Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca je na bolniški!

Posted by zogca na januar 7, 2011

Ajoj, koliko pritožb, da na blog ne dam nič novega. Na bolniški sem, res. Piše, da en teden. Okej, papir prenese vse in bo prenesel tudi to, resnično življenje pač ne, zato se bo ta en teden skrajšal na dva, tri dni, ampak pustimo podrobnosti. In če sem na bolniški za službo, potem sem tudi za blog. Ne, pa to ni glavni razlog, zakaj na blogu nič novega. Razlog se skriva drugje. Vse, povezano z blogom, je na starem računalniku, ki stoji ob novem in čaka, da ga odnesem komu, ki bo poskusil rešiti podatke s trdega diska. Da bi ustvarila kaj novega, bi potrebovala najmanj Photoshop, ki ga na novem računalniku nimam, diska z licenčnim programom, ki mi ga je tako prijazno nekoč podaril Princ, pa ne najdem, če se postavim na trepalnice. In za nameček je zdaj crknil še shrani.si, kamor sem dve leti nalagala fotografije za blog, tako da … Prav nič ni, kot bi moralo biti, in ko je stanje takšno, se mi niti ne ljubi truditi. Bom po vseh teh izgovorih še vedno dobivala grožnje z neopravičenimi in ukori? Menda ne.

Fotografijo, ki sem jo prilepila v objavo, sem v nekem trapastem programu “pacala skupaj” pol ure in ne, ni mi je uspelo “napacati” v velikost, v katerih vedno objavljam fotografije. Jaz sem glede teh stvari zelo natančna, vse se mora ujemati, biti skladno, vedno enako … Vem, vi teh nekaj pikslov razlike ne boste niti opazili, ampak jaz jih bom videla. Kakorkoli že, naj ta fotografija ponazori, da se trenutno valjam po kavču in študiram astrološke karte (roko na srce, predvsem svojo). Pa saj, bolniška je namenjena počivanju, kajne?

121 Responses to “Žogca je na bolniški!”

  1. zogca said

    Ko pridem do Photoshopa, bo ta fotografija popravljena na 460×300, Bog mi je priča.🙂

  2. karmen said

    Jupiter se ti smejčka.

    Meni še vedno ni uspelo skrekati solarja, zato si pomagam (poleg OAK) z astro. com, ob četrtih imajo zastojn dostop do tabele pomembnih tranzitov tisto leto – progresije pa potem računam na roko. (direkcije spustim). Predvsem, ko gledam za druge.

  3. zogca said

    Ej, najbolj sem si želela, da se ti oglasiš.

    Veš, to še ni konec Jupitra, potem je tudi februar.🙂

    Daj, za Solar se zmeniva po mejlu. Imaš ti moj mejl? Če ga imaš, mi piši. Sicer bom jaz tebi. In bova uredili.😉

    Drugače jaz še vedno hodim na astro.com gledat karto Natal with transits and progressions. Ne za karte, ki jih dobro poznam, to ne, imam to karto v glavi, ampak če do nekoga prvič gledam, si pa obvezno naredim to karto v astru.

    Kaj še vidiš?

    Jupiter se mi pa totalno smejčka. Jaz sem tako dobre volje že en teden, da se tega sploh ne da opisati. Me nič ne vrže iz tira, ne tole z računalnikom, ne rezanje, ne neke druge bedarije nekih bedakov, nič.

    Drugače so na karti outerji in Mars kot vladar sedme.

  4. karmen said

    Jupiter je res super. Mi je pa zanimivo, da tistega Plutona na Veneri bolj ne čutiš, oz. bi rekla, da ga je škorpijonova Venera itak navajena. A super počutje pripisuješ samo astro vplivom, ali je še kaj?🙂

    Nisem prepričana, da imam tvoj pravi mejl.

    Na astro.com pa pogledam to: greš na free horoscopes, potem personal daily horoscope, ker je brezplačen ob četrtkih, odtipkaš za yesterday, potem pa overview.

    Vidiš samo tranzite. Ampak je tak lep pregled čez celo leto.

  5. StaneP said

    Za astro, horoskope in ostalo podobno “šaro”, ti ne morem pomagati. Kar se Photoshop-a tiče, pa presedlaj na GIMP. Menim, da tvoji natančnosti navkljub ne potrebuješ daleč najbolj profesionalnega programa kot je Photoshop, temveč ti bo Gimp več kot popolnoma zadostoval. Pa še Freeware je!
    http://www.gimp.org/downloads/

  6. zogca said

    Meni se dejansko na Venero je že pred meseci, natančneje konec julija, usedlo poosebljenje Plutona. Ko je šla zadeva v orbis in ko je mimogrede progresivna Luna prišla na Plutona, do dne natančno je to delovalo. Veš, se ne sekiram čisto nič. Če je to vse, potem bi to isto poosebljene Plutona moralo koga drugega skrbeti veliko bolj kot mene. Jaz sem svoje že odtrpela, naj skrbi tiste, ki zdaj pridejo na vrsto. Mene je ta Pluton bolj skrbel v telesnem smislu, ko je bil aspekt eksakten.

    Astro vplivom, šestemu čutu, temu. Saj mi je lepo. Prav lepo mi je. Okej, lahko bi jaz, ko mi je tako lepo, bila tudi v depri, no, to pa gotovo gre zahvala Jupitru. Res, bi me morala videti, plešem tukaj na stolu in si prepevam. In že en teden sem takšna, pa mi je vmes riknil računalnik, pa so me vmes rezali, nič mi ne pride do živega.

    Vse to, kar ti pišeš, vse to pomeče ven Solar. To čuda dela.

  7. zogca said

    V ponedeljek začnem tečaj horarne astrologije.🙂

  8. karmen said

    Ti samo pleši in prepevaj. Osho pravi, da ni boljše meditacije in vibracije, kot je ples in petje. Z vibracijo pa nase kličeš ŠEEEEEEEE.

