Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nihče mi ne more vzeti!

Posted by zogca na januar 17, 2011

NIHČE

Nihče mi ne more vzeti
besed srca
in glasu ljubezni,
ki verjame
v prhenje časa,
ko bodo reke usihale
in bo zlo venelo,
kakor venejo rože
na bregovih minljivega,
ko bodo v temne ječe
vstopali angeli
in bodo morišča Zemlje
en sam sijaj
in blišč svetlobe,
nihče mi ne more vzeti
besed srca
in glasu ljubezni,
ko v tesnobi svoje smrti
prislonim uho
na vrata večnosti.

Minka Korenčan

104 Responses to “Nihče mi ne more vzeti!”

  1. StaneP said

    No Žogi, kakšno je vreme danes?

  2. zogca said

    Vreme? Je bil sonček, ampak zdaj ga ni več.

  3. zogca said

  4. StaneP said

    Vreme? Je bil sonček, ampak zdaj ga ni več.

    Eh, mislil sem na počutje in to…

  5. zogca said

    Počutje je v redu, imam Alexio na obisku in je logično, da sem z njo dobre volje.

    Ti, tudi tebi sije sonček ponoči?

  6. StaneP said

    Živjo, Alexia!
    Ja, pri meni je sonček tudi ponoči. Ampak se žal že skriva. Mama Luna pravi, da bo potrebno počasi iti spat. Jaz ga pa tako rad ponoči biksam…

  7. StaneP said

    Komentar mi je požrlo.

  8. zogca said

    Grem reševat.😉

  9. zogca said

    Stane, Alexia že lepo sanja, jaz pa bedim, da me ne bi jutri nadrli. Aha, grehi, zamude in vse to je še vedno aktualno.

  10. zogca said

  11. webmaher said

    Grešnica zdej se pa res že počasi k sebi spravi kar se tiče službenih obveznosti😆

  12. zogca said

    Ajoj, si strog, Web.

    V tem trenutku pa …

  13. karmen said

    Očitno je Jupiter zagrabil.🙂

    Pri meni tudi – ampak na škifo, kot ti praviš. Jutri mi dela opozicjo na Pluton, pojutrišnjem pa na Venero. In sploh ne morem verjet, da je to lahko krivo (ob sončku in ob sicer optimističnem karakterju) za bljak počutje. Saj gre vendar za Jupitra, ki naj tudi v slabih aspektih ne bi delal škode. Je pa res, da je vladar mojega ascedenta

  14. webmaher said

    ajoj, dve največje borke pa sam jamranje … bo treba zvezdoslovje za en čas prepovedat, kaj ne I za brana, izvoli kavica:mrgreen:

  15. lynx said

    In sploh ne morem verjet, da je to lahko krivo (ob sončku in ob sicer optimističnem karakterju) za bljak počutje.

    Saj ti ni treba verjet. Kaj ni vseeno kakšen je vzrok za našo slabo voljo?

  16. karmen said

    “Saj ti ni treba verjet. Kaj ni vseeno kakšen je vzrok za našo slabo voljo?”

    Ni vseeno, ker ko ga poznam, se lahko z njim spopadem.

  17. webmaher said

    in čez čas zmagaš … morda kako minuto prej kot če ga ne bi poznala😆

  18. karmen said

    No, jaz se trudim, da vsaj malo razumem ali mislim, da razumem, kaj se mi v glavi dogaja. Močan Merkur pač.

  19. Jazz said

    18.karmen said
    januar 18, 2011 at 7:10 popoldan
    No, jaz se trudim, da vsaj malo razumem ali mislim, da razumem, kaj se mi v glavi dogaja. Močan Merkur pač.

    Nej u tuojmi stili,ma usjejen:

  20. lynx said

    Ni vseeno, ker ko ga poznam, se lahko z njim spopadem.

