Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Posrkana kaplja na tvojem telesu!

Posted by zogca na januar 26, 2011

BITI KAPLJA

Biti kaplja na tvojih prsih,
biti svetla čista kaplja
na žejni koži,
biti nemirna kaplja
na vročih prsih,
biti posrkana kaplja na tvojem telesu.

Biti trska v tvojem ognju,
biti plameneč ogenj v tvojem ognju,
biti velik ogenj
v ognju tvojega življenja,
goreti, goreti, zgoreti
in biti pepel,
ki ga raznaša dih tvoje strasti,
ničesar več čutiti, ničesar več želeti.

Le v uničenju je mir in ljubezen,
le v uničenju je neskončna zvestoba,
mrtve stvari ljubijo z mirom večnosti,
biti skala v polju
tvoje ljubezni.

Dane Zajc

128 Responses to “Posrkana kaplja na tvojem telesu!”

  1. zogca said

  2. romeno said

    Končno bom imel razlog za glasovanje na Viktorjih🙂

    http://www.siol.net/trendi/avenija/dogodki/2011/01/za_viktorja_nominirana_siol-ova_irena_sirena.aspx

  3. zogca said

    Irena Sirena.🙂 Zanjo bom pa tudi jaz glasovala. Jo že dolgo redno berem in bolj ali manj redno komentiram. V bistvu je njen blog edini, ki ga redno berem. Upam, da zdaj ne bo kdo užaljen.

  4. zogca said

    Počasi imam poln kufr tega travmiranja zaradi nesrečne ljubezni, poln kufr tega svojega preklanega in razmesarjenega srca. Mislim, da bom morala kaj ušpičiti. In bom ušpičila. Mogoče že nocoj. Da si prej ne premislim. Toliko oboževalcev, jaz pa bom doma cvilila, neumnost.

  5. lynx said

    Mislim, da bom morala kaj ušpičiti. In bom ušpičila. Mogoče že nocoj. Toliko oboževalcev, jaz pa bom doma cvilila, neumnost.

    V to špičenje lahko vključiš tudi izbiranje potencialnega očeta svojega otroka. 😉

  6. zogca said

    NE!!! Špičenje je špičenje.

    V to špičenje lahko vključiš tudi izbiranje potencialnega očeta svojega otroka.

  7. Tana said

    Me prav zanima, kaj bo naša Žogca ušpičila nocoj🙂

    Lep večer, seveda ob poslušanju.

  8. asdf said

    lepa pesem, hvala!

    lp vsem…

  9. zogca said

    Žogca si je premislila in bo raje ostala nuna.😉

    Me prav zanima, kaj bo naša Žogca ušpičila nocoj

  10. zogca said

  11. lynx said

    Žogca si je premislila in bo raje ostala nuna.

    Močno dvomim. Ker tako ne misliš, vem pa tudi, da ti zvezde kažejo drugače. 😀

  12. zogca said

    Okej. Pa takole. Bedarij ne moreš popraviti s tem, da delaš nove bedarije.

    In res je, zvezde tega ne kažejo in zato prav dolgo več ne bom. Ne bom pa šla na vrat na nos delati neumnosti, za katere mi bo potem žal. Čeprav, to pa priznam, sem neumnost že skoraj naredila in sem se izvlekla ven tik pred zdajci.

  13. zogca said

  14. lynx said

    Na napakah se učimo. Na svojih še bolj temeljito.
    A si koga zavajala?

  15. zogca said

    Mah ne, zavajala ne. Samo rekla sem da in sem si potem premislila in rekla ne. Ni bilo nobenega zavajanja. Pač, ob osmih ali koliko sem rekla da in potem tik pred zdajci odpovedala. Ni neke strašne škode bilo storjeno dotičnemu.

    A si koga zavajala?

