Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kuhanje Žogca stajl!

Posted by zogca na januar 24, 2011

Nak, ne bo novih receptov, pa čeprav sem imela pred nekaj dnevi na obisku našo kuharico Jovanko Broz. Namesto za štedilnikom sva bili namreč na kavču. Ker si seveda nisva mogli povedati vsega (zdaj premišljujem, ali je meni sploh kdaj v življenju uspelo povedati vse, verjetno ne), sva se dogovorili, da bo en konec tedna preživela pri meni in takrat bi bilo več kot pametno tudi kaj skuhati. Ne zaradi bloga, zaradi praznine v mojem zmrzovalniku. Ampak ob tej priložnosti pa lahko na blogu obogatimo zbirko receptov. Do tedaj pa kuhanje Žogca stajl. Ne, s to objavo se ne želim pohvaliti, da sem zapopadla veščino segrevanja vode in stresanja vsebine iz vrečke vanjo, ne, res ne. Želim vam (vsaj tistim, ki ne kanite dočakati visoke starosti in nemeneč se za zdravje jeste kemikalije) priporočiti juho, ki sem jo nedavno odkrila in ki trenutno za moje brbončice pomeni vrhunec užitka. Ali je v njej dejansko vsaj kakšen miligram česna, ki pomaga odganjati hudiča, pa ne vem. Vem, da ne boste smrdeli po česnu, ko jo boste pojedli. Jup, po cigaretih lahko smrdim, po česno ne smem. Nekje pač mora biti meja.

In dober tek!

105 Responses to “Kuhanje Žogca stajl!”

  1. smokva said

    hehe. tale juhca je tudi meni dobra.
    z jovanko pa le kaj skuhajta, in seveda šerajta z nami.😉

  2. webmaher said

    😆 pa sej ni velike razlike, če bi župco naredila malo drugače, ker je tut čisto simpl in ti ni treba stati za štedilnkom prav veliko🙂

  3. webmaher said

    če že šerata pol dejta brezžično in direkt v moj krožnik:mrgreen:

  4. zogca said

    Bova, Smokva. Upam, da kaj lahkega. Ker Jova ve, da če gre za zapleten recept, je to zame prvič in zadnjič.

    Web, malo drugače? Meni je ta dobra, res dobra. Lej, ti je Smokva napisala, verjemi na besedo, poskusi.😉

  5. zogca said

    Ha ha ha! Kot da imam jaz tako pogosto kuharico doma, da bom še šerala. 😎

    če že šerata pol dejta brezžično in direkt v moj krožnik

  6. webmaher said

    Žogcin stajl je super, ker ne komplicira in je simpl za upgrejdad:mrgreen:
    Evo že prakticiram:mrgreen:

  7. zogca said

    Lej, moj stajl … Vsak po svoje ali kakor je komu drago. Jaz jem, da živim. Ne živim, da bi jedla. Jaz se trudim, da za stvari, ki pač morajo biti (ker pač morajo), porabim čim manj časa, da ga več ostane za vse drugo. Celo popoldne v kuhinji pač ni moj stajl. Razen če pride na obisk Jovanka, ker z Jovanko je pa vse luštno, celo kuhanje.

  8. webmaher said

    evo skuhano, pojedeno in oprano, brez avtopomivalca, ker to bi bilo danes potratno pa sem med kuhanjem kave za I za brano vse mimogrede v red spravil:mrgreen:
    Zdej pa kavica, izvoli I za brana:mrgreen:

  9. zogca said

    Jaz pa bom pojedla kaj popoldne, na poti na tečaj. Če kje odkrijem kakšen segedin, joto ali kaj takšnega. Kot vsi zajčki sem tudi jaz nora na zelje. 😀

  10. zogca said

    Ga tudi jaz nimam. Ampak od vseh gospodinjskih opravil, jaz najraje pomivam posodo, tako da to ni težava. Upam, da tega ne vidi Jovanka, ker … Ko je bila zadnjikrat pri meni in sem imela telefon, mi je v tem času ona pomila posodo. Ona je totalno preveč pridna.😉

    brez avtopomivalca

  11. webmaher said

    sej ne rabš avtopomivalca zaenkrat:mrgreen:
    kaj danes še nič nisi jedla in bo spet gajžla pela:mrgreen:

  12. zogca said

    Jogurt zjutraj.

