Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Plesnivi poljubi!

Posted by zogca na januar 8, 2011

SKRUŠENOST

Iznakažene podobe zasanjancev,
izgubljene v praznih kozarcih sanj.
Ljubezenskega napoja
ne prodajajo več.
Zapuščena soba,
odeta v črnino skrušenih misli.
Nadležen vonj po kislem mleku
neustavljivo sili v oči.
Tišina s svojim temnim plaščem
me pokriva s hladnimi tančicami.
Sedaj ne zaupam več svojim očem.
Nikomur več ne zaupam.
Tvojih toplih prstov ni več
v prostranih sobanah
mojega spomina.
Plesnivi poljubi,
razpršeni v zraku,
mi povzročajo slabost.
Kot duh se sprehajam
po zelenih livadah,
a izdajajo me solze,
s katerimi se igra poletno sonce.

Vesna Tišler 

91 Responses to “Plesnivi poljubi!”

  1. zogca said

    Pesem od Vesne Tišler je malo depra, zato za protiutež …

    Jaz si Kekca pojem že celo jutro. Okej, ni več jutro.😉

  2. zogca said

  3. zogca said

  4. romeno said

    A še kdo drug obožuje SunnyD and Rum😕😆

  5. karmen said

    Jaz sem poskušala svoje večerno hlastanje po piškotkih nadomestiti s kajenjem. Na treh krajih okoli hiše sem si naredila lep kadilski kotiček, z rustikalno mizico, stolom, ležalnikom, lepe pepelnike sem si kupila. Nohte imam itak vlite, pa tanke cigaretke Kim sem kupila, da bi mi uspelo. Rezultat je nula. Sicer ne znam inhalirati, ampak važen je obred. Cigaretni dim mi ne smrdi, ampak tisto, kar potem ostane v ustih, mi je pa tako grozno, da sem si dala hkrati 5 čigumijev v usta, preden sem prižgala, pa potem še izpirala in izpirala gobček. Na koncu so mi pomagali samo piškotki.🙂

  6. StaneP said

    Joj Karmen, tebe preprosto človek mora imeti vsaj malo rad.

  7. lynx said

  8. lynx said

  9. zogca said

    Karmen, se hecaš?😯

  10. karmen said

    Stane🙂

    Žogca, ne hecam se. Še zdaj imam zunaj mizico, stolček in čike od aprila.

  11. zogca said

    Čiki od aprila?😮 Kje so že moji? Naloženi na pljučih, kje pa.😦 Ti pa verjamem, da je okus po Kim cigaretih ogaben, saj bi meni tudi bil.😉 Ne hecam se, seveda je nekadilcu tole vse skupaj ogabno. Ne hecam pa se v tem, da je meni okus Kim cigaret ogaben. Jaz bi verjetno zelo hitro nehala kaditi, če bi ukinili moje cigarete. Jaz ne prižgem drugih cigaret kot svoje, nikoli. In ves čas kadim iste cigarete. West Silver oziroma nekoč so se imenovali West Light. Vmes sem dve leti kadila West Super Light, ampak sem se potem vrnila nazaj na West Light.

  12. karmen said

    Meni kajenje ne smrdi, moj mož je kadil dve škatlici na dan, pa se mi ni bilo čisto nič problem lubčkati.🙂 Tisto, kar pa meni ostane v ustih, mi je pa problem. Vseeno poleti v družbi kakšne frendice, ki kadi, rada tudi jaz prižgem (sicer ne inhaliram), ampak tako za foro. Je pa dejstvo, da bi bila raje odvisna od nikotina, kot od OH.

  13. karmen said

    In še nekaj: ko je kadil, je bil zdrav. Ko je nehal (s pomočjo zibana – veže nikotin na receptorje v možganih), se mu je pa pojavilo nekaj problemov. Homeopat (ki je tudi zdravnik uradne medicine) je rekel, da je čisto logično, ker je prej organizem imel neko sobivanje z nikotinom, potem pa šok. Če so okej počutiš s čikci, se znebi slabe vesti. Ta naredi več škode.

  14. zogca said

    Jaz se tudi raje lupčkam s kadilci kot z nekadilci.🙂 Se pa ne lupčkam s tistimi, ki pijejo. Alkohol mi je fuj odvraten. Ampak zato pa tudi razumem nekadilci, ki jim je okus po cigaretih odvraten. Ko sem imela eno leto fanta nekadilca, sem si non stop umivala zobe, na pol ure v bistvu. Pa tudi žvečila sem takrat, ker drugače ne. Princ je bil zelo proti cigaretam, zelo. Ampak seveda, s tem ni prišel ven na začetku, ko me je spoznal, ne, ni nič rekel, ko sem kadila. To je potem začel, ko je videl, da sem resno zaljubljena vanj. Moška taktika. Počakajo, da si te ovijejo okoli prsta, potem pa začnejo težiti.😉

    moj mož je kadil dve škatlici na dan, pa se mi ni bilo čisto nič problem lubčkati.