  16. zogca said

    Išečm eno pesem in je ne morem najti. Je slovenska. Pa tam decembra, novembra so jo veliko lepili po FB. Ona nekaj poje o tem, kako ji je fajn, pa neki zajtrk omenja, da ji tip prinese. Ne najdem in ne najdem zdaj. Poje ženska. Ima ime in priimek, ni samo Alya ali kaj takšnega. Če bi lahko dobila Stopovo lestvico tudi za lansko leto, bi našla, ampka ne, oni imajo samo za letos.👿

  17. zogca said

    Tale me je pa totalno okužila, pesem in pevka.

  18. lynx said

    Ni neke strašne škode bilo storjeno dotičnemu.

    Tudi sebi ne bi naredila velike škode če bi šla.

  19. zogca said

    Oja, pa bi si jo. Ker bi to naredila z napačnim razlogom.

  20. zogca said

    Nihče ne pozna tiste slovenske pesmi?❓

  21. romeno said

    Uh ne😦 Si pa dala zanimive hinte🙂

  22. zogca said

    Jo bom že našla. Samo čas si moram vzeti. Vem, da mi je bila takrat blazno všeč, bukmarkala sem si jo, potem pa je kreširal stari računalnik in …

  23. webmaher said

    I za brana, ka duš, dej že Žogco v red sprav, tole zdej je pa že mal hudo🙄

  24. zogca said

    Zakaj? Saj sem se sama spravila v redu. A ne vidiš?

    Kaj, ne spiš? Gledaš tenis?

  25. webmaher said

    ne tebe gledam😆
    saj veš kdaj jaz hodim spat😆
    tenis je šele ob pol štirih😆
    kaj si se v red spravila, mene ne moreš žednog preko vode:mrgreen:
    upam, da ti saj delo hitreje laufa, ajde zdej pa Dear Johna gledat na HRT 1:mrgreen:

  26. zogca said

    Zdaj mi laufa kar hitro, ker se zavedam, da bom jutri na vislicah.😉

    Ne vem, kdaj hodiš spat, ker prejšnji teden si nekam zabušil nočne ure. Aja, zaradi skokov, teh jutri ni.

    Dear John? Joj, nostalgija, tisti časi. Ampak ne smem zdaj prižgati. Je vsako noč?

  27. webmaher said

    fajn, pol pa merki da ti ketna dol ne pade😆
    tam okol pol treh😆
    skorej ja, ti javim vedno ko bo😆
    ajd zdej pa lahko noč😆

  28. zogca said

    Lahko noč.😉

  29. zogca said

  30. webmaher said

    kej navijaš za Đokota, prvi set je Fedra nagonu, zdej pa bo hudo:mrgreen:

  31. zogca said

    Teve sredi dneva? Njet. In sploh ne gledam več tenisa, odkar ni več Borisa Beckerja in Stefana Edberga.

  32. webmaher said

    Đoko je zmagu 3:0 na koncu po zadnji piki je pa reku Hvala boginji Žogci:mrgreen:

  33. karmen said

    Jaz pa ne razumem, zakaj toliko enega kompliciranja okoli enega (potencialnega ali zaresnega) seksa. Jaz sicer že od svojega 15. leta nisem bila niti en cel teden skupaj samska, ampak če bi bila….🙂

    Okej. Pa takole. Bedarij ne moreš popraviti s tem, da delaš nove bedarije.

    In res je, zvezde tega ne kažejo in zato prav dolgo več ne bom. Ne bom pa šla na vrat na nos delati neumnosti, za katere mi bo potem žal. Čeprav, to pa priznam, sem neumnost že skoraj naredila in sem se izvlekla ven tik pred zdajci.

  34. Tana said

    Žogca si je premislila in bo raje ostala nuna.😉

    Žogca, preveč analiziraš, včasih se je treba prepustiti in res ušpičiti kakšno neumnost🙂

    Saj poznaš tisti rek: Ne sme nam biti žal za tisto, kar smo naredili, temveč za tisto, česar nismo🙂

  35. zogca said

    Joj, punci, ne razumeta, ker nisem napisala vsega. Če bi napisala vse, bi gotovo razumeli.

