Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ekstaza pleše!

Posted by zogca na januar 19, 2011

PRVINSKOST

V tvojem ritmu
pretresava moje telo,
ko se spavaja v sunkih …
Zrcalo je rosno
in pot curlja s telesa …
Vedno bolj te čutim,
a še te hočem,
bližje in globlje, močneje …
Z nohti rišem po tvojem hrbtu
in glas ječi kot lačna zver …
Skozi zeleno … Jezera nad njo …
Sla hlepeča dviga prsi
v sladko bolečino,
bela luna, vtisnjena na koži
nad rdečim …
Spekter pameti molči,
molčijo zvezde …
Osvetljeni so vrhovi,
ekstaza pleše …
Zapeljana in taleča …
Pahnjena čez rob …
Lebdeti … Samo lebdeti …
Skozi zeleno …
Jezera nad menoj …

Ne moreš se premakniti
iz dišečega po njej …
Še vedno me čutiš vsepovsod …
Puhtečo iz svetlobe.
Mehko … Kot sanje …
Z mojo skrivnostjo
v mislih odideš …

Nevenka Klemenc
 

99 Responses to “Ekstaza pleše!”

  1. karmen said

    Newton je, kot veste pogruntal da je F (sila) = m (masa) x g (zemljski pospešek). Me zanima, kaj bi rekel, na tole sliko.🙂

  2. zogca said

    Moje rezanje fotografije je zavajujoče. Fizika še vedno dela, bejba je v mreži. Ni to mrežasta mreža, je blago, ampak saj razumeš … Ne lebdi v zraku, kje pa.😉

  3. karmen said

    Vseeno bi rekla, da malo pomagajo silikoni.

    Je delo zalaufalo Žogca?

  4. zogca said

    Hmmm, malo bolje je pa res. Če me bo nocoj in ponoči (aha, bom delala) držalo to razpoloženje, se mi uspe približati zeleni veji.🙂

  5. zogca said

    Pesem današnjega dne. Sosedi bodo popizdili.😉

    Tale Juanes je res za jezik splazit do tal. Maxi bi se gotovo strinjala.😛

  6. webmaher said

    ajde splezaj že na zeleno vejo pol pa mal merki ka duš:mrgreen:
    Silikoni na sliki niso kaj nič vzpodbudni:mrgreen:

  7. lynx said

    Vseeno bi rekla, da malo pomagajo silikoni.

    Slikajte se gole, ko delate stojo na glavi. Joški bodo nedvomno dobili nevsakdanjo obliko. 😉

  8. zogca said

    Preden se mi preveč napljuvate – na fotografiji je Monica Bellucci.

    To je bilo svarilo.😈

  9. webmaher said

    na še mal energije za delo od Ofre Haze:mrgreen:

  10. webmaher said

    pripopala si eno grših Monikinih slik, merki se, da svarilo ne bo kontra efektivno:mrgreen:

  11. zogca said

    Kako, a obstaja tudi grde Monicine fotografije? O tem pa nič ne vem.😯

  12. karmen said

    Meni se pa zdi, da se od te polne lune folku meša. Danes sem samo požare v službi gasila, ker se je dvema tipoma na egotripu strgalo.

    Lnyx, hvala za nasvet. Ko mi uspe narediti stojo na glavi, se bom pa dala slikati zaradi zgodovinskega trenutka.

  13. zogca said

    Luna bo natačno polna čez pol ure.

    Meni se ne meša.

    Jaz trenutno zganjam samovšečnost. Česar pa ne počnem samo ob polni Luni. :mrgreen: Tisti, ki me poznajo, vedo, da sem tudi ob prazni Luni polna same sebe. :mrgreen:

  14. karmen said

    Sicer pa danes gledam karto enega tipa: Sonce v ovnu v konjunkciji z MC v 10. hiši, zraven Venera v 10. hiši in to v biku, ascedent na kraljevski 15. stopinji v Levu, Mars (vladar Sonca) na 0 škorpijona…. Tip je zaseden.🙂

  15. Izbrana said

    Ej, Žogca, sicer nimam časa, pokukam pa vsak dan (itak), pa ti, preden grem opravljat materinske dolžnosti, MORAM povedat nekaj…. Pa tud vsem ostalim…🙂
    Gledam ene slikce (ti veš….) in, brez zamere, tole ‘sranje’ s Pupijem ti je dobro delo!!!!!!!! A se ti sploh zavedaš kako dobro zgledaš????????????
    😉

  16. Izbrana said

    Grrrr…. požrlo komentar!!!
    Reši, prosim!🙂

  17. zogca said

    Hvala lepa, res. Najprej objaviš tole, potem pa zatolčeš. Čeprav veš, Sonce v ovnu ni zame, njet. Bi pa gotovo bil Mars za ponucat. 😈 Predvidevam pa, da mi tale ženski več kot lahko kupil dobrega Volva. Se motim?

