Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

V kotičku se lesketa solza!

Posted by zogca na januar 15, 2011

RECI MI

Ne govori mi,
da so moje oči videti srečne,
kajti v kotičku se lesketa solza.

Ne govori mi,
da so moje ustnice nasmejane,
kajti že dolgo mi ni več do smeha.

Ne govori mi,
da si srečen,
kajti oba veva,
da lažeš.

Reci mi, da se je življenje
grdo poigralo z nama
in pritrdila ti bom.

Jerca Vučetič

106 Responses to “V kotičku se lesketa solza!”

  1. Tana said

    Žogca dobro si to naredila. Jaz v oni temi nisem mogla več odpret, mi je vse zmrznilo🙂

    “Ne govori mi,
    da si srečen,
    kajti oba veva,
    da lažeš.”

    … kako resnično.

  2. Tana said

    Si me zrajcala s slikico, moram takoj na balkon🙂 čikat🙂

  3. zogca said

    Saj, ker se spomnim, da jaz še dva tedna nazaj, ko sem imela star računalnik, mi je zmrzovalo, če je bilo preveč na eni strani, zato sem si rekla, da verjetno 250 komentarjev nekateri teđžko odprete in … nova pesem.

    Ti si pa zdaj zrajcala mene in moram še jaz enega prižgati. V kadilnici.😉

  4. Jazz said

    265.Tana said
    januar 15, 2011 at 8:43 popoldan
    Jazz, verjetno si mislil na: razveselila

    p.s.
    Piši v novi temi, ker jaz res ne morem odpirat. Traja predolgo – celo večnost

    Naj ti bo,če me povabiš plesat:

  5. Tana said

    Naj ti bo,če me povabiš plesat:

    🙂 Kaj pa, če sem slaba plesalka ?🙂 pa ti bom po nogah hodila?🙂

  6. Tana said

  7. Jazz said

    5.Tana said
    januar 15, 2011 at 8:58 popoldan
    Naj ti bo,če me povabiš plesat:

    Kaj pa, če sem slaba plesalka ? pa ti bom po nogah hodila?

    Verjemi,da si boljša kot jaz,verjemi!

  8. lynx said

  9. Jazz said

    Sicer pa,dajva na listo😉

  10. zogca said

  11. Tana said

    Jazz, si pripravljen🙂

  12. zogca said

    Pa menda me ne misliš nocoj dražiti z Van Goghom, Tana???

  13. Tana said

    Ne sploh nisem imela tega namena. Ti je všeč on ali pesem🙂

  14. zogca said

    Njega osebno poznam. Đuleta. Mi ni všeč kot moški, je pa zelo prijazen. Večkrat mi je prinesel kasete, diske iz Beograda. Muzka mi je pa zelo všeč.

  15. Tana said

    Jazz, si za🙂

  16. Jazz said

    Ja,samo,kdo bo in kako določil lokacijo?🙂

  17. webmaher said

    GPS:mrgreen:

  18. webmaher said

    če ne pa GPT:mrgreen:

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. lynx said

    Kaj je bejba, ne moreš spat?

  24. zogca said

    Eh, jaz bi zlahka spala, ampak moram nekaj narediti za službo. In ker sem ves dan zabušavala, se zdaj ukvarjam s tem ob enih ponoči.

  25. lynx said

    Če si lahko privoščiš… mislim… tako zabušavat kot delat ponoči… potem ni problem.

  26. zogca said

    Veš, nimam zadnje čase več nobene prave volje za delo. Ne vem, mogoče je to samo trenutno. Mogoče sem se pa tako zelo nažrla tega, da bi morala razmišljati o čem drugem.

  27. lynx said

    Veš, nimam zadnje čase več nobene prave volje za delo.

    Nisi edina. 😦
    Itak so planeti vsega krivi.

  28. zogca said

    Pri meni stvari počasi dobijajo katastrofične dimenzije, prav zares. Če ti rečem, da šest ur delam nekaj, kar normalno naredim v eni uri, nisem pretiravala. Izgubljam voljo totalno in sploh ne vem, kaj naj naredim. Mi verjemi, bi šla za tri mesece sekrete pucat, samo da se rešim svojega dela. V tej fazi sem že.

