Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ukradena pomlad!

Posted by zogca na januar 23, 2011

“Ne, ne morem verjeti, da je zima, da smo sredi meseca januarja”, sem v začetku tedna rekla svoji dragi primorski prijateljici, ki jo obiskovalci bloga poznate po vzdevku Alexia. Alexia je ta teden nekaj dni preživela pri meni in če rečem, da sva se imeli nepozabno dobro, nisem pretiravala. Kot vedno, ko se imam jaz nepozabno dobro, je nastalo eno malo morje fotografij, ampak dokler na računalniku tako ali drugače ne “pridelam” Photoshopa, večina fotografij pač ne bo ugledala svetlobe belega dne. Naj se še tako trudim biti odprta za novosti (in da, trudim se), je zaman. Urejanje fotografij, ki je nekoč spadalo na spisek največjih užitkov, je postalo mučenje. Vsaj zame je mučenje vse, česar ne delam z užitkom. Mučenje gor, mučenje dol, če sredi zime, ko je ponavadi zunaj srhljiva megla in se ti niti v trgovino ne ljubi, da si ne bi prezebel rite, lahko daš na blog fotografije takšne idile …

Eh, škoda, da nisem več najstnica in se ne morem več vse popoldneve lupčkati na klopici. Pomlad, najlepši letni čas. Vem, vem, ni še pomlad. To zdaj je ukradena pomlad. In vem, vem, spet bo megla, sneg, mraz, preden bo pomlad prišla čisto zares. Ko pa bo ...

Velikokrat slišim ali preberem, da bi se človek moral naučiti biti srečen tudi takrat, ko za to nima prav nobenega razloga. Seveda zamahnem z roko, pač, cinik. Če svet ni lep, ni lep in oziranje okoli sebe in iskanje čudovitih malenkosti ne pomaga prav dosti. Ampak ko pride pomlad …

… je pa svet lep, tudi če ni lep. In v trebuhu občutim vse tiste metuljčke, navdušenje, upanje, vse tisto, kar sem čutila, ko sem se pri trinajstih (brez zgražanja, prosim) prvič ves dan lupčkala na klopici. Če zamižim, še vedno čutim tiste poljube, voham tisti zrak in sem sposobna verjeti vse tisto, kar sem verjela takrat.

Jup, led. Kot sem napisala, je to ukradena, ne prava pomlad.

53 Responses to “Ukradena pomlad!”

  1. StaneP said

    Lepe fotke.

  2. zogca said

    Obdelane v Photoshopu bi bile še lepše. Vem, težim, ampak res je. Predvsem pa bi bile obdelane v petih in ne v petintridesetih minutah.

  3. alexia said

    Res kot lepa pomlad, je bil tisti dan in če pomisliš,da je ta isti dan bila na primorskem gosta megla,no k sreči je tudi danes en tak čudovit dan,mrzel, a prekrasno sončen…

  4. webmaher said

    Športni večer se nadaljuje, zdaj kar aktivno … igram poker turnir z nagradnim skladom 5000€ … od zaćetnih 864 nas je v igri še 210, trenutno pa sem 99-ti, držte pesti:mrgreen:

  5. zogca said

    Jaz imam tudi športni večer, plešem. Miganje z rito na turbo pogon. Jutri me bo pa bolela.😳

  6. webmaher said

    65 od še 124ih, dejmo mal navijat no:mrgreen:

  7. Izbrana said

    Moram…..😉

  8. zogca said

    Kje pa maj, eni bomo podivjali že veliko prej.😉

  9. webmaher said

    no no Nuna kako pa govoriš, to se ja ne spodobi:mrgreen:

  10. zogca said

    Podivjali bomo z molitvijo, to sem mislila.😆

  11. romeno said

    Sem ravno včeraj bil pri maši. In je bila pridiga o tem, da so tudi oni samo ljudje. Tako da …🙂

  12. romeno said

    65 od še 124ih, dejmo mal navijat no

    Web kaj bi rad povedal, da znaš dobro blefirat ?😆

  13. webmaher said

    13$$$$ sem že zaslužu:mrgreen:
    še 72 nas je😆

  14. zogca said

    Jaz to nič ne razumem.