  13. Izbrana said

    Pravkar po kosilu….. blejska juha, pečen krompir “po naše” (ko je že pečen, polit z mešanico naribanega sira, naribanih kislih kumaric, jajca in kisle smetane in še pet minutk v pečico, na koncu pa posut še s malček origana, mmmmmm….), zelena solata s fižolom, “suha pita” s skuto in jabolki za sladico…..
    Zdaj pa še Web-ova kavica….božansko! Hcvala!😉

    Zdej pa kavica, izvoli I za brana:mrgreen:

  14. alexia said

    Evo, same dobrote,te juhice so res odlične, a si provala že beluševo…Meni se kar cedijo sline,ko pomislim kakšne dobrote smo jedle, une dni,ko sem bla na obisku,drugače, pa tudi jaz nisem za pred lonce,še sreča,da imam dobrega kuharja,ki vedno kaj pripravi…Dokazano, možeki so boljši kuharji in jim ni težko, cel dan prebit pred štedilnikom in porabit vso posodo,kar jo omare premorejo,sam na koncu, pa nastane umetnina za si prste oblizat…

  15. zogca said

    Ti si mene nekaj vabila na obisk ali kako je že bilo?

    Fuj, sem parazit.😳

    blejska juha, pečen krompir “po naše” (ko je že pečen, polit z mešanico naribanega sira, naribanih kislih kumaric, jajca in kisle smetane in še pet minutk v pečico, na koncu pa posut še s malček origana, mmmmmm….), zelena solata s fižolom, “suha pita” s skuto in jabolki za sladico…..

  16. zogca said

    Ti pa res imaš kuharja prva liga. Ni besed. Za novo leto sva tri dni jedli kot kraljici, pa se ne spomnim, da je katera od naju sploh stopila v kuhinjo. Tebi je tako sekira padla v med, da sem jaz brez besed. Ne bom napisala, da sem ti fovš, da ne bo kdo mislil, da ti ga hočem ukrasti. Pa saj ti veš, da sem jaz bila in bom ostala poštena. Ampak res, sekira v medu. Kakšne pečenke, juhe, peciva, potice in druge sladkarije.

    In kaj se pritožuješ čez posodo? Saj je nisi ti pomivala. Midve nisva delali nič.

    Bom spet prišla.

    Fuj, sem res parazit.😳 Samo vabim se k tistim, ki kuhajo.

    Ne, saj nisem tako slaba. 😕

    še sreča,da imam dobrega kuharja

  17. alexia said

    Si me narobe razumela, ne pritožujem se čez posodo ,kar naj jo mažejo,sam,da so specijalitete pripravljene in da meni ni treba kuhat,ker men uspe sam prižgat vse…Ti kar pridi in se vabi, bom imela vsaj družbo med sprehodi,ko je treba vse te dobrote zbit,da se ne nabirajo kile…Tokrat sem imela srečo,četudi so me prepričevali ,da bom sam nesrečna,da ni moški zame,ampak takega uredu človeka niti pod razno nisem pričakovala,res ne smem ga preveč hvalit ,da se ne pokvari,sam je res super v kuhinji,super v spalnici,ne obljublja mi gradov in mi ne teži z raznoraznimi zahtevami in spremembami,skratka ne rabim boljšega….

  18. Izbrana said

    Sem, ja! Pa te ni, ker si obljubila, da nam boš palačinke spekla, ha ha ha ha….., vem jaz tebe!😉

    Ti si mene nekaj vabila na obisk ali kako je že bilo?

    Fuj, sem parazit.😳

  19. zogca said

    Sreča ponavadi pride od tam in takrat, ko to najmanj pričakuješ. Vem, se spomnim, kakšna nesreča ti je bila napovedana, tudi jaz sem jo pričakovala, pač oprani možgani do konca, ampak tisti Saturn, ko je poleti prišel na IC in sva ga z grozo gledali, kaj bo … Je dejansko pomenil to, da si je človek hotel urediti dom, Saturn, ko pride v četrto hišo zahteva, da si postaviš trdne temelje. Kdor si jih, ga potem Saturn nagradi. In njega je. Kdor misli, da se bo zajebaval s Saturnom, bo pa na koncu zajebal samega sebe. Ni ga bolj neusmiljenega učitelja (in mučitelja) od Saturna.

    Ne, absolutno ne, moškega se ne sme preveč hvaliti, ker se prehitro pokvarijo.

    Ti pa uživaj maksimalno, si zaslužiš, pupa moja.

    In ja, kot je bil tebi obljubljen pekel, pa si dobila nebesa, tako so bila meni obljubljena nebesa, dobila pa sem pekel. Ki sem ga jaz tudi videla (ne samo jaz, Astrozodiak mi ga je tukaj napovedal, pa še kdo), ampak nisem hotela verjeti. Ker hej, vsej ljubezni do astrologije, tudi jaz sem si govorila, da ne more biti res. Takšni pač ljudje smo, videti želimo samo tisto, kar nam gre v tistem trenutku v prid. Trapasto, ker usoda naredi svoje, hočemo ali nočemo. Saj menda poznaš tisto – usoda te bo našla tudi na poteh, po katerih stopaš, da bi se ji izognil.

    Tokrat sem imela srečo,četudi so me prepričevali ,da bom sam nesrečna,da ni moški zame,ampak takega uredu človeka niti pod razno nisem pričakovala,res ne smem ga preveč hvalit ,da se ne pokvari

  20. zogca said

    Spekla jih bom, res jih bom, samo da se prikolobarim do tja.

