Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena za mojega naj frajerja!

Posted by zogca na februar 4, 2011

73 Responses to “Ena za mojega naj frajerja!”

  1. zogca said

    Očka moj, hvala, da si me vsako jutro zbudil z Zvezdico Zaspanko, hvala, da si mi šel vedno zjutraj v pekarno po sirov ali jabolčni zavitek in me nisi silil jesti nekaj namazano na kruh, hvala, da si me ne samo vozil v vrtec, ampak tudi v osnovno šolo in gimnazijo, hvala za vse dneve in tedne na smučišču, hvala, da me nisi nikoli udaril (tistih trikrat ne šteje, ker te je mami prisilila), hvala za vse ježke, ki si mi jih kupil, ko si me vozil na tečaje in me čakal v avtu ter bral Mladino, hvala, da si zame švercal fliperje in podobne neumnosti iz Italije, hvala za vsakokrat, ko si me že ob dvanajstih prišel iskat v vrtec, da me niso tepli, ker nisem mogla spati in seveda hvala za to, da nikoli nisi rekel niti ene slabe besede čez nobenega od mojih fantov … Ni konca stvari, za katere bi se ti lahko zahvalila, zato bom napisala samo še tole. Hvala, da si vedno bil in ostal moj prijatelj. Vse najboljše, moj 60-letni frajer. Mama te je peljala v fejst luksuzen hotel, od mene pa Hotel California, vedno tvoj najljubši komad. Saj veš, še na mnoga leta. Obljubim, da bom poskrbela, da boš lahko še koga tako do konca razvadil.😉

    P.S. Danes bom na blog lepila samo očkove najljubše komade. Narodna glasba je danes najstrožje prepovedana, rock in klasika pa zelo zaželena.

  2. zogca said

  3. zogca said

  4. webmaher said

    Hvala očka za Žogco:mrgreen:

  5. zogca said

    Komad si dobro izbral.😉 Napačne komade bom danes kar brisala.:mrgreen: Kot bi očka ugasnil radio.:mrgreen: Hecam se, seveda ne bom nikogar brisala, ampak on pa res ne sme slišati goveje muzke. Ne me, Izbrana, zdaj napasti.😉 Nič kriva.

  6. webmaher said

    še enga za očka, lahko posluša tudi mami, posebej besedilo:mrgreen:

  7. webmaher said

    pa še en najboljših videov za očijeve oči spočit:mrgreen:

  8. zogca said

    Mami ponavadi ne posluša, ampak se jezi, da mora cela ulica poslušati njegovo glasbo. Saj ni tako hudo, ampak včasih pa tudi je, ko začne poslušati klasiko. Tisti ARS radio ima on povsod naštiman. Jaz sem včasih tudi norela, ko je non stop klasiko nabijal, ampak ko smo šli pa narazen oziroma smo se odcepili, sem pa v prvih nekaj letih kupovala samo Puccinija, Verdija, Vivaldija itn. Ipak me je navlekel na to.😉

  9. karmen said

    Happy birthday to your daddy. Je pa lepo, da se zavedaš, kaj imaš. Meni to v tem življenju ni bilo dano in so mi šle solze na oči, ko sem brala, kako imajo lahko očiti radi svoje deklice.

  10. Izbrana said

    Meni pa je bilo dano, solze so pa še zdaj v očeh, ko berem, kako deklice znajo ceniti očete!!!
    Žogca, pravkar sem se nekaj zelo lepega naučila od tebe, hvala ti!

    Meni to v tem življenju ni bilo dano in so mi šle solze na oči, ko sem brala, kako imajo lahko očiti radi svoje deklice.

  11. Izbrana said

    Si me zdaj nasmejala🙂🙂🙂 :)….. Res je, Izbrana je bila zelo nevarna, da bi naredila napako danes! Žogca to dobro ve….🙂 Evo, šibam poiskati nekaj rokovskega, čeprav je to zame težka naloga😉. Ampak Žogcin oče si zasluži, da se potrudim!!!

    Ne me, Izbrana, zdaj napasti.😉 Nič kriva.

