Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Sama s teboj!

Posted by zogca na januar 30, 2011

SLEDIM TVOJI SENCI

Sledim tvoji senci,
ki me vodi med zvezde.
Hodim skozi temo,
ki postaja del mene.
Vsrkavam dušo
in izginjam v svetlobo,
ki me vodi k tebi.
Stojim pred tvojo podobo,
srce kriči in krvavi,
solze polzijo po dlani
in padam na kolena.
Ljubezen me objema
in nese k tebi v naročje.
Vidim tvoj obraz
in zazrem se v sijoče oči,
ki me nesejo proti nebeški modrini.
Tišina preteklosti se ovija okoli,
lesk sveč mi kaže pot do globine srca.
Ni strahu,
ni trpljenja,
ni brezupa.
Tvoja roka me nosi skozi viharje,
proti morju ljubezni,
kjer sem sama s teboj.

Tamara Vasić

113 Responses to “Sama s teboj!”

  1. maxi said

    Uuf, dobri škornji …. v bistvu dobra cela fotka.

  2. zogca said

    A ne?😉

  3. lynx said

    UUf, dobra mrha…

  4. zogca said

    Rajc, tudi ko je Žogca preveč zaposlena za pravi rajc.:mrgreen:

  5. lynx said

  6. lynx said

    MISEL DNEVA:
    Kakšna je razlika med penisom in življenjem?
    Oba sta prekratka, ampak življenje je trdo do konca!

  7. Tana said

    Škornji so res luštni, za moj okus sicer malo preveč špičasti in pretanke petke.🙂

    Lynx, misel dneva je pa več kot resnična in in dejstvo je predvsem žalostno🙂

  8. Tana said

  9. zogca said

  10. zogca said

  11. Jazz said

  12. Jazz said

    Januar je že preč. Ni to malo…grozljivo!?

  13. maxi said

    Januar je že preč. Ni to malo…grozljivo!?

    Zeeelo!!

  14. karmen said

    Jaz sem pa vesela, da je preč. Zame poleg marca najslabši mesec tega leta.

    Me je frendica klicala čisto obupana, ker je njena mama v bolnici in menda zelo slaba, če ji karto pogledam. In februarja vidim, da ji gre Pluton čez dirigirano Luno. Zdaj pa sploh ne vem, kaj naj ji rečem, ker tega, kar mislim, ji ne morem.

  15. maxi said

    Jaz sem pa vesela, da je preč. Zame poleg marca najslabši mesec tega leta.

    Ma ja, saj januar se vedno tako neskončno vleče…ampak bolj sem imela v mislih to kako ČAS LETI!!😦

    Hm….mene menda tudi še čaka “trpljenje”, nazadnje je bilo rečeno tam do junija letos, kaj praviš Žogca??😉

  16. zogca said

    Ne reci nič. Jaz ne bi rekla nič.

    Me je frendica klicala čisto obupana, ker je njena mama v bolnici in menda zelo slaba, če ji karto pogledam. In februarja vidim, da ji gre Pluton čez dirigirano Luno. Zdaj pa sploh ne vem, kaj naj ji rečem, ker tega, kar mislim, ji ne morem.

  17. zogca said

    Meni se tudi ponavadi vleče, ampak ta je pa res hitro minil.

    Ma ja, saj januar se vedno tako neskončno vleče…

  18. zogca said

  19. zogca said

    A sem prva?🙂 Vstala brez budilke ob pol šestih, čeprav bi lahko spala do osmih. Se zgodi, tudi najboljšim.😉

  20. karmen said

    Žogca, seveda ji ne morem povedati, kar vidim. Ampak nekaj sem ji morala, ker me kliče. Sem ji potem druge vplive razlagala, tega, pa kot, da ga ni.

    Sicer pa, dobro jutro.🙂

  21. mmisaa said

    Me prav zanima, kako se bo izteklo, ker na te napovedi nič ne dam. Saj vesta za tisto, da se ne da napovedati ne ure ne dneva?