    Evo, Alexia ti lahko tukaj potrdi, da v gosteh rada pečem palačinke. Sploh z malimi pomočniki. In ker imaš tudi ti enega malega pomočnika zame, ne bo nobenega problema.😉

    Sem, ja! Pa te ni, ker si obljubila, da nam boš palačinke spekla, ha ha ha ha….., vem jaz tebe!

  21. alexia said

    Potrdim,potrdim, njami res so bile odlične, joj punce,kar lačna sem postala,grem tudi jaz delat palačinke, tolko , pa že obvladam kuharijo🙂

  22. zogca said

    A bodo palačinke z nutello? Ni treba odgovoriti, ker te poznam. :mrgreen:

  23. alexia said

    Seveda, z nutelo in to z italijansko nutelo…:)

  24. zogca said

    Rajcaš.😉 Še dobro, da so spet dnevi, ko sem povsem brez apetita.🙂

  25. lynx said

  26. zogca said

    Happy mala malca tuna. Sendvič. Ni bilo segedina. Bogu hvala za Petrol, da nisem lačna.😉

    Počasi mi horarna astrologija prirašča k srcu, prvič in drugič mi je bilo bolj tako. Zdaj pa postaja šmohtno.

    Spet delo ves večer.😦

  27. alexia said

    Aha,zopet si bla na Petrolu,a je delal ta lepi odbojkar,kolk ima lepe učke in kar zgovoren je s teboj,jaz na tvojem mestu bi se čimprej informirala,če je prost…

  28. zogca said

    Ta je vsaj res odbijkar.😉 Ker ti si zdaj že vse, ki jih jaz pogledam, razglasila za odbojkarje. Ne, ni delal. Pa ne hodim jaz tja zaradi njega, hej, jaz od pamtiveka večino nakupov opravim na tisti pumpi. Da mi ni treba v trgovino. Lep je, drži, zgovoren z menoj zelo, tudi drži, ampak vseeno ga jaz ne bi šla tega spraševati. Mislim, dama in to. Kako bi bilo pa to videti? Kot da se mu že skoraj ponujam. Ne, ne, ne pride v poštev. Iz dneva v dan postajam bolj konzervativna.😉

  29. zogca said

    I could swear there is someone somewhere watching me …😉

  30. alexia said

    Ma dej,sej ti nisem rekla,da pejdi njega vprašat , mislila sem,da se okrog pozanimaš,jaz dobro vem, da si ti na mestu punca in skrbiš za svoj ugled .Glede odbojkarjev,ne niso vsi v isti kategoriji, sam ta,ki sem ju videla govorit z tabo sta in ne moreš zanikat ,oba sta bla tolk lušna …pa še skrajni čas je da se mal zmigaš in si izbereš fanta (vsaka podobnost te fraze z mamino je zgolj naključje ) 🙂

  31. Saudade said

    Hej, Žogca in zbrana družba… samo pozdravim vas. Po dolgem času so me prsti spet zanesli na to stran, vidim, da ste v redu!

  32. zogca said

    Jup, tole z maminimi frazami je pa res zgolj naključje. Ker jaz sem mami razložila, da so današnji moški ena sama nesreča, tako da imam mir. Ko mi je po Princu težila, zakaj nočem z nobenim ven, mi ni verjela, zdaj mi pa menda verjame (čeprav ne ve nobenih podrobnosti, takšnih stvari jaz staršem ne razlagam). Mislim, da ji je zdaj po Pupiju jasno, da mi moških ne gre več omenjati. Tudi na daleč vidi, da me samo sesujejo.

    Vidim, da bi ti mene rada po hitrem postopku komu podtaknila? :mrgreen: A me imaš tako zadost? :mrgreen:

  33. zogca said

    Oj! Tebe pa res že dolgo ni bilo. Pozdravljena. Jup, v redu smo.🙂 Še vedno tisti stari mi, ampak v redu.🙂

    Hej, Žogca in zbrana družba… samo pozdravim vas. Po dolgem času so me prsti spet zanesli na to stran, vidim, da ste v redu!