    Jaz si tudi letos veliko obetam od Jupitra, sicer bo delal trigon na Merkurja in Luno (ampak Merkur vlada veliko mojim planetom, Jupiter je pa vladar ascedenta), drugo leto pa na Sonce, Plutona, Venero, ascedent in Urana. Pa februarja mi dela progresirana Luna trigon na Plutona. Ema daje temu velik poudarek, jaz se pa kar malo bojim….

    Sem pa zadnjič še nekaj pomislila: če imaš Sonce v šesti hiši, ni čudno, da si za partnerja želiš devico.🙂 Pa tudi tvoj oče je verjetno tak: svoje naredi, lepo poskrbi, ne obeša na veliki zvon, je pa zanesljiv.

  9. karmen said

    Mi boš kaj povedala o horarni, mogoče ne bom več tako skeptična.

    Jaz imam trenutno bolj slabo fazo, vse bolj črno vidim. Tako da sem šla v Lekarno po Dominor.

  10. karmen said

    Stane, sori no, tebi gre tale astrologija nekam…🙂

  11. StaneP said

    Stane, sori no, tebi gre tale astrologija nekam…🙂

    Ne, ne! Kar uživajte punce. Me pa osebno to ne zanima in niti nimam pojma o njej (astrologiji). Tako, da nimam kaj komentirati. Vedno mi je pa všeč, če imajo ljudje neko zanimanje, interes, hobi. Karkoli. Samo da ne živijo v prazno.

  12. zogca said

    V bistvu se pa jaz najbolj veselim aspekta, ki pride 13. februarja, in sicer gre za Uran trigon Mars. Ti veš, kaj pri meni pomeni Mars, kajne? Uran trigon na Marsa.🙂 Veš, kakšna je to moč aspekta. In spet ne pozabi, kaj pri meni pomeni Mars. In potem še upoštevaj, da ju imam jaz natalno v konjunkciji in to tesni konjunkciji, kar pomeni, da bo moč delovanja tega aspekta še veliko večja. Tega aspekta in pa seveda progresivne Lune na Soncu, teh dveh se najbolj veselim.

    Luna trigon Pluton je fajn, kaj ga pa serješ. Luna konjunkcija Pluton dokazano ni fajn. Jaz sem se tega aspekta tako bala mesece prej in dejansko sem imela prav, ta aspekt je prinesel hudiča.

    Ha ha ha, ti si pa falila mojega očeta, da ga bolj nisi mogla. Opisala si mamo, ne očeta.🙂 Moj oče samo govori jutri, kar naredi, moramo vsi vedeti, ker ipak je vse odveč, zanesljiv pa je, to pa gotovo.

    Ne da si jaz želim moškega devico, oni mene rajcajo. In jaz vem, zakaj. Erosa imam v devici. In malo sem gledala te astroide, Erosa in druge in s prijateljico sva malo raziskovale, pa veš, da drži. Res, moška, za katera jaz pravim, da sta mi bila najbolj fatalno všeč v seksualnem smislu sta bila devici in to tisti pravi devici (pol planetov v devici). Samo pri teh dveh se je mojemu Marsu dejansko odpulil film v seksualnem smislu. To je bila ena čisto drugačna norost kot na primer pri Princu, kjer so čustva naredila potem močno spolno privlačnost, tukaj je dejansko šlo samo za spolno privlačnost.

    Veš, da tudi devico imam ujeta v peto hišo, celo devico imam v peti hiši.

    Ne bi jaz toliko Sonce povezovala več z moškimi. Je bilo relevantno pri prvih dveh partnerjih, ampak nič več, jaz mislim, da bo vse odslej nosil Mars. S tehtnicami je konec, zdaj so na vrsti tako ali drugače škorpijonski tipi. Pred tem se ne da ubežati, sem dolgo bežala pred tem in si iskala tehtnice (oziroma bolje, so me tehtnice našle), ampak to ni bil moj vozel, to ni bila moja usoda, moja usoda so škorpijonski norci.

  13. zogca said

    Hvala za nasvet. Bom šla pogledat. Jaz dejansko ne potrebujem vseh teh Photoshop čudes, vedno uporabljam samo osnovne funkcije.

    Za astro, horoskope in ostalo podobno “šaro”, ti ne morem pomagati. Kar se Photoshop-a tiče, pa presedlaj na GIMP. Menim, da tvoji natančnosti navkljub ne potrebuješ daleč najbolj profesionalnega programa kot je Photoshop, temveč ti bo Gimp več kot popolnoma zadostoval. Pa še Freeware je!

  14. zogca said

    Lej, ko bom kaj znala, se lahko gremo reševanje horarnih ugank in bomo videli.

    Joj, sočustvujem, temna faza ni fajn, sploh ne pozimi.

    Mi boš kaj povedala o horarni, mogoče ne bom več tako skeptična.

    Jaz imam trenutno bolj slabo fazo, vse bolj črno vidim. Tako da sem šla v Lekarno po Dominor.

  15. zogca said

    To je najhujše.

    Samo da ne živijo v prazno.

  16. StaneP said

    …moja usoda so škorpijonski norci.

    Uf! Hudo si to napisala!
    Samo to mi razjasni. Škorpijoni po horoskopu, a po kakšni luni ali kaj jaz vem po čemu? Pa pazi kaj pišeš! Jaz sem škorpijon!

  17. zogca said

    Nisem napisala, da so škorpijoni norci, ampak tisti ta hudi (po Soncu, Luni, ascendentu ali čemu že) pa znajo biti. Jaz sem, kot verjetno veš, ljubiteljica škorpijonovstva, dokler ga spremlja pamet. Ko se pamet izključi, ostane pa samo škorpijonovstvo, neham biti ljubiteljica.

  18. StaneP said

    Saj sem prav razumel norce. Nič bat. Ko se pamet izključi (če sploh je), ni važno kakšen je znak, je vedno štala.

