Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moje hrepenenje!

Posted by zogca na januar 28, 2011

HREPENENJE

Moje hrepenenje
je razbitina
velikega lesenega čolna,
ki ga burja silovito obrača
in žene
in udarja ob krvave pečine
molčečega bivanja.

Moje hrepenenje
je pozibajoč se val,
ki izginja
v neskončnosti morja,
Moje hrepenenje
je pozibajoč se val,
ki ga odplakuje
pesem končnosti.

Moje hrepenenje
je sijoča ostrina noža,
ki bo prerezal
prepletene vrvi
in osvobodil
zasužnjene žile.

Manja Žugman Širnik 

84 Responses to “Moje hrepenenje!”

  1. zogca said

  2. zogca said

  3. webmaher said

    Tale ruska bejba kot vse kaže zelo hrepeni po meni, saj mi je danes poslala že 3 ženitne ponudbe😆 :mrgreen: 😆

  4. zogca said

    Frajer ti.😉

  5. Jazz said

    3.webmaher said
    januar 28, 2011 at 2:21 popoldan
    Tale ruska bejba kot vse kaže zelo hrepeni po meni, saj mi je danes poslala že 3 ženitne ponudbe

    Ti Srečko ti…:mrgreen:

  6. zogca said

  7. webmaher said

    Jazz ni mi do poroke še manj pa do Rusije, tako, da ti jo odstopim, čeprav s težkim srcem:mrgreen:

  8. Jazz said

    7.webmaher said
    januar 28, 2011 at 6:29 popoldan
    Jazz ni mi do poroke še manj pa do Rusije, tako, da ti jo odstopim, čeprav s težkim srcem

    Glej da boš preživel! 😉

  9. Izbrana said

    Je bela cesta, zakaj sem slikco pogledala??? Če je ne bi, bi si domišljala, da imam jaz kaj šans pri Web-u, zdaj, ko sem vidla česa se brani, mi je pa jasno, da pol pa jaz sploh nimam kaj računat….🙂🙂🙂

  10. zogca said

    A vidiš, da je noče? Web hoče bjondo.😉 In na sploh smo bjonde blazno popularne.😉 Jaz totalno zadnje dni.😉

  11. Izbrana said

    No hvala, zdaj si pa samo še podkrepila moje zle slutnje, ha ha ha!🙂🙂🙂

  12. zogca said

    Kaj, zlijte si še ve malo peroksida na glavo, pa bo. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  13. zogca said

    Eni kličejo, eni sms-jo, eni mi sredi noči stojijo pod oknom, včeraj pa mi je en celo pred avto skočil in mi začel mahati, kar je sicer ljubko, ampak bi bilo manj ljubko, če jaz ne bi imela dobrih zavor. Skratka, peroksid, peroksid in še enkrat peroksid.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  14. zogca said

  15. zogca said

  16. karmen said

    Ker imam polno deveto hišo in ker je vladar mojega ascedenta Jupiter, vse zafilozofiram. In ker imam močno devico, sem pri tem, khm, kruto realna. Pa naj vseeno poskusim.

    Določene stvari so zadeva biologije. Tipi imajo pač nekaj v sebi, kar jih sili pecati playable toys (in verjemi, gre tudi brez peroksida), in bejbe imamo nekaj v sebi, kar nam v vezi tega daje potrditev. Ego ženske je nahranjen, če je tam zunaj vsaj en neuslišan tip. Ki je pripravljen, da bi prišel do našega srca (s tem se rade zavajamo, v bistvu gre za en drug organ) delati neumnosti. Recimo skakati pred avto. Ali se šetati ponoči pod oknom. Ali na dvoboj pozvati nasprotnika. Ali pa kar napovedati vojno sosednji državi, kot je bilo to v primeru fatalke Helene Trojanske. Babice rade pripovedujejo vnukinjam, koga vsega so pustile neuslišanega. Še, ko ima baba 85 let, to hrani njen ego.

    In da ne bo pomote. Ego je treba nahraniti. Moški in ženski. Se je pa dobro zavedati, da gre 1. za ego, 2. za biologijo in 3. da gredo z leti te zadeve zanesljivo k vragu. A kako vem? Ker bom letos 40 in me zmrazi, ko to pomislim. Ego moram dat na dieto.