  34. alexia said

    Ne,ne nimam te zadost,sam vidim,da bi bil že čas,sicer pa se sama odloči,itak sama veš kaj delaš,ne morem te jaz v neki prepričat ali silit…

    / Vidim, da bi ti mene rada po hitrem postopku komu podtaknila? A me imaš tako zadost?/

  35. zogca said

    Jaz vem, kaj delam? Ne bi rekla. Če bi vedela, kaj delam, potem se ne bi vse tako slabo … Eh, kaj pa zdaj pišem? Jaz lahko še tako vem, kaj delam, zgodilo se bo tisto, kar je usojeno, da se zgodi. Ko sem to pisala lani (in sem), nisem še tako zelo verjela. Zdaj pa verjamem in vem, da se zgodi tisto, kar je usojeno in to je to. Vse tisto se moraš potruditi, kaj narediti za to in podoben blablabla … Dejansko so izkušnje pokazale, da tisto, kar ti je usojeno, dobiš brez vsakršnega truda. Nič ti ni treba narediti, nič, samo ti pade na glavo. Za tisto, kar pa ti ni usojeno, se lahko trudiš do amena, si glavo razbijaš in ne vem kaj vse počneš, ampak ne boš prebil zidu, samo glavo si boš razbil. To so pokazale vse moje življenjske izkušnje, zato … Truditi se ne mislim za nič.

  36. alexia said

  37. zogca said

    Doručak od ljubavi? Saj si sploh ne upam napisati, kakšen doručak od ljubavi imam najraje.😉

  38. zogca said

    Sem si jo morala takoj dati na svoj You Tube kanal. Kako dobra pesem.😉

  39. webmaher said

    Žogci se to ne bi zgodilo, Žogca dobro ve kaj je ofsajd in blesava Skyeva komentatorja ob pogledu nanjo bi ostala itak brez besed oz. bi rekla le zakaj ni več ženskih sodnic:mrgreen:

    Keys: Najbolje bo, da gre nekdo dol in ji razloži, kaj je to prepovedani položaj. Gray: Ali lahko verjameš? Ženska kot stranska sodnica. Ženske ne poznajo pravila prepovedanega položaja.

    Keys: Seveda ga ne. Zagotavljam ti, da se bo danes zgodila ena velika napaka. Kennyju (Dalgishu, trenerju Liverpoola) se bo strgalo. Tole ni prvič, kajne? Ali nismo že prej imeli ene sodnice?

    Nekaj minut kasneje:

    Keys: Nogometu se je zmešalo. Ali si slišal očarljivo Karren Brady (podpredsednico West Hama), ki se je zjutraj pritoževala nad seksizmom. Naredi mi uslugo, draga …

    Televizijski prenos sobotne tekme Premier lige med Wolverhamptonom in Liverpoolom (0:3) sta s svojimi seksističnimi pripombami zabelila komentatorja Sky Sportsa Andy Gray in Richards Keys, ki sta že dve desetletji glavna komentatorja na televiziji, ki je največja lastnica TV-pravic v Angliji. Gray in Keys sta mislila, da je mikrofon ugasnjen, tako pa sta s svojimi opazkami na račun stranske sodnice Sian Massey povzročila val ogorčenja na Otoku.

    Pohvala Masseyjevi, kazen komentatorjema
    Kljub dvomu do sobotnega spodrsljaja priznanih komentatorjev se je Masseyjeva na drugi premierligaški tekmi v sodniški karieri zelo izkazala, za kar je dobila tudi visoke ocene. V 37. minuti je sodnica ob nejasnem položaju pravilno presodila, da Raul Meireles ni bil v prepovedanem položaju, kar je ob koncu akcije pripeljalo do vodilnega gola Liverpoola, ki ga je dosegel Fernando Torres. Ogorčenje britanske javnosti in medijev pa je medtem Sky Sports že prisililo, da Gray in Keys ne bosta komentirala ponedeljkove tekme Bolton – Chelsea, za katero sta bila sicer že določena.

  40. zogca said

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  41. lynx said

  42. webmaher said

    Lynx odlična😆
    Žogca narediš expres tečaj za sodnico pa te pošljemo s prvim letalom v London in postaneš najboljša nogometna sodnica v Premier ligi pa dobiš takoj ponudbo iz Hoolywooda in si prva prava slovenska zvezdnica:mrgreen:

  43. zogca said

    Aha, pa ene pet čikov, da pokadim med tekmo.😉 Good one.😉 Aja, pa bognedaj, da dež pade med tekmo, si bom pokvarila frizuro.:mrgreen: Čeprav se moram pohvaliti, da je zdaj že drugi teden, ko sem zdržala, da nisem šla k frizerki in okoli hodim kakor od Boga dana, skravžana kot kakšen pudl.

  44. zogca said

    Hi hi hi, tole me je pa zdaj nasmejalo. Nekdo je v brskalniku skušal najti, kdo je Žogčin najljubši igralec. Predvidevam filmski. Pa dvomim, da ta kdorkoli že je na blogu našel odgovor, ker ne vem, če sploh sama vem, kdo je moj najljubši igralec. Če gledam kvaliteto igre, bom rekla Kevin Spacey. Gotovo bom rekla Kevin Spacey. Drugače pa Matt Dillon in William Baldwin, ko gledam samo lepoto. Tako nekako.