    Tana, ne, ne bo mi žal, ker to sem že naredila oziroma delala štiri leta nazaj. Konkretno veliko. S tem človekom. Tako da vem, čemu sem se včeraj odrekla. Ja, nečemu dobremu. Ampak reciva, da sem to naredila zaradi nečesa, kar mi pomeni veliko več. Bom nekoč napisala malo manj skrivnostjo, obljubim.

  36. zogca said

  37. zogca said

  38. Janis said

    Ampak reciva, da sem to naredila zaradi nečesa, kar mi pomeni veliko več.

    A ima partnerko?:mrgreen:

    Sicer ti pa še zmeraj ostane Maxi😉

  39. zogca said

    Ne, nima. Ni stvar v tem. Meni nekaj drugega pomeni več kot to z njim.

    Maxi je tako in tako moja. Je to sploh treba pisati?

    Kaj misliš, za koga lepim Amy, če ne za svojo Maxi?😉

  40. Andrej34 said

    zogca said
    Tako da vem, čemu sem se včeraj odrekla. Ja, nečemu dobremu. Ampak reciva, da sem to naredila zaradi nečesa, kar mi pomeni veliko več.

    zogca said
    Maxi je tako in tako moja. Je to sploh treba pisati?

    :mrgreen: HUDO!:mrgreen:

  41. Andrej34 said

    Išečm eno pesem in je ne morem najti. Je slovenska. Pa tam decembra, novembra so jo veliko lepili po FB. Ona nekaj poje o tem, kako ji je fajn, pa neki zajtrk omenja, da ji tip prinese. Ne najdem in ne najdem zdaj. Poje ženska. Ima ime in priimek, ni samo Alya ali kaj takšnega. Če bi lahko dobila Stopovo lestvico tudi za lansko leto, bi našla, ampka ne, oni imajo samo za letos.

    Btw. … kakšna novejša pesem ali starejša v novejši izdaji?

    Ta nekako ustreza opisu … ime pevke pa ne – ker je Neisha.

    Ta šica likovne vzgoje pa ima ime in priimek.

  42. Andrej34 said

    Hmmm … a dve na en post pa ne gre?

  43. zogca said

    Ne, ni Andrej, ima ženska ime in priimek, to sem si zapomnila.

    Pesem je pa novejša. Decembra vem, da so jo blazno lepili po FB, torej je bila takrat popularna.

  44. romeno said

    Verjetno bom ustrelil mimo, ampak vseeno. A je to mogoče ta pevka?

  45. Andrej34 said

    Pesem je pa novejša. Decembra vem, da so jo blazno lepili po FB, torej je bila takrat popularna.

    Pa to ti je en mesec nazaj! :shock :shock :shock

    Rešitev:
    http://www.krka.si/sl/zdravila-in-izdelki/samozdravljenje-in-kozmetika/bilobil-120
    :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  46. zogca said

    Nak, ni. Neke asocijacije dobivam na K ali P. Ali v imenu ali priimku. Tako mi je grozno, ker jaz drugače imam foto spomin. Zaprem oči in vidim in samo preberem, tukaj pa ne morem in ne morem. Vem, da so v spotu bolj takšne rumene barve. Trapasto je, ker vem, da se bom potem nekega dne spomnila in zdaj to pesem iščem samo zato, ker sem tako jezna, da je ne morem najti. Okej, iščem jo tudi zato, ker mi je dobra, ampak tudi zato, ker sem jezna nase, da se ne morem spomniti. In kot nalašč je ni nikjer.

  47. zogca said

    Ti bom dala Bilobil, Andrej!!! Ej, kdaj greva spet kaj bowlat? Tokrat brez sušija, ker imamo v naslednjem tednu toliko družinskih pojedin, da je že toliko hrane preveč.

  48. romeno said

    Ej žogca. A je res, da si ti tega bowlat učila?🙂

  49. Andrej34 said

    Ej, kdaj greva spet kaj bowlat?