  18. zogca said

    Rešen.😉

    Reši, prosim!

  19. lynx said

    Ko mi uspe narediti stojo na glavi, se bom pa dala slikati zaradi zgodovinskega trenutka.

    Upam da bo objavljeno. Ti boš uživala v zgodovinskem trenutku, mi pa v vsem ostalem.

  20. zogca said

    A si zgoraj prebrala, da ravno zganjam samovšečnost?

    Torej da, se zavedam.

    Ej, kako se moški obračajo za menoj zadnje čase z jeziki do kolen, noro. In ne pretiravam.

    Gledam ene slikce (ti veš….) in, brez zamere, tole ‘sranje’ s Pupijem ti je dobro delo!!!!!!!! A se ti sploh zavedaš kako dobro zgledaš????????????

  21. karmen said

    Se ne spomnim, Žogca, da bi imela ti potenciranega leva (razen če ga nimaš v 5. hiši), tako da ne verjamem, da je tvoja samovšečnost pretirana. Mogoče ravno pravšnja.🙂

  22. karmen said

    Imaš popolnoma prav Žogca. Poleg vsega ima še Urana in Plutona v drugi hiši. Banalno je to, da mu keš nič ne pomeni.

    Hvala lepa, res. Najprej objaviš tole, potem pa zatolčeš. Čeprav veš, Sonce v ovnu ni zame, njet. Bi pa gotovo bil Mars za ponucat.😈 Predvidevam pa, da mi tale ženski več kot lahko kupil dobrega Volva. Se motim?

  23. zogca said

    Saj, večkrat sem doživela, da je denar blazno veliko pomenil moškim, ki so ga imeli precej malo in so ga bili nesposobni zaslužiti več. Pa dobesedni obsedeni z denarjem, nekateri bi zanj prodali celo dušo.

    Banalno je to, da mu keš nič ne pomeni.

  24. karmen said

    Če začnem danes vaditi, mi bo uspelo tja do 75. leta in takrat bo res za uživati. Lynx, glede na to, kako Žogca izgleda, raje priporočam, da skrajšata datum zapadlosti vajinega dogovora.

    Upam da bo objavljeno. Ti boš uživala v zgodovinskem trenutku, mi pa v vsem ostalem.

  25. zogca said

    Kdaj je že datum, 2018, a ne? Upam, da bo gravitacija do Lynxa prizanesljiva.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  26. alexia said

    evo evo tudi mene, tolk sem mela za povedat, sedaj,ko sem se dokopala mojega prenosnika, pa tema,ja no, to pa je že skoraj abstinenčna kriza dvojnega marsa in venere v škorpijonu🙂
    žogca pa je rajcing že nekaj dni in blo bi preveč popolno in idealno,da bi ena od naju bla tip,sploh nebi blo nobenih srčnih problemov,hja saj časa niti nebi blo za razmišljat o tem😉

  27. zogca said

    Alexia, stanovanje je tako prazno brez tebe.😦

    Totalna abstinenčna kriza.😦

    To naju je res Bog zafrknil, da ena od naju ni moški. Res neslana šala.

  28. alexia said

    sej to pravim, pa še huje smo, kot one dve iz zapora,ker po treh dneh,nočeh ,klepeta in po tel.pogovorih in fb meilih ,še tle na blogu… Žogca, se bo še kdo pozanimal za kako zdravljenje odvisnosti od čveka :)če ne nehava in poiščeva druge stvari za počet🙂

  29. lynx said

    Upam, da bo gravitacija do Lynxa prizanesljiva.

    Gravitacija deluje močno na velike in težke predmete. 🙂

  30. StaneP said

    Si se naučila uporabljat Gimp ali si ga skenslala?