  19. karmen said

    Uran trigon Mars. Čudovito. Predvsem zate ja.🙂 Nekaj novega, čudovitega, ki bo dišalo po Marsu?🙂 Kdaj pa imaš progresirano Luno na Soncu? To zna bit res kakšno novo življenje, v takšnem ali drugačnem smislu. Meni letos marca naredi Jupiter opozicijo na Urana, isti mesec Uran opozicijo na Venero in Plutona, in isti mesec potem Uran trigon na Jupitra. Me prav zanima kaj bo to.🙂

    Oče… pozabila upoštevati, da imaš Sonce v tehnici.🙂 To pa je jutri pa jutri pa jutri.🙂

    Progresirana Luna trigon Pluton… sliši se kot kakšna nosečnost, jaz pa ne bi.🙂

  20. karmen said

    Astroidov pa ne znam pogledat. Se na astru vidijo?

  21. zogca said

    Več je škorpijona v karti, hitreje se izključuje pamet. Veš je zraka v karti, manj se izključuje pamet.

  22. StaneP said

    Enkrat bosta še meni pogledali karto. Vsaka posebej. Me prav zanima kaj bo pokazalo!? Ali poleg rojstnega datuma z minuto natančno potrebujeta še kaj? Seveda na privat osnovi, ne na blogu.
    Če se bo potrebno oddolžiti s kakšno žarnico, pijačko ali čim podobnim, lahko rečem edino da z veseljem. Lahko pošljem tudi po pošti, hehe.

  23. karmen said

    Stane, jaz se posebej ne upam (premalo vem, pa na nobenem tečaju nisem bila), lahko samo skupaj z Žogco.🙂

  24. StaneP said

    jaz se posebej ne upam

    Hehe, važno da dobim dva mnenja. Sicer pa, ko te berem daješ vtis da zelo veliko veš o tem, torej, brez izgovorov prosim.

  25. karmen said

    Ja to je pa tako – jaz tudi nimam pojma o strojništvu, in zame je vsak, ki je dve uri kaj o tem poslušal, profesor.

  26. karmen said

    “Več je škorpijona v karti, hitreje se izključuje pamet. Veš je zraka v karti, manj se izključuje pamet.”

    Pa več ko je zraka, več je govorjenja in manj realizacije. Se še vedno nasmehnem, ko se spomnim Eme, ki je gledala mojo karto in karto moža in je njemu rekla: Ti imaš veliko idej, spelje pa vse ona. In je čisto zadela. On ima 5 planetov v tehnici, ascedent v dvojčku… Pol leta govori, da bo nekaj naredil, pa še ne naredi. Pol pa jaz nekega dne to naredim. Tako sem pol leta gledala robo v garaži za kosovni odvoz in avto zunaj parkirala. Potem sem pa dojela, da če sama ne bom odpeljala na odpad, tudi on ne bo.🙂 Je pa načitan kot strela. Ene 2000 knjig imamo doma, samo bere in bere. Iz topa ustreli, kdo je kazahstanski minister za finance npr. In še pove, kdo je bil pred njim.

  27. zogca said

    Menda se, da, spodaj. Ko vpišeš kode. Jaz sem jih pogledala na Solarju. Tam ti vse zmeče ven.

    Astroidov pa ne znam pogledat. Se na astru vidijo?

  28. zogca said

    Kraj rojstva.

    Ali poleg rojstnega datuma z minuto natančno potrebujeta še kaj?

  29. zogca said

    Še ena takšna kot tvoj mož. Jaz sem čisto brez ognja, če ne šteješ Saturna v Levu. Ni pa res, da ne speljujem stvari, jih, ampak na škorpijonu. Ko mene zagrabi strast do nečesa, jo speljem do konca, res do konca. In totalno predano. Ampak če me nekaj strasno mika, kakorkoli. Če pa nimam strasti do nečesa, pa ni nič, ker ni ognja, se mi ne da, ne ljubi, nič od nič. V bistvu tudi Zemlje skorajda nimam, bogu hvala za ascendent, ta me vsaj malo prizemlji. Da nisem čisto v luftu. Mene je samo zrak in voda. In da, jaz živim, da razmišljam in čutim. Razmišlja v bistvu še bolje kot čutim.😉 Zame je Princ, on je genij, mentalna kapaciteta brez primere, vedno govoril, da kako meni možgani delujejo, da to je pa … To je zame najlepši kompliment, ki sem ga kdaj dobila od moškega, da je on vsem govoril, kako zelo sem pametna.

    Pa več ko je zraka, več je govorjenja in manj realizacije. Se še vedno nasmehnem, ko se spomnim Eme, ki je gledala mojo karto in karto moža in je njemu rekla: Ti imaš veliko idej, spelje pa vse ona. In je čisto zadela. On ima 5 planetov v tehnici, ascedent v dvojčku…

  30. zogca said

    Moja prijateljica Alexia je zanosila na Luna trigon Pluton.😉

    Progresirana Luna trigon Pluton… sliši se kot kakšna nosečnost, jaz pa ne bi.

  31. zogca said

    Nenadna in nepričakovana sprememna na partnerskem področju, pozitivna sprememba. Tako bi jaz to interpretirala. Naj diši po čemerkoli, dišalo bo po moškem.🙂 Progresirana Luna je na Soncu 31. marca oziroma 1. aprila, nekje ponoči.

    Uran trigon Mars. Čudovito. Predvsem zate ja. Nekaj novega, čudovitega, ki bo dišalo po Marsu? Kdaj pa imaš progresirano Luno na Soncu?

  32. zogca said

    Bi morala poznati karto, da bi lahko kaj rekla. Uran Pluton bo tako in tako generacijsko, glej bolj aspekt, ki ga bo Uran delal na Venero.

    isti mesec Uran opozicijo na Venero in Plutona, in isti mesec potem Uran trigon na Jupitra. Me prav zanima kaj bo to.

  33. zogca said

    Aja, in ne pozabi, ko smo pri dobri volji … Prekleta Venera gre iz prekletega škorpijona. Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! In v veselega strelca.🙂

  34. karmen said

    Mars v škorpijonu ti ne daje samo erotične energije, ampak tudi energijo, da spelješ stvari bi rekla. Je pa res, da mora biti: I do not want something I need, I want something I want.