  15. zogca said

    Ko bo Luna prišla na Sonce, bodo morali stran, ne bo šlo drugače.

    Če so okej počutiš s čikci, se znebi slabe vesti. Ta naredi več škode.

  16. StaneP said

    s pomočjo zibana – veže nikotin na receptorje v možganih

    Mi lahko prosim tole zadevo malo razložiš?

  17. zogca said

  18. zogca said

    Je pa vse tole prišlo za menoj. To, da sem en teden živela na tabletah proti bolečinam in crkavala od bolečin, to rezanje in potem jedenje samo sladoleda, včeraj sem bila totalno vročična, danes pa se mi je nos odprl. Jutri moram pod mus biti zdrava in tudi bom.

  19. zogca said

    Stane, drugače sem si potegnila dol tisti program, ki si mi ga ti priporočil in za silo spacala nekaj skupaj. Čeprav sem se totalno lovila, fotke pa nisem znala pomanjšati v tem programu, sem jo v Slikarju in potem v tem programu izrezala. Se mi pozna, da sem bila deset na Photoshopu. In mi je zdaj vse drugo popolnoma tuje.

  20. karmen said

    “Počakajo, da si te ovijejo okoli prsta, potem pa začnejo težiti. ;-)”

    To delamo tudi ženske.🙂

    “Ko bo Luna prišla na Sonce, bodo morali stran, ne bo šlo drugače.”

    Ha ha Žogca. To pa res.

    Stane, a kadiš? Zyban so neki tableti, precej dragi, predpiše ti jih lahko samo zdravnik kot pomoč pri odvajanju od kajenja, in niso nedolžni. Daj malo posurfaj.

  21. zogca said

    Jaz ne. Jaz sem moškim totalno premalo težila v življenju, totalno premalo. Kar se bo spremenilo. Meni so se moški vedno smilili, vedno, ubožci. Ampak nič več, zdaj pa nič več. Ker Miši in Princ sta bila v bistvu dobro do mene in to, da sem bila jaz dobra do njiju, ni bilo neravnovesja. Ampak Pupi je bil pa prasec širših dimenzij in je prav trapasto, da sem bila jaz tako dobra do njega. V izogib temu, da bi se še kdaj počutila tako trapasto, bom tudi jaz nehala biti dobra in začela težiti. In začela zganjati totalno sebičnost. Pa saj, na primer on, ima najraje, da mu pobereš ves denar, da ga v snegu in vetru in megli pošlješ na cesto, ker nekaj rabiš in te briga, če se bo na cesti ubil in podobno, to ima najraje. Bolj ga mučiš, lepše je njemu.

    To delamo tudi ženske.

  22. karmen said

    Pa niso vsi marsi Pupiji no.

  23. karmen said

    Niso vsi marsi Pupiji, no.🙂

  24. zogca said

  25. lynx said

  26. zogca said

  27. zogca said

    Kako luštno je biti očkova princeska. Zdaj mi očka prinese kosilo in šveps in … Da mi ni treba ven.😉

  28. StaneP said

    Žogi, v Gimpu pojdi na “menu – slika” in nato “spremeni merilo slike”. Vse je v menujih. Izplača se ti malo potruditi in se naučiti vsaj poti do osnovnih zadev. Program deluje dobro, po zmožnostih je polprofesionalen in na dolgi rok popolnoma zastonj! Pretočiš ga lahko kadarkoli, pa še poslovenjen je za lokal patriote… Za sebe vse delam v njemu že par let, tudi večina zadev na spletni strani je narejena z njim. Upam si trditi, da bi bila z njim večina grafikov čisto zadovoljnih. Photoshop je pač velik Mercedes kamion in za kakšno škatlo dvakrat na teden peljat v Maribor je čisto zadosten tudi VW Caddy.

    Karmen, kadim ja. Smrk. Samo meni čutim, da mi že škodi. Kondicija pa to. Pred leti par let nisem kadil, pa sem bil kot nov 20-letnik…

  29. karmen said

    Očkova princeska je nekaj, kar žal nikoli nisem bila, zato še danes izpadem smešna, če našobim ustnice in nekaj hočem. Še vedno pravim, da očetje največ naredijo za svoje hčerke, če jih nosijo po rokah, ker bodo potem dobile tudi takega tipa.

  30. mmisaa said

    Glede kosila se strinjam, ampak, kar se pa tiče tvojega razmišljanja o moških, greš pa iz ene skrajnosti v drugo. To ni dobro. Biti moraš TI!
    Povej mi, kako ti astrologija pomaga? Meni se zdi, da se samo loviš v nekem začaranem krogu in ne vidiš dlje od karte. Življenje ni karta. Pusti in končno ZAŽIVI!

  31. zogca said

    Mah, to jaz tako pravim. Na koncu bom jaz tako in tako vedno jaz. Od vseh lahko pobegnemo, ampak pred seboj ne moremo.