  22. zogca said

    Žal se da videti, Miša, ampak se tega ne gleda. Vsaj jaz sem takšna, če vidim takšne stvari, grem kar mimo. Ne ure ne dneva, ampak obdobje. Je pa tudi res, da ima vsak človek skozi življenje na karti več aspektov, v obdobju katerih bi lahko umrl, umre pa samo enkrat, kajne?

  23. zogca said

    Tole je pa Ema dala danes na Fejs: Civilizacija, v kateri se moškim in ženskam MIMO VSEH NARAVNIH ZAKONOV namenjajo ista vzgoja in izobrazba ter se od njih pričakujejo isti rezultati na vseh ravneh, je nujno obsojena na propad. Samo poglejte izmučene poslovne ženske ter poženščene in zafrustrirane moške. Kam je pripeljal feminizem, bljah.

    Bo Janis huda name, ampak jaz se strinjam z Emo.😉

  24. Izbrana said

    Sori, to ma moram pokomentirat: Najprej in predvsem je pljunila v svoj krožnik!

    Civilizacija, v kateri se moškim in ženskam MIMO VSEH NARAVNIH ZAKONOV namenjajo ista vzgoja in izobrazba ter se od njih pričakujejo isti rezultati na vseh ravneh, je nujno obsojena na propad. Samo poglejte izmučene poslovne ženske ter poženščene in zafrustrirane moške. Kam je pripeljal feminizem, bljah.

  25. lynx said

    Bo Janis huda name, ampak jaz se strinjam z Emo.

    Vsaj okoli naravnih zakonov bi se dalo debatirati.🙂
    Sicer pa drži, da nobena skrajnost ni dobra.

  26. karmen said

    Kar se Eme tiče: to je še ena Eminih izjav (poleg popolnih traparij, ki jih je trosila na Piramidi), ki jih imam jaz za zelo neumne. Ker poznam njeno delo, jo vseeno nimam za neumno, da ne bo pomote. Ta izjava je pa prav gotovo, ker po tej logiki ima talibanska družba veliko več možnosti, da ne bo obsojena na propad. Poleg tega je to izjava, ki jo je v kao predvolilnih soočenjih večkrat ponovil Ahmadinežad. Če je njegova fenica še razumem, samo potem, kot je rekla Izbrana, res pljuva v svojo skledo.

    Žogca, da se pa strinjaš z njo, pa kaj čem rečt? Nista samo astrološko podobni, ampak tudi obe blond.🙂

  27. karmen said

    Še to: štiri dni pred eksaltiranim aspektom Plutona na Luno ji je umrla (danes) mama. Pogreb bo čez štiri dni.

    Nikakor pa stvari niso tako enostavne. In kot je rekla Žogca, smrti se res ne gleda.

  28. lynx said

    Še to: štiri dni pred eksaltiranim aspektom Plutona na Luno ji je umrla (danes) mama. Pogreb bo čez štiri dni.

    To je tista netočnost, o kateri jaz venomer govorim. Tudi dejstvo, da bo tisti dan pokopana, tega ne popravi.

  29. karmen said

    Lnyx, pri Plutonu (ki je tako počasen, da na isti stopinji ostaja lahko celo leto) to ni netočnost, je grozljiva točnost.

  30. zogca said

    Žal mi je.

    Štiri dni ni pri Plutonu nič, ker gre za tako počasen aspekt. Že če bi bilo obratno in bi šlo za Luno, bi se smatralo, da je zadeva delovala skoraj eksaktno. Ker pa gre za Plutona, bi dejansko lahko zadeva delovala en mesec prej ali en pozneje.

    Ne, ni tako enostavno in vedno se gleda glede na okoliščine. Saj, ljudje dostikrat mislijo, da je astrologija vedeževanje, ampak ni. Pa so kakor tiho, ne govorijo in v smislu, da saj ti moraš vedeti in videti, če kaj znaš. Ni tako, več inputa kot daš astrologu, boljši je output.

    Ne moreš se zdaj pred vsakim slabim aspektom te vrste tresti, kajne, ampak če je pa situacija takšna, da je nekdo tako bolan in še ta aspekt, potem veš …

    Še to: štiri dni pred eksaltiranim aspektom Plutona na Luno ji je umrla (danes) mama. Pogreb bo čez štiri dni.