  12. Izbrana said

    Jao, upam, da bo vsaj približno prava!🙂 To je ena redkih ‘mojih’, pa še to zato, ker je Adams na odru :)!
    Očka od Žogce, veliko zdravja želim!! Pa veliko lepih trenutkov z vašima dekletoma!🙂

  13. lynx said

    Sem koj vedel zakaj gre. Po naslovu in pesmi. Toliko da veste, vse tiste, ki iščete strastne škorpijone in nevemkakšne strelce, kaj je terna. 😉

    Evo stari:

  14. zogca said

    Žal mi je, da ti ni bilo dano, ker je res lepo. Biti tako spešl. Sem pa ziher, da se je nekdo zgoraj potrudil, da ta spešl občutek dobiš na nek drug način.

    Meni to v tem življenju ni bilo dano in so mi šle solze na oči, ko sem brala, kako imajo lahko očiti radi svoje deklice.

  15. zogca said

    Logično, da znamo ceniti.

    Za drugi stavek pa samo – me veseli.

    Meni pa je bilo dano, solze so pa še zdaj v očeh, ko berem, kako deklice znajo ceniti očete!!!
    Žogca, pravkar sem se nekaj zelo lepega naučila od tebe, hvala ti!

  16. zogca said

    Aha, hudičeva dobro ve.😉 Sem se bala, da boš užaljena, ampak – seveda nisi bila. Ipak gre za mojega očka.

    Drugače pa ti veš, da sem jaz velika fenica tvojega očka. Veš, kajne? Po tistem, kar sem jaz videla, je on oče z velikim O in dedek z velikim D. Meni je totalno pri srcu, totalno. Pa saj jaz tega ne skrivam, ko ga vidim.😉

    Si me zdaj nasmejala ….. Res je, Izbrana je bila zelo nevarna, da bi naredila napako danes! Žogca to dobro ve….

  17. zogca said

    Vodnarji ste terna, a ne?😉

    Je pa on res, mogoče je šla Karmen pogledat, vodnar samo po Soncu. Drugače pa ascendent v kozorogu, Luna v kozorogu, Merkur, Venera in Mars pa v ribah.

    Sem koj vedel zakaj gre. Po naslovu in pesmi. Toliko da veste, vse tiste, ki iščete strastne škorpijone in nevemkakšne strelce, kaj je terna.

  18. lynx said

    Mars pa v ribah

    Ha ha ha! 😀 😉

  19. zogca said

    Kaj ha ha ha? Žena ga zelooo hvalila.

    Imaš ti tudi tega Marsa, kajne?

  20. zogca said

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. Jazz said

  25. alexia said

    Vse najboljše očka in ker vem,da je dobrih ust mu bom kmalu poslala kako dobroto….

  26. zogca said

    Je v hotelu dobil torto.😉

    vem,da je dobrih ust

  27. zogca said

  28. A65 said

    Lepo je, da si znajo ljudje tudi pokazati, da se imajo radi🙂
    Tudi jaz čestitam.

  29. zogca said

  30. zogca said

  31. karmen said

    Mars pa v ribah

    Ha ha ha!

    Sta me nasmejala big time. Žogca, karte pa nisem gledala. Sem tudi v zamudi pri frendicah, tako ali tako se moram pa poglabljati tumač časa, da sploh kaj vidim, pa še to nisem ziher. Samo Mars v ribah je pa ziher. Mami je ostalo veliko časa za štrikanje.🙂

  32. zogca said

    Motiš se, dokazano. Je mama večkrat to rekla.

    Drugače pa ne, niti ne gledat karte. Jaz nikoli ne gledam karte za starše kar se predikcije, prihodnosti tiče. Enih stvari nočem vedeti.

    Mami je ostalo veliko časa za štrikanje.

  33. karmen said

    Ti nočeš vedet, jaz pa itak ne verjamem, da vse lahko vidim. Ali ne znam. V bistvu niti ne poskušam. Upam, da me bo astrologija hitro minila. Mam že toliko novih stvari ogledanih, ki me zanimajo, pa mi astrologija tumač časa vzame.