  29. zogca said

    To se mi sicer do zdaj ni zgodilo še nikoli. Vedno sem imela noro rada svojo službo. Nimam koncentracije, nimam in ne morem več. V ponedeljek bom nadrta, ziher, ker zdaj mi je pa zmanjkalo vse razumnih in nerazumnih izgovor. Čez teden se izgovarjam, da mi pač ne gre, zato počasneje, ampak bom med vikendom nadoknadila in se ne bo poznala. Tako iz tedna v teden že cela dva meseca in pol. Če bi en dober teden spravila skupaj, bi mi to dalo zagon, pa ga ne morem, ne morem in ne morem.

  30. lynx said

    Jaz se izgovarjam na vreme. 🙄
    Ni volje, pa še mleka ni….. 😉

  31. zogca said

    Mene je sram, da bi se sploh še izgovarjala.

    Preprosto bom rekla ne morem, vrzite me na ulico, jaz ne morem.

  32. romeno said

    Saj bo boljše🙂
    http://www.youtube.com/user/jakecoco#p/u/9/ygFDPEq_DJA

  33. zogca said

    Saj vem, ampak me je sram, veš, kako me je sram, da se samo še izgovarjam. Jaz, ki sem vse vedno naredila pravočasno in dobro. Zdaj samo še zamujam, o kvaliteti pa sploh ne bi razpravljala, ker mi je skorajda vseeno, kako naredim. Preprosto zadnja faza, ampak ne morem, nimam nobene prave volje že lep čas.

  34. romeno said

    Ja te razumem. Če določen čas delaš nenormalno veliko pride čas, ko pač ne moreš več.

    Telo se preprosto izklopi.

    Najbolj hecen je ta občutek, ko veš da bi moral nekaj naredit in kakšna bo reakcija ljudi, ki od tebe nekaj pričakujejo pa se lažje sprijazniš z sankcijami, kot z delom.

  35. lynx said

    Par dni nazaj si se počutila odlično?

  36. zogca said

    Saj sem se, lynx, ampak delala pa še vedno nisem, kot bi morala. Je pa res, da sem dva tedna uživala v Jupiter trigon Sonce in mi nič ni prišlo do živega.

    Romeno, da, ampak moje nenormalno veliko delati se je končalo meseca oktobra. Od takrat naprej delam nenormalno malo. Oziroma napaka, naredim nenormalno malo. Pri meni je normalno tako, da bom v vsakem stanju stisnila do konca, naredila vse, samo da ne bi razočarala. Zdaj sem popolno razočaranje in ne morem. Mi je v bistvu vseeno, če sem popolno razočaranje. Bogu hvala za stare zasluge in to, da sem na dobrem glasu zaradi prekletkosti, ker drugače bi že letela na ulico, prav zares. In sem v fazi, ko si mislim, briga me, bom pa skrete pucala.

  37. lynx said

    Moja volja do dela je močno povezana z voljo nasploh. Težko se mi zgodi, da bi se mi nič ne dalo in da bi bil zadovoljen.

  38. zogca said

    Saj, ko bi meni samo en teden šlo, samo en teden, bi me to strašno vzdignilo. Veš, jaz imam pol planetov v šesti hiši dela (ne službe, kariere, ampak dela). To je moje bistvo. Da delam. Na jok mi gre, ko mi ne gre, ampak vsaka stvar, ki jo moram narediti, se mi zdi visoka kot Triglav. Govorim o stvareh, ki jih jaz drugače delam z levo roko in pri pol zavesti, če je treba. Evo, en teden bolniške, zato naj bi ta teden naredila malo več, pa ne bom, trikrat manj kot sicer normalno. Ne morem.

  39. zogca said

    Do petih zjutraj bom visela za računalnikom, da končam, pa ne bom končala.😦

    Res, Bog, če mi nič ne daš, daj mi vsaj zdravo pamet vrni, da lahko delam.

  40. zogca said

    Delala do 5.48. Toliko o popolni nesposobnosti. Rok je bil v četrtek. No, vsaj končala sem. Jutri (ups, danes) bom delala ves dan, da ulovim ponedeljkov rok.