  15. StaneP said

    Kaj pa pomeni zate obdelovanje fotografij? Poleg rezanja…
    Google Picasa-o poznaš? Za osnovno izboljšavo kontrasta, barv, beline… Obrezovanje, rdeče oči in takšne splošne zadevce je super. Pa še zelo dober pregledovalnik fotografij je. Da ne govorim o spletni shrambi in povezavi z tvojim gmail računom itd. Računalništvo se seli v oblak in Google je pri teh storitvah in njihovi edsebojni povezavi res car.

  16. webmaher said

    Romeno ne me motit, nimam cajta print skrinov delat :mrgreen:

  17. webmaher said

    Gugl je res car v sodelovanju z FBI pa še kom, merkajte kaj selite na Oblake:mrgreen:

  18. webmaher said

    ma ni več kart, Tana dej pricoprej mi dva AsA:mrgreen:

  19. zogca said

    Stane, fotografijo zmanjšam, po potrebi malo popravim barve in vržem v prazno fotografijo 460×300. To je vse, kar potrebujem za blog. NO GO. Noče. Jo zmanjšam, naredim prazen okvir dimenzije 460×300 in … Ajd, mi razložim, če dam 500×350 v 460×300, da v 460×300 ostane prazen prostor. Kr neki, res. Živce sem izgubila. Na koncu sem zadevo rešila tako, da sem z onim kvadratkom lovila v prvotni fotografiji želeno dimenzijo. Pač, začasna rešitev.

  20. webmaher said

    a dej Žogca, tvoj IQ ni za te stvari, Irfana pa ne maraš:mrgreen:

  21. zogca said

    Jutri zjutraj bom prva v seks šopu. Bič in te zadeve.😆😆😆

  22. webmaher said

    to te bo nekdo vesel:mrgreen:

  23. StaneP said

    Gugl je res car v sodelovanju z FBI pa še kom

    Glede na to, da se ne ukvarjam s kriminalom me nič ne skrbi. Osebni podatki so pa bistveno bolj v nevarnosti na Facebook-u.

    Stane, fotografijo zmanjšam, po potrebi malo popravim barve in vržem v prazno fotografijo 460×300

    Za to popolnoma zadostuje Picasa… Photoshop je pa, kot da bi imela svoj potovalni avtobus za vožno 2km daleč v službo.
    Zakaj jo pa mečeš v prazen okvir? Saj jo ni treba. Pomanjšano samo shraniš. Z praznim okvirjem se izrezuje dele fotografij. Popravljanje barv in kontrasta pa res ni prav prijazno v Gimpu. Pretoči Picaso. Sama ti bo poiskala vse fotografije na disku (ali pa samo v izbrani mapi), nato se pa malo poigraj. Mislim, da mi boš dala za kavo…
    http://picasa.google.com/

  24. webmaher said

    Stane kaj kompliciraš, dej ji enga starga Fotošopa nalož na en ftp pa je vse rešeno😆

  25. StaneP said

    Nimam Photoshopa. Pa tudi če bi ga imel, se mi zdi brezveze ker bo samo zapacala mašino. Itak je pa velika punca, bo že naredila kar se ji zdi prav.

  26. webmaher said

    Romeno, kdo je zdaj blefer:mrgreen:
    21,84$ za ene par koka kol bo, za bič bo pa zmanjkalo:mrgreen:

  27. zogca said

    Ker ne bo imela teh dimenzij Sorazmerno jo zmanjšaš in pride ven drugačna dimenzija.

    Vem, mogoče se ti zdi, da zapletam brez potrebe, ampak od nekdaj so vse fotografije na blogu (z izmejo tistih ob pesmih, seveda) iste dimenzije.

    Zakaj jo pa mečeš v prazen okvir? Saj jo ni treba. Pomanjšano samo shraniš.

  28. zogca said

    Jaz ga imam. Meni je Princ dal original Photoshop, ampak kje je ta disk? Če bi ga iskala deset ur, ga ne bi našla. Bi se pa znalo zgoditi, da bo on našel mene, ko bom iskala nekaj čisto tretjega.