    In kako se spopadaš s planeti, ki naj bi bili krivci?
    Zaradi tega ker veš, zaradi česa te nekaj boli, ni bolečina nič manjša. Pri bolezni recimo, lahko vzroke odpravljamo, planetarnih kombinacij pa ne moremo spreminjati. Astrologija nas potemtakem lahko le uči neprijetne situacije bolj potrpežljivo prenašati, ampak to se da naučiti tudi z drugimi metodami.

  21. zogca said

    Tega se pa ne bo dalo zdržati.😉

    bo treba zvezdoslovje za en čas prepovedat

  22. webmaher said

    Lynx, Karmen ima IQ tam okol 150 tko, da ne se bat za njo😆

  23. zogca said

    Stane, Alexia ti vrača pozdrave. Čvekava sto na uro.

  24. zogca said

    Jup, samo vedenje tega, kaj se dogaja, ti da neko distanco. Meni pomaga. Predvsem pa pomaga to, da točno veš, kdo bo na drugi strani tunela posijala luč.

    Ni vseeno, ker ko ga poznam, se lahko z njim spopadem.

  25. karmen said

    Jazz, hvala, imam rada primorce. Iztoka Mlakarja naprimer.

    Lynx, jaz na astrologijo ne gledam tako fatalistično kot Žogca. Mislim, da je človekov namen tako ali tako v čimveji meri obvladati zunanje vplive. Astrologija po mojem mnenju tudi ne drži v smislu, da bi lahko kar napovedal, kaj se bo nekomu zgodilo. Ostaja del, ki se mu reče svobodna volja. Je pa astrologija zame kot vremenska napoved. V tem smislu pa drži. In če nekaj razumem, da npr. vidim iste zadeve bolj črno kot pred enim tednom zaradi nekega planterarnega vpliva, se mi že zaradi tega zmanjša črn pogled. Če smo na svojo lastno situacijo za hip sposobni pogledati z razdalje (časovne, prostorske, osebne, egotove…) – potem lahko vidimo tudi rešitev zanjo. In v tej točki postanemo tudi ustvarjalci. In ja, se strinjam, astrologija ni edina možna metoda. So veliko boljše.

  26. karmen said

    Web, ta moj IQ se niti citiranja tule ni sposoben naučiti.🙂

  27. webmaher said

    Karmen to je še najmanj, vse je pa kriva Žogca in zanjo me malo bolj skrbi pa ne zaradi IQja:mrgreen:

  28. karmen said

    Žogca uživa v ženskem čveku. In ne vem, če si zna kakšen moški predstavljati, kakšen užitek je to.🙂

  29. zogca said

    Žogca, večni krivec.😦

  30. zogca said

    Ne vem, če si sploh kdo, ki se ni nikoli pogovarjal z menoj, predstavlja, koliko sem jaz sposobna govoriti. (Opomba za Karen, Luna v tretji hiši).

    Imava eno zelo dobro temo.😉

    Govorim, kot bi me kdo navil.

    Žogca uživa v ženskem čveku. In ne vem, če si zna kakšen moški predstavljati, kakšen užitek je to.

  31. Tana said

    Za Karmen, glede citiranja🙂

    Pod okenčkom v katerega pišemo imaš razne znake. Skopiraš

    potem vstaviš besedilo, ki ga želiš citirati; nato še enkrat skopiraš to isto

    in vstaviš na konec citata.

    Če pa želiš citiranje zaključiti vstaviš v skopirano tisto tazadnjo, ki s katero si zaključila citat, še poševnico kot:

    Upam, da ti bo uspelo.🙂

  32. Tana said

    Joj, joj kaj sem sedaj naredila, se vidi, da sem čisto izven forme🙂

    Skopiraš

  33. Tana said

    Skopiraš kompletno – blockquote cite =

  34. karmen said

    Žogca, uživajta, po možnosti do jutra. Evo tole se bere kot seks.🙂

    Tana, hvala za trud, ampak meni še vedno nič ni jasno.

  35. karmen said

    Tana, hvala za trud, ampak meni še vedno nič ni jasno.

