Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Straniščno presenečenje!

Posted by zogca na februar 23, 2011

Okej, tale naslov prav gotovo ni najbolj spodbuden in upam, da vas ne bo preveč pomislilo, da se bom razpisala o fekalijah. Ne pravim, da nekoč ne bom pisala tudi o tem, ampak upam, da to še nekaj časa ne bo potrebno. Stranično presenečenje, o katerem bom pisala, je bilo veliko bolj prijetno za oči. V bistvu pa je bilo pred tem prijetnim za oči prej neprijetno presenečenje. Arena. Je še vedno Vodafonova? Hmm, v bistvu ne vem. Dolgo me ni bilo tam in ko sem šla pred ogledom filma odtočit, sem ugotovila, da se je na stranišču marsikaj spremenilo in postalo skoraj vesoljsko.

Tako zelo vesoljsko, da iz ultra moderne škatle nisem mogla spraviti toaletnega papirja. Nič kaj prijetno, ko to ugotoviš, ko si se že polulal in s spučenimi hlačkami skušaš iz nečesa, ki nima nobene luknje in nobenega gumba spraviti par lističev papirja. Misija nemogoče. In ko sem preklinjala vse moderno, pa tudi sebe, ki v torbici nikoli nimam robčkov …

… sem prišla do umivalnikov. Noro.

Vsa čast tistemu, ki se je tega domislil. Res. Nisem si mislil, da mi bo kdo kdaj iz običajnega umivanja rok naredil doživetje, ampak snovatelju tega stranišča je uspelo. Škoda, da se mi je tako mudilo, ker bi sicer umivanje rok ponovila še enkrat. In še enkrat. In še enkrat …

8 Responses to “Straniščno presenečenje!”

  1. lynx said

    Misel dneva:

    Raje sem optimist, ki se večkrat zmoti,
    kot pesimist, ki ima vedno prav.

  2. Nevenka said

    Sem mislila, da je bilo vse zamašeno, da vode ni požiralo in nasmeteno z vsem živim…samo še igle za heroinčnike manjkajo.

  3. maxi said

    Lynx; vzamem.

  4. lynx said

    Lynx; vzamem.

    Moja verzija bi bila takšna:

    Raje sem pesimist, ki se vedno zmoti,
    kot optimist, ki se vedno zmoti. 😉

  5. zogca said

    Bognedaj. Čeprav ne bi bilo prvič.

    Sem mislila, da je bilo vse zamašeno, da vode ni požiralo in nasmeteno z vsem živim…samo še igle za heroinčnike manjkajo.

  6. zogca said

    Dobra.😉

    Raje sem optimist, ki se večkrat zmoti,
    kot pesimist, ki ima vedno prav.

  7. cija said

    🙂
    enkrat sem na stranišču pet minut ugotavljala, kje pri vragu se odpre voda. (na umivalniku). končno sem ugotovila, da se je treba samo dotaknit modre ali rdeče narisane pike na keramiki v samem umivalniku. vesoljsko.

  8. zogca said

    Poznam to, poznam. Ali pa ko sem jaz enkrat pet minut ugotavljala, kako na školjki spustiti vodo. Sicer pa zelo ne maram umivalnikov, ki delajo na senzor. Ker v enih in istih lokalih me senzorji ne marajo zaznavati.

    Jutri sledi še ena objava o straniščnih presenečenjih. Jup, nekaj veliko zadnje čase fotkam po sekretih.😉

Leave a Reply

 
