Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Novi šolnčki! aka Aha, spet Artovi!

Posted by zogca na februar 16, 2011

Danes imam praznik prav posebne vrste. Ne, nimam praznika vedno, ko privlečem domov nove čevlje. Ko pa postanem lastnica čevljev, ki so resnično glasno klicali moje ime, takrat pa imam praznik. Ne vem, koliko sledite mojim nakupovalnim nebulozam, ampak jeseni sem po nekaj mesecih nošenja svojih prvih Artovih čevljev napisala, da se mi zdi, da bom v prihodnje kupovala samo še čevlje tega podjetja in da, zaenkrat držim obljubo. Ker res … Kupim ogromno čevljev, ampak le redko se zgodi, da kakšne nosim s takšnim užitkom, da pozabim na vse druge v svoji orjaški omari, polni čevljih.

To se mi je pred mnogimi, natančneje desetimi leti zgodilo z Dr. Martens sandalami. In lani poleti z Artovimi salonarji. Za oboje velja, da sem povsem pozabila na vso drugo obutev, ker so mi bili hkrati božansko lepi in še bolj božansko udobni. Da sem jih nosila tako poleti kot pozimi. Z vsemi mogočimi in nemogočimi kombinacijami oblačil. Pač, zame popolni čevlji.

In ko odkriješ zmagovalnega konja, seveda staviš nanj. Zato je domov prišel še en par. Tokrat modre barve. Z kar nekaj centimetrov višjo peto od prvega, zelenega. Vendar enako udoben.

Vem, bluzim, čevlji so pač čevlji in gotovo ne nekaj, čemur bi se pisali hvalospevi in posvečale objave na blogu, ampak … Ta pravi čevlji so nekaj, kar me naredi hepi, hepi, hepi.

34 Responses to “Novi šolnčki! aka Aha, spet Artovi!”

  1. zogca said

    Dan je bolj za skibucke.😦 Misli že biti konec te zime???

  2. lynx said

    Ti čeveljčki so bolj za obesek v avtomobilu. 🙂

  3. zogca said

    A za viset dol pri vetrobranskem steklu?😉 Se bojim, da ne boš dovolj videl na cesto.😉

  4. zogca said

    Mi je ratalo ujeti konec druge vožnje v veleslalomu.🙂

  5. Janis said

    Hehe, očitno imava res nekaj skupnega – ljubezen do istih firm za čevlje😉

  6. webmaher said

    ta zadnji šolnčki so pa prou kjut aneda:mrgreen:
    no za žogobrc priporočam ne😆

  7. zogca said

    Janis, to me veseli. Mi zaupaš, katere modele vse imaš in barve? Če ni skrivnost.

    Oja, Web, bi se dalo žogo brcati z njimi, če bi bilo mus.😉

  8. webmaher said

    samo če bi blo mus mus, drgač raje ne:mrgreen:

  9. zogca said

    Ponavadi ni mus. Je pa mus kdaj iti na tekmo z njimi.😉

  10. Nevenka said

    Tudi jaz sem imela praznik nedavno, našla sem čevlje št. 35, ki so mi bili prav in imajo platformo in visoko peto in še všeč so mi, ker so malo punk in sploh niso otroški🙂

    Tisti ljudje, ki nimajo problemov s čevlji, ne vedo kakšen praznik je to.
    Juhu, praznik!

  11. zogca said

    Jaz sicer nimam težav dobiti čevljev, ker imam pač najbolj pogosto žensko številko in se res vedno dobijo vsi modeli, ampak ta pravi čevlji (plus fejst znižani, to je ipak treba omenii) so še vedno praznik.

  12. webmaher said

    kuk cekinčkov pa si odštela … jaz jih kupujem bolj malo, najdražji pa so me stali skorej 200€ in jih mam že mislimda skorej eno desetletje:mrgreen:

  13. zogca said

    Na koncu po treh znižanjih 63 evrov, ampak original cena je pa 109 evrov. Zato jaz s temi čevlji vedno počakam znižanja, ker razlika med 109 in 63 je občutna. Tudi prvi so bili precej znižani, ko sem jih kupila.