    Eni kličejo, eni sms-jo, eni mi sredi noči stojijo pod oknom, včeraj pa mi je en celo pred avto skočil in mi začel mahati, kar je sicer ljubko, ampak bi bilo manj ljubko, če jaz ne bi imela dobrih zavor. Skratka, peroksid, peroksid in še enkrat peroksid

  17. maxi said

    Se je pa dobro zavedati, da gre 1. za ego, 2. za biologijo in 3. da gredo z leti te zadeve zanesljivo k vragu.

    Hvala za tole prognozo(vključno 3.točko), saj ne da je ne bi tu in tam čutila oz. zaznala…ampak dajmo raj pozitivno mišljenje Karmen😉🙂
    Sicer pa moram dodati, da 40 mi letniki(ce) okoli mene vstrajno zatrjujejo; Boš, vidla, tu se šele začne…vse lepo! he he… lahko, da gre zgolj za tolažbo….😎

  18. zogca said

    Pa kaj misliš, da jaz verjamem, da me kdo ljubi? Jaz sem nehala verjeti v ljubezen.

    gre 1. za ego, 2. za biologijo

  19. zogca said

    In sezona parjenja je nevarno blizu.:mrgreen:

    Določene stvari so zadeva biologije.

  20. zogca said

    Lej, zame si ti ugotovila astrološko in to si imela povsem prav. I want what I want. Drugo mene ne zanima. Je balast, višek. Moje samovšečnosti ni treba hraniti na takšen način, je že po defaultu dovolj nahranjena.😉 Kot sem rekla – I want what I want.

    Babice rade pripovedujejo vnukinjam, koga vsega so pustile neuslišanega. Še, ko ima baba 85 let, to hrani njen ego.

  21. zogca said

  22. karmen said

    Maxi, jaz vsekakor zelo pozitivno razmišljam. Določene zadeve pa so, kot so.🙂

    Dejstvo je, da vse moške starostne skupine obožujejo dvajsetletnice. Petletniki, najstniki, zreli tipi in strici pri 85. letih. V tridesetih lahko še izgledaš kot da si v dvajsetih, pri štiridesetih pa… nemogoče. Če ne drugega, sijaj v očeh je drugačen. Pri štiridesetih si lahko bolj samozavestna, bolj fuckable sama sebi, ampak ne pa večini moških kot cvetoča dvajsetletnica. (saj vem, da bodo sedaj zanikali). V štiridesetih si lahko lady, dobiš neko večjo mero pomirjenosti sama s seboj, ne bodo pa zaradi štiridesetletnice padale glave, se pisali čudoviti verzi in prav gotovo se bo zmanjšalo število čakajočih pod oknom.

    Žogca, you missed the point. Vem, da ne misliš, da te ljubijo.🙂

  23. zogca said

    Tudi oni bodo zgrešili point. Vsaj tisti point, v katerega ciljajo oziroma bi radi prišli. :mrgreen:

    Žogca, you missed the point.

  24. karmen said

    E to.

    In še enkrat: v živo poznam samo eno samovšečno žensko, verjetno bolj kot ti (Sonce, Luna in ascedent v Levu, malo pomirja, ker je Sonce v 12. hiši) in mi je zelo pri srcu. Ker je to zelo redko. Kar se pa Eme tiče: ne poznam njene karte in tudi njo zelo malo. Bi pa po intuiciji rekla, da gre za kombinacijo leva in pa nekaj Saturnovskega.

    Moje samovšečnosti ni treba hraniti na takšen način, je že po defaultu dovolj nahranjena.

  25. zogca said

    Ugotavljam, da je v vseh letih dobro biti lady. Dama v pravem pomenu besede. V bistvu šele zdaj res razumem, kar mi je govorila moja najboljša prijateljica leta in leta, ona je starejša in posledično modrejša. Že tako in tako je on modra. Okej, jaz ne bom mogla biti nikoli zadržana dama, ker moja narava ni takšna, sem preveč koketna zaradi tiste Venere tam na DSC, ampak še vedno sem lahko dama. Je res, da se mora dama kakšnemu užitku odreči, ampak je vredno.