  45. webmaher said

    jaz sem bil😆 😆😆
    sem hotel napisat s katerim boš prvi film snemala:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
    umiram od smehaaaa😆

  46. webmaher said

    eh pozno mi pride, seveda Williama se ne bi branila:mrgreen:

  47. zogca said

    A si bil res ti? Ne me smejat, no.😆

    Veš, William danes ni več takšen kot v Sliverju, v katerem me je nenormalno rajcal. Medtem ko se Matt Dillon še vedno dobro drži, tako da raje izberem njega.

    Kevin Spacey je pa tako in tako gej. Ne bi šlo skozi.😉 Drugače pa neponovljivo dober.

  48. zogca said

    To pri moških od nekdaj strašno cenim.😉

    eh pozno mi pride

  49. zogca said

    To si potem tudi ti? Tisti, ki zdaj skuša na blogu najti mojega najljubšega nogometaša?😉

  50. webmaher said

    ja in ga Gugl ni našel, fuj pa tak Gugl:mrgreen:

  51. lynx said

    Žogca narediš expres tečaj za sodnico pa te pošljemo s prvim letalom v London in postaneš najboljša nogometna sodnica v Premier ligi pa dobiš takoj ponudbo iz Hoolywooda in si prva prava slovenska zvezdnica

    Potem bi se fuzbalerji podili za taveliko Žogco namesto za tamalo. 😉

  52. zogca said

    Malo bitje ve, kdo je moj najljubši nogometaš. In drugi najljubši. In tretji najljubši. In četrti. In peti. Ker vedno odgovarjam na ta vprašanja.😉 In moj najljubši klub, drugi najljubši, tretji najljubši … Prvi najljubši golman, drugi, tretji …😉 Malo bitje je pametnejše od Gugla, kakor lahko vidiš.😉

  53. zogca said

  54. zogca said

  55. zogca said

  56. Andrej34 said

    Prejle bil v sosednji pisarni … pa smo se malo smejal.
    Mimogrede … ali kdo ve, kako se ta človek piše? Ime mu je Grega.
    Samo tako mimogrede … nekaj mi ne gre skupaj.

  57. zogca said

    Mene pa prav zares ne gane več. Najmanj dvajsetkrat poslušana pesem danes. In še najmanj dvajsetkrat bo.

  58. karmen said

    Jaz imam pa zadnji teden naložen solar fire. Valda se mi kar meša.🙂

    Najprej se mi je zdel zelo uporabniško neprijazen, je bolj neroden kot npr. astro, ampak ko pa vidim, kaj vse zna … olalalala.

    če bi pa imela še tebe za inštruktorico, pa sploh spat ne bi šla več.🙂

    Zdaj si moram solar fire malo prepovedati, ker se mi je nabralo dela še pa še.

  59. zogca said

    Pa je še ena na istem. Joj, Solar Fire, ko grem v detektivsko akcijo, ga sploh ne morem zapreti. In bolj kot ga gledam, bolj vidim, kako vse drži in se vse ujema in vse, in bolj sem potem odvisna in bolj gledam in potem še bolj vidim, kako vse drži in potem gledam še bolj … Ej, veš, kako zdaj jaz že napovedujem določene stvari, bi par sto let nazaj gorela na grmadi big time. Nekaj rečem in mi vsi rečejo ma ne, ma daj, kje, nikoli. In valjda, da imam prav. Veš, pa na prvi uč … Nekdo je tukaj napisal, menda lynx, da je to vse tako na splošno. Ne, ko zadeve res začneš preučevati, vidiš, koliko odgovorov in to zelo natančnih ponuja vesolje.

  60. zogca said

  61. karmen said

    No, tako v nulo tega ne znam videti, ali pa to pri meni ne deluje tako, kot praviš. Ravno v zadnjih dneh sem iskala razloge za svoje drekasto počutje, pa bolj ko sem gledala v karto, jih nisem našla. Vsaj ne takih, ki bi mi razložili, zakaj se januarja počutim veliko bolj zanič kot decembra. Za januar mi je celo Ema rekla, da se bom odlično počutila, pa se ne. So pa nekatere zadeve, ki pa res ful držijo.

  62. zogca said

    Alexia ti lahko potrdi, če bo prišla kaj na blog, kakšne stvari sem jaz vse zadela v zadnjih pol leta, odkar ona posluša moje astrološke ugotovitve. In kolikokrat mi je rekla ne, to je pa nemogoče, to se pa ne more zgoditi, niti pod točko razno. Danes prizna, da se v eni zadevi nisem zmotila.

    Ne vem, kaj gledaš. In tudi ne vem, kako natančno ti je Ema gledala karto. Kot pravim, če hočeš vedeti vse, moraš preučiti vse. In astrolog, ko prideš k njemu, ti ne more vsega preučiti. Ni časa. Ker tudi jaz, ko me kdo prosi, naj mu pogledam, pogledam najprej progresije na natal in progresije na progresije, potem pa še tranzite outerjev in to je to. Ko gledam zase ali za ljudi, s katerimi sem čutveno zapletene, verjemi gledam vse. Ker sem v zadnjih mesecih spoznala, da dejansko moraš gledati vse. Če si tako radoveden kot jaz. Za splošne stvari pa ja, zadošča tisto prvo. Vsaj po mojih izkušnjah.

