Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Can’t top it, can’t stop it, can’t shake it, can’t fake it …

Posted by zogca na januar 9, 2011

81 Responses to “Can’t top it, can’t stop it, can’t shake it, can’t fake it …”

  1. zogca said

    Ves dan si jo vrtim, ko sva šmrkava pijem čaj in si brišem nos.😦

  2. lynx said

    Ta komad pa je vreden večerje in ne samo sadne kupe. Dlake mi gredo pokonci:

  3. zogca said

    Bi bilo bolje, če bi You can’t beat the feeling ponujal večerjo in kupo.😉

    Aja, drugače pa mi ne gredo na takšne pesmi dlake po konci, ker mi je to res ena lajna. Umiranje na temo tega, da sanja o tem, da bo ona vsako noč ob njem. Eno leto pozneje mu bo že dol mahalo, kaj bo govoril dve leti pozneje, o tem pa sploh raje ne bi … Po mojih izkušnjah se na dolgi rok veliko bolje obnesejo takšni umirjeni, ki nimajo napadov umiranja, sanjarjenja, Romeo faz, histeriranja in podobno. Kdor pada v skrajnosti, ta bo hitro padel tudi v kakšno drugo skrajnost.

  4. lynx said

    Ah, besedilo pa me res preveč ne zanima…

  5. zogca said

    Jaz vedno poslušam besedilo in če naj bi bila pesem res dobra, mora vsaj meni biti dobro tudi besedilo. In prevelika patetika v besedilu me ponavadi odbije.

  6. zogca said

    To je že bolj realna pesem.

  7. zogca said

    Na to pesem pa so mi do nedavnega dejansko šle dlake pokonci. Zaradi tistega “when you can see your unborn children in her eyes, you know you really love a woman”. To se mi je namreč zdelo nekaj tako zelo svetega, najsvetejšega. Odkar mi je kristalno jasno, da niti to, da ti nekdo načrtno dela otroka, ni merilo, da te ljubi … Je tudi ta pesem odpadla s spiska realnih.

  8. asdf said

    oj!
    vse in edino, kar imam dodati in povedati….

  9. zogca said

  10. romeno said

  11. romeno said

    😆

  12. webmaher said

    Kavica za I za brano🙂
    Romeno blekberi pol ni dobr nakup, kaj priporočaš: Nokijo N8 ali Samsung Galaksi:mrgreen:

  13. asdf said

    htc desire hd

  14. romeno said

    Huh tu si me pa našel. Meni je najbolj pomembna funkcija na telefonu radio in sem z mojim Lgjem za 80€ čisto zadovoljen😆

  15. webmaher said

    asdf, ni dober, ker sem preveč zahteven … bom počakal še par mescev … obeta Eriksonov Soni, verjetno bo pa še Samsung kaj nadgradil😆
    V glavnem bom potem lahko zastonj govoril, zato tistih 400-500€ ne bo stran vrženih:mrgreen:

  16. lynx said

  17. lynx said

  18. zogca said

    Ena za mojo dušo.😉

  19. lynx said

  20. lynx said

  21. zogca said

    Bomo tudi kaj napisali ali bo samo muzka?😉

  22. lynx said

    Vprašaj. 🙂

  23. zogca said

    Saj nimam kaj vprašati. In v resnici zelo dobro vem, da bi od novega leta morala spisati že kakšne tri, štiri objave, ampak nisem. Mea culpa.😦

    Poslušam muzko in uživam. Me tako matra, da bi šla v Beograd …

  24. lynx said

    Šta je to impotencija?

    Kad se mozak počne kurčiti a kurac filozofirati.😀

  25. lynx said

    Me tako matra, da bi šla v Beograd …

    Tudi jaz to načrtujem.

  26. zogca said

    Moj Mars ni nikoli impotenten.😉

    Mah, veš, kako je z menoj. Jaz sem navajena svoje objave fotografsko okrasiti in zdaj, ko nimam Photoshopa, na te druge programe pa nisem navajena in mi gre vse počasi in z muko … Mi potem to ni užitek, ko pa meni nekaj ni užitek, potem je to … ni narejeno. Saj se bom, ali navadila na te programe ali pa nekje izvohala Photoshop. Da vsaj kakšen rajc vržem gor, preden grem kaj skakljati okoli, potem bom imela kaj bolj zanimivega za dati na blog.