  34. karmen said

    Kaj je to Žogca? Petek za metek, podaljšan vikend – je kakšen odbojkar pod oknom?🙂

  35. Shirley Valentine said

    Tale je pa za tvojega frajerja od mene🙂

  36. StaneP said

    Vse dobro, Žogcin oče!
    Menim, da bo Knopflerja z užitkom poslušal. Klasičen rock ter simfoniki za spremljavo. Izvedba ima mogoče samo eno slabost. Na odru je tudi harmonika…

    Nič drugega očetu ne pomeni tako veliko, kot mu pomeni ljubezen otroka…

  37. asdf said

    se od mene nekaj malega…

  38. asdf said

    pa še en slovanski evergreen…

  39. zogca said

    A misliš, da samo pod oknom? Je bil tolikokrat pod oknom, da mogoče sem ga pa spustila v stanovanje.😉

    Na kofe, samo na kofe.😉

    Kaj je to Žogca? Petek za metek, podaljšan vikend – je kakšen odbojkar pod oknom?

  40. zogca said

    To je pa lepo prebrati od nekoga, ki je tudi oče.🙂

    Nič drugega očetu ne pomeni tako veliko, kot mu pomeni ljubezen otroka…

  41. zogca said

  42. zogca said

  43. karmen said

    Bi rekla, da bi mu znalo biti tole tudi všeč. To sem tu poslušala v živo, znam jo pa seveda napamet.

  44. lynx said

    Kaj ha ha ha? Žena ga zelooo hvalila.

    Od kod ta odstopanja astrologije od realnosti? 🙂

    Mami je ostalo veliko časa za štrikanje.

    Ravno prav. Kdo bi pa otroka vozil po raznih interesnih dejavnostih, če bi se kar naprej naskakovali?

  45. zogca said

    Lej, lynx, ti pozabljaš, da ni dovolj vedeti samo znamenje Marsa, ampak tudi aspekte. To jaz vedno govorim. In njegov Mars je v konjunkciji z Venero in Jupitrom. V dobri hiši. In ne dela niti enega slabega aspekta, ampak še trigon z Uranom in sekstil z Luno. To ipak ni tako slab Mars.

  46. zogca said

    Še ena očkova.

  47. lynx said

    Lej, lynx, ti pozabljaš, da ni dovolj vedeti samo znamenje Marsa, ampak tudi aspekte. To jaz vedno govorim. In njegov Mars je v konjunkciji z Venero in Jupitrom. V dobri hiši. In ne dela niti enega slabega aspekta, ampak še trigon z Uranom in sekstil z Luno. To ipak ni tako slab Mars.

    Ja, taki so izgovori na pomanjkljivosti astrologije. 😉
    Če ni tako kot bi moralo biti, je to zaradi tega in onega in tretjega…

  48. zogca said

    Ha ha ha. Hecaš me, a ne?

  49. lynx said

    Mislim… nič še ne pomeni, če imaš samo sonce v nekem znaku. Nič še ne pomeni, če imaš določen planet v nekem znaku. Na sto in eno stvar moraš še biti pozoren. Če je tako itak nič nima smisla. Ti bi recimo našla tako zaželjenega škorpijona v Marsu in potem bi ugotovila, da ima vse aspekte v kurcu. Kakšen pomen ima potem poznavanje znakov in astrologije? Ali ni potem bolje, da dobiš nekoga z Marsom v Ribah z dobrimi aspekti?

  50. Jazz said

    Včasih je bilo čisto enostavno: -Sekira v medu…😉

  51. zogca said

    Joj, lynx, ti razložim. Ampak zdaj je posijalo sonce, jaz sem napravljena (zelo lepo) in šibam ven. Pozirat.😉 Dobesedno.😉

  52. lynx said

    In kje bo (je bilo) to poziranje? Da bo fotograf vedel kam priti.

  53. karmen said

    Sem se ravnokar vrnila z ljubljanske tržnice oz. iz ogleda poznozimske kolekcije.🙂 Nekam sumljivo se vračajo tupirane frizure in strehice na čelu, neka grozna repriza 80-tih.

    Sicer pa Lynx, mogoče se sliši čudno, ampak kljub temu, da mi gre veliko časa za astrologijo, ti dam delno prav. Toliko stvari je potrebno upoštevati, da je to never ending story. Sem v enem članku brala, da so dali najboljšim astrologom karte konkretnih ljudi v analizo, naj povedo, kaj se jim je v določenm obobju dogajalo in kakšni so bili. Odgovori so bili v 40 % točni, kar je še vedno zelo veliko (ker so bili konkretni odgovori v smislu: tega leta spozna osebo s katero se poroči oz. ostane v vezi ali zboli za težko boleznijo itd), v 60 % pa stvar interpretacije (ne napačni in tudi ne točni).