  31. zogca said

    To je kot tiste, ki so bile deset let skupaj v zaporu, ko so jih pa spustili ven, so še ure in ure stale pred vrati, ker so si imele toliko povedati. Tako nekako. Neumorni sva.😉

    sej to pravim, pa še huje smo, kot one dve iz zapora,ker po treh dneh,nočeh ,klepeta in po tel.pogovorih in fb meilih ,še tle na blogu…

  32. zogca said

    Narobe si razumel. Mislila sem, da upam, da bo gravitacija, ki bo delala na meni, prizanesljiva. Da tebi ne bo treba leta 2018 gledati kakšne groze.😉

    Gravitacija deluje močno na velike in težke predmete.

  33. zogca said

    Gimp imam, ampak bolj za silo ga uporabljam, se ne morem navaditi. Fotografija in pesem pa sta stari, mi ni bilo treba nič delati.😉

    Si se naučila uporabljat Gimp ali si ga skenslala?

  34. asdf said

    saj vem, da je linxu po volji, ampak dogovorjena sta 2028… brez švinglanja, prosim!

  35. zogca said

    Joj, spet napaka, napisala sem 2018. 2028 je dogovorjeni datum in ne bomo goljufali, prav imaš, asdf.

  36. StaneP said

    Gimp imam, ampak bolj za silo ga uporabljam, se ne morem navaditi.

    Vaja dela mojstra…

  37. lynx said

    Narobe si razumel.

    V mislih sem imel obe varianti.

    saj vem, da je linxu po volji, ampak dogovorjena sta 2028… brez švinglanja, prosim!

    Brez špecanja. Še dvakrat bi se zmotila pa bi veljalo 2018. 🙂

  38. zogca said

    Se ti mudi, lynx?😉

  39. zogca said

    Ena samo za “mojega” lynxa. :mrgreen:

  40. lynx said

    Se ti mudi, lynx?

    Niti ne. Radovednost me daje. 😉

    Ena samo za “mojega” lynxa.

    Hvala. Mi je v čast.

  41. zogca said

    Vrh pete hiše imam v levu.🙂 Lej, jaz priznam, da sem zelo samovšečna in to ti bodo povedali vsi, ki se družijo z menoj. Ampak ne samovšečna na način, da mislim, da sem boljša od celega sveta, daleč od tega. Jaz se samo sebi zdim super truper, ne pravim pa, da drugi niso. Oziroma, takole bo bolje napisano, samovšečna nisem, nisem pa vzvišena. In ta samovšečnost nima nobene zveze s telesnim videzom, daleč od tega, gre za celo mojo pojavo. Ti bom dala en primer. Ko meni moški reče, da imam zelo lep glas … Ponavadi ženske menda rečejo hvala ali kako drugače sramežljivo odreagirajo. Jaz pa rečem, da vem, da meni vsi moški rečejo, da imam lep glas in nič čudnega, da mi rečejo, ker jaz dejansko imam lep glas.🙂 Na takšen način gredo stvari pri meni.😉

    Se ne spomnim, Žogca, da bi imela ti potenciranega leva (razen če ga nimaš v 5. hiši), tako da ne verjamem, da je tvoja samovšečnost pretirana.

  42. zogca said

    Vidiš, eno skupno lastnost že imava, radovednost.😉 Če leta 2028 odkrijeva še kakšno, sva na konju.😉 Vsaj jaz. :mrgreen:

    Radovednost me daje.

  43. asdf said

    predvsem moške zanima tvoj glas, žoga….
    sry, linx- picajzlast sem, ne morem pomagat… 2028, torej…

  44. Tana said

    Pesmica je prečudovita …. strastna. Uff, boljše, da grem delat🙂

    Čestitke Nevenki.

    Monica pa več kot paše zraven🙂

  45. Jazz said

  46. zogca said

  47. Jazz said

    Zakaj jaz ne morem predvajati tele glasbe ?Celo tiste ne,ki jo sam nalimam… Ozirama.zakaj je “Predvajanje na nekaterih mestih omejeno”? So moje namestitve krive?

  48. zogca said

    Ne, to nima zveze s teboj. To mora YouTube na zahtevo (v tem primeru Sonyja) preprečiti embedanje. Skratka, Sony dovoli poslušanje na YouTubu, ne pa tudi na drugih straneh. Pač pustiš povezavo, kot si jo, in potem ljudje klikajo na to povezavo.

  49. karmen said

    Vrh pete hiše v levu.🙂 Okej, potem pa razumem. Sicer je pa pozitivna lastna samozavest nekaj tako redkega pri ženskah, da je to samo za pozdraviti.