    Nikakor pa stvari niso tako enostavne. In kot je rekla Žogca, smrti se res ne gleda.

  31. zogca said

    O tem smo že dve leti nazaj pisali tukaj na veliko, ko sem bila prav jaz proti temu feminizmu in sem pisala, da so moški kastrirani popolnoma. Kar gotovo ni dobro. Moškemu se mora dati možnost, da se počuti kot moški, torej se mu morajo tudi prepuščati stvari, ki so tradicionalno moške. Okej, zdaj to ne bo šlo skupaj s tem, ko Žogca ne kuha in bi po tradiciji morala, ampak … Sploh ne gre za to. Gre za to, da se moškemu ne sme vzeti občutka, da je on moški in zato glavni. Čeprav smo od nekdaj ženske glavne. Ampak ta občutek … V končni fazi ne maramo, da naši moški niso moški, kajne? Potem jim moramo pustiti, da so moški.

    Najprej in predvsem je pljunila v svoj krožnik!

  32. zogca said

    Točno tako, za outerje je to grozljiva točnost, ker so počasni.

    In v končni fazi, če ti nekdo pove v roku teh desetih dni se bo zgodilo, ti ta podatek ne zadošča?

    Lnyx, pri Plutonu (ki je tako počasen, da na isti stopinji ostaja lahko celo leto) to ni netočnost, je grozljiva točnost.

  33. zogca said

    :mrgreen:

    In skravžlani.

    Žogca, da se pa strinjaš z njo, pa kaj čem rečt? Nista samo astrološko podobni, ampak tudi obe blond.

  34. karmen said

    S tem se pa seveda strinjam. In meni se tako ali tako večina feminističnih mnenj zdi smešnih in kontradiktornih. Samo nima pa to nobene zveze s tisto izjavo.

    Gre za to, da se moškemu ne sme vzeti občutka, da je on moški in zato glavni.

  35. karmen said

    Meni npr. pač Pluton ne bo šel nikoli čez Luno, se je pa to pokazalo drugje.

    Sem pa včeraj raziskovala, kje se je smrt moje mame izrazil pri moji sestri (to raziskujem zaradi tega, ker me zanima astrologija, ne da proučujem smrti, sem raziskala tudi rojstva – kjer ima Pluton tudi vlogo). Nisem in nisem našla. Potem sem pa videla, da ji je šel tisto leto Pluton 3 x čez Neptuna. Ker je to bolj generacijsko, najprej nisem bila pozorna. Ko sem pa prebrala opis aspekta na solarju (ki direktno pravi izguba ljubljene osebe) in ko sem se spomnila, da je pri njej Neptun zelo pomemben (vladar Sonca) in ko sem še nekaj videla v njuni sinastriji, mi je pa kapnilo. To samo tako za zanimivost. Včasih zadeva ni tako očitna.

  36. zogca said

    Joj, Karmen, si se lotila raziskovanja morbidnih stvari. Jaz sem po naravi paranoik, priznam, zato se določenih tem niti dotikati nočem. Ne smem se jih, vem. Ker jaz da kaj takšnega vidim, se bo tresla od strahu par tednov. Če verjamemo v usodo, jaz pa verjamem, potem določenih stvari ni mogoče spremeniti. Zakaj bi jih torej prej vedeli, da bi se žrli? Kot jaz, na primer. Ko je moj muc imel deset let, takrat sem jaz začela strahovati, da bo umrl. Vsak dan v strahu. Moj muc je dočakal 15 let. Sem bila zato, ker sem ga v mislih prej milijonkrat pokopala, sem bila zato na njegovo smrt kaj bolj pripravljena in sem jo laže prenesla? Ne, samo pet let sem se trpinčila, dobesedno.

  37. karmen said

    Ko enkrat doživiš toliko smrti, kot sem jih jaz, na smrt ne gledaš več tako morbidno. Morbidno bi se mi zdelo proučevati, kdaj bo kdo, ki je še živ, umrl, ne pa, kako so se nekateri ključni dogodki izrazili v kartah ljudi. Tega seveda ne mislim proučevati za naprej.