  36. karmen said

  37. karmen said

    Evo ti moj IQ. Dost mam.

  38. zogca said

    Veš, Alexia in jaz imava obe tako Venero kot Mars v škorpijonu. Midve bi bili idealni partnerki, če ne bi eni izmed naju manjkal tič. Kaj do jutra, midve bi do pojutrišnjim. Ta kombinacija je seksualno neuničljiva. Obe priznava. Ampak kot sem rekla, manjka nama tič oziroma sva obe fanatično počeni na tiče in čisto nič istospolno usmerjeni. Čvek do jutra pa seveda.

    uživajta, po možnosti do jutra. Evo tole se bere kot seks.

  39. karmen said

    Hahahaha Žogca in Alexia, čisto razumem.

  40. karmen said

    Hahahaha Žogca in Alexia, čisto vaju razumem.

  41. Tana said

    Karmen spodaj pod okenčkom skopiraj

  42. zogca said

  43. Tana said

    Oprosi Karmen, sem mislila, da še vem kako to gre.

    Stane je dober učitelj, kolikor se spomnim je on takrat ene linke prilimal in je bilo takoj vse jasno.

    V glavnem moraš skopirat kompletno vse tudi tiste znake < , kar je v blockquote in enako zaključiš🙂

  44. karmen said

    Veš, Alexia in jaz imava obe tako Venero kot Mars v škorpijonu. Midve bi bili idealni partnerki, če ne bi eni izmed naju manjkal tič. Kaj do jutra, midve bi do pojutrišnjim. Ta kombinacija je seksualno neuničljiva. Obe priznava. Ampak kot sem rekla, manjka nama tič oziroma sva obe fanatično počeni na tiče in čisto nič istospolno usmerjeni. Čvek do jutra pa seveda.

  45. webmaher said

    Karmen spodaj pod okenčkom skopiraj

    Če ti to uspe se vrednost tvojega IQja nevarno poveča, zato ne poslušej Tane:mrgreen:
    Žogcin blog, Žogcina krivda, drugače biti ne more😆

  46. karmen said

    Tana, vseeno hvala za trud.

    Škorpijonki (v pozitivnem smislu seveda) pa uživajta.

    Oprosi Karmen, sem mislila, da še vem kako to gre. Oprosi Karmen, sem mislila, da še vem kako to gre.

  47. karmen said

    Useeeeeeeeeeeeelo.

  48. webmaher said

    Tana, vseeno hvala za trud.

    :mrgreen:

  49. Izbrana said

    Skesano priznavam, da se jaz krivec, da je Žogca pred, časom še bolj kot prej, začela z “zvezdoslovjem”. Točno vem kdaj, ona pa tudi…. Sem nekaj let bila jaz enako “obsedena”, zato razumem. Mene je minilo, srčno upam, da bo tudi njo…. Jaz sem namreč ugotovila, da mi je vse tisto “vedeti” začelo škodovati! Preprosto sem nehala živeti svoje življenje… Ni dobro “vedeti”, veliko lepši je “dan”, če mu dovoliš, da te preseneti…. No, tako sem jaz sprejela odločitve. Zagotavljam pa vsem skeptikom, da Žogca in Karmen vesta o čem pišeta, kadar pišeta o zvezdoslovju. Res je vse res! Ampak jaz se nočem več “zapletati” s tem, zato ne sodelujem v teh debatah.
    Mimogrede, Karmen, tudi jaz občudujem tvoj IQ!

    Hvala za kavico, ampak sem jo uspela šele zdaj spit!🙂 Web, če zato ne bom spala, te bom zbudila!!!😉

    ajoj, dve največje borke pa sam jamranje … bo treba zvezdoslovje za en čas prepovedat, kaj ne I za brana, izvoli kavica:mrgreen:

  50. Tana said

    Bravo Karmen, pa saj nam ženskam mora uspeti, če si nekaj zabijemo v glavo🙂

    web, da ne bom priletela mimo tvojega okna🙂 potem pa si lahko misliš, kaj te čaka.

