to je normalno Žogca. Jaz sem rabila lani kar kak mesec, da sem novega sprejela, kar težko mi je bilo za mojim prejšnjim.

  32. lynx said

    Popravljam:

    Ah, to je normalno Žogca. Jaz sem rabila lani kar kak mesec, da sem novega sprejela, kar težko mi je bilo za mojim prejšnjim.

    Za jokat glih ni.

  33. maxi said

    Saj ne gre tolk za jok, gre za navezo; jaz sem sploh človek stalnic, ali pa sem pač tako živela dolgo časa. Včasih se še vedno težko privajam dejstvo: Da je edina stalnost v življenju to, da nič ni stalno.

  34. Izbrana said

    🙂🙂🙂 Tole se bo pa Žogca od srca nasmejala!😉
    Imam drugačen predlog… Prodaš svoj avto in potem z mojim avtom ti mene voziš naokrog!
    Bi šlo?🙂

    Mmmm…, hvala za kavo!

    Kaj ko bi jaz avto prodal dokler še kaj lahko dobim zanj pa me bo I Za brana vozila naokoli:mrgreen:

  35. zogca said

    Eno malo si prepozna za prodajanje. Za tisto drugo se pa seveda lahko dogovoriva.😉

    Prodaš svoj avto in potem z mojim avtom ti mene voziš naokrog!
    Bi šlo?

  36. zogca said

    Enako. Nisem fenica sprememb, pa četudi so na bolje.

    jaz sem sploh človek stalnic, ali pa sem pač tako živela dolgo časa. Včasih se še vedno težko privajam dejstvo: Da je edina stalnost v življenju to, da nič ni stalno.

  37. zogca said

    Je, je, je.

    Za jokat glih ni.

  38. zogca said

    Valjanje po kavču se nadaljuje. Me skuzate, da še vedno nisem dala gor obljubljenih objav. Ena takšna lena nedelja je, a ne?

  39. maxi said

    Prav depresivna nedelja je.

  40. mmisaa said

    Napisala si, da te bodo pač moški vozili naokrog. Popravek: moški te bo vozil naokrog! Tvoj moški!:)

  41. karmen said

    Poklon tvojemu avtu. Mogoče bo novi Volvo.🙂

    Jaz pa prejšnji vikend službeno v Parizu, potem pa z Brnika direkt na Roglo do danes. Smučanje je drago, pa veliko enega štrapaca, ampak kdor ne smuča, veliko zamuja. In to pravim jaz, ki mi je šport čisto na koncu življenjskih prioritet. Zdaj bi rabila dopust, ne pa jutri direkt štart v službi na polno. Dobr, da me je bila manikerka danes pripravljena urediti.🙂

    Ampak ko je človek zaljubljen, ne potrebuje ne smučanja za adrenalin in rekreacijo, ne počitka. Kajne Žogca?🙂

  42. jovanka broz said

    sozalje za avto,vem kako se pocutis. Cmoka

  43. Izbrana said

    Mačka, zberi se! Moj komentar je bil Web-u namenjen!🙂🙂🙂🙂

    Eno malo si prepozna za prodajanje. Za tisto drugo se pa seveda lahko dogovoriva.😉

  44. maxi said

    Jaz sem pa ravnokar odkrila film Love and Other Drugs, zdaj si ga moram samo še ogledat. Po opisih sodeč zgleda simpatičen…:)

  45. zogca said

    Bom naročila, da se mi film priskrbi in bova potem lahko kakšno rekli na to temo.

    Zdaj izsiljujem, da bi se gledal Seks v mestu. Ni nekega navdušenja.

    Jaz sem pa ravnokar odkrila film Love and Other Drugs, zdaj si ga moram samo še ogledat. Po opisih sodeč zgleda simpatičen…:)

  46. zogca said

    Zdajle sem videla tvoj sms, sva bila na bowlingu in nisem slišala. Ti jutri odgovorim na sms. In bom pogledala.

    sozalje za avto,vem kako se pocutis.

  47. webmaher said

    očitno mi ni usojeno, da bi me kakšna okol vozila, zato zaenkrat nič ne bom prodajal😆

  48. zogca said

    Po moje ne. Se pa blazno namiguje na to, da bo karavan.

    Poklon tvojemu avtu. Mogoče bo novi Volvo.

  49. zogca said

    Vedno se je bolje voziti sam.😉

    očitno mi ni usojeno, da bi me kakšna okol vozila

  50. zogca said

    Nekaj počitka pa vseeno potrebuje. Preveč neprespanih noči se vseeno pozna. Vsaj meni trenutno se. On je pa tako ali tako čisto hin in že spi.😉

    Ampak ko je človek zaljubljen, ne potrebuje ne smučanja za adrenalin in rekreacijo, ne počitka. Kajne Žogca?