    Saj sem že enkrat napisala glede moje prijateljice, ki se trese za en aspekt že ful časa. Na tej točki astrologija izgubi svoj namen. Jaz sem samo veselim lepih. In ko imam težke, pogledam, kdaj bodo minili, in sem takoj boljše volje.

  38. zogca said

    Kako ne?

    Samo nima pa to nobene zveze s tisto izjavo.

  39. zogca said

    Ampak točno tako. Meni je astrologija najbolj čudovita prav zaradi tega, ker dobim neko distanco do svojega lastnega sranja, če mi oprostiš na grdem izrazu. Če bi jaz leta 2008 kaj vedela o astrologiji, bi mi bilo veliko laže preživeti tisto, kar me je treščilo po betici. Ker bi imela nekaj distance do vsega tega. Bi vedela, da to zdaj pač zdaj tako je, ker mora tako biti. Kot prvo. In kot drugo. Da bo tega konec. Tako pa se mi je zdelo, da sem v breznu in blatu in da poti ven sploh ni. Ko me je lani jeseni spet usekalo, sem na vse skupaj gledala povsem drugače. Saj ko boli, boli in tukaj ni kaj. Ampak tokrat sem vedela, da je to pač bilo tako, kot je moralo biti. To. In pa vedela sem, da nisem v breznu, ampak v obdobju, ki ga moram pretrpeti in bo potem bolje.

    Saj sem že enkrat napisala glede moje prijateljice, ki se trese za en aspekt že ful časa. Na tej točki astrologija izgubi svoj namen. Jaz sem samo veselim lepih. In ko imam težke, pogledam, kdaj bodo minili, in sem takoj boljše volje.

  40. karmen said

    Kako pa ja?

    Kako ne?

  41. zogca said

    Kaj je že tisto, kar sem se učila … Kaj je že oni predmet bil? Ena od tistih ekonomij? Najbolj sem sovražila, da so na pravni faks podtaknili toliko ekonomskih predmetov, ki sem jih sovražila? Nekaj o maksimizaciji dobička, če vsak dela tisto, kar dela najbolje. Neka teorija komparativnih prednosti ali kako že. Tudi tukaj velja.

  42. karmen said

    Ja točno. Jaz tudi verjamem, da s tem, kakšno razlago si izberemo za naše okoliščine, lahko delno vplivamo na svojo usodo.

    Meni je astrologija najbolj čudovita prav zaradi tega, ker dobim neko distanco do svojega lastnega sranja, če mi oprostiš na grdem izrazu

  43. zogca said

    Joj, spet sem pozabila oddati stanje vode.😈 Mah, saj še ni prepozno, saj do jutri ne bodo gledali. Bom, čez dve uri, zdaj se mi ne ljubi. Naj me kdo spomni čez dve uri.😉

  44. zogca said

    Dogodkov ne spremenimo skorajda nič, spremenimo pa veliko s tem, kako se na odzivamo. Mislim, isto stvar se da vzeti in prenesti na več načinov. Je pa tudi res, da ponavadi ne moremo iz svoje kože. Mislim, vsaj moje izkušnje so takšne, da se ljudje vse življenje na podobne situacije podobno odzivamo, pač na svoj način, takšni, kakršni smo.

    Jaz tudi verjamem, da s tem, kakšno razlago si izberemo za naše okoliščine, lahko delno vplivamo na svojo usodo.

  45. karmen said

    Pravni faks si delala?🙂

    Mislim, da govoriš o politični ekonomiji.

    Seveda velja teorija komparativnih prednosti. Samo 1. je to teorija (v praksi se države obnašajo drugače, tista, ki je pa to resno vzela, je pa (oprosti izrazu) najebala) in vsaka ekonomska teorija je ceteris paribus – zamrzneš vse ostale okoliščine, da nekaj dokažeš in z vidika uporabne vrednosti so vse ekonomske teorije dokazane samo za nazaj. Tudi z Nobelovo nagrado nagrajena Keynesianska teorija – ki pa dokazuje ravno obratno od teorij čistih tržnih modelov, kot je ta teorija komparativnih prednosti. In 2.: Kdo bo pa na nivoju družbe ali bognedaj civilizacije predpisal kakšen naj bo šolski sistem za en in drug spol? Kakšna naj bodo pričakovanja za en in drug spol?