    Vrh pete hiše imam v levu. Lej, jaz priznam, da sem zelo samovšečna in to ti bodo povedali vsi, ki se družijo z menoj. Ampak ne samovšečna na način, da mislim, da sem boljša od celega sveta, daleč od tega. Jaz se samo sebi zdim super truper, ne pravim pa, da drugi niso. Oziroma, takole bo bolje napisano, samovšečna nisem, nisem pa vzvišena. In ta samovšečnost nima nobene zveze s telesnim videzom, daleč od tega, gre za celo mojo pojavo. Ti bom dala en primer. Ko meni moški reče, da imam zelo lep glas … Ponavadi ženske menda rečejo hvala ali kako drugače sramežljivo odreagirajo. Jaz pa rečem, da vem, da meni vsi moški rečejo, da imam lep glas in nič čudnega, da mi rečejo, ker jaz dejansko imam lep glas. Na takšen način gredo stvari pri meni.

  50. zogca said

    Aha, ampak res samo vrh. Potem imam celo peto hišo v devici. Ampak je devica ujeta v peti. Ker vrh šeste je potem v tehtnici.

  51. zogca said

  52. lynx said

    Sicer je pa pozitivna lastna samozavest nekaj tako redkega pri ženskah, da je to samo za pozdraviti.

    Meni pa je to tuje. Samozavesten človek je seveda privlačen, kako to samozavest kažemo, pa je druga zgodba. Mislim, da je tudi v primerih, ko sami sebe hvalimo, veliko odvisno od načina, kako to naredimo. Zame je sprejemljiv npr. humoren ali sarkastičen način. Se mi zdi, da s prepogosto resno samohvalo kajkmalu zaidemo v prepotentnost.

  53. Jazz said

    Ajde,kdo se javi,da gre namesto mene na roditeljskega?Pa hitro,se mudi….

  54. karmen said

    Lynx, zato sem napisala POZITIVNA lastna samozavest. Ta ne pomeni, da sami sebe hvalimo (okej, mogoče tudi lahko), ampak da imamo o sebi realno pozitvno mnenje.

    Cinizem in sarkazem mi pa pri človeku vedno prej kažeta na nekaj, kar nima veliko veze z samozavestjo, prej sta zidova pred lastno ranljivostjo.

  55. zogca said

    Jaz pravim pa takole. Najbolj se bojim nesamozavestnih ljudi. Zakaj? To so ljudje, ki imajo o sebi slabo mnenje in zdaj … Vsak samega sebe najbolje pozna in človek, ki ima o sebi slabo mnenje, že ve, zakaj.

  56. maxi said

    Najbolj se bojim nesamozavestnih ljudi. Zakaj? To so ljudje, ki imajo o sebi slabo mnenje in zdaj … Vsak samega sebe najbolje pozna in človek, ki ima o sebi slabo mnenje, že ve, zakaj.

    Mislim, da gre sicer za globlje psihološke profile, vendar bi se v nekaterih primerih lahko tudi tako interpretiralo.

  57. karmen said

    Uf Žogca, to pa ni tako enostavno. Prvič, zelo malo ljudi dobro pozna sebe, pravzaprav redko kdo razume svoje lastne nagibe in redkokdo je sposoben zelo dobre samorefleksije. Vsi naši čuti so usmerjeni navzven in redkokdo je sposoben tudi pogleda navznoter. Drugič pa: večina ljudi nima slabega mnenja o sebi, ker se tako dobro poznajo (če je človek že sposoben samoanalize, ponavadi ni potrebno slabo mnenje o samem sebi), ampak ker so človeka v otroštvu prepričali, da je slab, ni dober, ni dovolj dober, ni dovolj pameten, lep, sposoben,… in se tej hipnozi (ki potem postane avtohipnoza) ni znal upreti.

    Vsak samega sebe najbolje pozna in človek, ki ima o sebi slabo mnenje, že ve, zakaj.

  58. lynx said

    Cinizem in sarkazem mi pa pri človeku vedno prej kažeta na nekaj, kar nima veliko veze z samozavestjo, prej sta zidova pred lastno ranljivostjo.

    Pisal sem seveda o sarkazmu na svoj račun.

    Vsak samega sebe najbolje pozna in človek, ki ima o sebi slabo mnenje, že ve, zakaj.

    Dvom v lastne sposobnosti še ne pomeni da imaš o sebi slabo mnenje.