  41. Tana said

    En lep dan vsem😉

    Včeraj sem cel dan zabušavala, danes bo pa treba vsaj drobtine z mize pospravit, če nič drugega🙂

  42. Jazz said

    41.Tana said
    januar 16, 2011 at 11:09 am
    En lep dan vsem

    Včeraj sem cel dan zabušavala, danes bo pa treba vsaj drobtine z mize pospravit, če nič drugega

    Lahko prideš tudi kosilo skuhat😉

  43. Jazz said

    Aja,pa za GPS rabim podatke…

  44. Tana said

    Jazz, to bi pa že lahko vedel, da jaz nisem za v kuhinjo 😉

    Pokliči kakšno sosedo🙂

  45. Tana said

    Aja,pa za GPS rabim podatke…

    Kaj je to? Sem že mislila weba vprašat🙂

    Čist možno, da je kakšno tajno društvo PGC🙂 ali kakšno drugo🙂

  46. Jazz said

    44.Tana said
    januar 16, 2011 at 11:37 am
    Jazz, to bi pa že lahko vedel, da jaz nisem za v kuhinjo

    Pokliči kakšno sosedo

    Saj premorem tudi druge prostore😉

  47. Jazz said

    said
    januar 16, 2011 at 11:39 am
    Aja,pa za GPS rabim podatke…

    Kaj je to? Sem že mislila weba vprašat

    Čist možno, da je kakšno tajno društvo PGC ali kakšno drugo

    PGC je pa podmladek ja… :mrgreen:

  48. webmaher said

    Dobro jutro vsem:mrgreen:
    sem napisal tudi GPT oz. GremoPoTano😆:mrgreen:😆

  49. StaneP said

    Žogi, rok je rok. Jebi ga. Drugače pa vsak pameten šef ve, da ima še tako dober človek (delavec) nihanja v razploženju in storilnosti. In nekoga ki je dober večino časa, razume in malo razbremeni, ko mu ne gre. Čustvena inteligenca pa to…
    Če te bodo vseeno kregali, resno razmisli o zamenjavi službe.

    Jazz in Tana, če GPS-ji, PGC-ji in podobna tehnološka šara odpove, še vedno ostane dobri stari GSM, hehe…

  50. webmaher said

    Žogci bi pa zdej samo gajžla v moji roki pomagala, ajoj hudooo:mrgreen:

  51. StaneP said

    Plonkič za Tano:
    http://sl.wikipedia.org/wiki/GPS
    http://www8.garmin.com/aboutGPS/
    http://www.garmin.com/garmin/cms/site/us/ontheroad/

  52. Jazz said

    S Tano sva v “Stranki zmernega napredka v mejah možnega”😉

  53. StaneP said

    Sem malo prebral stare komentarje in tale naša Žoga se mi prav smili. Resnično je razpoložensko bolj pri tleh. V eni moji stari objavi sem uporabil. tole sliko

    Mislim, da kar ponazarja njeno stanje in seveda tudi rešitev. Torej, …

  54. webmaher said

    Stane mal si v temo brcnil, en teden ali še kak dan več bi pomagalo samo tisto, kar piše v komentarju št. 50 … razen če ima Žogca kaj za bregom, da bi šla Fato glumit težko verjamem, čeprav sem si včasih tudi jaz zaželel, da bi šel jarke kopat:mrgreen:
    @Jazz do sreče ni bližnjice ampak vseeno glej, da se vama ne zavleče v neskončnost😆

  55. zogca said

    Jutro. Koma. Kofe. Da se zbudim. In takoj začnem naprej delat.

  56. zogca said

    Aha. Saj bi ta vikend lahko bila tudi vesela, ampak nisem in zelo dobro vem, zakaj.

    Se pa rada komu zasmilim.😉 To mi pomaga.

    Ampak rešitev pa to ne bi bila prava, res ne.

    tale naša Žoga se mi prav smili. Resnično je razpoložensko bolj pri tleh.

    Mislim, da kar ponazarja njeno stanje in seveda tudi rešitev. Torej, …

  57. zogca said

    Kaj je gajžla? Slovar!!!

    Žogci bi pa zdej samo gajžla v moji roki pomagala

  58. Jazz said

    54.webmaher said
    januar 16, 2011 at 12:46 popoldan
    @Jazz do sreče ni bližnjice ampak vseeno glej, da se vama ne zavleče v neskončnost

    Eh,sreča…Poglej kateri datum ma Lynx😉 Pa je čist kul…in sreča je,da dekleti kadita kot Turek,ni hudič,da ne bo ostalo nekaj s********

    refleksa…😛

    Se mi pa zdi,da je naše dekle preveč v zvezde padlo,ampak kdo bi si upal biti Boter Mesec!?(saj veste:”Na zemljo jo bom treščil!”
    Menda drvimo (zemlja) skozi vesolje z nekaj več kot stotisoč kilometri na uro,vmes pa še lambado plešemo in če pomlad vedno pride do ure natančno,kaj hočemo še več…. čist zadost!😉

  59. zogca said

    Jup, si bo treba Lambado dati gor.