  46. zogca said

    Ne delala, naredila sem ga.😉 Je razlika. ❗

    Pravni faks si delala?

  47. karmen said

    Uporabila si izraz “skorajda”, tako da se najina mnenja tudi v tem tako hudo ne razlikujeta. Jaz bi rekla: “Na dogodke lahko kar precej vplivamo…” In tu seveda živela različnost.🙂

    Dogodkov ne spremenimo skorajda nič,

  48. zogca said

    Ajoj, pretežka tema zame za danes, priznam. :mrgreen:

    Razmišljam trenutno o tem, da bi dala uganko na blog, kot so se mnogi že pritožili, jih že dolgo ni bilo. Ugank namreč. In še to mi je pretežka tema, izbrati kakšno uganko. Glava za prenašati okoli frizuro, ta stil.😉

    Kakšna naj bodo pričakovanja za en in drug spol?

  49. karmen said

    Je razlika ja delati in narediti.🙂

    Sicer pa zakaj se čudim? Jupitra imaš na ascedentu.🙂

  50. zogca said

    Jupiter na ascendentu in še dvojna Venera sem (po Soncu in po ascendentu).

  51. zogca said

    Ampak bolj kot karkoli sem pa čveka. :mrgreen: Luna v raku v tretji (dvojčkovi) hiši. Včeraj mi je bilo rečeno, če sem lahko pet minut tiho. In moj odgovor: “A me ne bi raje dali na vislice, ker to bom laže preživela?” :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  52. karmen said

    Dobra.🙂

  53. zogca said

    In resnična. Eno minuto še zdržim, več pa …:mrgreen: Nekoč mi je ena ženska razlagala, da moškega kaznuješ s tem, da se z njim ne pogovarjaš, torej se greš tiho mašo. Jaz pa sem rekla: “Počakaj, za koga je to kazen, za moškega ali zame? Zame. Da moram biti tiho. Njet, ne bo šlo.”:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  54. maxi said

    Potem sem jaz tvoje nasprotje – imam momente, ko sem lahko cel popoldan tiho. V bistvu moram reči, da mi tišina ni mučna….čeprav pravzaprav nisem v tišini, glasba mi je zelo pomembna, gre bolj zato, da nimam potrebe govorit, in mi ponavadi kakšna huda brenčela okoli mene gre rahlo na živce:mrgreen:
    Je pa res, da imam takšno službo kjer moram precej govorit.

  55. zogca said

    Maxi, jaz sem lahko tiho, ko sem sama. Če pa grem z nekom na kavo, na primer, ne morem biti tiho niti pol minute. Pač, jaz sama živim in logično je, da sem, ko sem doma, tiho. Ker kaj, bom govoril z zidovi?

  56. zogca said

    Drugače moj oče pravi, da je on zelo hitro vedel, da bom čveka. Sem namreč že pri šestih mesecih začela govoriti.😉

  57. maxi said

    Jaz zagotovo nisem čveka, se razgovorim tam kjer se počutim domače in tudi tiho sem lahko cel dan tam kjer mi ni udobno. Čeprav moram reči, da to slednjo muho sem malo že odpravila.:mrgreen:

  58. zogca said

    Jaz se lahko tiho po tri dni skupaj in po tri dni skupaj ne grem iz stanovanja. Če je treba. Če pa je možnost za čvekat, čvekam. Cel dan tam, kjer mi ni udobno, da bi bila tiho? Ali bi skliznila drugam ali pa bi začela razlagati, kako bedno se počutim in kako je zoprno in kako mi ni in bi potem skliznila.

  59. zogca said

    Jutrooooooo! Danes mi pa bolj kot moj tradicionalni Jacobs paše šipkov čaj. Mah, saj bom čez pol ure že pila kofe.😆

    Delat.