    Ta rezultat meni pove, da nekaj je v astrologiji, še zdaleč pa ne da vseh odgovorov.

  54. lynx said

    Ta rezultat meni pove, da nekaj je v astrologiji, še zdaleč pa ne da vseh odgovorov.

    Jaz na to gledam tako, da verjetno obstajajo obdobja, ko si za nekaj bolj dovzeten, ali nečemu bolj podvržen. In čisto možno je, da se da to astrološko razložiti. Sem spada tudi opredelitev karakterja (čeprav je tu še več drugih vplivov).
    Ne verjamem pa, da je vsaka naša poteza odvisna od časa in kraja rojstva.

  55. zogca said

    Je bilo na gradu. Je pa fotograf pozabil kabel, tako da fotografije še niso na računalnik in bodo šele v ponedeljek zvečer. Bom morala potrpeti. Je pa tudi ogromno lepih spomladnih fotkah, za eno fajn objavo za na blog. S katero bo tudi treba počakati do ponedeljak zvečer, da fotograf pride do kabla.

    In kje bo (je bilo) to poziranje? Da bo fotograf vedel kam priti.

  56. zogca said

    Nisem opazila. Ampak mogoče samo nisem dovolj pozorno gledala.

    Nekam sumljivo se vračajo tupirane frizure in strehice na čelu, neka grozna repriza 80-tih.

  57. zogca said

    Nocoj filmomanija.😉

  58. zogca said

    Čeprav lahko od tod do nezavesti gledam svoje humoristične nadaljevanke in me ne bodo bolele oči, sta dva filma očitno dovolj, da zdaj komaj kaj vidim na monitorju. Filmomanija je za nekaj časa končana.😉 Nazaj k Hijacinti. Alu in drugi druščini.😉

  59. Jovanka Broz said

    atiju cmoka za rojstni dan.

  60. zogca said

    Se vsi sončkate?

  61. zogca said

  62. karmen said

    Jaz sem se danes sončkala v Poreču. Je sicer ghost town, ampak 16 stopinj.

    Dons sončkanje, jutri mam pa dopust, pride pa moj tast, bova drevesa obrezovala na našem veleposesestvu.🙂 Nekaj, kar bo moje ti Žogca, še nisi vidla od blizu delat.🙂

  63. maxi said

    Pa dam še jaz eno, upam, da bo všeč tudi naj frajerju:

  64. zogca said

    Jaz sem se sončkala na Rožniku. Fotke jutri.

  65. webmaher said

    A une zgorej brez bodo tut:mrgreen:

  66. zogca said

    Sredi zime? Šur. Sredi zime največkrat hodim okoli zgoraj brez.😉

  67. webmaher said

    Tole je pa res huda zima pa da te kdo vidi saj bi se mu pritisk dvignil do nebes:mrgreen:
    Kavica za I za brano zgoraj z:mrgreen:

  68. zogca said

    Ahhhhh, moški ste danes vsega hudega navajeni.😉

  69. Izbrana said

    Kdo zdaj zgoraj z….? Kavica ali Izbrana?😉
    Hvala, Web, spet sem prepozna…. Če ne bom spala…………….😉

    Kavica za I za brano zgoraj z:mrgreen:

  70. webmaher said

    Besede si lahko interpretiraš tako, da ti bodo najbolj ugajale:mrgreen:
    Kaj sem točno mislil ne vem, vem pa da nič slabega😆

  71. zogca said

    Vsi mi vemo, da nisi mislil nič slabega. Saj te vendar poznamo.

  72. Izbrana said

    Web, eno in drugo je luštno. Kavica zgoraj z… s smetano, recimo😉 !
    Izbrana ima pa zgoraj tudi rada kakšno lepo čipko!🙂
    Nisem mislila, da si mislil kaj slabega!

  73. zogca said

    Vi se greste z kavicami, jaz pa sem povabljena na kmečko pojedino. Je moj naj frajer povabil. Bom pofotkala kakšno dobroto in potem rajcala.😉

Leave a Reply

 
