Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo je deležen lepega pogleda?

Posted by zogca na februar 21, 2011

Uhhh, tale ponedeljek je pa za konja ubit. Očitno je dan namenjen nadiranju moje malenkosti in bojim se, da tovrstne aktivnosti še niso končane. Da se mi ne bilo bilo treba ukvarjati z življenjem, se bom malo ukvarjala z blogom in med žive vrnila kategorijo, ki je bila od poletja na nezadovoljstvo nekaterih bralcev bloga zaprašena. Aha, sledi uganka. Za vračanje med žive sem uporabila gospoda, ki mi je iz bil nekoč izjemno antipatičen, zato pa mi je danes toliko bolj simpatičen. Očitno pa ni simpatičen samo meni, ampak tudi Italijanki, ki mu je delala družbo med kosilom.

Skratka, sprašujem vas, kdo je deležen tega lepega pogleda.

28 Responses to “Kdo je deležen lepega pogleda?”

  1. rimljancek said

    jaz ne bom nikoli deležen lepega pogleda

  2. zogca said

    Ne verjamem. Boš poskusil z uganko?😉

  3. zogca said

    A začnem talat neopravičene? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  4. romeno said

    Sem mislil, da je Clooney, ampak sem pogooglal in je njegova Italijanka lepša🙂

  5. zogca said

    Pokaži nam njegovo Italijanko. In ne, ni Clooney. Namig je tistem, da mi je gospod zdaj zelo všeč. Jaz sem pa zelo anti Clooney.😉

  6. webmaher said

    a je mož od Penelopi:mrgreen:

  7. romeno said

    Evo Vam na željo. Miss Canabis, mislim rečt Canalis😆

  8. zogca said

    Ne, čeprav ta mi je pa tudi všeč, ta del si zadel.

    Ima pa gospod slavno ženo. Mogoče že (uradno) bivšo. Pa še eno gotovo bivšo slavno ženo.

    a je mož od Penelopi

  9. zogca said

    Mi ni odprlo, pa sem šla guglat. Aha, dobro se je znašel Clooney, dobro.😉

    Miss Canabis, mislim rečt Canalis

  10. webmaher said

    koja je ova taljanka bogati Žogca:mrgreen:

  11. zogca said

    Ne iščemo Italijanke, ampak gospoda, ki pa ni Italijan, je Američan. Rojen v Kaliforniji.

  12. webmaher said

    mene gospod ne zanima no, dej že povej:mrgreen:

  13. webmaher said

    a je star med 35 in 40 ?

  14. zogca said

    Gospodična te zanima, vidim, ampak dvomim, da bi jo gospod tako hitro dal iz rok.

    Ne, star je pa 50 let.

  15. mmisaa said

    Robert De Niro? Če ni že prestar.:)

  16. zogca said

    Ne, ni on.

    Okej, kaj vemo?

    Dve zelo slavni bivši ženi.

    Star 50 let.

    Rojen v Kaliforniji.

    In da, tipate vsi v pravo smer, je res igralec. In da, dober igralec. Ne v rangu Cloonija, bolj v rangu De Nira.

  17. Jazz said

    Robert De Niro? Če ni že prestar.:)

    16.zogca said
    februar 22, 2011 at 5:16 popoldan
    Ne, ni on.

    Okej, kaj vemo?

    Dve zelo slavni bivši ženi.

    Star 50 let.

    Rojen v Kaliforniji.

    In da, tipate vsi v pravo smer, je res igralec. In da, dober igralec. Ne v rangu Cloonija, bolj v rangu De Nira.

    -Franci Kek

  18. romeno said

    A je bil poročen z Madonno in Robin Wright?

  19. zogca said

    Aha!!!

  20. romeno said

    Mora pa biti res nekaj ekstra, da si ga za uganko uporabila že drugič🙂

  21. zogca said

    Aha, meni je on res ekstra. Če slučajno kdo še ne ve, na fotografiji je Sean Penn. Ki je bil meni totalno anti, dokler nisem gledala nobenega filma in sem ga poznala samo kot moža in bivšega moža od Madonne, ko pa sem ga gledala v nekaj filmih … ekstra, ekstra, ekstra. Drugače sem bila pa nocoj prvič v 3D kinu in mi je bilo kar fletno. Okej, sam film je bil brez veze, ampak efekti, sploh v tisti risanki pred filmom, neki Scrat, totalno noro, imaš filing, da ti skače okoli nosa.😉 Vem, zaostala sem totalno, da mi je bilo to prvič.

  22. Nevenka said

    V Areni sem gledala nek coprniški film z mnogo efektov.
    Čisto sem bila izmučena na koncu.
    Menda imajo celo efekt, da te še po stolu premetavajo in z vodo polivajo…kot dodatek k 3D.

  23. Nevenka said

    ??? kam za božjo voljo je pa vrglo tale komentar?

  24. zogca said

    Je kaj narobe, kaj manjka???

  25. Nevenka said

    Komentarček sem pisala k tvojim vtiosm v Areni, ne na ta blog. Pojma nimam kako se je odgovor sem nalepil?

  26. zogca said

    Jaz tudi ne vem, se jih pa ne da premeščati iz ene objave v drugo.

  27. webmaher said

    Kristinca torej in ti mi je ne privoščiš niti malo kaj, sram te bodi:mrgreen:

  28. zogca said

    Nekaj mi je ušlo. Kristinca? Veš, da ti privoščim, veš, da ti.😉

Leave a Reply

 