    Po 8.februarju se mi bodo časi kulturno razjasnili … upam.🙂

  50. Andrej34 said

    romeno said
    Ej žogca. A je res, da si ti tega bowlat učila?

    Temu bi pa lahko dal 1000 poskusov, da ponovi … pa mu ne bi ratalo, to kar mu je.
    :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  51. zogca said

    To mi pa še ni uspelo.😉 Ampak se nikoli ne ve.:mrgreen:

    A je res, da si ti tega bowlat učila?

  52. zogca said

    Okej.

    Po 8.februarju se mi bodo časi kulturno razjasnili … upam.

  53. Tana said

    Tako da vem, čemu sem se včeraj odrekla. Ja, nečemu dobremu.

    A ni škoda, odrekati se dobrim stvarem.🙂

  54. zogca said

    Jaz se lahko odrečem vsemu, če vem, zakaj. In to sicer pri ljudeh tudi zelo cenim.

  55. Tana said

    Saj ni point v tem, da se ne bi mogla čemu odreči. Vprašanje je, zakaj bi se odrekala (pa ni mišljeno izključno zate) dobrim stvarem, pa kakršnim koli že (tudi ni mišljeno samo za seks)🙂
    In še posebej, če s tem, da se ne odrečeš ne prizadeneš ne sebe in ne drugega.

    Jaz pri ljudeh cenim, da se znajo odreči stvarem, ki jim škodijo ali pa da z nekim dejanjem močno prizadenejo, sicer pa je vsako odrekanje samo na škodo samega sebe oz. tistega, ki se odreka.

    Z leti pridemo do tega spoznanja. In meni osebno je žal za vsak trenutek, ko sem se (če sem se res) odrekala (poudarjam česar koli), pa sama nisem vedela zakaj to počnem🙂

  56. zogca said

    Kaj pa, če prizadeneš tretjega?

    In še posebej, če s tem, da se ne odrečeš ne prizadeneš ne sebe in ne drugega.

  57. zogca said

  58. Tana said

    To “drugega” se je nanašalo na vse: drugega, tretjega…. skratka, da ne prizadeneš nikogar🙂

  59. zogca said

    Vidiš? O tem sem govorila. Jaz sem se sposobna odreči vsemu, da ne bi koga prizadela. Ampak šment, potem pričakujem tudi, da se bodo drugi čemu odrekli, da ne bi prizadeli mene.

  60. zogca said

  61. maxi said

    Kaj pa, če prizadeneš tretjega?

    Tudi to je relativno – npr: če gre za njegovo bivšo dekle in sva kao neke znanke, meni čisto dol maha za njen prizadet ego. Seveda pod pogojem, da mi ta moški diši.

  62. Jazz said

  63. maxi said

    O tem sem govorila. Jaz sem se sposobna odreči vsemu, da ne bi koga prizadela. Ampak šment, potem pričakujem tudi, da se bodo drugi čemu odrekli, da ne bi prizadeli mene.

    Draga moja, tale logika v tem svetu ne pije vode.

  64. Jazz said

    61. :mrgreen:

  65. karmen said

    Žogca, a se ti pri sebi zavedaš, da včasih pretiravaš big time?🙂

    Jaz sem se sposobna odreči vsemu, da ne bi koga prizadela. Ampak šment, potem pričakujem tudi, da se bodo drugi čemu odrekli, da ne bi prizadeli mene.

  66. zogca said

    Vem, da ne pije. Komu to govoriš? Meni je to tako zelo jasno, da si ti misliti ne moreš. Ampak vseeno, jaz čez sebe ne bom šla. Če pa drugi hodijo čez sebe, kar.

    Draga moja, tale logika v tem svetu ne pije vode.

  67. karmen said

    Maxi🙂

  68. Tana said

    Od nikogar ne moreš pričakovati, da se bo čemu odrekel, da te ne bi prizadel; ker mogoče on niti ne ve, da te je z nekim dejanjem, ki ga je naredil prizadel. To lahko pričakuješ samo v primeru, če mu jasno in glasno poveš, da te z določenimi dejanji prizadene.