    Lahko bi pa res, za to ne potrebujem fotografij, upoštevala tisti tvoj prelog in dala gor objavo z naslovom spovednica.

    Šta je to impotencija?

  27. zogca said

    Jaz moram iti pod mus. Prej sem hodila vsako leto, zdaj pa že par let nisem bila. Ampak okej, bom počakala, da bo dan daljši in dnevi toplejši.

    Tudi jaz to načrtujem.

  28. lynx said

    Lahko bi pa res, za to ne potrebujem fotografij, upoštevala tisti tvoj prelog in dala gor objavo z naslovom spovednica.

    Tapravih spovedi itak ne bo. 🙂

  29. lynx said

    Prej sem hodila vsako leto, zdaj pa že par let nisem bila.

    Deset mesecev sem bil na Dedinju. Od takrat (ohoholala let), sem bil samo enkrat pred nekaj leti in še takrat ne v lastni režiji.

  30. zogca said

    Kaj, manjka jajc in jajčnikov?😉

    Tapravih spovedi itak ne bo.

  31. zogca said

    Vojska?

    Deset mesecev sem bil na Dedinju.

  32. zogca said

  33. zogca said

    Evo, lynx, ko si včeraj omenjal dvigovanje dlak …

    Na to pesem gredo meni vse pokonci.

  34. lynx said

    Vojska?

    A šta će drugo? 😉

  35. lynx said

    Na to pesem gredo meni vse pokonci.

    Kak poseben razlog ali kar tako?

  36. zogca said

    Joj, je ta komad dober. UMG sicer ne dovoli embedanje, ampak za ta komad se splača klikati.

    Veš, kaj? Če človek že mora v vojsko, ti povem, da je ni boljše destinacije od Dedinja. Si misliš, da bi zaglavil kakšno Prištino ali kaj podobnega? A ste kaj hodili čez cesto na JNA stadion?😉

  37. zogca said

    Si si kaj oči napasel? Tam je ulica pista.

  38. lynx said

    A ste kaj hodili čez cesto na JNA stadion?

    Niti na eno tekmo nisem šel. Danes mi je žal, ma jebiga. Stadion sem si ogledal le na hitro.

  39. lynx said

  40. lynx said

  41. Jazz said

    Na Belgrad je treba it poleti.Bi jaz tudi šel.Kaj pravite na Odpravo Žogcinih čudakov v Beograd?

  42. zogca said

    Bi se komot zmenili in šli skupaj.😉

  43. Jazz said

    Hudiča,ko da ste že vsi šli…

  44. maxi said

  45. Jazz said

    Maxi,glih nate mislim že celo popoldne…😉

  46. Jazz said

    Zastavil si je nekaj pravih vprašanj in prišel do zanimivih ugotovitev,baje… nocoj na tv 3 nekaj po osmi,pošljite čips pa kokakolo… 😛

    http://www.imdb.com/video/screenplay/vi3820224793/

  47. maxi said

    Maxi,glih nate mislim že celo popoldne…😉

    A zato me je kolcalo….😛

  48. webmaher said

    Kavica za I za brano🙂
    I za brana vrati se, sve ti se oprašta:mrgreen:

  49. zogca said

  50. zogca said

    … and objects in the rear view mirror may appear close than they are …

  51. zogca said

  52. zogca said

  53. zogca said

  54. zogca said

  55. zogca said

  56. Izbrana said

    Joj, Web….🙂🙂🙂
    Hvala, vsak dan spijem tvojo kavico😉.

    Kavica za I za brano🙂
    I za brana vrati se, sve ti se oprašta:mrgreen:

  57. zogca said

    Samo eno?😉

    Hvala, vsak dan spijem tvojo kavico

  58. Izbrana said

    Vsaj eno.😉

    Samo eno?😉

  59. zogca said

    Jaz sem prišla pa do kokakole. Zdaj se hladi.😉

  60. lynx said

  61. lynx said

  62. webmaher said

    Lahko noč I za brana😆
    Žogca ne bit žleht bo gajžla pela:mrgreen:

  63. zogca said

    Jesse. Ga je vedno zdrkala, ko se je pobral in mu znova prodala sanje. Seveda je na koncu sanje uresničila z Matthewom Brodericom, tolikokrat prizadeti in nazaj izbezani Joshua pa je zvisel.😦 Prelepa pesem.