  63. karmen said

    Seveda gledam progresije (na natal in progresije), direkcije, tranzite outerjev in tudi drugih (odvisno od natalne karte, pri sebi vedno pogledam tudi Merkurja, imam le pet planetov v devici), in tudi tranzite outerjev na progresirane planete. Potem gledam hiše v katerih so planeti in hiše, katerim vladajo. In to potem popam na natalno karto – najprej skušam ugotoviti, kateri planeti so pri nekomu pomembni, katerim hišam vladajo, aspekte v natalni… Saj Emin OAK tudi vse to upošteva, razen usklajevanja na natalno karto, to pa pričakujem, da ona pogleda v svoji razlagi, ki jo naredi osebno.

    Glej, nisem rekla, da ne drži, večinoma grozljivo drži. Vseh odgovorov mi pa tudi astrologija ne da. Potem je še tako: ko z nekom menda živiš, kasiraš tudi njegove aspekte in on tvoje. Prijateljica mi je npr. rekla, da ona ful čuti aspekte Lune v njegovi karti. Pa tudi kombinacije aspektov: npr. marca naredi isti dan tranzitni Jupiter opozicijo na mojega natalnega Urana, tranzitni Uran pa trigon na natalnega Jupitra. Zdaj naj pa sklepam, kaj se bo konkretno zgodilo.

    Še to: se spomniš, ko sem ti rekla, da imam februarja trigon progresirane Lune na Pluton? Ta dan grem s šestimi sodelavci (samimi moškimi🙂 ) službeno v Pariz. Pariza sem se do sedaj vedno izogibala, ker francosko ne znam, Pluton mi ga bo na prinesel na dlani.🙂

  64. alexia said

    Seveda potrdim in tudi povem,da se res ni zmotila v zadevi,ki sem jo sprva zanikala in protestirala,da to, pa ne bo mogoče,bolj,ko je ta stvar postajala ekzatna ,manj se mi je zdela nemogoča in se je dejansko tudi zgodila.Neki arhetipi, smernice so v življenju,kljub svobodni volji…

  65. zogca said

    Ne v tej ne v kakšni drugi. Ampak kot vedno pišem, je treba preučiti karto in vedeti, kako se nekdo odziva na določene planete. Vzemimo za primer Neptuna, ki je tolikokrat obračal smer v zadnjih dveh letih. In je naredil, na primer z Venero, en aspekt petkrat. In vidiš, da se je prvič zgodilo nekaj, drugič, tretjič in četrtič. Ne isto, ne z istimi ljudmi, ampak zelooo podobno. In ko vidiš, da bo ta aspekt eksakten petič, veš, kaj lahko pričakuješ. Na primer. Ali pa veš, kaj se je zgodilo, ko je progresivna Luna kvadrirala Marsa. Vidiš, da bo progresivni Mars kvadriral Luno in že se ti bliska, za kaj bi lahko šlo. Pa pogledaš obdobja, ko je imel človek krize in vidiš, kateri so bili planeti, ki so takrat odnašali. Vidiš, da ta planet dela slabe aspekte in … Na takšen način. Ker tako in tako se nam določeni vzorci ponavljajo skozi vse življenje.

    Karmen, sploh si ne znam predstavljati Pluton trigon Luna in šest moških.😉

  66. karmen said

    Ha ha Žogca, jaz sem moških v službi navajena in sem tok zajebano profi, da so mi čist brezspolni. Kaj lahko pričakuješ drugega od bejbe, ki ima Luno, Merkurja, Sonce, Plutona in Venero v devici? Najbolj pa me še vedno zabava tista, ko se po večerji odpravljaš spat vsak v svojo sobo, pa ti prijavi: “A te zanima kakšen je pogled iz moje sobe?” ali pa “Kakšen pa je pogled iz tvoje sobe?” Mogoče bom na Pluton trigon Luna slišala kaj bolj izvirnega?🙂

  67. karmen said

    Naaaaaašla. Ema očitno ne upošteva tranzitov na progresirane planete. Januarja mi je Jupiter delal polkvadrat na progresiranega Merkurja. Ta aspket je valda zame ful pomemben, ker je Jupiter vladar ascedenta, Merkur pa vsega ostalega. Pa še kirona ne upošteva, in sem imela 21. tranzitni Neptun polkvadrat Kiron.

    OAK-a pri Emi ne bom več naročala, zdaj pa sploh ne, ko imam solar fire.

  68. zogca said

    Na tistem izpisku jih res ni. Tisto, kar je meni sprintala.