  69. zogca said

    Ta tretji in prizadeti ne bi bil na strani tega moškega ali kakorkoli povezan s tem moškim, ampak nekdo, ki ima mene rad.

    Tudi to je relativno – npr: če gre za njegovo bivšo dekle in sva kao neke znanke, meni čisto dol maha za njen prizadet ego. Seveda pod pogojem, da mi ta moški diši.

  70. zogca said

    Ampak jaz sem pa vedela.

    In ponavadi ljudje vemo.

    ker mogoče on niti ne ve, da te je z nekim dejanjem, ki ga je naredil prizadel.

  71. zogca said

    Aha.

    Žogca, a se ti pri sebi zavedaš, da včasih pretiravaš big time?

  72. zogca said

  73. karmen said

    Pol je pa vse okej.🙂

  74. maxi said

    Ta tretji in prizadeti ne bi bil na strani tega moškega ali kakorkoli povezan s tem moškim, ampak nekdo, ki ima mene rad.

    Ne kupim.

    Ps: Če ima ta nekdo tebe rad, ti pa sploh mora dovolit/privoščit, ne pa igrat užaljenost.

  75. maxi said

    Če pa drugi hodijo čez sebe, kar.

    Ne hodijo, drugačni so.

  76. zogca said

    Joj, a lahko to debato zaključimo, preden se preveč zapletem?

  77. maxi said

    Karmen, lepo a ne?😉

  78. zogca said

    Saj, jaz sem pa takšna. In točno temu bo posvečena naslednja pesem, naslednja objava.

    Ne hodijo, drugačni so.

  79. maxi said

    Žogca, kamot zaključimo.😉

  80. zogca said

  81. Tana said

    Ampak jaz sem pa vedela.

    In ponavadi ljudje vemo.

    Ni nujno. Jaz poznam ljudi, ki bi vse naredili za svojega partnerja/partnerko, pa jih velikokrat z nekim dejanjem prizadenejo, pa se tega niti ne zavedajo. Takim je treba direktno povedati “prizadel si me” !!!

    Seveda pa je vse to odvisno od primera do primera kot tudi od dejanja do dejanja, ki ga naredimo, da nekoga prizadenemo🙂

  82. Tana said

    Maxi, podpišem vse, kar si napisala🙂

  83. zogca said

    Odlično. Ker pač nočem napisati vsega in če ne napišem vsega, ne razumete in potem toliko nekih podvprašanj o nečem, o čemer sploh ni vredno debatirati, res ne. Zadevo sem hotela narediti iz čisto napačnega razloga, bedarije pa se ne popravljajo z novimi bedarijami in to je to.

  84. zogca said

    Vidiš, meni je bilo direktno povedano. Pa tudi vedela sem sama po sebi.

    Takim je treba direktno povedati “prizadel si me” !!!

  85. maxi said

    Zadevo sem hotela narediti iz čisto napačnega razloga, bedarije pa se ne popravljajo z novimi bedarijami in to je to.

    Čaki, to je pa zdaj drugačen zorni kot.

  86. romeno said

    Imamo jih.🙂

  87. maxi said

    Tana, malo imam somišljenikov in sem vsakega novega vesela.😉

  88. Tana said

    Žogca jaz sem pisala na splošno, nič na tvojem primeru, kar sem posebej poudarila v enem od postov.

    Tako, da mene niti ne zanima, kaj je bil vzrok pri tebi, da pač nekaj nisi ušpičila.