    Glede kosila se strinjam, ampak, kar se pa tiče tvojega razmišljanja o moških, greš pa iz ene skrajnosti v drugo. To ni dobro. Biti moraš TI!

  32. zogca said

    Saj ves čas živim!!! To, da vidim, kaj piše na karti, me verjemi, čisto nič ne ovira pri življenju.

    Povej mi, kako ti astrologija pomaga? Meni se zdi, da se samo loviš v nekem začaranem krogu in ne vidiš dlje od karte. Življenje ni karta. Pusti in končno ZAŽIVI!

  33. zogca said

    To pa po moje narobe misliš. Če si očkova princeska, še ne pomeni, da boš potem hotela ali znala biti princeska moškemu. Oče je eno, moški so nekaj drugega. Če bi en moški naredil zame vse to, kar je oče, ti povem, da bi mu to tako ali drugače morala plačati, očetu mi ni treba. Ta je pomembna razlika. Jaz nobenemu moškemu nočem biti dolžna toliko, kolikor sem dolžna očetu, ki mi računa ne bo nikoli izstavil.

    Očkova princeska je nekaj, kar žal nikoli nisem bila, zato še danes izpadem smešna, če našobim ustnice in nekaj hočem. Še vedno pravim, da očetje največ naredijo za svoje hčerke, če jih nosijo po rokah, ker bodo potem dobile tudi takega tipa.

  34. zogca said

    Ja, ampak nima možnosti pomanjšanja na 80 odstotkov, 70. Ima samo spreminjanje pikslov, tukaj pa izgubim razmerje in se mi slika popači. Ali pa mi je kaj ušlo?

    Žogi, v Gimpu pojdi na “menu – slika” in nato “spremeni merilo slike”. Vse je v menujih. Izplača se ti malo potruditi in se naučiti vsaj poti do osnovnih zadev.

  35. karmen said

    Sicer nisem kakšna oboževalka Freuda, ampak menda naj bi moški podzavestno iskal pri svoji parterki neke lastnosti svoje matere (tiste, ki jih ona ima, ali jih je pogrešal), ženska pa lastnostni svojega očeta. Vem, da je eno oče, drugo tip, enkrat sem že pisala o tem, da je parterstvo pač daj dam kategorija (in da je s tem ta odnos bistveno ločen od odnosa starši otrok) in dejstvo je, da nihče ne bo zate toliko naredil, kot je tvoj oče.

  36. zogca said

    Aha, lej, jaz tipa nikoli ne bi prosila (saj tudi očeta nisem), da gre od doma, pa v trgovino, pa mi nekaj prinese in gre potem spet domov. Ne bi. In če bi to naredil sam od sebe, bi mu potem bila na smrt hvaležna, čeprav v bistvu … Kaj je pa to takšnega, da pomagaš nekomu, ki ne sme ven? Je pa res, da bi jaz to vedno naredila za moškega in bi mi bilo samoumevno. Temu zadnjemu sem, na primer, ko je bil bolan (pa sploh ni bilo hudo bolan, on samo dramo naredi iz vsakega kašlja), en teden igrala bolniško sestro. Ko sem en mesec pozneje jaz imela težave (te iste težave, ki so zdaj tako eksalirale, da sem morala k oralnemu kirurgu), je bilo pa njemu težko stopiti do sosednjega bloka in preveriti, ali zobozdravnik dela, ker se ni oglašal na telefon in so bile šolske počitnice. Mi je rekel, naj grem sama, čeprav sem imela vročino in čeprav sem delala domačo nalogo z njegovim sinom. To, da je šel pol ure prej v lokal pit kavo in predvidevam telefonirat (stvari, ki jih jaz nisem smela slišati), to mu ni bilo težko, nekaj narediti zame mu je pa bilo težko, pa čeprav samo iti do sosednjega bloka. Tako da … Kar naredim, naredim iz dobrote svojega srca. Ne pričakujem nobene hvaležnosti in od mnogih tudi daj dama ne.

  37. zogca said

    Tako lep dan se je naredil, noro. Tako bi šla ven. Upam, da se vreme obdrži. Jutri bom zdrava, o tem sem se odločila. Saj, če ne bi bilo tega šmrkanja, bi šla ven, čeprav piše en teden bolniške.

  38. karmen said

    Hm, opisuješ tipičnega egoista, ki se bo tako obnašal, dokler mu bo tako zneslo. Mogoče te bo presenetilo, ampak je bil moj mož, ko sva bila še fant in punca, tudi tak. Ali pa še hujši. Raje ne opisujem primerov. Po nekaj mesecih sem mu pa pokazala vrata. Če bi samo odšel, bi se počutila verjetno tako kot ti zdaj: najprej malo neumno, potem bi se pa zahvalila bogu, da sem se ga znebila. Ni sicer naredil nekaj, kar bi me katalputiralo stran od njega, ampak navadni egoizmi. Moram pa reči, da se je ful spremenil. Seveda, ker se je tako odločil.