  60. zogca said

    Moja rita že šiba.😉

  61. zogca said

    In moja himna!!!

  62. Tana said

    Moja rita že šiba

    Moja tudi🙂 s krpo in sesalcem v roki. Zdaj me čaka še cel kup perila za zlikat, ampak nimam prave motivacije.

    Stane hvala za plonkič🙂 večni učitelj.

    Jazz, web… sem ravnokar ugotovila, da bi bilo treba okna pomit in zavese oprat. Lahko kerga določim🙂

  63. zogca said

    Si grem kupit kokakolo, peš, da me bo sonček videl. Bleda sem kot smrt na dopustu.

  64. Jazz said

    Dobr,za manj strokovna dela sem,če bo after party…😛

  65. zogca said

    Ali Stilo ali Astra. 😛

  66. zogca said

    Some of God’s greatest gifts are unanswered prayers …😉

  67. karmen said

    Svojmu ne morem dopovedat, da ga ne vabim na hopa cupa, ampak da samo lambado plešem.🙂 Če jo ker tip zna, je blond in višji od 180 cm, plačam po dogovoru za en krog.🙂

  68. zogca said

    Jaz pa lambade v družbi ne plešem kar tako, vedno kaj pomeni.😉

    Zdaj plešem z metlo.

    Imam jutri velecenjen obisk, mora biti vsaj za silo pospravljeno.

  69. karmen said

    Žogca, če imaš cimra, si vedno v družbi.🙂

    Pride gospa mama?

  70. Izbrana said

    Jaz pa ne bi ne metle, pa ne lambade…. Bi pa…😉

  71. karmen said

    Ko bi tipi vedeli, kaj bi dejstvo, da znajo plesati, delalo za njih…. Jaz to svojemu sinu razlagam, pa vseeno noče na plesne.🙂

  72. zogca said

    Ne.

    Pride gospa mama?

  73. webmaher said

    Tvoj sin Karmen, je karakter kot jaz, edini ki ni hodil na plesne od celga razreda:mrgreen:
    Tana peglal bi lahko jaz ampak si prepozno povedala … lahko pa se javim jutri za krompir lupit, moje najljubše gospodinjsko opravilo😆 :mrgreen: 😆

  74. zogca said

    Lahko tudi meni. Saj ni veliko, dve kiklici in tri majčke.

    Tana peglal bi lahko jaz

  75. webmaher said

    Bi ti speglal sploh ni problema, še prej bi te pa k sebi spravil, ker tole kar zdaj počneš se za Žogco ravno ne spodobi😆
    Dej pejt v nastavitve bloga pa poglej, če lahko omejiš število komentarjev na posamezni strani recimo na 50 …

  76. StaneP said

    Plesat nekaj znam. No, vsaj včasih sem. Me pa mika salsa…
    Gospodinjska dela so zaključena, pri meni seveda. Drugam na takšne posle ne hodim. Razen če je kaj migajočega za poštimat, hehe, pa še to sem zadnje čase bolj lene sorte. Evo, priznal sem.
    Žoga, kaj je sedaj to. Samo muziko limaš!? A Fukitol misliš da ni prava rcnija za tvoje stanje. To vedno pomaga. Celo pri glavobolu.
    Gajžla je lepo povedano, bič. Uporabljala se je za priganjanje konjev, ko (če) so trmarili in se jim ni ljubilo vleči voza. Vsaka podobnost z tabo je zgolj naključna in dobronamerna, hehehe. Seveda pa gajžla ni izraz za BDSM spolni pripomoček. Tam tega menda ne potrebuješ. Bi ga pa najbrž kakšen od tvojih tipov…

  77. zogca said

    Kaj?

    Zakaj se ne spodobi?

    In ne, mislim, da se to ne da. Število objav na stran že, komentarjev pa ne.