    Če nisi včeraj, boš pa mogoče jutri ali pa pojutrišnjem🙂

    Imam še nekaj za naredi, zato lahko noč vsem skupaj🙂

  89. karmen said

    Lepo Maxi, ja.🙂

    Evo Žogca, menjam temo. Od kar imam solar fire, se grem tudi jaz detektivke, ampak ne morem reči, da stvari držijo zlo izi. Gledala sem npr. svoje aspekte, ko mi je mami umrla, in glede na to, da je bila ona stara 44 let, bi se to v moji karti moralo nekje videti. Vse možno gledam, pa ne najdem takega aspekta, da bi rekla – To je to. Razen, da se mi je takrat veliko dogajalo okoli Marsa, tranzitni Pluton je tisto leto trikrat delal kvadrat na natalnega Marsa, pa tudi v progresijah se je dogajalo okoli Marsa. Res, da sem jo čutila po energiji bolj kot Marsa kot Luno in da je v sinastriji moj Mars na njenem Soncu, ampak da bi bila moja mami Mars v moji karti? Hm hm.

  90. zogca said

    Saj, ta zorni kot ti govorim.

    Čaki, to je pa zdaj drugačen zorni kot.

  91. zogca said

    Da, bi se moralo in se vidi. Vsaj jaz sem videla. Na srečo večina tistih, katerim gledam karte, imajo žive starše. Eno karto sem gledala, kjer je nekomu umrla mama, ko je bil še otrok. Pluton na Luni, eksaktno.

    , bi se to v moji karti moralo nekje videti.

  92. zogca said

    Bom, ušpičila, obljubim, da bom. Ampak z boljšim razlogom.😉

    Jaz grem tudi nazaj delat.

    Če nisi včeraj, boš pa mogoče jutri ali pa pojutrišnjem

    Imam še nekaj za naredi, zato lahko noč vsem skupaj

  93. zogca said

    Ne bi smela prižgati teveja. Napeta košarka.

  94. zogca said

    Bolje, da ne bi gledala tega konca tekme, bolje.

  95. karmen said

    Meni pač Pluton ne bo šel nikoli čez Luno, to se mora pri meni videti drugače. Sem šla pogledat v sinastrijo in ugotovila, da sva imeli lunin vozel na isti stopinji Vodnarja (in jaz še Marsa v konjunkciji) in je nekaj dni po njeni smrti bil Uran na tem luninem vozlu. Tako za zanimivost.
    Sicer gre pa ravno zdajle in še dvakrat letos Pluton čez Sonce mojega sina in upam, da bo mož preživel.🙂

    Da, bi se moralo in se vidi.

  96. zogca said

    Meni je šel Pluton čez Sonce in je oče preživel. Je pa ded umrl.

    Sicer pa glej inkonjunkcije. Te so za smrt dosti bolj nevarne od kvadratov.

    Drugače pa ti povem, ne maram gledati ne za nazaj ne za naprej. Smrti in to. Tudi bolezni ne.

    So stvari, ki ti pomagajo, če jih veš. In so stvari, ki ti ne pomagajo, če jih veš.

    Jaz ne gledam kart svojih staršev (samo enkrat sem naredila izjemo in pogledala mamino) in ne bom gledala kart svojih otrok. Ne bom. So stvari, ki jih jaz želim vedeti in so stvari, ki jih ne želim vedeti.

  97. lynx said

    Zadevo sem hotela narediti iz čisto napačnega razloga, bedarije pa se ne popravljajo z novimi bedarijami in to je to.

    Pričakovati moraš, da bomo vsako tvojo kost oglodali. 😉
    Veš kaj delaš in delaš kar hočeš, mi pa zato ker nimamo dovolj podatkov igramo na prvo žogo. Mislim da je bistvo večine komentarjev na to temo dejstvo, da je napačen razlog lahko banalen in da tudi to kar imaš ti za bedarijo ni za vsakega bedarija. Vsak pač pove samo svoj vidik. Vsekakor pa si storila prav če tako čutiš.

  98. zogca said

    Joj, sem bumbarka, joj, joj joj.

    Pesem, ki sem jo iskala, poje ista pevka kot pesem iz prvega komentarja, ki sem jo poslušala stokrat zadnje dni.