  39. lynx said

    Kar naredim, naredim iz dobrote svojega srca. Ne pričakujem nobene hvaležnosti in od mnogih tudi daj dama ne.

    To pa težko verjamem. Vsaj ko gre za človeka s katerim živiš in ti je enakovreden. Saj zato je verjetno tudi “bivši”. Če bi ti usluge vračal z enako mero ne bi bil.

  40. zogca said

    Okej, potem pa tako. Pričakujem hvaležnost, lynx, in sem potem preklemano jezna, ko je ni. Če že nič lepega ni mogel narediti zame, mi vsaj svinarij ne bi delal. Oziroma tako, če mi v življenju ni pomagal, mi vsaj škodoval ne bi.

  41. zogca said

    Saj, dokler znese. Ko pa neha znesti, ga pa ni bolj ustrežljivega bitja na svetu kot on. Tudi to sem dala skozi z njim. V bistvu bi, če sem povsem iskrena, morala napisati takole. So bila obdobja, ko nihče ni naredil toliko lepega zame. In so bila obdobja, ko je bil popoln egoist. Bo naredil vse, se po kolenih plazil, če je treba. In bo naredil nič. Nobeno stanje pa ni normalno. Ne bolestna ustrežljivost. Ne takšen egoizem.

    Pa pustimo zdaj njega, se mi o njem ne ljubi pisati, ker ni pomemben.

    Hm, opisuješ tipičnega egoista, ki se bo tako obnašal, dokler mu bo tako zneslo.

  42. maxi said

    Sicer nisem kakšna oboževalka Freuda, ampak menda naj bi moški podzavestno iskal pri svoji parterki neke lastnosti svoje matere (tiste, ki jih ona ima, ali jih je pogrešal), ženska pa lastnostni svojega očeta.

    Tudi jaz mislim, da to verjetno drži za neko splošno resnico.

    Tako lep dan se je naredil, noro

    Lepo zgleda, ampak ni tako lepo, precej piha – vsaj pri nas.

  43. StaneP said

    Ali pa mi je kaj ušlo?

    Ja ti je. Klikni na piksle in odpre se ti menu z različnimi merskimi enotami. Med njimi so tudi odstotki. Na desni strani polj za vnos pikslov, odstotkov itd imaš pokonci postavljen člen verige. Z klikom ga lahko razčleniš, to pomeni, da ti bo program dovolil vnesti vrednosti v nesorazmerju z origialom. Če pustiš člen verige v osnovni obliki, bo program drugo vrednost velikosti izračunal v sorazmerju z tvojo vnešeno vrednostjo glede na original.

  44. maxi said

    Meni se je dvakrat do zdaj (pri isti osebi zgodilo), da mi reče okol polnoči, pač ugotovim, da nekaj nimam; Dej, ti grem na bencinsko iskat. Mah, sem ga ustavila; Hej ni tako nujno in dodala hvala za prijaznost (no…in dodala še kaj🙂 ). Se mi je zdelo, wau lepo od njega, da bi to naredil. Ampak…….hmm, zdaj delat neko dramo iz tega, uuuf, kaj je on zame pripravljen?! Ma ne vem no, ne pričakujem sicer od tipa, da ob polnoči teka po bencinski, da mi ustreže zadnjo željo, nisem pa si zdaj niti domišljala in povzdigovala, kakšno hudo gesto bi zdaj on zame naredu.
    Pač, tako čisto v simbolu ljubezni mi je bilo všeč in to je vse.

  45. StaneP said

    Če imaš nekoga rad, potem tudi rad zanj kaj narediš in ne pričakuješ popolnoma nobene zahvale. Če jo, potem si to naredil iz preračunljivosti. Seveda pa na daljši rok čutiš, če ima ta druga oseba enak oz. vsaj podoben odnos do tebe. In če ga ima, potem je odnos v redu. Oba dajeta, oba prejemata, nihče ne računa. To je za mene to!
    Žogi, za Gimp si mi dolžna 100€, hehe…

  46. lynx said

    Nobeno stanje pa ni normalno. Ne bolestna ustrežljivost. Ne takšen egoizem.

    Prav zato je odnos daj-dam najprimernejši. Čeprav neromantičen. Le največje budale na dolgi rok vlagajo, ne da bi karkoli pričakovale. Tega je zmožna le starševska ljubezen (zato nekje zgoraj omenjena primerjava med očetom in partnerjem tudi ni smiselna).

  47. StaneP said

    Samo še dodatek na moj komentar št.:43.
    Zahvalo oz. hvaležnost seveda nekako pričakujem v smislu podobnega odnosa do mene. Če ga ni, potem na dolgi rok prijatelstvo oz. veza seveda ne more funkcionirati. Zakaj bi nekomu nudil prijaznost in ustrežljivost ali pomoč, če ti on ne.
    Ne morejo se pa te stvari meriti v vračilih za storjeno dobro v enaki meri ali huje, na enak način. Saj to prijaznost vsi čutimo. Ne rabimo govoriti in meriti.