    Mene je moj dragi s dramaturško prepričljivostjo čisto dobil, pa z načitanostjo, se mi pa sanjalo ni o tem zraku. Ema je rekla, da je srečko, da ima ful srečno karto, pol sem pa omenila ta zrak, je pa rekla, da vedno poskrbi, da speljejo stvari drugi za njega. In to je čisto res. Preselil se je k meni v stanovanje in ko sem bila noseča, sva vedela, da rabiva nekaj večjega, jaz sem hotela večje stanovanje, on pa hišo. Hotela sem ga prepričati, da je s hišo ful dela itd, pa se ni dal. Potem sem jaz hišo našla (okej, plačala sva jo pol pol), v 3. fazi in potem do vselitve zrihtala čisto vse sama. On je na dan selitve pripeljal svoje gate, ki sem jih jaz spakirala v škatle. Vse ostalo sem itak jaz prej. To je npr. najlepši primer. Ampak Ema pravi, da če ne bi jaz, bi on imel žensko, ki bo realizirala njegove ideje. Ima polno peto hišo, Marsa pa v kozorogu – tako, da do realizacije pride, samo ne v njegovem potu.

    Venera zapušča škorpijona.🙂 In progresirana Luna ti prihaja na Sonce. Pa tole z Uranom… saj ne bi rada dvigovala kakšna pričakovanja, ampak sliši se lahko tudi kot novo partnerstvo – posebej če to podpira še kakšen lep aspekt s Saturnom?

    Jaz bom pa letos 40 in naj se izpolni kar drugačna simbolika med Luno in Plutonom.🙂 Je pa problem v tem, da je še nekaj drugih vplivov pri meni in pri možu zelo nosečniških. Saj mogoče še bi, samo imam toliko skrbi z mojim mlajšim sinom, da mi na kraj pameti ne pride. Mogoče se bo pa pri njemu kaj premaknilo. Letos mu gre Pluton čez Sonce, prvič januarja, pa potem nazaj in konec leta še enkrat. Ima revež konjunkcijo Sonca, Merkurja in Plutona.

  35. zogca said

    Absolutno. Ali kakor jaz rečem – ljudje imamo nekatere stvari v programu, nekateri pa ne. Tisto, česar jaz nimam v programu, me ne zanima, pa četudi je pod mus.

    Mars v škorpijonu ti ne daje samo erotične energije, ampak tudi energijo, da spelješ stvari bi rekla. Je pa res, da mora biti: I do not want something I need, I want something I want.

  36. zogca said

    Saturn sekstil Saturn. Tiste dni. Pa ne stavim jaz toliko na Saturna. Ko sem gledala nazaj, ni imel Saturn, na primer, prav nobenih prstov vmes, ko sem spoznala partnerja, s katerim sem bila enajst let. Je pa vedno vpleten Mars, vedno. Saturn bo pa tako in tako šel zdaj retrogradno. Če mi Saturn prinese kaj, je to lahko samo nesreča.😉 Ker Saturn v retrogradnosti prinaša stare partnerje.

    posebej če to podpira še kakšen lep aspekt s Saturnom?

  37. zogca said

    Mene trebuh zanima, ne moški. Pa saj to veš. Je pa res, da za trebuh potrebujem Marsovca. :mrgreen: In na Marsovca kaže kar nekaj aspektov, samo ta je meni najbolj všeč, pač, ljubiteljica druščine Marsa in Urana.🙂

    saj ne bi rada dvigovala kakšna pričakovanja, ampak sliši se lahko tudi kot novo partnerstvo

  38. zogca said

    Pri možu nosečniški aspekti? Ne verjamem. :mrgreen: Je pa res, da se potomstvo ponavadi vidi tudi na karti moškega, ker ja, sem tudi jaz že videla potomstvo na karti moškega. Že rojeno. In še prihajajoče.😉

    pri meni in pri možu zelo nosečniških.

  39. zogca said

    Kje se vidi na karti?

    Mene je moj dragi s dramaturško prepričljivostjo čisto dobil

  40. romeno said

    Hi Žogca. A lahko prosim še v mojo karto pogledaš? Danes se počutim kot, da bi me zadel kamion pa ne vem če so krive zvezde ali kaj drugega🙂

    Glede Photoshopa pa. Preizkusi Photoshop Elements 9 jaz sem zelo zadovoljen. Na spodnji povezavi si ga lahko brezplačno downloadaš in ga en mesec preizkušaš.🙂

    https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cfm?product=photoshop_elements&loc=en_us

  41. zogca said

    Ej, to sem že poskusila in sem se zahakljala že pri teh mojih famoznih 460×300, že v to nisem znala slike spravit.

    Podatke na mejl. Vse karte, ki so bile na starem Solarju na starem računalniku, so šle baj baj.

  42. karmen said

    “Mene trebuh zanima, ne moški. Pa saj to veš. Je pa res, da za trebuh potrebujem Marsovca.:mrgreen: In na Marsovca kaže kar nekaj aspektov, samo ta je meni najbolj všeč, pač, ljubiteljica druščine Marsa in Urana. :)”

    To že razumem, ampak zna un Mars postati Sonce, če ti že Luna pride na Sonce. Sicer pa poglej še malo aspekte od tu čez ca. 9 mesecev.🙂

  43. zogca said

    Jaz sem že videla aspekte čez devet mesecev. Misliš, da jaz tega ne bi pogledala.😉 Da en Merkur v konjunkciji s Plutonom ne bi šel takšne stvari raziskat do zadnje podrobnosti?

  44. zogca said

    Evo, ti pa namečem ven par aspektov, ki bodo v naslednjih treh mesecih.

    Tranziti, progresije, deklinacije, direkcije pri meni ne delajo. Deklinacije dajem samo progresije, pač pomembne aspekte.