    V štiridesetih si lahko lady

  26. karmen said

    V dvajsetih ne more biti nobena tako prefinjena lady, kot v štiridesetih. (okej, nekatere pač nikoli). To pa vseeno pride z leti.🙂

  27. zogca said

    Tudi jaz zdaj nimam karte pred seboj, pa tako in tako niti ne bi smela o njeni karti javno razpravljati, ampak ne, ona nima poudarjenega leva, kolikor se jaz spomnim, kozoroga pa tudi ne. Ima pa Saturna v drugi hiši, zato denar jemlje zelo resno. Tukaj je pri njej Saturn močan. Sicer pa verjetno ne bom razkrila nobene skrivnosti, če napišem, da je ona tehtnica z ascendentom v strelcu.

    Veš, se mi zdi, da ti to samovšečnost, nečimrnost in te fore povezuješ z levom. To je tehtnica, pupa moja, tehtnica.

    Bi pa po intuiciji rekla, da gre za kombinacijo leva in pa nekaj Saturnovskega.

  28. zogca said

    Pismo, da zdaj ne najdem tiste slikice, kjer se norčujejo iz tehtnic. Je tako luštno. In tudi res je.😉

  29. zogca said

  30. karmen said

    Zame samovšečnost in nečimrnost nista sinonima.🙂 Sta pa oba vsekakor značilna za Leva. Če je pri levu agresivno, je pri tehtnici ljubko do zmedeno ljubko.

  31. zogca said

    Ne najdem in ne najdem. Pismo, kaj je zadnje čase, da nič ne najdem. Tista slikica je bila res tako luštna. V bistvu sta dve, ena hvali tehtnice in druga je ta z napakami. Po mojih izkušnjah so poudarjene tehtnice (jaz gotovo sodim mednje) samovšečne. Mogoče že do meje nečimrnosti. Je pa seveda kar nekaj stvari, ki lahko tehtnico naredi kompleksaša, ampak jaz tega nimam.🙂 Najbolj očitna stvari, ki bi tehtnico naredila kompleksaša, bi seveda bil Saturn v prvi hiši.

  32. zogca said

    Saj nista!

    Zame samovšečnost in nečimrnost nista sinonima.

  33. maxi said

    V tridesetih lahko še izgledaš kot da si v dvajsetih, pri štiridesetih pa… nemogoče.

    Če pogledamo tole 40-letnico, zgleda prav veliko boljše kot mnogo dvajset oz. trideset letnic:

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/jennifer-aniston-razkrila-svojo-obsesijo.html

  34. zogca said

    Libra je vain. To lahko prebereš kjerkoli. In vain je nečimrnost.

  35. zogca said

    To, Maxi, to!!!

    In ti povem, če bi jaz zdaj morala med lezbijke, veliko prej izberem žensko v tridesetih kot v dvajsetih.

  36. zogca said

    V bistvu sem se jaz odločila priznati, da sem nečimrna. Tja do prvega marca, ko računam na pomlad in ko bom jaz že ziher imela tisti svoj stari geštel (izpred vseh teh tragedij), bo gotovo zelo očitno, da sem nečimrna. Mini kiklica do riti, moje Sonce v tehtnici trenutno živi za to. To se ne bo dalo živeti od moje nečimrnosti. :mrgreen: Ubogi tisti, ki me bo moral na vsakih pet minut fotkati. :mrgreen:

  37. karmen said

    Jennifer je meni simpatična. Ampak prosim poglejta vrat na drugi sliki.🙂

    Trideseta so itak zadetek. Izgledaš lahko kot v dvajsetih, imaš pa že potrebno zrelost, ki se je navzven še ne vidi. Ker je vedno nekaj za protiutež, je tu ta smotana biološka ura, ki pa se z napredkom medicirne že pomika v štirideseta.🙂

  38. zogca said

    To pa res. Jaz nisem verjela, ampak je res. Pride obdobje in meni je prišlo, ko sem spoznala malo bitje, ko te zanimajo samo še otroci.

    je tu ta smotana biološka ura

  39. karmen said

    Še moje priznanje: ko mi ven seka devica, sem sicer pridna, ampak kritična in zajedljiva in živčna, ko mi pa ven seka Jupiter, sem pa sicer dobre volje in polna pozitivne energije, ampak lena in površna.