    Jaz še kako gledam tranzite Jupitra in outerjev na progresije.

    Normalno, če ti vladar horoskopa dela slabe aspekte, da ne moreš biti dobro. Se spomniš mene, ko je bila moja Venera v kurcu? Tudi jaz sem bila čisto v kurcu. Vidiš, mene pa Jupiter vleče ven zanje čase, prav Jupiter. Je poskrbel, da sem se okoli novega leta in po njem dva tedna dobro počutila. Ko je držal Sonce v trigonu. Potem je spustil in sem par dni umirala. Nakar je prijel Marsa, tega mojega čudovitega Marsa. In spet sem bila en teden super truper v redu. In je spustil … Čakam, da spet prime naslednji planet.😉

  69. webmaher said

    saj boš kmalu na pa bo koj boljše:mrgreen:
    a solar fire je tisti, ki sem tiga jaz zrihtal😆

  70. karmen said

    Ja, se spomnim, ko si omenjala Venero. Meni ni bilo jasno, kaj sem tako podrta. In zdaj mi je jasno, da bom še cel februar – spet aspekti, ki jih ni v OAK.

    Kaj bo naslednji lep aspekt pri tebi? Pa kdaj bo tisti Uran zagrabil?

  71. zogca said

    In večno sem ti hvaležna.

    a solar fire je tisti, ki sem tiga jaz zrihtal

  72. zogca said

    Uran bo na Valentinovo. Tranzitni Uran trigon Mars. In na Valentinovo bo tudi progresirani MC trigon natalni Lunin vozel. Še prej je par aspektov, ki so kar v redu, ampak večinoma bodo pa do takrat bolj težki aspekti, potem pa … Veš, če bi imela fanta, bi ta dva aspekta na isti dan in na isto uro interpretirala tako, da me bo nekdo zasnubil, ampak ker sem samska …

    Ampak interpretacija je pa logična. Uran (nenadna sprememba) na Marsa (vladar hiše partnerstva v hiši partnerstva). In MC (ki pomeni status, tudi zakonski stan) na severni vozel (ki pomeni usodo). Pa obakrat trigon, najmočnejši možni pozitivni aspekt (ker konjunkcija Marsa in Urana seveda ni dobra, trigon pa super truper).

    Kaj bo naslednji lep aspekt pri tebi? Pa kdaj bo tisti Uran zagrabil?

  73. karmen said

    IIIIIIIJAAAAAAJ. Na valentinovo. To se pa tako lepo sliši…. A teden prej in teden potem kaj kvari te aspekte?

  74. zogca said

    Okoli so dobri in slabi aspekti. Od dobrih Jupiter dela trigon na progresiranega Merkurja (ki je tudi v sedmi hiši) in Saturn dela seksatil na Saturna. Od slabih pa Jupiter dela inkonjunkcijo na Marsa in Jupiter dela kvadrat na progresirano Venero.

    Pa kaj si ti pričakovala, popolno srečo? Tega ni. Kakrkoli je, je vedno s čim zasoljeno in popoprano.

    Odkar astrološko vem zase, je bil samo en mesec brez pomembnejših slabih aspektov in to je bil maj 2010. Počutje dobra volja sta bila nepozabna, optimizem tudi, strahov in skrbi pa nobenih. Dvomim, da se bo to prav kmalu ponovilo če sploh kdaj.

  75. karmen said

    Suma sumarum je tole vseeno lepo. Ne pozabi poročati. Če pa boš, bomo pa tudi razumeli.🙂

  76. zogca said

    Naj tiste tri pike nadaljujem od zgoraj. Ker pa sem samska, bi to lahko pomenilo, da bom tistega dne spoznala oziroma srečala nekoga, ki bi lahko postal mož mož. Petek je to. Paziti moram, kje se bom nahajala tisti dan in par dni okoli.😉

  77. zogca said

    Lej, ta vseeno lepo meni zadošča. Ker je bolje vseeno lepo od vseeno grdo. Kar imam zdaj in se vlečem ven na tega Jupitra.

  78. karmen said

    Odbojkarji, vozniki Volva, škorpijonski Marsi in Devičniki pozor!🙂

    Naj tiste tri pike nadaljujem od zgoraj. Ker pa sem samska, bi to lahko pomenilo, da bom tistega dne spoznala oziroma srečala nekoga, ki bi lahko postal mož mož. Petek je to. Paziti moram, kje se bom nahajala tisti dan in par dni okoli.

  79. zogca said

    Hi hi hi! Na koncu pa ne bo odbojkar, ne bo vozil volva, ne bo imel Marsa v škorpijonu in tudi devičnik ne bo.😦 Ampak če ga bom imela rada, ga bom (trapa jaz nepopravljiva) imela najraje na celem svetu in zanj naredila vse. Ker sem res nepopravljiva s to svojo prenežno in preveč skrbno Luno.