  48. maxi said

    Tega je zmožna le starševska ljubezen (zato nekje zgoraj omenjena primerjava med očetom in partnerjem tudi ni smiselna).

    Nisem mnenja, da je brezpogojna ljubezen izključno med starš-otrok, mislim, da jo je lahko sposoben tudi partner; vendar ne v smislu – ne vrni kar sem dal. Bolj v tem svobodnem duhu, da drugega ne zavezuješ če ne vrača oz.pač greš dalje po svoji poti, če/ko neha uslužnost teči obojestransko. Verjetno je samoumevno, če nekje je ljubezen, da sta en drugemu na razpolago.
    Ne znam v bistvu razložit. Ampak vem, da brezpogojna ljubezen med partnerji tudi obstaja.

  49. lynx said

    S Stanetom sva podobnih misli.

    Meni se je dvakrat do zdaj (pri isti osebi zgodilo), da mi reče okol polnoči, pač ugotovim, da nekaj nimam

    Če bi ugotovila da ti manjkajo kondomi, bi bilo verjetno drugače. 😉

  50. maxi said

    Ne morejo se pa te stvari meriti v vračilih za storjeno dobro v enaki meri ali huje, na enak način. Saj to prijaznost vsi čutimo. Ne rabimo govoriti in meriti.

    No, tako nekako v tej smeri sem hotla razložit.

  51. maxi said

    Če bi ugotovila da ti manjkajo kondomi, bi bilo verjetno drugače.😉

    he he…malce taktično vprašanje🙂

  52. zogca said

    Ha ha ha. Odvisno, s kom imaš opravka. Eni hočejo delati otroke.

    Če bi ugotovila da ti manjkajo kondomi, bi bilo verjetno drugače.

  53. StaneP said

    Če je daj-dam odnos prijazen, ljubeč in nesebičen (seveda obojestransko), potem je v njemu prostor tudi za romantiko. Veza brez romantike je za mene kot da bi jedel mlačno juho s postanim krompirjem. Brezveze. Neuravnotežen daj-dam, pa kot da bi še moral za to zanič kosilo pošteno plačati. Japajade.

  54. zogca said

    Saj, o tem sem zgoraj tudi govorila. Oče mi ni in mi nikoli ne bi izstavil računa, vsi drugi moški bi mi ga. To je dejstvo.

    Le največje budale na dolgi rok vlagajo, ne da bi karkoli pričakovale. Tega je zmožna le starševska ljubezen

  55. lynx said

    Ampak vem, da brezpogojna ljubezen med partnerji tudi obstaja.

    Nekoga ljubiti kljub zavedanju, da ti ljubezni noče ali ne more vračati?
    To mora biti po mojem na nekem višjem nivoju, izven mojih predstav. Ko ti je partnerjeva sreča pomembnejša od tvoje? Samo to bi lahko bilo. In še kratkega daha je.

  56. StaneP said

    Oče mi ni in mi nikoli ne bi izstavil računa, vsi drugi moški bi mi ga.

    Mislim da ni čisto tako. Seveda je oče bistveno bolj nesebičen kot npr mož, vendar tudi on (večinsko gledano) ti najbrž ne bi bil toliko ob strani, če mu ti tega na način dobre, prijazne in ljubeče hčerke ne bi vračala.

  57. zogca said

    Brezpogojna ljubezen med partnerjema … Ja, kratkega daha, kot pravi lynx. Ko vidiš, da te nekdo vleče za nos, nateguje, izkorišča, ja, če imaš vsaj malo zdravo samopodobo, boš rekel adijo, pa magari potem sam crknil od hudega in bolečine, ampak ne boš dovolil, da te ima nekdo za budalo. Vse te stvari, ko se eden ima fajn in luštno na račun drugega, ki trpi … To na dolgi rok ne pelje nikamor.

  58. zogca said

    Oče je ipak oče.

    Je pa res, da sem jaz super hčerka, kar vprašaj ga.

    In seveda zdaj vračam, ko sem odrasla in lahko. Ko sem bila mala, pa nisem mogla. In je dejansko zame delal stvari, ki presegajo odgovornosti očeta. Mislim, očetu res ni potrebno celo gimnazijo hčer voziti v šolo, da se ne bo mučila po busih, kajne? To je samo en primer.

    Mislim da ni čisto tako. Seveda je oče bistveno bolj nesebičen kot npr mož, vendar tudi on (večinsko gledano) ti najbrž ne bi bil toliko ob strani, če mu ti tega na način dobre, prijazne in ljubeče hčerke ne bi vračala.

  59. StaneP said

    Vse te stvari, ko se eden ima fajn in luštno na račun drugega, ki trpi …

    To nima nobene zveze z ljubeznijo! To je antiljubezen. To je navadna svinjarija!

  60. lynx said

    Če je daj-dam odnos prijazen, ljubeč in nesebičen (seveda obojestransko), potem je v njemu prostor tudi za romantiko.

