Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Del tvoje sreče …

Posted by zogca na februar 14, 2011

ALI SLIŠIŠ UTRINKE

Ali slišiš utrinke,
ki privrejo kot solze,
ali čutiš sledove,
ki iščejo naročje,
ali vidiš zvezdno nebo,
ki ti je zasijalo,
ali razumeš bolečino,
ki se skriva v besedah,
ali vidiš, kaj želim,
ko sem tiho in strmim?

Slišim mehke tone,
čutim nežne strahove,
vidim velike modrine,
razumem nedostopno in skeleče,
vem, da sem del tvoje sreče.

Tamara Vasić

43 Responses to “Del tvoje sreče …”

  1. lynx said

    Za zaljubljence:

  2. zogca said

    Aha, to pesem sem dala pa gor, ker je Valentinovo.😉

  3. Tana said

    “….vem, da sem del tvoje sreče.”

    To je pa lepo vedeti.

    Lepo Valentinovo vsem🙂

  4. zogca said

    A ne?

    To je pa lepo vedeti.

  5. zogca said

  6. zogca said

  7. zogca said

  8. zogca said

  9. zogca said

    Tale zadnja pa ni romantična, je pa zato moja!!!

  10. zogca said

    Je Valentinovega že konec, ampak vseeno ….

    Kar se mene tiče daleč najboljši in najbolj resničen citat.

    Loving is not just looking at each other, it’s looking in the same direction.

  11. Tana said

    Je Valentinovega že konec, ampak vseeno ….

    Sem zadnjič slišala po TV, da je najbolj fajn imeti za moža čebelarja… ker potem medeni tedni večno trajajo.🙂

  12. zogca said

    Si pa večno tudi popikana.😉

  13. lynx said

    Sem zadnjič slišala po TV, da je najbolj fajn imeti za moža čebelarja…

    Si še ledih?

  14. zogca said

    Iščeš punco?😉

  15. zogca said

  16. zogca said

  17. zogca said

  18. romeno said

    Sem zadnjič slišala po TV, da je najbolj fajn imeti za moža čebelarja… ker potem medeni tedni večno trajajo.

    Samo med je različnih okusov. Lahko je tudi grenak. Če ne verjameš poizkusi kostanjevega🙂

    Si pa večno tudi popikana.

    A je to dobro ali slabo?

  19. zogca said

    Ni dobro biti popikana.

    Ampak ti povem, sem raje popikana kot da jem med. Če za eno stvar na tem svetu rečem, da je ne morem pogoltniti, je pa to med. Ti povem, da prej po grlu spravim blato in manj možnosti je, da blata ne bi zbruhala kot meda. Ne vem, zakaj, ampak žlica meda in meni se obrne želodec, že kot otrok je bilo tako. Zdaj seveda niti ne poskušam, kot otroka pa so me nekajkrat prisilili jesti med. In potem brisali za menoj.😉

  20. lynx said

    Iščeš punco?

    Ma ne. Lahko pa pride spomladi k meni na preizkus, da vidi kako medeni tedni izgledajo v praksi. 🙂

  21. karmen said

    Iiiiiiiijaaaaaaaaaaj.

    Lahko pa pride spomladi k meni na preizkus, da vidi kako medeni tedni izgledajo v praksi.

  22. maxi said

    Loving is not just looking at each other, it’s looking in the same direction.

    Da, da…

  23. maxi said

    He he…Lynx, jaz tudi štemplam.

    PS: Med in propolis, izrednega pomena; zame! he he…a zgleda, kot da se opravičujem a?🙂

  24. lynx said

    Lynx, jaz tudi štemplam.

    Kaj to pomeni?

  25. maxi said

    Da rada gojim dober odnos s čebelarji🙂

  26. lynx said

    Da rada gojim dober odnos s čebelarji

    😎

  27. zogca said

    Propolis pa tudi jaz lahko.😉

    Med in propolis

  28. zogca said

    Gud njus za blog.🙂 Vse kaže, da bom dobila Photoshop.🙂

  29. Tana said

    Si pa večno tudi popikana.