    Progressed Sun Parallel Radix Venus

    Progressed Moon Parallel Radix Sun

    Progressed Moon Conjunction Progressed Ascendant (tale mi ni jasen, ampak Solar vztraja)

    Transiting Jupiter Trine Progressed Mars

    Transiting Jupiter Sextile Radix Midheaven

    Transiting Jupiter Trine Progressed Mercury

    Transiting Uranus Trine Progressed Mars (vladar sedme z progresijo v sedmi)

    Transiting Uranus Sextile Radix Midheaven

    Transiting Jupiter Trine Radix Neptune (v sedmi)

    Progressed Moon Conjunction Radix Sun in istega dne Transiting Jupiter Trine Radix Saturn

    Grdih aspektov pa sploh ne bom gledala, briga me.😉

    Paralela deluje kot konjunkcija, kontraparalela kot opozicija.

  45. karmen said

    “Pri možu nosečniški aspekti?”

    Saj se razumeva.🙂 Pri njemu so aspekti med Luninim vozlom in Soncem, Luninim vozlom in Luno (se ne spomnim točno kako) in potem še med progresirano Luno in natalnim Soncem in potem še progresiranim Soncem na natalno Luno. To, da si želi tretjega otroka, je itak jasno.🙂

    “Kje se vidi na karti?”

    V sinastriji: njegov Merkur (ki ga ima v konjunkciji s Soncem in Plutonom) na isti stopinji kot moja Venera in Pluton, njegov Merkur v sekstilu z mojim Jupitrom (vladar mojega ascedenta), njegova Luna v levu (tu dramaturgija, saj veš🙂 pa v kvadratu z vladarjem mojega ascedenta. Zelo očitno vse.

  46. zogca said

    Aja, devet mesecev pozneje je pa …

    Progressed Moon Conjunction Progressed North Node

    Progressed Moon Parallel Progressed North Node

    To dvoje na isti dan.

    Dva dni pozneje pa …

    Progressed Mars Sextile Radix Midheaven

    Progressed Moon Conjunction Radix North Node

    Progressed Moon Parallel Radix North Node

    Nekaj dni prej pa …

    Progressed Venus Sextile Radix Uranus

    Transiting Pluto Conjunction Progressed Venus

    V bistvu pa točno v teh devetih mesecih progresivna Luna pride od Sonca do vozla.

  47. zogca said

    Mislila sem na njegovi karti. Jaz sem tudi zelo dramaturška, veš. In to je tudi moj najbolj eksakten aspekt. Vsaj zdi se mi, da je orbis 0. Luna v raku v tretji polkvadrat ASC.

    V sinastriji

  48. romeno said

    Imaš mail.

    Velikost fotografije pa lahko spremeniš tako, da klikneš na tisti čudni štirikotnik na levi strani (imenuje se crop tool in je pod črko T) Ali pa preprosto pritisneš črko C na tipkovnici.

    Zgoraj, kjer piše Aspect ratio najprej izbereš Custom, nato vpišeš Width (400 px), nato Height (360 px) in Resolution 100.

    Nato pa izbereš del na fotografiji, ki bi ga rada izrezala in potrdiš z Enter ali pa klikneš na zeleno kljukico🙂

    Upam, da razumeš🙂

  49. zogca said

    Aja, še nekaj Karmen. Naredi si tranzite outerjev in progresije vajinega Davisona. Se otroci zelo lepo vidijo tudi tam.🙂

  50. zogca said

    Bom preverila, ali razumem. In javim. Hvala.😉

    Upam, da razumeš

  51. karmen said

    Aspekte imaš pa res čudovite. Tudi za posel. Če prav razumem, imaš isti dan progresirano Luno na natalno Sonce in še tranzitni Jupiter trigon natalni Saturn? O tem sem govorila. Tale Mars bo ostal.🙂

  52. zogca said

    Se razumeva, ja. Kot sem rekla, sem tudi jaz že videla otroka na moški karti in datumi so se tako zelo poklopljali z datumi na ženski karti, da naključje skorajda ni mogoče. V škodo ženske, ki bi si verjetno za otrokovega očeta izbrala raje kakšnega bolj v redu moškega.

    Saj se razumeva. Pri njemu so aspekti med Luninim vozlom in Soncem, Luninim vozlom in Luno (se ne spomnim točno kako) in potem še med progresirano Luno in natalnim Soncem in potem še progresiranim Soncem na natalno Luno. To, da si želi tretjega otroka, je itak jasno.

  53. zogca said

    Jup, na isti dan. Aha, bo ostal, moj Gašper bo pa ostal.🙂 Ker Mars verjetno ne bo prišel na isti dan, ko bo narejen otrok, mislim, spodobilo bi se, da pride vsaj en dan prej.:mrgreen:

    Veš, meni se drugače in aspekti za spočetje in aspekti za porod eksaktno ujemajo s karto enega moškega, vse se ujema, tudi Davison (karta odnosa), ko ga progresiraš, ampak jaz tega moškega videti ne morem, kaj šele, da bi se ga dotaknila, bi šla takoj bruhat. Bi spočetje bi bilo mogoče samo z epruveto.😉

    Če prav razumem, imaš isti dan progresirano Luno na natalno Sonce in še tranzitni Jupiter trigon natalni Saturn? O tem sem govorila. Tale Mars bo ostal.

  54. karmen said

    Saj sam po sebi zelo dramaturški ni – razen Lune v levu – impulziven, koleričen… Pa ko vidi, da je vrag odnesel šalo in se mu zdi, da me mora v kaj prepričati.🙂

    O tranzitih outerjev in progresiji Davisona pa nimam pojma. Žal. Si me pa zdaj zrajcala, bom začela brskati.

  55. zogca said

    Tranzite ti naredi že tudi astro, progresij ne. Totalno koristna karta, kaj vse sem jaz koristnega iz nje prebrala in bila pozorna in pripravljena, vse se je videlo. Davison, ima astro, in tudi možnost tranztiov, žal ne tudi progresij.

  56. zogca said

    Jaz bi rekla Saturn inkonjunkcija Kiron. Ker zadnje čase ugotavljam, da ljudje Kirona zelo čutijo. Pa tako in tako ti Uran dela opozicijo na ASC. Lepši aspekti konec meseca, obljubim.

    Danes se počutim kot, da bi me zadel kamion pa ne vem če so krive zvezde ali kaj drugega

  57. karmen said

    Tega Davisona na astru ne najdem, sem si pa na hitro prebrala, kako do njega pridejo in kaj pomeni.