    Nimam Photoshopa.

  29. romeno said

    Žogca, to kar ti potrebuješ se imenuje crop tool v photoshopu. O tem sem ti že enkrat pisal pa se zgleda nisva najbolje razumela🙂
    Saj bi ti prilepil kakšen tutorial iz yotuba pa ne najdem nobenega, ki bi bil primeren. So vsi naredili znanost iz čisto preproste zadeve😆

  30. zogca said

    Lej, v Photoshopu je to tako zelo izi. Primeš eno fotko in jo daš v drugo. Ne vem, zakaj je to sploh znanost. In to naredim v Gimpu. Ampak kakor sem napisal, ko daš večjo v manjšo, bi se moralo zgoditi, da pač en del večje poreže, zgodi pa se, da v manjši ostane veliko praznega prostora. Ni mi jasno, kako sem lahko Photoshop dojela tako in brez težav, teh zdaj pa ne morem.

  31. zogca said

    Še dobro, da sem to objavo napisala nocoj. Menda je jutri več ne bi mogla, ker bo menda jutri že snežilo.😈 Še dobro, da imam telefon, da izvem takšne stvari.😉

  32. romeno said

    Gimp si to pač razlaga po svoje namesto, da bi večjo obrezal pač manjšo poveča😆

  33. zogca said

    Na takšen način se midva pač ne bova družila. Bodi dovolj tega računalniškega suhoparnega čveka (bom že našla rešitev, še prej bi bilo fajn, če bi ga tudi za monitor, nastavitve so še vedno kr neki, že vem, računalničarje bom začela loviti okoli😉 ), ampak pišimo kaj bolj luštnega. Če niste že vsi pospali.

  34. rimljancek said

    men je pa žogca tolk fajn

  35. zogca said

    😉 Zelo si prijazen.

  36. StaneP said

    Ko smo že pri fotografijah:
    http://photo-ana.blogspot.com/

  37. zogca said

    Joj, včasih sem bila pa redno na tem blogu. Dobro, da si me spomnil, si ga bom tudi na tem računalniku bukmarkala.

  38. zogca said

    Ker jo vsak večer poslušam pred spanjem in vsako jutro ob prvi kavi …

  39. webmaher said

    dobro jutro đezeri:mrgreen:

  40. Jazz said

    Meter iščem… a kdo ve,kje sem ga pustil?

  41. webmaher said

    Tole menda Žogca gleda in kaj je kle autorskega s katerim se hvali Željko Mitrović … moj kolega bi rekel skinuo i doradio, tko kot je to Bregović delal

    ’’ BITKA ZA PRESTO POČINJE … ’’
    Vrata Dvora su zvanično otvorena !!!