    Žogca, kako pa gre skupaj mini kiklica in trebušček?🙂

    V bistvu sem se jaz odločila priznati, da sem nečimrna.

  40. maxi said

    Še moje priznanje: ko mi ven seka devica, sem sicer pridna, ampak kritična in zajedljiva in živčna, ko mi pa ven seka Jupiter, sem pa sicer dobre volje in polna pozitivne energije, ampak lena in površna.

    Ista, ista!!
    😉

  41. zogca said

    Dokler bom lahko.😉

    Drugače pa jih je moja mama nosila tudi med nosečnostjo. Nosečniške zelo kratke oblekice.

    Moja mama je slovela bo zelo kratkih kiklicah. Če jo vprašaš, zakaj je nosila tako kratke, ti bo razložila, da so bili to pač težki časi in ona je varčevala. In potem se začne pridiga o tem, da če bi ona delala z denarjem, kot delam jaz, bi mi vsi bili siromaki itn. Pusti ti dvojnemu dvojčku, da ti zadevo razloži tako, kot se spodobi. :mrgreen: Ji ne prideš do živega. Je ona že vedela, kaj dela. Ker ona vedno ve, kaj dela.

    Žogca, kako pa gre skupaj mini kiklica in trebušček?

  42. zogca said

    Po sto letih sem odprla en portal z novicami.

    In sem že našla pomembno novico!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/victoria-beckham-zacela-jesti.html

    A ne, novica dejansko je pomembno.

    Victoria je noseča.

    Jojjjjjjjjj!

    Zdaj sem pa čisto hin.

  43. karmen said

    Maxi.🙂

    Ej, to je pa najboljši izgovor, kar sem jih slišala. Dvojčki so sicer na moji črni listi, ampak nekaj je pa treba priznati: so mojstri, ko se je treba izgovarjati. In če nisi osebno vpleten, je to zelo zabavno poslušati. Moj dragi je dvojček po ascedentu in je poln izgovor kot pes bolh. In to takih, da te nekam prime. Zakaj ni dal jest petmesečnemu dojenčku? Ker ni nič rekel. Npr.

    Če jo vprašaš, zakaj je nosila tako kratke, ti bo razložila, da so bili to pač težki časi in ona je varčevala.

  44. zogca said

    😆😆😆

    Zakaj ni dal jest petmesečnemu dojenčku? Ker ni nič rekel.

  45. webmaher said

    potem sem jaz kontra dvojček:mrgreen:

  46. karmen said

    Meni v astrologiji samo to ni jasno, kako to, da imata pridna in resnicoljubna devica in blefersko prevarantski dvojček skupnega vladarja.

  47. Jazz said

    46.karmen said
    januar 29, 2011 at 7:07 popoldan
    …pridna in resnicoljubna devica…

    Jej,jej! 🙂

  48. Jazz said

  49. zogca said

    Ajoj!!!

    Ti takoj najdem fejst blefersko devico in fejst poštenega dvojčka.

    da imata pridna in resnicoljubna devica in blefersko prevarantski dvojček

  50. karmen said

    Sej vem no in priznam, da nisem objektivna.🙂

  51. Jazz said

    49.zogca said
    januar 29, 2011 at 7:47 popoldan
    Ajoj!!!

    Ti takoj najdem fejst blefersko devico in fejst poštenega dvojčka.

    Ti pa res znaš…😦

  52. Jazz said

  53. zogca said

    Če je pa res.

    Device so daleč od tega, da bi pomenile popolnost. Čeprav jaz osebno jih obožujem, sploh v moški različici.😉

    Zakaj kaj vlada čemu, s tem se pa ne ukvarjam. Je kot je.