  14. webmaher said

    pametna djevojka:mrgreen:

  15. Izbrana said

    Če se ti ne boš še poročila v Art-ovih čevljih….🙄

    No, saj le to glej, da boš sporočila datum dovolj zgodaj, ker jaz hočem takrat tele sandalce, pa moram prej vsaj kakšen dan mal hojo potrenirat! 😆

    http://www.barneys.com/Suw/500993313,default,pd.html?utm_source=shopstyle&utm_medium=cse&utm_campaign=shopstyle08&source=shopstyle

  16. Izbrana said

    Web, kavo grem skuhat… Boš?😎

  17. zogca said

    Pa se bom!!! Samo zdaj ne vem, ali naj z nošenjem teh malo počakam ali naj si za poroko kupim nove.😉 Ker poročila se bom tako in tako v džins kiklici, beli majici in fensi šmensi (meni) čeveljčkih. In te gredo glih zraven.

    Če se ti ne boš še poročila v Art-ovih čevljih….

  18. zogca said

    Ti sporočim takoj, ko bo določen.😉 Torej kmalu.😉

    Mi res misliš tako mačkasta paradirati na poroki? Seks v mestu stajl in to.😉

    No, saj le to glej, da boš sporočila datum dovolj zgodaj, ker jaz hočem takrat tele sandalce, pa moram prej vsaj kakšen dan mal hojo potrenirat!

  19. Izbrana said

    Ja, jaaaaaa!!!!🙂
    Saj veš, jaz najbolj poznam take moške, ki prisegajo na stil seks v mestu, pa bi bila rada pripravljena…😉😉
    Ker…, moje življenje je pa bolj v razočarane gospodinje stajl….🙂🙂🙂

    Mi res misliš tako mačkasta paradirati na poroki? Seks v mestu stajl in to.😉

  20. zogca said

    http://www.the-art-company.com/

    Evo!

    Izvolja dama izbrati: http://www.the-art-company.com/catalogue.html

    Da boš zares pripravljena in se ne boš klešala z nevesto.:mrgreen:

  21. zogca said

    Moj predlog: http://www.the-art-company.com/model-woman-tate-0713-45.html

    Imaš na voljo več barv, klikaj desno, ti jih nariše.

  22. zogca said

  23. Izbrana said

    A joj, no, dobr, no…. 😉

    http://www.the-art-company.com/product-woman-paris-0774-48-320.html

  24. Izbrana said

  25. zogca said

    Te tudi lahko, Izbrana, bom odobrila.😉

    Bemtiš, me je kar strah nocoj spet BTC-ja. Nevarna sem za svojo denarnico zadnje dni, prav zares.

    Se ne čudit, če bo jutri spet kakšna objava z vrečkami.

  26. zogca said

    Tale komad mi je pa prejšnji teden prišel v uh, ko sem gledala ta film Gremo po svoje.

    Imela sem totalne taborniške nostalgija. Aha, tudi jaz sem bila pri tabornikih lumpa.😉

  27. zogca said

    JOVA TIME.🙂 BTC, here I come.🙂 Again. And again. And again.🙂

  28. lynx said

    Dobro jutro:

  29. zogca said

    Jutrooo! Vstala ob sedmih in … šla nazaj spat.

  30. Izbrana said

    Sonce je ponoči vstopilo v Ribe.Kot nalašč se v konjunkciji z Neptunom nahaja Sonce,Mars in Merkur.Ponotranjite se in preverite koliko topline, dobrote in razumevanja obstaja v vas.Če se vam bo zdelo,da se dnevi vlečejo,da bi radi spali in se težko premaknete z mesta ali celo sanjarite z odprtimi očmi,ne skrbite.Tak čas je.Dovolite si dovolj počitka,saj se takrat regenerirajo ustvarjalni potenciali.

    Lepo soboto želim🙂 !

  31. zogca said

    Za nas nekatere, ki smo se že med tednom malo preveč valjali po postelji, tole lenarjenje zdaj odpade. Tebi, Izbrana, ga pa od srca privoščim.

    Zame je zdajle plačevanje položnic time.😦 Fuj. Bom spet slabe volje.

  32. zogca said

    Jebeš položnice, ne bom si pokvarila dneva, lahko počakajo do ponedeljka.😉

  33. zogca said

    Čeprav ni nedelja …

    … je lenoba totalna.

  34. zogca said

    Ste šli vsi ven žurat?😉

Leave a Reply

 