    TAKO ZELO ISKANA PESEM JE TOREJ NAJDENA. Seveda sem jo našla, ko je nisem iskala.

  99. lynx said

    Ta komad je star nekaj let.

  100. zogca said

    Tega pa nisem vedela. Saj pravim, novembra, decembra sem večkrat videla, da so jo ljudje lepili na FB in sem sklepala, da gre na novo pesem.

  101. karmen said

    Žogca, ker sem večna optimistka, upam, a se bo Pluton čez Sonce pri mojemu sinu izrazil popolnoma drugače. Vedski astrolog (džotiš, ki ga imam na sumu, da bi se ga še bolj splačalo študirati kot klasično astrologijo) je rekel, da bi lahko šlo tudi za njegovo preobrazbo. Ki jo nujno potrebuje.

    Seveda sem gledala tudi inkonjunkcije. In niti enega aspekta med Luno in Plutonom ni bilo – v tistem letu. Vedno bolj sem prepričana, da je šlo za Uran na vozel, konec koncev je vozel usoda, Uran pa nekaj nepredvidenega. In glede na to, da je umrla tako mlada, bi rekla, da je to to.

    Verjemi mi, da boš gledala karte svojih otrok. Celo bolj kot svojo. Konec koncev že na svoji karti vidiš njih, z njihovo karto potem samo preveriš.

  102. webmaher said

    @Žogca bumbarka zbudi se že😆
    evo bizgec skuhal kavo za I za brano, ki ji pretijo rumeni kartoni:mrgreen:
    @Karmen, kaj ko bi ti postavil svoj vedeževalski blog … po tem kako dobro znaš pisati, bi lahko dobro služila:mrgreen:

  103. karmen said

    Web, vedeževalski blog hahaha. Samo en majhen problem je: šlogati ne znam. A bi šlo vseeno?🙂

  104. webmaher said

    seveda bi šlo saj poleg vsega odlično gledaš v zvezde, imaš visok IQ in znaš z ljudmi:mrgreen:
    Ajmo s predlogi o imenu domene na plano :mrgreen:

  105. zogca said

    Absolutno. Vsekakor gre za težko obdobje, ampak niti približno nikjer ne piše, da mora nekdo umreti. Poznam kar nekaj ljudi, ki jim je šel Pluton čez Sonce, pa jim ni nihče umrl, nobene smrti nikjer v družini. Vsekakor pa gre za težko odbodje. Je pa super, da daš takšne aspekte skozi kot otrok, verjemi mi. Meni je šel Pluton po 18. leta čez več kot polovico planetov in ja, je super, da sem najtežje aspekte že dala skozi.

    Žogca, ker sem večna optimistka, upam, a se bo Pluton čez Sonce pri mojemu sinu izrazil popolnoma drugače.

  106. zogca said

    Aha.

    Uran na vozel

  107. karmen said

    Hm Web, še ena malenkost: pri astrologiji gre za znanje. Znanja nimam niti toliko, kot ima npr. Ema Kurent črnega za nohtom (pa ima čiste nohte), pa bi ji kar konkurenco delala?🙂

  108. karmen said

    Res pa je, da moj ego ne seže niti do podplatov njenega. To je pa tudi res.🙂

  109. zogca said

    Ej, ipak je Ema najbližje moji astrološki dvojčici.😉

    Midve z Emo imava obe Sonce v tehtnici, obe Luno v raku, obe Venero v škorpijonu in obe Merkurja na popolnoma isti stopinji tehtnice.

  110. webmaher said

    potem bo Žogca dojenčke mela po 40-em:mrgreen:
    Karmen kakor tebi drago, silili te bomo ne:mrgreen:
    Bi ti pa Žogca asistirala itak pa na začetku bi dajali zastonj … :mrgreen:

  111. karmen said

    To še ne pomeni, da ne morem imeti mnenja o njenem egu. Res, da sem jo nekajkrat videla, ampak nekaj tako velikega človek težko skrije.🙂

    Ej, ipak je Ema najbližje moji astrološki dvojčici.