  54. zogca said

    Totalno sem fovš Victorii.

    http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3339002/Victoria-Beckham-pregnant.html

  55. webmaher said

    a I za brana je pa računala pa jo je tršica Žogca koj zabila:mrgreen:

  56. zogca said

    Joj, so me zgodaj zbudili.😦

    Šibam ven, kar v trenirki.

  57. zogca said

    Pa nisem šla v trenirki. Moja Hijacinta tega ne bi odobrila.😉

    Seveda so me spet nadrli, ker sem se obirala. 😥

    Kaj, še vsi spite?

  58. karmen said

    Moji so na vikendu pri tašči in tastu. Kavč imam zase. Okrivam, da ima siol tv še ful programov poleg risank. Sem kot nokia priklopljena na adapter. Ni mi treba kuhati kosila. In šele zdajle se opravljam na kofe. V trenirki.

    Žogca, če si za wife exchanges za en teden, se javim.🙂

  59. zogca said

    To deluje po principu, da tudi jaz tebi podtaknem svojega moža. Počakaj malo.😉 Potem se bova šli ta šov. Dokler bi samo jaz morala prenašati tvojega moža, da pa bi uživala brez, nau šlo.

  60. karmen said

    Si ti trda pogajalka.🙂

  61. karmen said

    Če se premisliš: imam čudovitega, debela, crkljivega, oranžnega mačka.

  62. zogca said

    Seveda sem trda pogajalka.

    Kaj zdaj, hočeš šerati muca ali moža?😉

    Moža vzamem za en dan, če:

    – je dovolj močan, da premakne klavir, ki mi že pola leta stoji sredi sobe

    – bo zlikal tri stroje perila

    – zamenjal dve žarnici

    Potem mu dam kosilo in ga pošljem domov. :mrgreen:

  63. karmen said

    Way of life bi šerala. Za en teden.

    Glej, ne bi delal nič od tega, saj pravim, da ima polno peto hišo. Ema ga je opisala kot srečkota, polnega idej, ki vedno dobi nekoga, ki je srečen, da lahko izpolnjuje njegove ideje.🙂
    Bi pa potem bolj cenila unega, ki ti ga bo Uran prinesel.🙂

  64. karmen said

    Praviš, da je tehnica vain. To je bilo zame nekaj novega, priznam. Ima pa moj dragi Sonce, Merkurja, Jupitra in Urana v tehnici. Eto. Od tega Jupitra na 15. stopinji. Srečko, saj pravim.

  65. zogca said

    To je pa res, moj way of life je pa lušten. In ko sem pametna, ga tudi znam ceniti. Pa nisem vedno pametna.😦

    V bistvu pa ga je začel prinašati že Jupiter trigon Mars. Eksaktno na datum. Ne, lažem zdaj. En dan je bil Jupiter trigon Mars, naslednji dan pa še Mars trigon Jupiter. Na ta dan eksaktno. Me že Jupiter ni izdal.🙂 Seveda pa od Uran trigon Mars pričakujem nekaj velikega.😉 In bom to tudi dobila, ker Uran in Mars sta moja najmočnejša kombinacija.

    Tvoj mož si pa z menoj kaj veliko ne bi mogel pomagati. Imam premalo zemlje, da bi izpolnjevala nekogaršnje ideje. Jaz izpeljem samo tisto, kar hoče moj Mars.😉

  66. zogca said

    Vain, seveda vain. Še vedno pa ne najdem tiste sličice. Ampak seveda govoriva o tehtnici na splošno. Je lahko tehtnica tudi popolno nasprotje vain, če za to poskrbi kaj v karti. Pri meni ni nič poskrbelo, še več, je bilo poskrbljeno, da sem še bolj vain od povprečne tehtnice.

    Praviš, da je tehnica vain. To je bilo zame nekaj novega, priznam.

  67. zogca said

    Gledam zdaj karto ene pupe, ki ima težave, pa sploh ne vem, kaj naj ji svetujem. Ker je vse tako konfuzno. Na primer, v dveh dneh, Jupiter sekstil Sonce in Uran kvadrat Sonce. In tako se ponavlja cel feberuar. Vse se med seboj izključuje. Totalna zbrka, pa saj je tudi situacija, ki jo ima, totalna zbrka.