  51. webmaher said

    Karmen, te lahko najamem za poslovno svetovalko, plačilo 60 minut na uro, kasneje lahko več:mrgreen:

  52. Izbrana said

    ???? Ne se ozirat na moje vejice v zgornjem komentarju!!!!!
    Prosim…. Sram me je!

  53. maxi said

  54. webmaher said

    Tana kar prileti, Luna te bo lepo obsijala pa te posnamem in dam na YUtub:mrgreen:
    I za brana bova pol Australian Open V Živo gledala:mrgreen:

  55. webmaher said

    Maxi a si Golden Globe awards gledala, si videla Jane Fonda:mrgreen:

  56. Tana said

    Ja luna bo danes ponoči imela močan vpliv, tako da jaz se na tvojem mestu web ne bi tako hecala.

    Ne rečem, da bi me potem dal na Žogcin blog med znance, ampak da bi me javno razkazoval, grozno no🙂

  57. lynx said

    Lynx, jaz na astrologijo ne gledam tako fatalistično kot Žogca. Mislim, da je človekov namen tako ali tako v čimveji meri obvladati zunanje vplive. Astrologija po mojem mnenju tudi ne drži v smislu, da bi lahko kar napovedal, kaj se bo nekomu zgodilo. Ostaja del, ki se mu reče svobodna volja. Je pa astrologija zame kot vremenska napoved. V tem smislu pa drži. In če nekaj razumem, da npr. vidim iste zadeve bolj črno kot pred enim tednom zaradi nekega planterarnega vpliva, se mi že zaradi tega zmanjša črn pogled. Če smo na svojo lastno situacijo za hip sposobni pogledati z razdalje (časovne, prostorske, osebne, egotove…) – potem lahko vidimo tudi rešitev zanjo. In v tej točki postanemo tudi ustvarjalci. In ja, se strinjam, astrologija ni edina možna metoda. So veliko boljše.

    Se strinjam. Ampak zanima me, kdaj prideš v astrologiji do tega, da vzklikneš Eureka!? Razlage so namreč tako splošne in univerzalne, da v vsaki lahko vidiš sebe. Če hočeš in če verjameš.

    Žogca uživa v ženskem čveku. In ne vem, če si zna kakšen moški predstavljati, kakšen užitek je to.

    Za moške je to užitek…………………….zamuditi. 😉

  58. webmaher said

    Jaz v čarovnice verjamem, drugi pa ne, zato jim moram servirati dokaz in naj me koj strela z jasnega, če ti nisi najbolj primerna zato:mrgreen:

  59. karmen said

    Web, haha 60 minut na uro, tok me pa še noben ni plačal.

    Izbrana, debata s teboj bi me pa zelo zanimala. Mene je za astrologijo navdušila prijateljica, za katero resno mislim, da ji škoduje. Samo primer: že dve leti se trese zaradi enega vpliva, ki se bo zgodil čez tri mesece. To je čista bula. Če sem kdaj dajala vtis, da stvari delujejo zelo mehanično, potem moram to vzeti nazaj. Mene dnevi še vedno presenečajo. Mogoče zato, ker astrologije ne obvladam dovolj.🙂

  60. zogca said

    Aha.😉 Čeprav prej me je že M precej rajcala s tem, ampak ja, glavni krivec si pa verjetno res ti in tisti trenutek.🙂

    Skesano priznavam, da se jaz krivec, da je Žogca pred, časom še bolj kot prej, začela z “zvezdoslovjem”. Točno vem kdaj, ona pa tudi….

  61. zogca said

    😉

    Zagotavljam pa vsem skeptikom, da Žogca in Karmen vesta o čem pišeta, kadar pišeta o zvezdoslovju.

  62. zogca said

    Če se takoj ne bo začel hvaliti tudi moj IQ, bom dobila popizditis. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Mimogrede, Karmen, tudi jaz občudujem tvoj IQ!