    Dugo očekivano useljenje na ’’ Dvor ’’ se desilo. Mnogi su ostali bez daha, što je bilo i očekivano i sigurno su se pitali šta je sve potrošeno za izgradnju ovog De-lux zdanja, koliko su trajali radovi, koliko je ljudi učestvovalo u projektu …
    Pa da počnemo …
    Objekat se nalazi na placu od 35 ari u sklopu kompleksa PMG u Šimanovcima. Na samom placu predvidjenom za ovaj reality, nalaze se 4 objekta, za čije temelje je bilo je potrebno naliti 1.500 tona betona. Dvor, površine 280m², kuća za seljane 240 m², salon lepote 80 m²,kao i prodavnica u kojoj će se dvorani snabdevati namirnicama, veličine 40 m². Oko samog dvorca podignuti su bedemi visine 7m i prostiru se na 1800 m². Osnova zidina, napravljena je od čelika, za šta je bilo potrebno utrošiti čak 12 km. ovog itekako izdržljivog metala. U izgradnju ovog srednjovekovnog zamka, koji će ostati trajnom u posedu PFI, utrošeno je 300 kubika kamena, 150 kubika građe, 400 kubika peska i isto toliko šljunka, 300 m³ dasaka, 3 km letvi, 4000 m² stiropora, 2000m stiropor lajsni, ručno je napravljeno 2800 kom. veštačkog kamena od polistirola, 500m² gipsa, 500kg šrafova i 500kg eksera… Za pokrivanje 1000 m² krova, korišćene su tegola i ondulina, a kupole samog zamka, ukrašene su sa 300 m svetlećeg creva.
    Unutrašnjost objekata je izuzetno raskošna, sa centralnim mermernim, ručno oslikanim holom. Kompletan enterijer, radjen je u baroknom stilu sa mnogo pozlate i arhitektonskim ukrasima, nepravilnih oblika. Drvo u intarziji sa metalom, sedefom, mermerom, kamenjem. Kovano gvoždje koje je u doba baroka dostiglo svoj najviši umetnički domet, našlo je mesto i Pinkovom dvoru. 24 kreveta, dušeka, stolice, komode, rekamijei, centralni sto za ručavanje ručne izrade, dužine 6m , 8 ogledala 1.20m x 80 cm sa zlatnim ramom, kristalni lusteri, jacuzzi u kraljevskoj sobi, 22 frižidera,vaze, porcelan … su samo deo enterijera. Potrošeno je 500 m² pločica, 700 m² tapeta, 500m zavesa, draperija, 350kg kreča, 200 kg boje …
    Postavljeno je 48 kamera, 180 reflektora ( 1x36W 40 kom; 2x36w 40 kom i 4x36w 100kom ukupne snage cca 20kw), ukupne snage cca 20kw za osvetljenje enterijera I 69 reflektora, ukupne snage cca 16kw za osvetljivanje exterijera, od koji se jedan deo nalazi na stubovima postavljenim na 14,5m visine. Prema precizno definisanom projektnom zadatku elektroenergetske instalacije, u objekte je ugradjeno , 6500m strujnih kablova raznih preseka od 2,5mm² do 95mm², odnosno 50km video, audio, data I strujnih kablova.
    Izgradnja objekta je trajala 65 dana ili 1560 sati. 150 ljudi aktivno je učestvovalo u izgradnji. Ni kiša, ni sneg, ni vetar,ni minus, ni blato, ni slave i preslave, Nova Godina, pa i ona srpska, nije ih sprečila da danonoćno rade na realizaciji ovog jedinstvenog reality show programa, Pinkovog prvenca, koji iako se emituje samo nedelju dana, osvaja sve više simapatija. Dakle, trud se isplatio !

    Za ovaj format, koji je autorsko delo Željka Mitrovića , predsednika Pink Media Group i glavnog i odgovornog urednika TV Pink, koji je bez obzira na to što se nalazi na lečenju u inostranstvu, učestvovao u realizaciji najsitnijih detalja, se već interesuju najveće evropske i svetske produkcije.

  42. zogca said

  43. zogca said

  44. zogca said

    Menda se ti motiš. Žogca prvič sliši, kaj šele, da bi gledala.

    Tole menda Žogca gleda

  45. zogca said

  46. zogca said

  47. zogca said

  48. webmaher said

    kako ne gledaš, pa Čepinka pa Žitnik pa Bebi Dol … glej dons ob 21.30 na Pink Slovenija:mrgreen:

  49. zogca said

    Ajd, bom prižgala teve, ampak res pojma nimam o tem, kar pišeš, sanja se mi ne.

  50. zogca said

    Veš, se mi zdi, da mi ne verjamete, ko napišem, da jaz televizijo prižgem šele pol ure pred spanjem, ko si spustil Zlata dekleta, da ob njih zaspim, da ne bi mislila na vse tisto grdo in bi samo zaspala? Pa je res, sploh ne gledam nič. Če bi mi napisal, da je padla vlada, bi ti verjela, ker ne gledam nič. Nisem sto let pogledala dnevnika. Filmov in nadaljevank na teveju pa tako in tako ne gledam že od pamtiveka. Zadnja nadaljevanka, ki sem jo gledala na teveju, mislim, da je bila leta nazaj Sopranovi. Ali pa mogoče Razočarane gospodinje. Nekaj takšnega. Ne prenesem televizične pasive, je ne.

  51. zogca said

  52. zogca said

  53. zogca said

Leave a Reply

 