  68. karmen said

    Nisem ravno razmišljala, kako bi si on lahko pomagal s tabo, moja ideja je bila izključno egoistične narave.🙂

    Kar se tiče tehnice: seveda gre za znak, ne za osebo. Gre za KAKO, ne KDO. Nihče ni popolen predstavnik svojega znamenja. Zato je brezveze govoriti, da obstajajo tudi npr. tehnice brez estetskega okusa. Seveda obstajajo, ampak tega nimajo od tehtnice.

    Jaz pa gledam eno karto, in raziskujem, kaj utegne prinesti tranzitni Pluton čez natalni severni vozel. Zna biti…. grrrr.

    Me pa veseli za tvojega Jupitra. Moj je nekaj dni nazaj naredil trigon na natalnega, šele zdaj to malo čutim.

  69. karmen said

    Pogledaš lahko samo to, kdaj se bo ta zbrka umirila. Pa to, ali je v njeni karti močnejši Uran ali Jupiter. Vsekakor bo Uran dalj držal.

  70. zogca said

    Absolutno obstajajo, imela sem eno takšno tehtnico doma. Princ. Bog ga blagoslovi, čudovit moški, ampak smisel za estetiko pa nula. Iti v strgani majici na poslovni sestanek, mala mal’ca. Ker je čisto vseeno, kaj daš nase, ampak res čisto vseeno. Medtem ko je moj zunajzakonski partner, ta pred njim, tudi tehtnica, on pa … Tudi če ni imel za kruh, si je šel kupiti kavbojke za 35.000 tolarjev. Pa računaj, koliko denarja je bilo leta 2000 dati toliko za kavbojke.

    Zato je brezveze govoriti, da obstajajo tudi npr. tehnice brez estetskega okusa. Seveda obstajajo, ampak tega nimajo od tehtnice.

  71. zogca said

    To pa seveda vidim. Samo veš, njo zanima, na kakšen način se bo umirila. Okej, če bi šlo za mojo karto, priznam, da bi gledala vanjo pet dni skupaj, samo da najdem tisto rdečo nit in odgovor. Za druge pa, priznam, tega vseeno ne bi počela. Čeprav, ja, se mi bliska, v katero smer bo šlo, pa ne vem, če bo ona tega vesela, čeprav na dolgi rok bo to zanjo bolje. Ker tole je mučenje brez konca, ker tip se spremenil ne bo. Če nekdo fura takšen way of life, ga bo fural še naprej.

    Pogledaš lahko samo to, kdaj se bo ta zbrka umirila.

  72. zogca said

    To res ni aspekt, ki bi se ga človek veselil. Milo rečeno. Razišči, kakšen je sicer trend v tem obdobju. Na velike stvari ponavadi kaže več stvari, kar en trend se naredi in vse kaže v eno smer.

    kaj utegne prinesti tranzitni Pluton čez natalni severni vozel. Zna biti…. grrrr.

  73. karmen said

    Ja razumem, jaz imam tudi tok dela s tem, da samo v svojo karto buljim. Tudi če greš k astrologu in plačaš, ne boš dobil pravih odgovorov, ker se nihče ne bo poglobil za več kot eno uro. Sem slišala že take zgodbe o olala astrologih, ki ti dajo čisto površni nasvet. Zato sem se jaz odločila v to zadevo sama malo bolj poglobiti. Čeprav nimam veliko znanja, sem sama sebi boljši astrolog, kot trije znani v Sloveniji, ki so mi delali prognoze.

  74. karmen said

    Pri tem Pluton čez vozel: gre za enega moškega, ki bo imel po moje čudovito leto v karieri (sami lepi aspekti na MC), potem pa opozicijo progresirane Venere na natalnega Marsa in potem še Pluton čez vozel. Pa dobre aspekte na Sonce, pa slabe na Luno. Se mi zdi, da se mu bo dogajalo še pa še, nisem pa nič fouš njegovi ženi.