    Žogca, saj, če si od čebelarja popikana in to večno je več kot kot good🙂

    Bo Lynx povedal, kako to zgleda, saj je očitno čebelar🙂

  30. Tana said

    Samo med je različnih okusov. Lahko je tudi grenak. Če ne verjameš poizkusi kostanjevega

    To pa res Romeno, različnih okusov in tudi barv. Kostanjev je zelo temen🙂

    Jaz cvetličnega itak ne smem, ker sem alergična na cvetni prah, propolis …. Tako da večinoma uživam lipov med (ta je zelo dober in sladek) velikokrat pa sem tudi že kostanjevega (je res grenek) ampak meni je prav ta boljši od najbolj sladkega🙂

  31. Tana said

    Da rada gojim dober odnos s čebelarji

    Maxi bo treba iti na prakso k Lynxu; potem zna bit, da boš odnos do čebelarjev še poglobila, ali pa ga sploh več ne boš hotela gojiti🙂

  32. webmaher said

    Moški odkrije besede in si izmisli pogovor.
    Žena odkrije pogovor in si izmisli brbljanje.
    Moški odkrije poljedelstvo in si izmisli hrano.
    Žena odkrije hrano in si izmisli dieto.
    Moški odkrije prijateljstvo in si izmisli ljubezen.
    Žena odkrije ljubezen in si izmisli poroko.
    Moški odkrije ženo in si izmisli seks.
    Žena odkrije seks in si izmisli migreno.
    Moški odkrije posel in si izmisli denar.
    Žena odkrije denar in vse gre v kurec….

    Lepo prosim vse moške, da si ničesar več ne izmišljajo!:mrgreen:

  33. romeno said

    tana v vsakem medu je tudi cvetni prah. V kostanjevem ga je največ. Je pa res, da ne vem kateri cvetni prah povzroča alergijo.

  34. lynx said

    Maxi bo treba iti na prakso k Lynxu; potem zna bit, da boš odnos do čebelarjev še poglobila, ali pa ga sploh več ne boš hotela gojiti

    Odvisno od tega, od česa bo popikana?

  35. webmaher said

    če bo od lastnika čebel škoditi ziher ne more:mrgreen:

  36. Tana said

    tana v vsakem medu je tudi cvetni prah. V kostanjevem ga je največ. Je pa res, da ne vem kateri cvetni prah povzroča alergijo.

    Ja to je seveda res. Samo jaz sem “baje” alergična na cvetni prah, to naj bi bil tisti, ki se nahaja v cvetličnem medu. Vsaj tako so mi rekli pred leti, ko sem bila na preiskavah zaradi alergije. Sem enkrat tako otekla, da sem morala dobit inekcijo, kar pa naj bi povzročil cvetni prah v cvetličnem medu in propolis.🙂

  37. Tana said

    če bo od lastnika čebel škoditi ziher ne more

    web, po moje tudi ne… razen, če ni maxi alergična na “določene” lastnike čebel.🙂

  38. maxi said

    Ma neeee, nisem alergična; ne na med, ne na čebelarje.🙂

  39. Jazz said

    Lynx,pol bi mogoče jaz un pir(še pomnite tovariši?) za medico menjal…😛

  40. zogca said

    Evo še en všečen citat: Brod je siguran u luci, ali to nije razlog njegovog postojanja. John A. Shedd

  41. lynx said

    Lynx,pol bi mogoče jaz un pir(še pomnite tovariši?) za medico menjal…

    Ni problem…samo oglasi se mimo. Ker okoli je tudi ne bom nosil. 😀

  42. zogca said

    Preverjeno ali ugibaš?😉

    ne na čebelarje.

  43. zogca said

    Še en citat, tokrat mojega fejvrit Duška Radovića.

    Samo kukavice vole po nekoliko žena. Hrabri muškarci ne plaše se rizika da vole samo jednu ženu.

Leave a Reply

 