  80. webmaher said

    nogometaš bo sam da gre Žogca v London🙂
    če obstaja še kak program, ki je boljši mi povej pa bomo pogledal med bite, ne zvezde:mrgreen:

  81. zogca said

    Ne, mislim, da boljšega programa ni, ampak vseeno hvala, Web.

  82. zogca said

  83. zogca said

  84. lynx said

    Alexia ti lahko potrdi, če bo prišla kaj na blog, kakšne stvari sem jaz vse zadela v zadnjih pol leta, odkar ona posluša moje astrološke ugotovitve. In kolikokrat mi je rekla ne, to je pa nemogoče, to se pa ne more zgoditi, niti pod točko razno. Danes prizna, da se v eni zadevi nisem zmotila.

    Od desetih prognoz ki ti jih bom napovedal, se bodo tri zgodile. To je statistika. Meni se ni zgodilo nič od napovedanega. Se mi zdi, da vse zgrešene napovedi kratkomalo odmislite in si zapomnite točne. Tako velikokrat dela naša psiha.

  85. maxi said

    Uran bo na Valentinovo…

    A to pomeni, da me najkasnej do Valentinovega dokončno zapustiš?😥
    😛😉

  86. zogca said

    Ne prepričujem prepričanih.😉

  87. zogca said

    Nikoli, pupa moja, nikoli.

    A to pomeni, da me najkasnej do Valentinovega dokončno zapustiš?

  88. maxi said

    Kak zmazek mi je ratal zgoraj…evo, čist v šok padla od ugotovitve…:mrgreen:

  89. maxi said

    Nikoli, pupa moja, nikoli.

    Thank you.
    Jaz, pa imam varno zavetje.

  90. zogca said

    😆 😆 😆

  91. zogca said

    In jaz pri tebi. Če gre vse k vragu, midve oblečeva miniki in se greva poročit.😉 V belem, kajpak sva nedolžni.😉

    Jaz, pa imam varno zavetje.

  92. maxi said

    Ok, jaz bom v jeansu in štiklih, ti daj pa dekolte.🙂😀

  93. zogca said

    Okej, jaz bi tudi kiklico iz džinsa, štikle so obvezne, dekolte pa tudi, čeprav zadnje čase sem zelo škrta glede dekoltejev.

  94. maxi said

    No,pa imava B plan dodelan!

  95. zogca said

    Brez plana B ni pametno živeti.😉

  96. webmaher said

    Kako se sliši, ko vžgemo Yugota zjutraj pri minus 10 stopinj?

    1. klik:
    http://translate.google.com/#en

    2.V okno skopiraj
    vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. vvvvvvvvvvvvvvvv. vvvvv. vvvv. Yehbehm tee mameetsu tee yehbehm

    3. pri prevodu klikni na Poslušaj / Listen … (zvočnik)

    🙂🙂 🙂

  97. zogca said

    Dobro jutro. Nocoj sem pa tako lepo sanjala, da bi morala danes bi dobre volje.😉 Imela sem strašno prijaznega fanta v sanjah, pravi angel. Bil je izrezana kopija nekega mladeniča, ki je bil v gimnaziji en letnik pred menoj. Vedno se mi je zdel luštn, ampak nič več kot to. V sanjah pa je bil tako zlat, da sem se v sanjah zaljubila vanj. Je bilo lepo osem ur biti srečo zaljubljen.😉

  98. zogca said

    Na poti domov sem si v kitajski vzela dva lončka svoje najljubše sladko-kisle juhe. Ta je pa dejansko še boljša od česnove in od nekdaj moje najljubše kosilo. Dva lončka te juhe in ne potrebujem ničesar več. Mnjam.

  99. Jazz said

    🙂

  100. lynx said

    Ne prepričujem prepričanih.

    Saj jaz nisem prepričan. Nasprotno. Vse je mogoče. Želim le povedati, da velikokrat vidimo kar hočemo videti. In to je pravzaprav pozitivno. Verjamem v zakonitosti vesolja v kar spada tudi astrologija, le tvoja interpretacija mi je malo nelogična. S Karmen se pa kar strinjam.

    Na poti domov sem si v kitajski vzela dva lončka svoje najljubše sladko-kisle juhe.

    Katera že je?

  101. zogca said

    Kako katera? Sladko-kisla iz kitajske.

  102. maxi said

    Dva lončka te juhe in ne potrebujem ničesar več

    Ooow, kako skromno.

  103. Jazz said

    102.maxi said
    januar 26, 2011 at 6:49 popoldan
    Dva lončka te juhe in ne potrebujem ničesar več

    Ooow, kako skromno.

    Lej,lej…maxi je nazaj,v enem kosu…😛

  104. lynx said

    Kako katera? Sladko-kisla iz kitajske.

    Kaj ni več vrst?

  105. zogca said

    V moji kitajski je samo ena.

Leave a Reply

 