    Midve z Emo imava obe Sonce v tehtnici, obe Luno v raku, obe Venero v škorpijonu in obe Merkurja na popolnoma isti stopinji tehtnice.

  112. zogca said

    Jaz nimam velikega ega.😉 Jaz imam veliko samovšečnost.😉 Jup, razlika je.

  113. karmen said

    Žogca, samovšečnost me pri ljudeh po svoje zabava, po svoje sem pa postala imuna: moj mož ima Venero, Plutona, Merkurja, Urana, Sonce in Jupitra v peti hiši. Imagine?

  114. karmen said

    Aja, Lune pa nima v peti hiši, jo ima v Levu.🙂

  115. zogca said

    Jaz samovšečnost res zganjam tako ljubko.😉 Sploh me zadnje čase razganja od ljubkosti in se mi zdi, da spet prihaja eno mojih ekstra ljubkih obdobij.

  116. karmen said

    Ljubko je lahko, ker verjetno vseeno nimaš 7 planetov cepljenih na samovšečnost.
    Veš kako je to pri njemu? Ko sva se spoznala, sva šla kmalu na potovanje po Španiji in se je grozljivo obnašal, samo on pa on, ampak nekako sva prišla do konca in ko sva prišla domov, sem si pripravljala govor, da naj odnese sebe in svojo zobno ščetko. On me pa prehiti in mi reče, da je šel pred mano s štirimi bejbami na dopust in da se z nobeno ni vrnil, ker so koze ušle. Pazi to. Štiri mu uidejo, in on si čisto resno razloži, da zato, ker so kure in ker ga nobena ni bila vredna.

  117. karmen said

    Sicer pa Žogca, samo da te spomnim: danes je petek za metek. In ti si ljubka.🙂

  118. zogca said

    Joj, zakaj sem jaz ljubka, to bi morala razložiti kakšna moja prijateljica. Nimam pa jaz tega jaz in samo jaz. Imam pa zelo rada, če se pogovarja o meni, to pa ja, moji najljubši pogovori so o meni.😉 Priznam, kriva.😉

    Petek za metek, ne bo nič, bom kar doma. In bom delala nekaj za službo, ker končno mi gre delo dobro in mi to rada izkoristila. Sploh pa hočem narediti malo več, da si bom potem lahko vzela kaj frej.

  119. webmaher said

    kako sta me ignorirali zvezdoslovki:mrgreen:
    No Žogca ti kar delaj me veseli da ti laufa😆
    Karmen torej, da mu nisi ušla žedna preko vode dao ti je ipak nešto više od slobode 😆:mrgreen:😆
    jaz pesnik, ah nemogoče:mrgreen:

  120. zogca said

    Ignorirali? Ne, Web, tebe pa ne, nikoli.

    Jup, delam in muzka, ufff. You Tube kanal in to.🙂

  121. webmaher said

    kako dane, prvega stavka v 11o objavi tut povohala nisi:mrgreen:

  122. karmen said

    Web, dobro ti sklepaš.🙂 Sicer sem morala v karto pogledati, da sem razumela, zakaj nisem ušla.🙂

  123. webmaher said

    ni treba jako močno naprezati sive male celice, da prideš do tako močnega sklepa ako si prebral vse kar je Karmen spisala tule gori😆:mrgreen:😆

  124. zogca said

    Mentalno nisem prisotna, res ne.

  125. karmen said

    Web, evo, se tudi jaz klanjam tvojemu IQ.

  126. maxi said

    Fizično in mentalno odsotna, vas bom nocoj bolj kot ne zgolj pozdravila.:mrgreen:

  127. webmaher said

    Hvala Karmen, upam, da ga še kaj nadgradim, ker zadnje čase bolj počiva:mrgreen:
    Maxi in Žogca danes odklopljeni vsaka na svoj način:mrgreen:

  128. zogca said

    Še vedno z glavo nekje drugje.😉

Leave a Reply

 