  58. karmen said

    Na Kirona sem opozorila Emo, ki ga v OAK ne vključuje, pa se bejba ne da.🙂

    Kako v astru Davisona vidim?

  59. karmen said

    Aha, sem našla.

  60. zogca said

    Oja, pa ga vidiš.

    Extended Chart Selection

    Naštimaš sebe in partnerja.

    In potem spodaj, ko izbiraš karte imaš Natal chart in se cel kup, izbereš Davison relationship chart corrected. Ko si že v karti, imaš zgoraj opcijo tranzitov.

  61. zogca said

    Aha, si že. Glede Kirona pa … Emo res nikoli nisem slišala omenjati ga, ampak se mi je velikokrat zgodilo, da si bili ljudje čisto down in jaz nisem videla čisto nič drugega kot Kirona. Po mojih izkušnjah deluje. In zanimivo, ko potuje naprej in nazaj in se aspekti ponavljajo, deluje z enako bolečino ob vseh ponovitvah. To pa skorajda ne more biti slučaj.

  62. karmen said

    Bolje, da Davisona ne bi videla. Vrh pete hiše v kozorogu, Saturn pa retrograden, v biku in v opoziciji z Venero. Tranzitni Saturn je pa zdajle stopil v 2. hišo. Bom raje pozorna na najine natalne charte, bolje obetajo.🙂

    Kiron – pri meni je zanimivo, da mi arabska točka očeta pade na isto stopinjo kot Kiron. In mojega očeta natačno tako čutim kot Kirona v mitologiji.

  63. karmen said

    S tem, da ima en najin sin Sonce v biku, drug pa v Kozorogu. Za crknit, kako ta astrologija deluje.

  64. zogca said

    Jaz sem par dni nazaj brala o Kironu, mi je bilo zanimivo, ampak potem sem začela brati o Neptunu in me je tako notri potregnilo, da ni besed. Nimam zdaj knjige pri sebi, drugače bi kaj pretipkala. Kako fascinantno.

  65. zogca said

    Jaz jo obožujem, prav res. In ti povem, padem noter kot v nič drugega, totalna strast mi je. Jaz sem po duši Sherlock Holems, pač, Merkur v konjunkciji s Plutonom. In meni je to vse skupaj kot ena detektivka. Ki pa ni samo za zabavo, ampak je tudi uporabna. Mene je astrologija v zadnjem letu, odkar se z njo ukvarjam, na toliko stvari pripravila, da res … bi brez nje bila kot brez kompasa. Najbolj koristna pa je seveda bila, ko sem videla na kartah tisto, za kar nekateri ljudje niso želeli, da bi izvedela. Vse sem videla.

    Za crknit, kako ta astrologija deluje.

  66. karmen said

    Jaz tudi v bistvu ne razumem, zakaj jemljejo Neptuna kot tako “malefičen” planet. Neptun drugo leto zapušča vodnarja in prihaja v svoji ribi. Tudi s tem povezujejo famozno 2012.

  67. karmen said

    Saj se jaz tudi zadržujem, da se astrologije bolj ne lotim. Me tudi zelo potegne. Ampak a si predstavljaš tega Davisona (ki ga danes sicer prvič vidim): peta hiša predstavlja otroke, vrh v kozorogu (en otrok), njegov vladar v biku (drug otrok)? Merkur na 15,55 device v konjunkciji z Marsom (najina nesoglasja se res sliši do sosednje vasi), pet planetov praktično na ascedentu, tri od teh v 1. hiši – Sonce, Pluton in Uran. Očitno bova imela še pestro.🙂

  68. zogca said

    Tisto, kar sem jaz brala o Neptunu in neptunovstvu … ne bi mogla oceniti niti kot dobro niti kot slabo. Bom, ko spet dobim knjigo, malo pretipkala. In se bomo verjetno vsi našli v tistih neptunovskih forah, ko pride takšno obdobje in smo tudi sami neptunovski. Kdor je ves čas neptunovski, je pa tako in tako adijo.

  69. zogca said

    Jaz imam celo knjigo za interpretacijo Davison karte. Od Roberta Handa. Ampak same karte, ne potem progresirane in tranzitirane, to pač gledaš enako kot kakršnokoli karto, samo prilagodiš temu, da gre za karto odnosa.

    Ampak a si predstavljaš tega Davisona (ki ga danes sicer prvič vidim): peta hiša predstavlja otroke, vrh v kozorogu (en otrok), njegov vladar v biku (drug otrok)? Merkur na 15,55 device v konjunkciji z Marsom (najina nesoglasja se res sliši do sosednje vasi), pet planetov praktično na ascedentu, tri od teh v 1. hiši – Sonce, Pluton in Uran. Očitno bova imela še pestro.

  70. karmen said

    Pa saj mislim, da ko enkrat obvladaš naravo znamenj, simboliko planetov, medsebojne odnose planetov, počutja planetov v posameznih znamenjih, pomen hiš, aspekte… da potem se kar da nekaj sklepati.

    Jaz nikoli ne bom napisala magisterija – me vedno bolj zanimajo čisto druge stvari, kot sem študirala.🙂

  71. zogca said

    Aha, čeprav jaz še vedno pravim, da če hočeš pravilno napovedovati, moraš ali karto spremljati skozi določeno obdobje ali pa za nazaj preveriti, kako se je človek odzival ob določenih aspektih (oziroma kaj se mu je takrat dogajalo). Če to narediš, je pa možnost zmote res minimalna. Oziroma nikakršna, če več aspektov kaže na isto.

    Pa saj mislim, da ko enkrat obvladaš naravo znamenj, simboliko planetov, medsebojne odnose planetov, počutja planetov v posameznih znamenjih, pomen hiš, aspekte… da potem se kar da nekaj sklepati.

  72. karmen said

    Ja, se strinjam. Mene sicer astrologija zanima samo za domačo uporabo – ne da bi se s tem profesionalno ukvarjala. Profiči kot Ema, morajo znati hitro sklepati in potegniti zaključke, brez da poznajo človeka.