    Na sam odnos sem mislil. Ravnovesje ni romantično. Romantično je neizpolnjeno hrepenenje enega, na račun brezbrižnosti drugega, nekakšna mehka sadomazo varianta. 😉

  61. StaneP said

    Je pa res, da sem jaz super hčerka, kar vprašaj ga.

    Ne rabim spraševati. Sem že sam med vrsticami povedal čeprav te ne poznam, da si sigurno krasna hčer.

  62. zogca said

    Ampak tako si mnogi razlagajo brezpogojnost. Če me brezpogojno ljubiš, greš čez vse. Malo morgen čez vse. Ja, saj, ljubezen je lahko živa do konca življenja, v odostnosti, ne pa v prisotnost, da si človek pusti to početi.

    To nima nobene zveze z ljubeznijo! To je antiljubezen. To je navadna svinjarija!

  63. zogca said

    Ajoj, ajoj, ajoj … Je res. Ampak na dolgi rok to ne prinese zdrav odnos, nezdrav odnos pa se konča …

    Romantično je neizpolnjeno hrepenenje enega, na račun brezbrižnosti drugega, nekakšna mehka sadomazo varianta.

  64. StaneP said

    Romantično je neizpolnjeno hrepenenje enega, na račun brezbrižnosti drugega, nekakšna mehka sadomazo varianta.

    Hmm… Dobra definicija, čeprav sam romantike ne dojemam na takšen način. Jaz v romantiki bolj vidim lepoto, kot trpljenje. Če lepote ni, potem je to za mene “no go”.

  65. StaneP said

    Ampak tako si mnogi razlagajo brezpogojnost. Če me brezpogojno ljubiš, greš čez vse. Malo morgen čez vse.

    Točno to! Malo morgen… Egoisti obeh spolov, naj svoj egoizem izživljajo na kom drugem. In tisti mnogi, hvalabogu niso vsi. Za mene je dosti samo ena drugačna od tistih mnogih…

  66. zogca said

    Lej, ti bom dala samo en primer. Sneg cesti. Pa še megla in veter. Jaz pa slab avto. Da mi nekdo reče, naj pridem, ker se mu je ravno v tem trenutku zabliskalo, da bi me videl, takoj končam zvezo, takoj. Zakaj? Če je nekomu njegova trenutna želja pomembnejša od moje dobrobiti (v tem primeru tudi življanja), kaj imam jaz s takšnim človekom sploh iskati v življenju.

  67. lynx said

    Je pa res, da sem jaz super hčerka, kar vprašaj ga.

    Zato ker je on tako nezahteven, ali zato, ker si izpolnila vsa njegova pričakovanja?

  68. zogca said

    Ne poznaš ti mojega očeta. Mama je polna pričakovanj in zahtev, oče ne. On se totalno razveseli vsakega mojega uspeha, totalno, če mi pa ne gre, nikoli ne reče nič. In ne bi rekla, da je on sploh imel pričakovanja, če jih je pa imel, jih nikoli ni niti omenil. Njegova ljubezen je za razliko od mamine zelo neposesivna. In on se dejansko drži mota – kar mi pove, vem, česar mi ne pove, ne vprašam. Lej, jaz bi zdaj lahko šla na Dob po enega zapornika in ga pripeljala domov, pa grem stavit, da niti besede ne bi rekel. Mama bi znorela in bi se ji zmešalo, on ne bi rekel niti besede. On se nikoli v nič ne vtika.

    Zato ker je on tako nezahteven, ali zato, ker si izpolnila vsa njegova pričakovanja?

  69. maxi said

    Nekoga ljubiti kljub zavedanju, da ti ljubezni noče ali ne more vračati?

    Ne, v bistvu nisem mislila tega.
    No dobro, torej po takšni zgoraj opisani definiciji tudi me staršem in otrokom ni brezpogojne ljubezni.

  70. zogca said

    In v končni fazi … On čuva otroke vseh živih sosedov, torej bi človek lahko predvideval, da bi se na smrt razveselil vnuka. Nikoli ni tega, da ga nima omenil niti z besedo. Mama je seveda tisočkrat. Kar ne pomeni, da je mama slaba, mama je super, ampak drugačna, zelo drugačna.

  71. zogca said

    V bistvu pa otroci ljubezen vračaja na turbooooo pogon. Jaz sicer svojega otroka nimam, ampak če sodim po otroku, s katerim sem jeseni na pol živela … Vso ljubezen, ki sem mu jo dala, mi je vrnil tisočkratno in mi jo še vedno vrača. Samo je res, da pri otroku ni blefa. Niti otrok ne bo blefiral. Niti ti lahko otroku blefiraš. To, ko jaz pridem dol in ga pokličem, pa mali v dveh minutah preteče spet ne tako malo metrov, da bi me čim prej videl, takšen šprint, da komaj diha in se mi vrže v objem … Noben moški temu ni in ne bo nikoli do kolen. Zato jaz pravim – roditi otroka.

    tudi me staršem in otrokom ni brezpogojne ljubezni.