  63. karmen said

    Se strinjam. Ampak zanima me, kdaj prideš v astrologiji do tega, da vzklikneš Eureka!? Razlage so namreč tako splošne in univerzalne, da v vsaki lahko vidiš sebe. Če hočeš in če verjameš.

    Ne, ne moreš se videti v vsaki situaciji. In zadeve so kar konkretne, ne tako zelo splošne. Se pa strinjam: bolj ko verjameš v to, da ima astrologija nate vpliv, večji vpliv ima dejansko. Ker vsa naša prepričanja tako ali tako res prikličemo. Da bi pa vzklinil Eureka – to pa res težko.

  64. lynx said

  65. zogca said

    Stvari niso tako splošne in univerzalne. Ko dobro poznaš eno karto, ni nobene univerzalnosti več, ampak je zadeva zelo konkretna. Ne bom šla zdaj v podrobnosti, ampak jaz zadeve zadenem točno na datum in točno določene zadeve. Evo, Alexia tukaj prikimava. Na datum točno, točno določene stvari. Nič univerzalno in splošno. Povem pa, da tako konkretne napovedi dajem zgolj in izključno za karte, ki jih res dobroooooo poznam.

    Razlage so namreč tako splošne in univerzalne, da v vsaki lahko vidiš sebe.

  66. zogca said

    Ne, ni res, ker toliko stvari je popolnoma zunaj našega vpliva in jih ne moremo priklicati, se pa zgodijo, ko so zapisane, da se bodo.

    Ker vsa naša prepričanja tako ali tako res prikličemo.

  67. zogca said

  68. webmaher said

    Ni kaj hvaliti tvoj IQ Žogca, vsega pa tut ne morš met … drugič raje napiši Web pejt u tri PM:mrgreen:

  69. karmen said

    Bolj, ko je človek zavesten, večji je delež stvari, na katere ima vpliv.

    Ne, ni res, ker toliko stvari je popolnoma zunaj našega vpliva in jih ne moremo priklicati, se pa zgodijo, ko so zapisane, da se bodo.

  70. lynx said

  71. zogca said

    Ej, Ej, Ej!

    Ni kaj hvaliti tvoj IQ Žogca, vsega pa tut ne morš met

  72. karmen said

    Lynx, si baraba?🙂

  73. webmaher said

    Ej, Ej, Ej! Žogca gre naprej:mrgreen:
    Bodi malo bolj zavestna zdej bo precej bolje:mrgreen:

  74. Izbrana said

    Aaaaaaaa!!!!!!!
    Karmen, tudi jaz bi debatirala s tabo. Danes ne gre…. Če boš še kdaj pri volji…

    Bolj, ko je človek zavesten, večji je delež stvari, na katere ima vpliv.

  75. lynx said

    Lynx, si baraba?

    Ja, toliko kot si ti moja majcena miška. 😉

  76. maxi said

    Maxi a si Golden Globe awards gledala, si videla Jane Fonda:mrgreen:

    Web nisem, sem kaj zamudila?

  77. webmaher said

    Si, si pa nič zato, drug let bodo s5😆

  78. zogca said

    Kot veš, je moj pogled na astrologijo veliko bolj fatalističen.

    Bolj, ko je človek zavesten, večji je delež stvari, na katere ima vpliv.

  79. maxi said

    Hm, potem pa vsaj povej point….😛

  80. maxi said

    Moj pogled na astrologijo je pa predvsem turistične narave…😎

  81. zogca said

    Jaz sem pa nocoj na blogu bolj turistka, ker ves čas čvekam in mi pol komentarjev uide. Kakšen Golden Globe Awards zdaj?

  82. webmaher said

    Ah nič, sem mislil, da je Maxi večja filmofilka pa da bo kaj pokomentirala izgled 73-letne mladenke:mrgreen:

  83. StaneP said

    Stane, Alexia ti vrača pozdrave.