    Ne želim pa, da bi bi zadeva tako usekala kot moji prijateljici (ki jo imam sicer zelo rada in me je največ o astrologji naučila), ko jo je zadeva tako obsedla, da nič več ne naredi, brez da mesece računa in računa in analizira. Je vseeno astrologija zaradi življenja, ne življenje zaradi astrologije.

  73. webmaher said

    Dve astrološke čveke in eni sem poslal že predčasno super varianto glede obdelave slik in ona začne jamrati v novi objavi o pixlih, ki jih je zagrešila pri slikci, jao, jao:mrgreen:

  74. zogca said

    Kaj, mi je kaj ušlo? Takoj mečem ven izgovor – bolniška. Sem spregledala tvoj mejl?

  75. zogca said

    Absolutno.

    Je vseeno astrologija zaradi življenja, ne življenje zaradi astrologije.

  76. webmaher said

    Spregledala ja, ampak ti oprostim pa prazniki so spet … :mrgreen:

  77. zogca said

    Res je, božič je danes. Bom šla pogledat pozneje. Imam kar nekaj neprebranih mejlov od danes in včeraj. V bistvu sem danes odprla samo mejl od Romena. Ne vem, ali je sploh videl, da sem mu odgovorila. Tukaj, ne na mejl.

  78. webmaher said

    Se bojim da je od tega že 4 dni, jao šta mi radiš:mrgreen:

  79. zogca said

    A tok? Joj. Izbrisala ga gotovo nisem. Lej, od teh štirih dni … Že vem, kaj je bilo. Štiri dni nazaj je bil torek, v torek sem nesla računalnik na rihtanje in sem ga dobila v sredo, v sredo pa so me rezali in sem bila malo zadeta, takšna mejlov nisem odpirala … Vem, bere se kot izgovori in so izgovori, ampak je vse to tudi resnica. Absolutno bom preučila. Umske sposobnosti imam malo zmanjšanje, je bolje, da so za te računalniške zadeve na vrhuncu.

    Drugače pa ti veš, da jaz cenim tvojo pomoč maksimalno in joj, koliko stvari sploh ne bi bilo, če ne bi bilo tebe.

  80. webmaher said

    saj se mi je kar zdelo, ajde pocajtej se ti nam:mrgreen:

  81. zogca said

    Bom, bom, bom. Ven se mi gre, pa ne smem. Menda. Bom pač še vikend zdržala doma. Saj jaz sem drugače rada doma, ampak ko veš, da ne smeš ven, takrat bi najbolj šel.😉

  82. jovanka broz said

    kar počivaj.Ni pametno s tem iti ven.Če bi kaj jedla ti pridem skuhat, cmoka

  83. zogca said

    Mislim!!! Eni ljudje mene zadnje čase ganete do solz, kako zelo me imate radi. Ne, ni mi treba priti kuhati, imam sladoled, imam pudinge, imam lazanjo iz Spara, pa tiste Pogrej in pojej ali kaj že je. Če pa boš kje blizu, se pa seveda oglasi na kofe in na klepet, to pa ja. Veš, da sem te vedno vesela.

  84. romeno said

    Sem videl. Hvala.

    Preklemane zvezde.

    So pa vsaj nekomu naklonjene🙂

  85. webmaher said

    ima ovaj glas bogami … imel sem ga tudi jaz davno tega, zdej pa nič od nič😦

  86. zogca said

    Jaz pa sem ugotovila, da nimam kokakole.😦

  87. zogca said

    Kaj pa je to danes? V pol ure že drugi klic z meni neznane številke (dve različni, ena fiksna in ena mobilna) in bo treh prosim prekinjena zveza. Tistemu, ki me preverja, sporočam, da ni nobene potrebe po preverjanju, živa sem in zdrava – kolikor toliko.🙂🙂🙂

  88. webmaher said

    Nekemu bivšemu se kolca po Žogci, preverjeno iz zanesljivih virov:mrgreen:

  89. zogca said

    Tisti, ki se mu kolca, naj spije dva kozarca vode ali diha v papirnato vrečo, mene pa naj pusti v miru ležati in spati. Nismo v petem razredu osnovne šole, menda ne.

  90. karmen said

    Jaz se pa na skrite številke sploh ne javljam. Ponavadi me je iz skrite iskal kdo, ki se ima kao za pomembnega, in mi kasneje še poskusil razložiti, zakaj ima skrito številko. Nisem razumela.

  91. zogca said

    Številke niso bile skrite, samo meni neznane. Nisem pa klicala nazaj. Ker sta bila klica v razmaku pol ure, predvidevam, da gre za istega človeka, ni pa nujno. Da bi se zgodili dve pomoti, pa dvomim.

  92. Jazz said

    Lahko da sem jaz hotel slišat tvoj glas!Spomnim se pa ne…:mrgreen:

  93. zogca said

    Ha ha ha. Je pa res, da omrežna skupina ni bila 01, ampak 02. Eh, je brez veze. Ta, ki je klical, gotovo ni klical s svoje številke, ker to bi bilo pa malo trapasto klicati na mobitel s fiksnega telefona, pa da je ta telefon tvoj domač. Kot sem rekla, je totalno nepomembno, sem v tistem trenutku pač napisal … Res, briga me. Kdor kaj hoče, bo že odprl usta, ne samo poslušal moje prosim. Čeprav je res, da jaz zelo lepo rečem prosim.😉

  94. zogca said

    Karmen, a si ti kaj raziskovala astrodie? Moja prijateljica je menda prišla do fantastičnih odkritij.

  95. webmaher said

    Karmen in Žogca bi lahko tele vajine čirule čarule meni kaj pomagale pri 4ex ovih krivuljah, lepo prosim:mrgreen:

  96. zogca said

    Jaz osebno ti ne bi znala pomagati. Pa astrologija ni čirule čarule, veš. Tukaj ni nobenih nadnaravnih sposobnosti, ampak zgolj in izključno znanje.