  72. StaneP said

    Sneg cesti. Pa še megla in veter. Jaz pa slab avto.

    Tudi če bi imela boljši avto od mene, bi te jaz prišel iskat. Domnevam, da bi me “nahrulila” zakaj da rinem v težave…

  73. karmen said

    Odnos med dvema človekoma je vedno daj dam odnos. Samo da izravnava bilance poteka v različno dolgih termnih: ko gre za znance, je izmenjava praktično na dnevni ravni, pri prijateljih na tedenski, pri partnerjih pa na mesečni (od lune do lune ali pa od plače do plače, kakor pogledaš). Pri odnosu starš – otrok (samo enosmerno seveda) je to faza, ki lahko traja celo življenje. Seveda malo karikiram, ampak ne dosti. Neuravnotežena bilanca ne zdrži dolgo, zadeva gre v stečaj. Imaš sicer varianto, ko nekdo celo življenje daje, drugi jemlje, ampak dostikrat je to navidezno. Tisti, ki samo “dajejo” so velikokrat čustveni izsiljevalci in “prejemajo” na drugačen način.

    V brezpogojno ljubezen verjamem, samo se zavedam, da sem v tem primeru na religioznih oz. mističnih tleh.

  74. zogca said

    Lej, saj v tem je fora. Če bi te jaz imela rada, bi ti rekla ne. Zakaj bi rinil v nevarnost? Zakaj? Eno je, če je mus. Drugo pa je, da te jaz pošljem na avtocesto, ker se mi je v tem trenutku zazdelo, da jaz bi pa imela malo tvoje družbe. Še posebej, če si tvoje družbe zaželim na vsake kvatre kdaj, ko ravno nimam kaj drugega početi.

    Ravno o tem pišem. Ljubezen ne misli samo nase in na svoje sebične potrebe, ampak vidi tudi drugega. Vidi dlje od svojega sebičnega planka.

  75. zogca said

    To je pa ta keč, ja. Saj pravim, vse se plača, za vse pride račun. Samo da je račun lahko v različnih oblikah.

    Tisti, ki samo “dajejo” so velikokrat čustveni izsiljevalci in “prejemajo” na drugačen način.

  76. StaneP said

    Če bi te jaz imela rada, bi ti rekla ne.

    Jaz te pa ne bi ubogal in bi prišel, ker te želim videti, biti s tabo.
    Mislim, da midva govoriva isti jezik.

    Karmen, tale primerjava z bilanco je zelo dobra. Saj v bistvu je vse zelo enostavno, samo včasih nočemo videti, da nas nekdo izkorišča. To pa zato, ker imamo pač radi.

  77. zogca said

    Seveda, ker si škorpijon in se za ljubezen tudi umira.😉

    Ne, lej, jaz sem imela to vajo večkrat s Princem. Je celo noč programiral, nič spal, potem cela dan delal, šel domov, še programiral in potem ob devetih zvečer prijavi, da bo prišel k meni. Ne, ne boš prišel, spat in daj mir. In mu nisem dovolila, da bi prišel, čeprav je imel samo 30 km vožnje. Ne in ne. Raje ga nikoli več ne bi videla, kot da se mi zaleti na cesti na pol skomiran. Pa čeprav se mi je umiralo po njem. To je bil edini moški, ki sem si ga jaz dejansko želela videti vsak dan in ga imeti ob sebi. Ne, sem raje potrpela, ampak da on ostane živ. Da bi pa vedela, da je tako nenaspan, da bi mi rekel, da je tako nenaspan, jaz pa bi rekla – hočem te videti. Ej, če bi mu to naredila, bi ga sama zapustila, ker bi vedela, da ga ne ljubim.

  78. zogca said

  79. StaneP said

    … in se za ljubezen tudi umira.

    Ja, tako preprosto je to. Če je ljubezen seveda! Za eno avšo se mi še iz kavča ne ljubi vstati, da ji vrata odprem…

  80. lynx said

    Ne poznaš ti mojega očeta. Mama je polna pričakovanj in zahtev, oče ne. On se totalno razveseli vsakega mojega uspeha, totalno, če mi pa ne gre, nikoli ne reče nič. In ne bi rekla, da je on sploh imel pričakovanja, če jih je pa imel, jih nikoli ni niti omenil. Njegova ljubezen je za razliko od mamine zelo neposesivna. In on se dejansko drži mota – kar mi pove, vem, česar mi ne pove, ne vprašam. Lej, jaz bi zdaj lahko šla na Dob po enega zapornika in ga pripeljala domov, pa grem stavit, da niti besede ne bi rekel. Mama bi znorela in bi se ji zmešalo, on ne bi rekel niti besede. On se nikoli v nič ne vtika.

    Ravno zato sem vprašal. Jaz sem tak kot tvoja mati in ne vem če je to (za otroka) boljše ali slabše.

    No dobro, torej po takšni zgoraj opisani definiciji tudi me staršem in otrokom ni brezpogojne ljubezni.