  59. karmen said

    Hm, si ne znam predstavljati, kako bi to izgledalo.

    Pisal sem seveda o sarkazmu na svoj račun.

  60. karmen said

    Tudi ujet znak v neki hiši ima svoj pomen, saj veš.

    Aha, ampak res samo vrh. Potem imam celo peto hišo v devici. Ampak je devica ujeta v peti. Ker vrh šeste je potem v tehtnici.

  61. zogca said

    Ne govoriva tukaj o dvomu v lastne sposobnosti, ampak o nečem povsem drugem.

    Dvom v lastne sposobnosti še ne pomeni da imaš o sebi slabo mnenje.

  62. zogca said

  63. Janis said

    Prvič, zelo malo ljudi dobro pozna sebe, pravzaprav redko kdo razume svoje lastne nagibe in redkokdo je sposoben zelo dobre samorefleksije.

    Če primaknesm svoj piskerček:

    1. Ljudje, ki se slepijo glede lastnih nagibov in motivacij, te bodo od vseh najbolj grdo zajebali. Ne boj se človeka, ki ti odkrito pove, da je sebičnež in pijanec in kurbir in lažnivec in grebator. Boj se tistih, ki samega sebe vidijo kot utelešeno moralnost, nesebičnost in skromnost.

    2. Najhujša psihološka kombinacija na tem planetu je nizka samozavest + velik ego. Ljudem s to situacijo ni sveto nič.

  64. zogca said

  65. maxi said

    Najhujša psihološka kombinacija na tem planetu je nizka samozavest + velik ego. Ljudem s to situacijo ni sveto nič.

    To že, ampak to niso ljudje, ki bi dajali vtis “nesamozavestneža”, takšni presneto bildajo svoj ego na vsako kretnjo, gesto, besedo…

  66. karmen said

    Seveda Janis, slepimo se pa o samem sebi vsi, ki se ne poznamo dovolj.
    V drugem stavku pa verjetno govoriš o razkoraku med realnostjo in EPP-jem, ki ga nekdo zganja o sebi.

    1. Ljudje, ki se slepijo glede lastnih nagibov in motivacij, te bodo od vseh najbolj grdo zajebali. Ne boj se človeka, ki ti odkrito pove, da je sebičnež in pijanec in kurbir in lažnivec in grebator. Boj se tistih, ki samega sebe vidijo kot utelešeno moralnost, nesebičnost in skromnost.

  67. zogca said

    Toooooooooooooooo!

    Ne boj se človeka, ki ti odkrito pove, da je sebičnež in pijanec in kurbir in lažnivec in grebator. Boj se tistih, ki samega sebe vidijo kot utelešeno moralnost, nesebičnost in skromnost.

  68. zogca said

    Za pobegnit daleč proč, drži.

    nizka samozavest + velik ego.

  69. zogca said

    Da se izvlečem, ker že sto let nisem dala gor nobenega rajca …

    http://moskisvet.com/clanek/galerija/vroce-ritke-avstralskega-grand-slama.html

    Vroče ritke avstralskega grand slama

    Če bo koga jutri bolela roka, jaz nisem nič kriva.😉

  70. zogca said

  71. Nevenka said

    Živjo vsem!

    Hvala Tana in hvala Žogci za objavo moje pesmi🙂
    Kje je že to.
    Malo sem se umaknila od poezije, ko mi je pa strast toliko reči povozilo. Vseeno bom morala sestaviti iz zadnjih štiril let en izbor za novo knjigo. Pa se težko lotim, ker ni več tako gorečih in ljubečih pesmi, ker…Človek pač piše iz sebe.
    Morda se mi vsaj sanje vrnejo.
    Sedaj pa hodim dvakrat na teden v fitnes in se topim od garanja.
    Zato, da pridobim nekaj moči nazaj. Potem pa napišem spet kaj gorečega🙂 pa po spominu, če drugače ne bo šlo. Možgani niso mrtvi, čeprav je srce na hladnem.
    Najlepši dan vam želim!

  72. lynx said

    Hm, si ne znam predstavljati, kako bi to izgledalo.

    Da se delaš norca iz samega sebe, bistvo besed pa ima še vedno elemente resničnosti.

    Ne govoriva tukaj o dvomu v lastne sposobnosti, ampak o nečem povsem drugem.