  75. Izbrana said

    Ja, je rekla:” Sedi, pojma nimaš! Drugič…”🙂

    a I za brana je pa računala pa jo je tršica Žogca koj zabila:mrgreen:

  76. webmaher said

    Hude so te tršice blond barve:mrgreen:

  77. zogca said

    Jup, tako je. Ema bi bila jezna name, če bi me videlo to napisati, ampak dejansko sem jaz stvari videl bolj prav. Okej, obe sva videli prav in isto, ampak za ene stvari se zdaj datumsko nisva ujeli. In so moji datumi bili bolj pravi oziroma so bili natančno pravi. Iz dveh razlogov. Ker sem jaz karto preštudirala do zadnje podrobnosti. In ker mi je bila psihologija lastnika karte domača, njej pa ne. Rezultat je tako in tako isti, ampak kaj se bo zgodilo na določene aspekte, sem pa bolj zadela jaz. Logično, jaz sem res študirala, ona je samo pogledala.

    Ja razumem, jaz imam tudi tok dela s tem, da samo v svojo karto buljim. Tudi če greš k astrologu in plačaš, ne boš dobil pravih odgovorov, ker se nihče ne bo poglobil za več kot eno uro.

  78. zogca said

    Tae tršica ima tudi očala, te so sploh hude.😉

    Hude so te tršice blond barve

  79. karmen said

    Moje izkušnje z Emo so, da zadane zelo splošno in da so njene interpretacije zelo optimistične (kar je verjento tudi etično). Slabe razloži nevtralno, dobre pa ekstra dobro. In da ne bo nesporazuma: to ji štejem v dobro. Zabavalo me je tudi to, da bolj, ko sem ji razlagala, da me zanima otrok in družina, bolj ona meni posel in denar (zdaj razumem, če ima Saturna v drugi hiši🙂

    Splošne karakterje mojih dveh sinov je neverjetno zadela (tudi moža in mene), prognoze, ki mi je bila pa pri sinu pomembna, pa ne. Ampak za to se je pa potrebno že fajn poglabljati. To pa ne gre tako mimogrede. Prijateljica hodi v šolo k Aleksandru in menda una njegova bejba obvlada v nulo (kar po knjigah in člankih, ki jih piše, tudi verjamem) in je dva meseca nazaj delala prognoze v Ljubljani. Moja prijateljica ji je vnaprej poslala vprašanje, pri odgovoru je pa bejba en aspekt čisto spregledala in potem je seveda vse narobe. Računala 100 eur in denarja seveda ne bo vrnila. Pa sem ji vnaprej rekla, da že sama toliko obvlada, da si bo bolje delala prognoze. Samo ona je zelo perfekcionističen karakter in si ne zaupa.

    In seveda razumem, da sebi bolje zadaneš, predvsem, če si proučila podobne aspekte v preteklosti.

  80. lynx said

    Pri štiridesetih si lahko bolj samozavestna, bolj fuckable sama sebi, ampak ne pa večini moških kot cvetoča dvajsetletnica. (saj vem, da bodo sedaj zanikali).

    Seveda bomo zanikali ker ni res.

  81. webmaher said

    Kavica za I za brano pa še kozarček domačega vina za vse, za tečno tršico pa koka kola:mrgreen:
    Vzrok je tale turnir:mrgreen:

  82. Tana said

    web, najprej čestitke, spremljam jaz tvoje turnirje in opažam, da si čedalje boljši in čedalje veš služiš. Me pa zanima, ali je to obdavčeno ali neobdavčeno🙂

    Kozarček vina pa bom z veseljem spila pri večerji, samo če ni prekisel🙂

  83. webmaher said

    Vinček ni nič kisel tko da bo pasal😆
    Tana strokovnjakinja za poker, lepo to😆
    Ja res služim da dol padeš sam naj obdavčijo barabini jim koj Žogco nanje spustim:mrgreen:
    Sicer pa če bi blo mal sreče bi blo še enkrat več, če bi blo pa poln koš sreče bi pa kapnilo kake 3k eurčkov:mrgreen:

  84. webmaher said

    Žogca javi se, Andya si prodala, zdej pa ne veš kam z vrečo cekinov:mrgreen:

Leave a Reply

 
