Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Z ljubeznijo me opajaš!

Posted by zogca na februar 7, 2011

NESLIŠNO IN NEVIDNO

Ko vstopiš v moj svet,
se tišina zaceli,
si neslišen in neviden,
pa vendar prisoten
v vsej moji biti.
Z ljubeznijo me opajaš,
neslišno in nevidno.

Če sreča ne bi imela nasmeha,
bi mislila,
da te ni.

Nevenka Klemenc

18 Responses to “Z ljubeznijo me opajaš!”

  1. zogca said

  2. zogca said

    Kje ste, druščina?

  3. webmaher said

    Kartonito đalo za I za brano pa Tano, ni kle kej kva:mrgreen:

  4. karmen said

    Pri meni na obisku je bila prijateljica z neverjetno življenjsko zgodbo: rojena v Sibiriji, plesala na svetovnih baletnih odrih, ena izmed 10 top balerin v takratni SZ, potem se pa pri 20-ih zaljubi v našega Janeza, vse pusti in pride sem.🙂

    Sva tri ure gledali v njeno karto. Pluton v prvi hiši seveda. Polna deveta hiša. In Venero na isti stopinji z njegovo Venero.

  5. zogca said

    Web, in zame?

    Karmen, tvoja interpretacija Plutona v prvi hiši? Zadnje čase spoznavam veliko ljudi, ki ga imajo.

    Moram rukniti en kofe, bo danes večerno delo spet.😦

  6. karmen said

    Življenje kot ena sama preobrazba. Ona naprimer živi na drugem koncu sveta, kot se je rodila, v drugi kulturi, ima otroka s tujcem – ki mu je haha ime Janez (tujina je tudi polna deveta hiša), dramatično življenje ali kar dramatična osebnost (to ni nujno, odvisno še od aspektov). Zelo intenzivno življenje. Lahko karizmatičen karakter. Moč sugestibilnosti. No, tako jaz vidim, so pa to samo možnosti.

    Pri meni je pa ona prva oseba, ki sem to videla. Vsekakor zelo fatalna bejba.

    A veš, da sicer ne vem, kaj ti delaš, ampak se mi zdi zlo fino, da takole delaš, ne pa od sedmih to treh.🙂

  7. Izbrana said

    Aaaajoooojjjj nooooo…. A lahko ne, no…..🙂
    Počitnice so!😉

    Kartonito đalo za I za brano pa Tano, ni kle kej kva:mrgreen:

  8. zogca said

    Včasih je fino, včasih pa ni. Saj velikokrat delam tudi od sedmih do treh. Okej, od devetih do petih.🙂

    A veš, da sicer ne vem, kaj ti delaš, ampak se mi zdi zlo fino, da takole delaš, ne pa od sedmih to treh.

  9. zogca said

    Jaz res zadnje čase več. In to ne samo v prvi hiši, ampak direktno na ascendentu.

    Pri meni je pa ona prva oseba, ki sem to videla.

  10. zogca said

    Ne zate, ti ne hodiš v šolo.😉

    Počitnice so!

  11. zogca said

  12. webmaher said

    Tako je I za brana, ti hodiš ne v šolo več sivih celic razvajat, zato se spomni kaj bolj uporabnega, aneda Žogca🙂
    Karmen ti bi bila lahko sama svoj šef še bolj ko Žogca, da sebe sploh ne omenjam. Moj resni delovni čas je tam nekje 10 ur na mesec vse ostalo je prosto po Prešernu, aneda France:mrgreen:

  13. zogca said

    Že dve uri držim noge v luft (pa da ne bi tega kdo narobe razumel), čikam in poslušam muzko. Bogu hvala za You Tube kanal, da imam lahko svoje komade zdaj vse tam, če so že mp3-ji ostali na krepanem računalniku.

  14. zogca said

  15. webmaher said

    a spet odlašaš z delom ali je to usput:mrgreen:
    počasi se spat spravi pa opoldne jovo na novo:mrgreen:

  16. zogca said

    Ne, trenutno ne zamujam nič, bom pa za praznik delala, ker grem potem za vikend na obisk k Alexii in šopat v Italijo.

    Malo še Bundyja pogledam in potem zaspim.

    Pa naj me kdo pohvali, da sem po enem tednu spet skupaj spravila eno zaresno objavo.🙂

  17. zogca said

  18. webmaher said

    Ne bomo te hvalili, da se spet ne pokvariš😆
    Zdej pa za Tinco in Marušo navijat😆

Leave a Reply

 