    Beseda je tekla o nesamozavesti. Bistvo mojega komentarja je bilo, da ni nujno vsak nesamozavesten človek slab in vsak samozavesten dober, čeprav je res, da včasih pomanjkanje samozavesti želimo kompenzirati s čim drugim in potem dobimo nasproten učinek.

  73. zogca said

    Jaz se na tem blogu vsak dan delam norca iz same sebe. To ne pomeni, da imam slabo mnenje o sebi. To pomeni, da so mi moji felerji zabavni.

    Da se delaš norca iz samega sebe, bistvo besed pa ima še vedno elemente resničnosti.

  74. zogca said

    Če se je srce ohladilo in je prazno, je to dobro. Ker potem pa je pripravljeno na kaj novega.

    Možgani niso mrtvi, čeprav je srce na hladnem.

  75. Janis said

    Seveda Janis, slepimo se pa o samem sebi vsi, ki se ne poznamo dovolj.
    V drugem stavku pa verjetno govoriš o razkoraku med realnostjo in EPP-jem, ki ga nekdo zganja o sebi.

    Verjetno se nihče ne pozna popolnoma, ker ljudje 100% objektivnosti do samega sebe verjetno nismo zmožni. Ampak jaz nisem imela namena iti govoriti o 100% objektivnosti. Govorila sem o sposobnosti sebe prepoznavati kot kompleksno bitje, ki ga ženejo tako pozitivne kot negativne motivacije. Človek, ki ni psihično zavrt, bo to v sebi prepoznal in si priznal. Svojim čustvom in dejanjem bo znal dati vsaj približno pravo ime. Kar pa ne velja za tiste, ki so svoj uvid iz takega ali drugačnega razloga začeli zatirati tam enkrat v puberteti. To so ljudje, ki o sebi iskreno mislijo, da negativne motivacije sploh niso zmožni in vse svoje reakcije zmeraj preinterpretirajo tako, da te njihove predstave o njih samih ne morejo ogroziti. Zato so tudi problematični, ker so zaradi ogranjanja statusa quo sposobni izjemne mentalne gimnastike. (V tem kontekstu ne govorim o tistih, ki glede sebe hote zganjajo EPP, taki so zgolj hinavci.)In če ima tak primerek s popolnoma izkrivljeno podobo svojih motivacvij še velik ego (in ne, samozavest in ego nista ena in ista stvar), dobimo situacije, kjer bo narejena svinjarija, ki se je še običajni sebičneži izogibajo. Mislim, da je imela Žogca enkrat pred časom izraz “siva miška”. Ker siva miška, ki podzavestno išče potrditev, nima jajc, da bi šla na službeni poti ven in zapecala v baru enega tujca, bo pač pograbila tisto, kar je blizu in pri roki in poznano. Tvojega brata ali sestro. Tvojega prijatelja ali prijateljico. Primer mogoče ni najboljši, ampak je zgovoren.

  76. maxi said

    Khm…če dodamo še nekaj na temo (začetne) teme; dober izbor in dobra kombinacija. Music, love, passion….
    Ker manjka music, dodajam eno primerno:

  77. webmaher said

    A Žogca je pa tenis začela trenirat olala … Lynx za predigro (da boš zdržal še tistih nekaj let) bi lohka z Žogco odigrala eno partijo na tri dobljene … ti bi se skoncentriral na pravo žogco, jaz bi pa opazoval žogci od Žogce:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Mislim, da so precej konkurenčni Simoninim, še posebej, ker si jih je menda dala pomanjšati:mrgreen:

  78. karmen said

    Jap Janis, točno to smo se enkrat v eni družbi pogovarjali, potem pa zašli na “nevarno” področje, ko smo se iz splošnega spustili na osebno raven in se začeli pogovarjati o lastnih tako pozitivnih, kot negativnih motivacijah. Pa pri negativnih beseda nekako ni stekla.🙂 Osebno npr. vem, da imam v sebi en nagib, za katerega me je sram, ampak šele ko sem si ga sama sebi priznala, se zmanjšuje.

  79. zogca said

    Grrrrrrr, sive miške. Pri meni najmanj priljubljena kasta.

    Mislim, da je imela Žogca enkrat pred časom izraz “siva miška”.

  80. zogca said

    Točno tako.

    “They say the greatest coward can hurt the most ferociously.”

