Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena vroča!

Posted by zogca na februar 19, 2011

30 Responses to “Ena vroča!”

  1. zogca said

    Dobro jutroooo! Z zmagovalko letošnjega San Rema, ki se mi po vsakem poslušanju bolj dopade.

  2. alexia said

    Lušna pesem je bla favorit že od začetka

  3. zogca said

    Vidiš, tega pa nisem vedela. V bistvu sem imela prižgano samo na ta zadnji večer in še to sem malo ujela, malo ne. Ko sem prvič slišala komad, mi niti ni bil. Zdaj pa vedno bolj.

  4. zogca said

  5. zogca said

  6. maxi said

  7. maxi said

    Nima jih človek veliko v življenju, ki jim lahko zapoje:

    ….You make my life complete
    You make me feel so sweet….
    🙂

  8. maxi said

    Aja, komad še…😀

  9. zogca said

    Jup, redkost.

    ….You make my life complete
    You make me feel so sweet…

  10. zogca said

    Jaz sem tudi zadnje dni kar nekaj poslušala Lennyja. Po dolgem času sem se spomnila nanj.

    Aja, komad še…

  11. maxi said

    Jup, redkost.

    Samo, se pa najde… a ne?😉

  12. zogca said

    Seveda se. Ampak če sem lahko pregovorno pesimistična – ima tudi rok trajanja, ker ima vse lepo rok trajanja.

  13. maxi said

    Zato…srkaj na polno takrat ko traja.😉

  14. zogca said

    Absolutno, fantastičen predlog.🙂

  15. zogca said

  16. lynx said

    Ampak če sem lahko pregovorno pesimistična – ima tudi rok trajanja, ker ima vse lepo rok trajanja.

    Še vedno ne vem če imam prav, ampak sam se ravnam po načelu “ne imeti prevelikih pričakovanj”.
    Želje in cilji seveda morajo obstajati, ker pa življenje prinaša in odnaša, si na tak način mogoče prihraniš kakšno razočaranje.

  17. zogca said

    Jaz nisem zagovornica pesimizma zato, da bi si človek kaj prihranil, ker si ne, ker si nič ne prihraniš, ampak zato ker je biti karkoli drugega kot pesimist trapasto. Po moje. Prihraniš si pa tako in tako ne nič, ker ti pesimizmi, optimizmi in realizmi, to je stvar uma. Tam, kjer te tresne, tisto ni um, je srce. Srce pa ne ve za optimizem in pesimizem, ve samo za svoje želje. Ti srca ne moreš zgoljufati in vreči na finto – saj sem bil pesimist in zato me ne bo bolelo. V tem smislu. Ne vem, ali sem bila dovolj razumljiva.

  18. lynx said

    Mojo logiko narobe enačiš s pesimizmom. Če nimaš nekih posebnih pričakovanj in načrtov glede poteka svojega življenja še ne pomeni da si pesimist. Ali ni to, da si zdrav, sit in bolj ali manj preskrbljen že veliko? Če ti to nekaj pomeni si lahko komot optimist. Srčne zadeve so zelo pomembne le v primeru, če imaš te osnovne potrebe zadovoljene. Pravljico o princu in princeski, ki sta srečno živela do konca svojih dni doživijo le redki, zato je zavedanje, da se da lepo živeti tudi brez take pravljice, zame optimizem.

  19. lynx said

  20. zogca said

    Jaz jih vedno imam. Drugače ne znam funkcionirati oziroma sem takoj depra.

    Če nimaš nekih posebnih pričakovanj in načrtov glede poteka svojega življenja

  21. zogca said

    V pravljice tako in tako ne verjamem in se mi vanje verjeti zdi skoraj otročje (čeprav za kakšen moment je luštno). Je pa kar nekaj ljudi, ki doživijo do konca svojih dni, ampak to ni pravljica, je trdo delo. Se je pa gotovo vredno potruditi, ker je to vredno več od … Desetih začetih in prekinjenih kobajagi pravljic.

    Pravljico o princu in princeski, ki sta srečno živela do konca svojih dni doživijo le redki

  22. lynx said

    Jaz jih vedno imam. Drugače ne znam funkcionirati oziroma sem takoj depra.

    Si depra če jih nimaš, ali če se ti ne uresničijo?

  23. zogca said

    Bolj sem depra, če jih sploh nimam. Če se mi ene ne uresničijo in uspem sproducirati nove, sem na konju. Brezciljno življenje me pa ubije. Precej hitro.

  24. lynx said

    Če se mi ene ne uresničijo in uspem sproducirati nove, sem na konju. Brezciljno življenje me pa ubije. Precej hitro.

    Vsaj z enim izmed svojih pričakovanj si imela težave in kar nekaj časa nisi uspela sproducirati nove.😉

  25. zogca said

    Tako je, lynx, tako je.

  26. zogca said

    Kako sovražim, ko mi par dni pozneje za pesem, ki sem jo komot “vdelala” na blog, napiše, da se je ne more gledati zunaj YouTuba. Bi zdaj zamenjala pesmico, ampak se ne spomnim nobene vroče.

  27. webmaher said

    Kavica za I za brano:mrgreen:

  28. zogca said

    Zame pa Red Bull. Ravno ga odpiram.😉

  29. zogca said

  30. zogca said

Leave a Reply

 