  60. karmen said

    Jutroooo tudi kontra.

    Maxi, pri meni je tako kot pri tebi.🙂 Čvekanje me ne moti, če ne gre za egocentrizem v smislu, da ne zna tudi utihniti in poslušati drugega. In pri poslušati mislim tudi slišati. Ljudje večinoma čvekamo, posluša pa skoraj nobeden. Če pa takega najdeš, je pa skoraj gotovo tvoj prijatelj.

  61. zogca said

    Jaz vse slišim, ampak res čisto vse. To bi vedeli povedati tisti, ki sem jim kdaj vse, kar so kadarkoli povedali, zmetala naprej. Z vejicami, pikami, vprašaji in klicaji skupaj.😈 Hudiček sem.

    da ne zna tudi utihniti in poslušati drugega.

  62. maxi said

    To bi vedeli povedati tisti, ki sem jim kdaj vse, kar so kadarkoli povedali, zmetala naprej. Z vejicami, pikami, vprašaji in klicaji skupaj.

    Tega pa absolutno ne maram. Torej…rešujemo težave sproti, ali pa me nesoglasja posameznika, ki dooolgo požira in potem izbruhne vse za nazaj sploh ne zanimajo.

  63. zogca said

    Narobe si me razumela. Jaz vse, kar me moti, povem sproti. Jaz sem mislila v smislu … Da mi nekdo danes nekaj spredava, potem pa čez pol leta naredi nekaj, kar je popolno nasprotje tega, kar je predaval, bo potem svoje predavanje dobil nazaj z vsemi vejicami, pikami, vprašaji in klicaji. To sem mislila.

  64. maxi said

    Aja, to pa ja.

  65. zogca said

    A jaz to dobro vidim??? Sonce!!! Takoj mi je lažje živeti.🙂

  66. webmaher said

    Kavica za I za brano, sonca mamo pa mi na pretek že od včeraj😆
    Lublana je bulana:mrgreen:

  67. zogca said

    Ejjj!😦

    Lublana je bulana

  68. zogca said

    Zdaj bom začela pa zganjati hud lokalpatriotizem.

  69. lynx said

    In v končni fazi, če ti nekdo pove v roku teh desetih dni se bo zgodilo, ti ta podatek ne zadošča?

    Če je nekdo na smrt bolan, veš da bo kmalu umrl, četudi ne poznaš astrologije. Deset dni prej ali pozneje ni zelo pomembno.

    Dogodkov ne spremenimo skorajda nič, spremenimo pa veliko s tem, kako se na odzivamo.

    Ta trditev je vprašljiva. Ker s svojim odzivom lahko povzročimo posledice. Torej lahko odziv povroči spremembo poteka dogodkov.

    Sem namreč že pri šestih mesecih začela govoriti. 😉

    Jaz sem že pri štirih rekel Aaaaaaaaaaaaaaa. 😉

  70. zogca said

    Ti me kar hecaj.

    Obstaja evidenca vseh mojih besed, kako in kdaj. In ne, aaaaaaaaaaaaaaaaaa ni zabeležen noter.😉

    Jaz sem že pri štirih rekel Aaaaaaaaaaaaaaa.

  71. zogca said

    Ne, ne more. Pet solz ali petdeset solz, dogodek je še vedno isti.

    Ker s svojim odzivom lahko povzročimo posledice. Torej lahko odziv povroči spremembo poteka dogodkov.

  72. Izbrana said

    Hvaaalaaaa, danes še posebej paše!!🙂 Ja, sonce že od polosmih zjutrej, jeeeejjjj!😉

    Kavica za I za brano, sonca mamo pa mi na pretek že od včeraj😆

  73. zogca said

    Huda lenoba me daje, huda.