    Tale je iz pesmi Miracle of love. In drži kot pribito. Vedno je držalo.

    nima jajc, da bi šla na službeni poti ven in zapecala v baru enega tujca, bo pač pograbila tisto, kar je blizu in pri roki in poznano. Tvojega brata ali sestro. Tvojega prijatelja ali prijateljico.

  81. zogca said

    Ne, zadnje mesece Žogca trenira rokomet.😉

    A Žogca je pa tenis začela trenirat olala …

  82. webmaher said

    A Desanka Šakić😆 ob enih ponoči bo Simona igrala pa si jo lohka ogledate na Eurosportu, čeprav dvomim, da bo njen dvoboj …bo treba kak romunski program najt alpa tole slikco pogledat:mrgreen:

  83. zogca said

    Kdo je Simona?😯

  84. webmaher said

    Se vidi da si res rokomet trenirala, kaj češ:mrgreen:

  85. zogca said

    Po moje sploh ni najhuje, da ne vem, kdo je Simona. Jaz v bistvu sploh ne vem več, kaj se dogaja po svetu. Ne pomnim, kdaj sem nazadnje gledala dnevnik, odprla spletno stran z novicami ali kaj podobnega. Živim v nekih povsem iks sferah.

  86. zogca said

  87. zogca said

  88. zogca said

  89. webmaher said

    ej, ej, dej ne ga svirat, I za brana dej red nared no, ka duš😆

  90. webmaher said

    ojej Simonca zgublja in res si jih je dala pomanjšat😦

  91. maxi said

    Osebno npr. vem, da imam v sebi en nagib, za katerega me je sram, ampak šele ko sem si ga sama sebi priznala, se zmanjšuje.

    S tem, ko si priznaš – ozavestiš in ko ozavestiš lahko pričneš odpravljat. Po moje druge poti za odpravo “napake sistema” ni.

  92. Jazz said

  93. zogca said

    Točno tako. Si priznati napako. Reči – to sem jaz, tudi to sem jaz. In v trenutkih, ko začne tolči ven, bojevati boj s samim seboj in premagati tisto slabo v sebi.
    Druga možnost je seveda ne priznati si, ne bojevati se s tem in posledično delati sranje drugim, ampak v končni fazi pa največje sranje naredimo sebi. Ko se povleče črta, se ugotovi, da smo najbolj škodovali prav sebi.

    S tem, ko si priznaš – ozavestiš in ko ozavestiš lahko pričneš odpravljat. Po moje druge poti za odpravo “napake sistema” ni.

  94. zogca said

    Drugače pa … Dobro jutro!!!

    Nalivam se s kofetom in se pripravljam na zelo neljub opravek – plačevanje položnic. Da ne bom zamujala s položnicami, je bil eden od novoletnih sklepov. In seveda spet zamujam. Mi je mučno hoditi na pošto, da ni za povedat. Hvalabogu pa so končno prispele leče in se bom že zaradi leč odvlekla tja. Že dva tedna sem brez leč.😦 Še prej pa še en kofe in seveda muzka.

    Kolikor mi gre ta novi računalnik na živce (ker še vedno nisem uspela namestiti monitorja oziroma monitorja uskladiti s to novo škatlo), vsaj You Tube dela brez težav in zdaj imam muzko. Radosti moja.

    http://www.youtube.com/user/Zogca?feature=mhum

  95. zogca said

    Ugotavljam, da so Depeche Mode še vedno moja najljubša skupina in da ob vsej moji ljubezni do U2 (sori, Maxi), jim U2 niso niti blizu.

  96. lynx said

    ti bi se skoncentriral na pravo žogco, jaz bi pa opazoval žogci od Žogce

    Že v normalnih okoliščinah se težko koncentriram…. 😉

    Osebno npr. vem, da imam v sebi en nagib, za katerega me je sram, ampak šele ko sem si ga sama sebi priznala, se zmanjšuje.

    Bodi vesela da je samo nagib… ko si enkrat v horizontali je ponavadi že prekasno. 😀

  97. maxi said

    ….ob vsej moji ljubezni do U2 (sori, Maxi), jim U2 niso niti blizu.

    Jaz liberalec razumem in dopuščam tvoje mnenje.🙂😛

  98. zogca said

    Večno hvaležna.😉

  99. karmen said

    Zadeva (žal) nima veze ne s horizontalo, ne z vertikalo.🙂

    Bodi vesela da je samo nagib… ko si enkrat v horizontali je ponavadi že prekasno.😀

Leave a Reply

 