    Sem bil v kinu in šele sedaj berem komentarje. Sedaj sigurno že spite. Upam, da si nista čisto jezičke zbrusile.

    In še navodila za Karmen, čeprav se mi zdi, da že zna…

    Oblika vnesene kode:
    <b>Odebeljeno</b> <i>Nagnjeno</i> <blockquote>Citat</blockquote> <a href="http://www.naslov-povezave.si">Ime-Povezave</a&gt;

    ki naredi takšno obliko:
    ;Odebeljeno Nagnjeno

    Citat

    Ime-Povezave

    Lepo je slišati Tana, da sem dober učitelj. Če je učenec dober, potem je komot biti dober…

  84. StaneP said

    Spet mi je požrlo komentar…

  85. zogca said

    Ga grem rešit.

  86. zogca said

  87. asdf said

    oj!
    meni se zdi astrologija kot vsaka druga religija. ampak, če vam kaj pomaga, pa tudi ok…. kot je edi rekel- sreče človeku…..

  88. maxi said

    Ah nič, sem mislil, da je Maxi večja filmofilka pa da bo kaj pokomentirala izgled 73-letne mladenke.

    Ah, to pa itak…gospa Jane je hm…neverjetna! Če/ko jo srečam, jo vprašam, katera žavba je kriva…?🙂

  89. StaneP said

    Bom še takole poizkusil pokazati kodo, če seveda WordPress podpira:


    Odebeljeno
    Nagnjeno

    Citat

    Ime-Povezave

    Samo dvoje je možno. Ali se lepo vidi ali je pa zmazek…

  90. zogca said

    Jutro, čeprav ni več jutro. Ampak kakšna noč, kakšne sanje, za znoret. Zdaj me pa razganja od pohote. Ima kdo za posodit kakšen kaktus?

  91. maxi said

    Zdaj me pa razganja od pohote. Ima kdo za posodit kakšen kaktus?

    Uf, brrr…kakšen mazohizem.

  92. zogca said

    Zakaj mazohizem? Mazohizem bi bil, da bi se šla zdaj zaradi pohote kar z enim zapletat. Kaktus je drugače moja prispodoba v časih, ko me razganja, ampak mi pamet govori, da ni pametno seksati, v tem smislu.

  93. maxi said

    …ampak mi pamet govori, da ni pametno seksati, v tem smislu.

    Meni pamet nikoli ne govori, da ni pametno seksati.
    Mi sicer govori, da naj pametno izberem s kom…in potem doda; potem pa le DAJ čimveč.🙂

  94. zogca said

    In potem na FB vidim tole!!!!!!

    Je Bog poskrbel, da sem takoj dobila kaktus!!!

  95. zogca said

    Meni pa ja. Zato sem pa bila dve leti in pol nuna. Za kar mi ni žal. Mogoče bi bilo bolje, da bi nuna tudi ostala, manj težav in to.

    Meni pamet nikoli ne govori, da ni pametno seksati.

  96. zogca said

    Niste humani! Zdaj se je pa še Alexia lotila pravit o izjemnih seksualnih prigodah.

    Pobralo me bo.😉

  97. zogca said

    Moja himna od nekdaj.😉

  98. zogca said

  99. maxi said

    Meni pa ja. Zato sem pa bila dve leti in pol nuna. Za kar mi ni žal.

    Hm….težko je tebe razumet.:mrgreen:

  100. zogca said

    Pa mi res ni žal, niti malo.

  101. lynx said

    Mi sicer govori, da naj pametno izberem s kom…in potem doda; potem pa le DAJ čimveč.

    In s kom je pametno?

  102. zogca said

    Dobro vprašanje, da. Mislim, da je treba pretehtati sorazmerje solz in orgazmov. Če se tehtnica prevesi na solze, ni pametno.

  103. lynx said

    Razen če ne jočeš od sreče. 🙂

  104. zogca said

    Ampak ponavadi ne od sreče, žal.😦

Leave a Reply

 