    Bi ti speglal sploh ni problema, še prej bi te pa k sebi spravil, ker tole kar zdaj počneš se za Žogco ravno ne spodobi
    Dej pejt v nastavitve bloga pa poglej, če lahko omejiš število komentarjev na posamezni strani recimo na 50

  78. zogca said

    MENE NIKOLI NE BOLI GLAVA! S SEKSOM ALI BREZ, NIKOLI. AJD, ENKRAT NA TRI LETA.

    Celo pri glavobolu.

  79. zogca said

    Aha, da bi jaz mlatila njih, ne obratno.😉

    Tam tega menda ne potrebuješ. Bi ga pa najbrž kakšen od tvojih tipov…

  80. zogca said

    A je problem, da sem napila preveč komadov? A zbrišem kakšnega? Ker to lahko.

  81. StaneP said

    Karmen, sem višji od 180, lambado bi se potrudil znati, ampak imam eno težavo. Nisem blond. A to pomeni, da odpadem?
    Pa menda si ustregla svojmu, če si ga že migajoča po hiši razdražla. Jaz bi miganje prepovedal, če je hopa-cupa kot posledica nezaželena.

    Tana, za tebe ni problema. Samo reci.

    Jazz, dobro si zadel tole z našo Žogo. “Se mi pa zdi,da je naše dekle preveč v zvezde padlo…” Sicer bo najbrž rabil biti kakšen Jupitrov mesec, ki je dosti večji od našega, da jo bo prizemljil, hehe.

    Web, mislim da na gajžlo Žoga ne bi reagirala prav pozitivno. Osebno menim, da je Fukitol boljša izbira.

  82. StaneP said

    Aha, da bi jaz mlatila njih, ne obratno.

    Hehe, tako nekako ja. Pa še zbudila bi se.

  83. zogca said

    Nimam jaz nobenega užitka mlatiti, ampak ustrežem pa. Če je kdo rad ponižan, pa naj bo.😉

  84. zogca said

    Prizemljuje Saturn.

    Uničuje Pluton.

    Jupiter širi, v dobrem aspektu dobro, v slabem slabo.

    Sicer bo najbrž rabil biti kakšen Jupitrov mesec, ki je dosti večji od našega, da jo bo prizemljil, hehe.

  85. karmen said

    Nč hopa cupa ni blo, Stane. Če moram jaz od jeseni avto zunaj parkirati, ker se njemu ne da na kosovni odvoz starih jajc odpeljati, bo pa tudi on potrpel, če mi poleg lambade ne paše hopa cupa. Imam polkvadrat tranzitnega Urana na natalnega Marsa in moja hopa cuna energija je blokirana s kosovnim odvozom.🙂 Ta teden pa opozicijo tranzitnega Jupitra na natalnega Plutona in en dan kasneje na Venero. Upam, da Pluton tudi preobraža, ne samo uničuje in da bo preobrazil mojo lenobo v kaj bolj produktivnega.

  86. karmen said

    “Nimam jaz nobenega užitka mlatiti, ampak ustrežem pa. Če je kdo rad ponižan, pa naj bo. ;-)”

    To mi je pa tko hecno. Verjetno tudi jaz ne bi imela problema mlatit, če že hoče, bi pa imela problem potem tipa resno vzet.🙂

  87. zogca said

    Tudi, seveda. Pluton uniči nekaj, da naredi prostor za novo, boljše.

    Upam, da Pluton tudi preobraža

  88. zogca said

    Jaz se sprašujem, ali je sploh pametno kateregakoli tipa resno jemati. Ne vezano za seks. S tem nimam težav, pač, vsakega nekaj “matra”. Pač, tako kot imaš moške, ki so ultra nori na joške in sploh ne opazijo, da imaš rito, tako imaš moške, ki so tako nori na rito, da komaj vidijo joške. Pri tej stvari je isto, eni so radi bolj grobi, drugi radi vidijo, da je ženska zelo groba z njimi.

    Verjetno tudi jaz ne bi imela problema mlatit, če že hoče, bi pa imela problem potem tipa resno vzet.

  89. zogca said

    Aja, tale polna Luna bo točno na mojem IC. Sploh ne morem ugotoviti, ali to, kje je polna Luna, kaj pomeni. V knjigah tega nikjer ne omenjajo, verjetno ne pomeni nič.

  90. karmen said

    Ja vem Žogca, samo pri negativnem aspektu… pri Plutonu nikoli ne veš. Poleg tega imava letos oba ful zanositvenih aspektov in ne nameravava zanositi, tako da me prav zanima, kako se bo to izrazilo.