    Ajde, da še to povem. Izbrana me kliče danes in ji rečem, da ne morem dolgo govoriti, ker imam delo. In mi Izbrana reče: “A jaz? Saj vedno ti govoriš.”:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Ampak da se ve, da mi Izbrana pri čvekanju precej konkurira.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  74. webmaher said

    I za brana mada da poslušaš, ker se od nje veliko lahko še naučiš:mrgreen:
    Zdej pa skoke gledat, finalna serija je tu🙂

  75. zogca said

    Od mene? Same bedarije kvasim zadnje čase. Počakaj, da se spametujem.😉

  76. lynx said

    Ne, ne more. Pet solz ali petdeset solz, dogodek je še vedno isti.

    Poznaš zgodbo o učinku metulja? Govori o tem,kako en zamah s krili metulja na enem koncu sveta, povzroči vremenske spremembe na drugem koncu.

  77. zogca said

    Ne povzroči pa ničesar, kar se ne bi moralo zgoditi. Kakor sem že večkrat napisala, v naključja ne verjamem in z vsakim dnem bolj verjamem, da je bilo vse že prej napisano. Mi smo samo igralci, ki odigrajo vlogo v filmu. Vem, nekaterim izmed vas je smešno, kar pišem, jaz pa vem, zakaj verjamem v to.

  78. zogca said

  79. zogca said

  80. zogca said

    Jutroooooo!

    Vem, čas bi bil za novo objavo. Bom, obljubim, popravila se bom.

  81. lynx said

    Ne povzroči pa ničesar, kar se ne bi moralo zgoditi.

    Pričakoval sem točno tak odgovor. 🙂
    Jaz mislim drugače in tudi vem zakaj.
    Dobro jutro!

  82. zogca said

    Zaspan dan, a ne? Ali pa se mogoče na katerih koncih sončkate? V Ljubljani je takšno depra vreme. In mrzlo je. Fuj. Če sem jaz prav obveščena, naj bi prišlo do nekih otoplitev. Jaz jih ne čutim.

  83. karmen said

    Tudi jaz nisem samo igralka v eni igri, ampak imam tudi vpliv na scenarij, kostumografijo, osvetlitev in režijo. Ne popolen, ne tak, kot bi želela, ampak ga imam.🙂

    Jaz mislim drugače in tudi vem zakaj.

  84. zogca said

    Vidiš, jaz pa sem mnenja, da je bolje delati samo eno stvar in to dobro. Zato se ne vpletam v scenarij in režijo, ampak samo gledam, da svojo vlogo dobro odigram. Če je mogoče, za oskarja.:mrgreen:

  85. lynx said

    Zato se ne vpletam v scenarij in režijo, ampak samo gledam, da svojo vlogo dobro odigram. Če je mogoče, za oskarja.

    Gledaš ali ne gledaš, isto se ti piše ker je že vse usojeno. Če je tako, so tudi vse tvoje misli in vsa tvoja hotenja že nekje zapisana. 🙂

  86. zogca said

    Tudi v to jaz verjamem, ja. Samo v tole napovedano otoplitev in sonček verjamem malo manj.😦

  87. karmen said

    Jaz pa oskarja takoj zamenjam za deleže pri produkciji.🙂

  88. zogca said

    Nak, not me.

  89. zogca said

  90. karmen said

    Škorpijoni so pač fatalisti. Aja, Žogca ni škorpijonka.🙂

  91. zogca said

  92. zogca said

    Ne, ni škorpijonka.😉 Veš, da jaz naredim (mogoče nekoč celo bom) astrološki pregled aspektov enega leta, razložim, kaj aspekti pomenijo in kaj se je nanje zgodilo, vprašanje, če bi bilo še vedno toliko skepse.

  93. lynx said

    Tudi v to jaz verjamem, ja.

    Potem je itak vseeno če v usodo verjameš ali ne. Ker si s tem niti ne pomagaš, niti si ne moreš škoditi.

    Veš, da jaz naredim (mogoče nekoč celo bom) astrološki pregled aspektov enega leta, razložim, kaj aspekti pomenijo in kaj se je nanje zgodilo, vprašanje, če bi bilo še vedno toliko skepse.

    To bi bilo zanimivo predvsem v primeru, če bi to delala za nekoga naključnega. Če delaš sebi, podatke hote ali podzavestno lahko prirejaš.

  94. zogca said

    Ekzaktli.