  64. zogca said

  65. zogca said

  66. Izbrana said

    Včeraj sem že spala. Tudi za dobro jutro je lepa…😉

    Lahko noč I za brana😆

  67. Izbrana said

    Dobro jutro in kava tudi za vse ostale….😉

  68. zogca said

    Če pa s kavami voščimo dobro jutro, bom jaz tudi. Čeprav ta ni čisto moja, moja je 2 in 1. No, kofetkarji bi rekli, da to sploh ni kava. Saj res ni.

  69. webmaher said

    Kavo pijem izključno in samo po kosilu potem se mi pa dostikrat primeri, da postanem zaspan:mrgreen:
    Blog pa že nekaj dni dela blazno počasi, zgleda da je še ponovoleten:mrgreen:

  70. zogca said

    Počasi? Meni se odpira z normalno hitrostjo.

  71. webmaher said

    Morda samo tale objava, ki je nabita z videji😆
    Zakaj si pa včerajšnjo novo objavo zbrisala?

  72. zogca said

    Ne, nisem je izbrisala. Ker je tudi nisem dala gor. Kako naj ti razložim? Jaz, ko pripravim pesmi, jih programiram za en datum in uro. In potem jih program vrže sam gor, ko mogoče jaz sploh nisem doma. Tako se je zgodilo. In potem se dala pesem dol, ker enostavno nisem hotela imeti gor še ene pesmi. Pesem, video, pesem. Ni v redu. Bi morala nekaj napisati. Pa se preprosto ne spravim k pisanju …

  73. zogca said

    januar 2011 (4)
    december 2010 (14)
    november 2010 (14)
    oktober 2010 (21)
    september 2010 (27)
    avgust 2010 (23)
    julij 2010 (28)
    junij 2010 (24)
    maj 2010 (33)
    april 2010 (33)
    marec 2010 (33)
    februar 2010 (37)
    januar 2010 (36)

    Tole mi ni ravno v ponos, kajne?

    😳 in 😳 in 😳

  74. webmaher said

    ah dej no, mal pavze tut ne škodje pa še prehlajena si bla … sicer pa dons se ti vrača DžanLuidži:mrgreen:

  75. zogca said

    Pa še rezana. Zdaj moram iti dati ven šive. Kirurg je blazno čeden, tako da se skoraj veselim. Ne, se ne.

  76. karmen said

    Žogca, tudi obdobje pride. Jaz sem imela obdobje, ko sem pisala forume, kolumne…, folk me je nagovarjal, naj knjigo napišem, družila sem se, potem pa je prišlo obdobje, ko sem se počutila čisto okej, ampak sem bila čisto asocialna, nič se mi ni dalo pisati…
    Kljub svojim obiskovalcem, je ta blog predvsem tvoj in zate in zaradi tebe. Ko dobiš občutek, da si nekomu nekaj dolžna, izgubi gušt.

  77. zogca said

    V tem trenutku res sploh ne vem, kaj bi napisala. Ne, ne v tem trenutku, v bistvu že kar nekaj tednov ne. Edina ideja, ki jo imam, mogoče jo bom uporabila, čeprav ne vem, ali naj o tem sploh pišem. Nekaj absurdnega sem slišala že par mesecev nazaj, pa nisem verjela, da je res, ampak se je izkazalo, da je. Mogoče o tem napišem par stavkov, drugače pa res, sem brez idej.

  78. Jazz said

    72.zogca said
    januar 13, 2011 at 12:14 popoldan
    Ne, nisem je izbrisala. Ker je tudi nisem dala gor. Kako naj ti razložim? Jaz, ko pripravim pesmi, jih programiram za en datum in uro. In potem jih program vrže sam gor, ko mogoče jaz sploh nisem doma. Tako se je zgodilo. In potem se dala pesem dol, ker enostavno nisem hotela imeti gor še ene pesmi. Pesem, video, pesem. Ni v redu. Bi morala nekaj napisati. Pa se preprosto ne spravim k pisanju …

    Sem mislil,da bo za branje treba žetone kupit,tako kot pri Financah…😉

  79. zogca said

    To bi bila pa res zadnja faza, ko bi bila že nižje od podna.😉

  80. karmen said

    Jaz sem se pa danes dobila z mojo prijateljico, ki študira pri Aleksandru in sva imeli astrološko debato. Dobili sva se za med službeno malico, nazaj v službo pa sploh nisem več prišla. Me nagovarja, naj začnem astrologijo študirati.🙂

  81. zogca said

    Za dobro jutro!

Leave a Reply

 