  91. zogca said

    Lej, energija je. Če bosta omogočila še realno podlago, potem veš, kaj bo.

    Na trigon Plutona in Lune se množično spočenjajo otroci. Saj to imaš, ne?

  92. karmen said

    Jaz še točke IC ne bi znala dobro interpretirati, razen družina, predniki itd. Polna luna na IC? Kaj pa vem! Mogoče več druženja s sorodniki, starši…

    Kar se pa tiče komentarja 88 – sploh koga resno jemati?🙂 Samo hočem reči, da bi tip, ki bi ga mlatila, v mojih očeh izgubil na moškosti.

  93. zogca said

    Pri meni moški izgubi na moškosti, če je cucek zunaj postelje. Če je rad kdaj podrejen, zna pa dobro nabrisati, ga ne gledam navzdol. Če pa je cucek, s katerim ženske lahko manipulirajo in skače, kot žvižgajo, ja, potem pa v mojih očeh ni nič drugega kot punčara. Napaka, to bi bila žalitev za punčare.

  94. karmen said

    Trigon progresirane Lune na Plutona, Venero, sekstil progresirane Lune na Jupitra, tranzit luninega vozla čez ascedent, trigon Jupitra na Luno, potem pa še prehod progresirane lune čez natalni lunin vozel. Predvsem prvi in zadnji sta zanositvena. Ker pa realne podlage ne mislim omogočit… aspekt se lahko izrazi tudi kje drugje. Samo pojma nimam kje. Predvsem, ker ima tudi on ful takih aspektov.

  95. karmen said

    “Pri meni moški izgubi na moškosti, če je cucek zunaj postelje.”

    To pa itak..

  96. zogca said

    Nobena zaščita ni sto posto, pa saj to veš, razen seveda abstinence. Kaj pa mrk, mrk kaj dela? Tudi ni nepomembno.

    Moj pristop k astrologiji je drugače zelo fatalističen, ker se je ta fatalizem izkazal kot … Kar je usojeno, se zgodi, pa če se postaviš na trepalnice. Jaz zato nič več ne rinem z glavo v zid, ker glava poči, zidu pa ne prebije. Kar mi pripada, to mi pripada.

  97. ivanhudobivnik1 said

    Slučajno sem naletel na tole temo, ker je v začetku govora o solzah je tukaj še ena pesmica na to temo: Si solza v očeh (v skavtski izvedbi);

  98. zogca said

    Jutro!!!!

    Ni besed, kako sem zaspana.

    Spala sem samo tri ure.😦 Cel dan sem na kavah.

    Ampak popoldne pride Alexia, hepi mi.🙂

  99. zogca said

  100. karmen said

    Moje spanje meji že na narkolepsijo, zato bi po samo treh urah spanja umrla. Jaz sem spala 6 ur (Boter je bil, kaj čmo), pa sem koma, cel teden bom noter prinašala.

    Moj pristop k astrologiji ni tako fatalističen, kot tvoj. Je pa to logično: moja barva je strelčeva, tvoja pa škorpijonova. Škorpijon je fatalistične, strelec pa usode ne priznava.🙂

  101. Izbrana said

    Žogca, bi ti rekla, da mal pokukaj od kod meni toliko pozitive, pa me je strah, da bo itak in itak prehitro minila!🙂 😦
    To za Alex sem pa še jaz vesela, jupi, bosta uživali!!!
    Pa daj delaj tudi, no…. Saj veš, kaj bi jaz…. pa ne bo šlo, če boš ti z delom zamujala ;)!
    Pa še en tak lušten komad, za poplesavanje…
    A ja, pa kava za Web-a😉

  102. Izbrana said

    Kaj se je pa zgodil z mojim komentarjem :(?
    Pol pa vsaj pesmico še enkrat…🙂

  103. Jazz said

    Jazz Station…

  104. webmaher said

    Kavica za I za brano😆
    Jaz sem danes spal samo 7 ur, kar je eno uro in pol manj od letošnjega povprečja:mrgreen:

  105. zogca said

  106. zogca said

    Bil je požrt. In zdaj rešen. Daj mi na FB flikni še enkrat svoje podatke, veš, je vse ostalo na starem računalniku in zdaj na novo postavljam karte.

    Kaj se je pa zgodil z mojim komentarjem ?

Leave a Reply

 