  97. webmaher said

    Žogca ne bit zdej napaljena, mal se hecam, kot vedno:mrgreen:

  98. webmaher said

    Zvezde mi pravijo, da ima Karmen neke super potenciale … glede na to, da izvede večino dejanj, ki si jih zamisli mož, bi verjetno tudi moje načrte pretvorila v žvenketanje eurćkov:mrgreen:
    Zdej bi jo bilo potrebno samo mal preusmeriti iz astrologije v neko drugo znanost:mrgreen:

  99. karmen said

    Žogca, astroidov v astrologiji nisem proučevala (razen kirona nekaj časa), poznam pa simboliko nekaterih skozi angelsko literaturo. (na dvd-ju imam predavanje od Imširagiča o angelski astrologiji, če te zanima)

    Moram malo posrfati o tem ali pa frendico vprašati, katera literatura na to temo je super.

    Web, kot ti je Žogca razložila, astrologija ni čira čara. Moje super potenciale pa on čist izčrpa. Dvojčku na ascedentu ne zmanjka idej, ki bi jih morali uresničiti drugi. In kaj preostane meni, ki imam pet planetov v devici?🙂 Žogca ve.🙂

  100. zogca said

    Saj nisem, samo lep in resen odgovor sem ti napisala.

    Žogca ne bit zdej napaljena, mal se hecam, kot vedno

  101. zogca said

    Lej, ti bom jaz kopirala številke, ki mi jih je dala včeraj prijateljica. Številke vpišeš tam spodaj levo v astru in ti pomeče ven, kje jih imaš na karti.

    Žogca, astroidov v astrologiji nisem proučevala (razen kirona nekaj časa), poznam pa simboliko nekaterih skozi angelsko literaturo. (na dvd-ju imam predavanje od Imširagiča o angelski astrologiji, če te zanima)

    Moram malo posrfati o tem ali pa frendico vprašati, katera literatura na to temo je super.

  102. zogca said

    1221 amor

    447 valentine

    763 cupido

    3811 karma

    80 sapho

    16 psiche

    11911 angel

    524 fidelio

    380 fiducia

    2101 adonis

    1943 anteros

    1388 aphrodite

    5145 pholus
    bolečina

    4450 pan

    1585 union

    4386 lust

    42 ifis

    1923 osiris

    571 dulcinea
    idealiziranje ženske

    3552 donqichote

  103. karmen said

    Ja, saj to sem pogledala (po tem, ko si me zainteresirala), pa tudi simboliko in pomen. Valda sem takoj pogledala svojo peto hišo in našla Palasa v njej. Ko sem brala o njemu, je kot da bi nekdo opisoval mojega mlajšega sina. Brrrr.

  104. karmen said

    O, ful ti hvala.

  105. zogca said

    Meni je bilo zanimivo, kdo ima Karmo na mojem Soncu. Ekzaktno.🙂

    Nisem še vseh preučila. To vem, da imam Union na mamini Luni. Kar je edino logično in prav.

    Nisem še preučila vseh. Vse te ta rajcig imam pa seveda v devici. In me device rajcajo. Pika.

    Ne poznam pa pomena vseh.

    Moja prijateljica se je s tem igrala čez praznike in prišla res do fantastičnih ugotovitev glede kart, na katerih je gledala in primerjala.

  106. karmen said

    Se bom tudi jaz še malo igrala. Mene so tako presenetile arabske točke.

  107. Jazz said

    Jazz je bil prepričan,(si je izračunal)da bo včeraj v eni kozoroginji.Pa ni bil…. Kje sem sfalil,katere krte nisem videl prav?

  108. zogca said

    Že tvoj Mars ni bil dovolj prodoren.:mrgreen:

    Jazz je bil prepričan,(si je izračunal)da bo včeraj v eni kozoroginji.Pa ni bil…. Kje sem sfalil,katere krte nisem videl prav?

  109. Jazz said

    😉 Popravek:Kje je sfalil,katere karte ni videl prav?

  110. Jazz said

    108.zogca said
    januar 9, 2011 at 11:08 am
    Že tvoj Mars ni bil dovolj prodoren.

    Misliš njegov…

  111. zogca said

    Jaz sem še vedno najbolj navdušena nad tem, da moja Venera stoji na stopinji največje oboževanosti oziroma da piše, da … Prav piše v knjigi – oboževana od moških. Od Imširagića. Tajne Zodijaka. Lepo, a ne? Najbolj oboževana stopinja in jaz imam tam Venero. Pa saj je res, saj so me moški vse življenje oboževali, samo sreče nimam z njimi zadnje tri leta. Moja Venerica, oboževana zelo in najbolj izpostavljena na DSC, najbolj izpostavljenem mestu karte.

    Mene so tako presenetile arabske točke.

  112. zogca said

    Kako njegov? A nisi ti Jazz?

    Misliš njegov…

  113. karmen said

    Saj pravim, fatalka.🙂

  114. zogca said

    Dokler delam z Venero, res obrnem kogarkoli. V šusu. Kot sem že rekla, imam problem potem, ko vključim nežno Luno in moški začutijo premoč … Tisti del potem ni v redu.

  115. Jazz said

    Mene so tako presenetile arabske točke.

    112.zogca said
    januar 9, 2011 at 11:12 am
    Kako njegov? A nisi ti Jazz?

    Ja,no,po tem debaklu sem se malo ogradil od njega….

  116. zogca said

    Je bil prav debakl?

  117. Jazz said

    Ne,hecam se.Ni panike…PANIKAAAAA!!!:mrgreen:

  118. karmen said

    Eros pade točno na stopinjo mojega sonca. Zdaj moram samo še to ugotoviti, kaj to pomeni.🙂

  119. zogca said

    Po moje je bolj pomembno, kam Eros pade na karte drugih.

  120. karmen said

    Njegov eros točno na moji Luni, moj eros pa na njegovem ….. Plutonu.🙂 Vedno bolj zabavno. Sicer je tudi moje Sonce na njegovem Plutonu.

  121. zogca said

    Očitno sem se včeraj astrološko zasitila, ker danes se mi pa ne ljubi nič.😉 Zdaj se še ena prijateljica ukvarja z astroidi.

Leave a Reply

 