    Potem je itak vseeno če v usodo verjameš ali ne. Ker si s tem niti ne pomagaš, niti si ne moreš škoditi.

  95. zogca said

    Prirejam na kakšen način?

    Če delaš sebi, podatke hote ali podzavestno lahko prirejaš.

  96. lynx said

    Potem je itak vseeno če v usodo verjameš ali ne. Ker si s tem niti ne pomagaš, niti si ne moreš škoditi.

    In ne le to. Popolnoma vseeno je tudi, če usoda je, ali pa je ni. Čisti lapsus.

    Prirejam na kakšen način?

    Predvsem mislim na to, da na stvari, ki naj bi se zgodile pa se ne, preprosto pozabiš.

  97. webmaher said

    Kavica za I za brano😆
    Žogca delat da boš na tekočem, dost je blo zaostankov:mrgreen:
    Karmen kako gre to z deleži in procenti:mrgreen:

  98. karmen said

    Web, meni bolj slabo.:)

  99. zogca said

    Se trudim, veš. Ker videla sem vremensko napoved za vikend in hej, ga pa res ne želim porabiti za to, da bom pucala stare grehe. Se hočem aktivno sončkati.

    Žogca delat da boš na tekočem, dost je blo zaostankov

  100. zogca said

    Da bi jaz pozabila? Nikoli.

    Predvsem mislim na to, da na stvari, ki naj bi se zgodile pa se ne, preprosto pozabiš.

  101. karmen said

    Moj sedemletni sinko me je prosil, če gre lahko malo otroške igrice igrat na računalnik, mu dovolim, se lepo igra, potem pa malo preverim in je tole igral. Umrla bom.

    http://www.igre123.com/arkadne-igre/igre-spank-the-booty.php

  102. zogca said

    Mah, ne moreš verjet. Veš, kako sem se zdajle narežala.😆

  103. karmen said

    Bolj ko sem mu razlagala, zakaj to ni za njega, bolj sem se zapletala.🙂

  104. zogca said

    Verjamem. Jaz sem drugače zelo anti igrice, ampak sem pa igrala z malim bitjem dve igrici točno na tej strani. Počakaj, mogoče ju pa najdem. Nista tako nagajivi kot tista, ki ju igra tvoj sin.😉

  105. zogca said

    Ne najdem, je pa podobna tej, samo da sva midva sušije delala, tukaj so pa hamburgerji.

    http://www.igre123.com/zabavne-igre/igre-how-to-make-a-chicken-burger.php

  106. karmen said

    Fino, ga bom poskusila preusmeriti na recepte.🙂

    Saj potem mi je rekel, da je igral tudi druge in ko sem preverila, je ravno igral to. In ni mu bilo najbolj jasno, kaj se zgražam. Mi je skušal razložiti, da je teti to itak všeč.🙂

  107. maxi said

    Jaz tudi igram igrce….no eno, včasih – nek ameriški poker:mrgreen:
    Samo res not padeš🙂

  108. zogca said

    Nič se ni zmotil.😉

    Mi je skušal razložiti, da je teti to itak všeč.

  109. zogca said

    Ravno zaradi tega sploh nočem začeti igrati nobene.

    Samo res not padeš

  110. zogca said

  111. webmaher said

    Z 201 miljo sem jo užgal, je kdo hitrejši:mrgreen:
    Karmen i ja bih bio tvoj sine:mrgreen:

  112. zogca said

    Nekateri nismo niti poskusili.😉

  113. karmen said

    Web, pri meni je prosto mesto za bitje, ki ne bi bilo ignorantsko, iz katerega ne bi vlekla vsake besede ampak bi čvekalo, čvekalo, ki ne bi v žepe hlač in jaken nabiralo polže (ki mi potem ponoči gomazijo po stanovanju), ki bi obleklo tudi kakšno kjuti roza zadevico, ki ga ne bi zanimale pretepaške in vojaške zadeve, ampak metuljčki in rožice. In ki ne bi puščalo cunj tam, kjer mu padejo z rok. Zdi se mi, da bi to morala biti punčka.

Leave a Reply

 