    Ko se otrok rodi, je po mojem ljubezen brezpogojna, saj od njega nimaš nič in samo daješ (saj tudi nimaš komu postavljati pogojev). Moje mnenje je tudi, da ta manjko inputa traja nekje do dobe otrokove samostojnosti, čeprav je tudi življenjska bilanca ponavadi slednjemu v prid.

  81. lynx said

    Japonci (kdo pa drug) naredijo robo fuckerja in plačajo trem ženskam
    da ga preizkusijo.
    Se spravi prva na preizkušnjo, ostane z robotom štiri ure v sobi, na
    koncu pa prisopiha ven vsa zmatrana in reče, da ne more več.
    Gre not druga, zdrži z robotom sedem ur in pride ven čisto fertik.
    Gre v sobo tretja, Žogca. In je ni ven sedem ur, ni je dvanajst
    ur, na koncu pa po dnevu in pol iz sobe ven plane robot, takoj za njim pa še Žogca, ki se dere:
    “Prekleta rit plehnata, a za bežat pa Še maš baterije???”

  82. karmen said

    HAHAHA Ris. Upam, da bo Žogca tole pozitivno vzela.🙂

  83. lynx said

    Upam, da bo Žogca tole pozitivno vzela.

    Pozitivno, negativno… kar je res je res. 😉

  84. zogca said

    Ja, ampak kdor te res ljubi, te hoče imeti živega, ne mrtvega. Popravek. Kdor te ljubi, hoče, da si živ. Imeti, ne imeti tukaj ni pomembno.

    Ja, tako preprosto je to. Če je ljubezen seveda! Za eno avšo se mi še iz kavča ne ljubi vstati, da ji vrata odprem…

  85. zogca said

    Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!

    Jup, to je pa Mars v škorpijonu, zdrži več kot kdorkoli. Ampak veš, je Mars v škorpijonu preveč žmohten in potrebuje meso. Ko bodo delali mesnate robote, pa lahko.😉

    “Prekleta rit plehnata, a za bežat pa Še maš baterije???”

  86. lynx said

    Ko bodo delali mesnate robote, pa lahko.

    Ko bova midva imela “seanso”, bom vzel trojno dozo viagre in bom mesnat robot. Da ne bo samo Stane tisti, ki se žrtvuje. 😉

  87. StaneP said

    Prekleta rit plehnata, a za bežat pa Še maš baterije???

    hahahahahahahahahahahaah Hudo!!! Dobra!

    Kdor te ljubi, hoče, da si živ.

    Ja itak. Za mene sneg na avtocesti ali cesti ni nobena težava. Ko je spolzko, šele začnem uživat. Težava so edino zastoji zaradi kekcev in potem ždiš tam in ne veš kdo je v bistvu neumen. Kekci, tovornjakarji, cestarji ali pač ti, ker nisi šel raje po stari cesti in užival na ovinkih pri odnašanju riti!

  88. StaneP said

    Da ne bo samo Stane tisti, ki se žrtvuje.

    Hvala Lynx, ti si pravi prijatelj! Prijatelju v stiski se pač pomaga.
    Sem imel v petek zvečer eno dostavo v Hard Core Club http://hardcoreclub.si/ na Dolgem mostu. No, tri specialne žarnice. Seveda sem poklical dva frenda za pomoč in sta mi jo takoj iz prve obljubila. Ko sta zvedela kam sploh gremo in kakšno pomoč potrebujem, sta krepnila od smeha. Mislim, da je odveč pisati, kdaj smo se privlekli nazaj…

  89. zogca said

    Koliko nesebičnega žrtvovanja na enem mestu.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

    Da ne bo samo Stane tisti, ki se žrtvuje.

  90. Boom said

    Lej, ti bom dala samo en primer. Sneg cesti. Pa še megla in veter. Jaz pa slab avto. Da mi nekdo reče, naj pridem, ker se mu je ravno v tem trenutku zabliskalo, da bi me videl, takoj končam zvezo, takoj. Zakaj? Če je nekomu njegova trenutna želja pomembnejša od moje dobrobiti (v tem primeru tudi življanja), kaj imam jaz s takšnim človekom sploh iskati v življenju.

    OK, Žogca, sicer ne vem koliko je to bilo mišljeno na splošno, vendar (recimo, da gre za konkreten in resničen primer): si pomislila, da morda pa v takem primeru le ne bi šlo egoizem? In da morda ta nekdo v tistem trenutku na vse te okoliščine morda niti pomisli ne, za kar lahko obstaja tudi kakšen drug vzrok? Tudi v čustvih recimo. In da v resnici za vse na svetu ne bi želel, da se ti res kaj hudega zgodi.

  91. zogca said

    Lej, eni imajo v svojem notranjem računalniku vse programe nastavljene na jaz, jaz, jaz. Tako pač je. In jim je logično, najbolj logično na svetu, da drugi špilajo njihove cucke.

Leave a Reply

 