  51. zogca said

    Ste gledali EMO? Jaz sem samo slišala zmagovalno pesem zdaj in mi ni nič všeč. Vam?

  52. romeno said

    Mam občutek, da bomo spet imeli težave z uvrstitvijo v finale.

  53. webmaher said

    Najboljša pevka ever pa najslabša pesem skorej … upam, da jim tam zapoje v živo kake tuje komade pa da se da na you tube pol morebiti bodo kake šanse … pravzaprav bi to morala narediti reklamna mašinerija že zdaj, da Evropa vidi kakšen potencial je Maja …
    Sicer je pa to samo ene brezvezno zapravljanje našega denarja, čeprav Slakonja je bil odličen😆
    Eh Žogca, jaz bi vseeno kako šoferko mel:mrgreen:

  54. romeno said

    Ja Slakonja je bil edina svetla točka npr.

  55. webmaher said

    ajde piška moja … ampak Severina je mislila … ajde pič ka moja:mrgreen:

  56. zogca said

    Ne bomo imeli težav, samo uvrstili se ne bomo.

    Mam občutek, da bomo spet imeli težave z uvrstitvijo v finale.

  57. zogca said

    Kupi mi avto in te bom vozial.😉

    Eh Žogca, jaz bi vseeno kako šoferko mel

  58. webmaher said

    ti pa res ne bi imela časa zdej še za to:mrgreen:

  59. zogca said

    V bistvu imam zadnje dni res pomanjkanje časa. Ampak okej, zdaj nadoknadim zamujeno in se časovno stabiliziram.

  60. webmaher said

    no pol se pa le stabilizirej predvsem pa se naspi vsak dan vsaj 7 ur in pol:mrgreen:

  61. zogca said

    Sanjsko, sanjsko, sedem ur in pol. Okej, če bi imela jaz več discipline, bi bilo to več kot izvedljivo, ampak ker jaz bluzim na veliko …

  62. webmaher said

    Pol pa probej 6 ur … to so neki cikli na uro in pol in pri meni ko sem enkrat probal cel teden je delovalo … se pravi recimo spiš 3, 4.5, 6, 7.5 ali 9 ur in si čisto OK … če pa vstaneš nekje vmes si pa poden tudi če spiš recimo skoraj 10 ur:mrgreen:

  63. maxi said

    Hm…Web, kako misliš to s cikli spanja; torej vsak dan moram spat isto število ur, če želim bit ok, ali kako ?

  64. lynx said

    Hm…Web, kako misliš to s cikli spanja; torej vsak dan moram spat isto število ur, če želim bit ok, ali kako ?

    Po tej teoriji ne smeš spati 6,5 ali 7 ur, ali 8 ali 8,5 ur. Verjetno so tu mišljene tiste rem faze spanja, ko bolj ali manj intenzivno spimo. Ni preveč za verjeti.

  65. zogca said

    10 ur? Ja, verjetno že preveč za odraslega. Preveč spanja te tudi ubije. To s cikli pa ne razumem.

  66. zogca said

    Kada odlučim što želim, doneo sam najvažniju odluku u životu. Moram znati šta želim kako bih to postigao. Albert Einstein

    Še en citat, ki sem ga zdajle prebrala na Fejsu.

  67. lynx said

    Rumen karton za neizpolnjeno obljubo 😉

  68. webmaher said

    menda je tko, da če spiš 6, 7 in pol, 9 ur je idealno … en cikel naj bi trajal uro in pol … kar naj bi pomenilo, da če spiš 6 ur je bolje kot recimo 8 … kaj komu najbolj paše pa itak sam ve … jaz grem spat od 2 -3 zjutrej in spim dokler se ne zbudim, včasih več včasih manj:mrgreen:

  69. maxi said

    Aha, zdaj štekam. Bom preizkusila, danes vem, da sem spala 7ur in 3 minute(to mi je gsm izračunal:mrgreen: )….hm, to zdaj po tej definiciji že ni ok…

  70. webmaher said

    Maxi odvisno je tudi kdaj zaspiš … recimo jaz potrebujem običajno ene 10 minut … in od takrat naj bi se štelo … davno je tegA ko sem to probaval in nekaj je na tem zihr … zdaj pa spim kokr mi paše tko, da ni potrebe tega študirat:mrgreen:

  71. zogca said

    Meni? Šibam pisat novo objavo.😉

    Rumen karton za neizpolnjeno obljubo

  72. zogca said

  73. zogca said

  74. zogca said

  75. zogca said

    A moj je moral pa na odpad? Ni fer!!!

    http://24ur.com/clanki-spored/vec-kot-30-let-star-avto-prodan-za-skoraj-2-milijona-evrov.html

Leave a Reply

 
