Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moje srce!

Posted by zogca na februar 10, 2011

BREZ TEBE

Živim v mraku
žalostnih misli.
Ko te zagledam,
se razžari svetloba.
V tvojih očeh
gledam svoje življenje.
Nekoč, ko bova spet sama,
ti bom položila
na ustnice
drobno kapljico svoje krvi
in občutil boš,
da je slana kot solza,
da je grenka kakor strup
in peče kot ogenj.
Ne morem živeti brez tebe.
Podobna sem večeru
in ti si sonce,
ki zahaja.
Ko te ne vidim,
je mrak grozljiv,
žalujem v večnih sencah,
ki grabijo moje srce.

Anka But

36 Responses to “Moje srce!”

  1. zogca said

    Dobro jutro!

    Končno se mi je uspelo naspati. Po dolgem času sem šla spet zgodaj spat in potem je luštno vstati ob sedmih, brez budilke.😉

    Pred spanjem pa film Gremo mi po svoje. Tale Zrnec je res … Moraš ga imeti rad.

    Zdaj pa malo delat, da bom lahko popoldne pohajkovala okoli.

  2. Tana said

    Dobri dan, sem šla pozno spat in zgodaj vstala, delam. 🙂

  3. Tana said

    Lepa🙂

  4. zogca said

    Sotrpinka.😉

    delam

  5. Jazz said

    Ne delam nič!😉

  6. Jazz said

    čuden stavek,a ne…

  7. zogca said

    Jaz tudi ne bom delala nič. Tam ob dveh popoldne. Ker takrat se gre na kosilo in potem zapravljat.🙂

  8. zogca said

  9. Tana said

    Jaz tudi ne bom delala nič. Tam ob dveh popoldne. Ker takrat se gre na kosilo in potem zapravljat.

    Evo, jaz sem bila pa pridna, delala in nič šla na kosilo.

    Kaj je že to zapravljat?🙂

  10. zogca said

    Zapravljat, to je nekaj luštnega. Ampak nisem pretiravala, bila sem zelo skromna, zelo.

  11. zogca said

    Jutrooo!

    Ne me vprašat, zakaj sem vstala tako zgodaj, ker ne vem, upam pa, da ne postanem čez dan blazno zaspana, ker ne bo ravno kul, če bom danes popoldne hodila spat, saj sploh ne vem, kam.

    Kofe in šveps. Razmišljam o twixu, ker ziher me je zbudila lakota.😉

  12. zogca said

  13. zogca said

  14. Jazz said

    Pri nas je vedno kakšna postelja na voljo…😉

  15. zogca said

    Zelo prijazno, ampak kakšna je korist od spečih?

  16. Jazz said

    Marsikoga je lepo videt,ko spi,pa naspani bolje delujemo…

  17. zogca said

    Če sem povsem iskrena, sem šla ob pol osmih še za eno uro in pol spat. Tako da sem se naspala.

    Ja, lepo je gledati ljudi, ko spijo. Sploh če so nam lepi že po defaultu.

  18. Jazz said

  19. maxi said

    Pa še ena za zaljubljene:🙂

    VEDNO PRVI

    Vedno si prvi prišel mi naproti
    ko pot je zavila v neznano
    moja je senc…a postala lisičja
    in noč je ležala nad mano

    Vedno si prvi prinesel mi sonce
    in jutro z okusom poljuba
    kaplja je topla drsela med nama
    in zvesta bila je obljuba

    Vedno si prvi zaslutil nevihto
    in tisti moj strah za metulje
    tvoja je misel drsela po robu
    kjer z mano nihče ne potuje

    Vedno si prvi dotaknil se kože
    in mravlje so šle po tej poti
    našla sva najino drugo obalo
    še zmeraj ji greva naproti

    Med nama je nekaj kar ni le beseda
    iz take snovi je kot sanje
    med nama so časi ko skupaj molčiva
    in tiho verjameva vanje.

    Feri Lainšček

  20. Jazz said

    Ja,pa dajva! Za uboge pare…

  21. Nevenka said

    Svoje srce sem konzervirala, sama pa sem postala strupen ježek. Živim navznoter. Tudi to je nekaj. Vsaj pretvarjati se mi ni treba in blefirati celemu svetu. Mojemu srcu še dolgo ne bo treba delata obvodov. Se je kar samo znašlo. Laž je tista, ki dela obvode.

  22. zogca said

    ???

    strupen ježek.

  23. romeno said

  24. maxi said

    Ja,pa dajva! Za uboge pare…

    Poezija mi nikoli ni bila všeč v taktih.

  25. Nevenka said

    Žogca, tak …morski. Če te slučajno kdo pohodi, nosi hude posledice🙂

  26. Nevenka said

    Hm, ni vsaka pesem, ki je ritmično napisana za glasbeno štancanje. Če bi bil to šanson in bi ga pela Edith, bi besede zvenele žlahtno. Tako so pa sprane kot kavbojke. Pa je čisto vseeno kdo je podpisan pod muziko.

  27. maxi said

    V taktih (mu) jaz raje pojem tole:😉

  28. zogca said

    Pri teh zadevah je ipak tako, da najbolj trpi pohojeni ježek. Žal.

    Če te slučajno kdo pohodi, nosi hude posledice

  29. zogca said

    Maxi, jaz bom rekla pa takole … In brez sramu.

  30. zogca said

  31. maxi said

  32. Jazz said

    24.maxi said
    februar 13, 2011 at 10:14 popoldan
    Ja,pa dajva! Za uboge pare…

    Poezija mi nikoli ni bila všeč v taktih.

    Ga imam na sumu,da je tole prav za takte napisal. Men pa prav paše,če je kaj od žlahtnih,-Strniše,Košute,Elze Lajnščka…

  33. Jazz said

  34. zogca said

    Jutrooo!

  35. zogca said

  36. zogca said

Leave a Reply

 
