Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nov računalnik, novo leto in stara Žogca!

Posted by zogca na december 30, 2010

Prva objava, ki jo pišem na novem računalniku in zadnja, ki jo boste letos prebrali. Ne, prav nič posebno pametnega ne bom napisala in ne, ne bom obljubila, da bom v prihajajočem letu pisala veliko pametnejše sestavke. Že res, da sem sestavila spisek desetih ciljev, ki jih imam za leto 2011, ampak resnost pa ni bila med njimi. Še vedno bom tista ista trapasta jaz, ki se ukvarja s tem, ali se spodobi iti v mesto z rdeče nalakiranimi nohti in rožnato jopico (aha, huda dilema), ki mora od stotih suhih in zlikanih majic obleči prav tisto, ki jo je potegnila iz pralnega stroja in jo potem uro ali dve suši s sušilcem za lase (pač!), ki idealizira moške, ki si tega nikakor ne zaslužijo, ki … Eh, pa saj vi bolje od mene veste, s kakšnimi težavami se ubadam iz dneva v dan. Jaz pa vem, s čim se ne bom ubadala v naslednjih dneh. Z nameščanjem vsega mogočega in nemogočega na novi računalnik. Ne, prazniki so, jaz se bom imela luštno, s tem pa se bo v ponedeljek ukvarjal nekdo, ki bo (vsaj upam), vedel, kaj dela. Vsem, ki ste se z menoj družili v letu, ki se izteka, želim prijetno praznovanje in vse dobro v prihajajočem letu.

73 Responses to “Nov računalnik, novo leto in stara Žogca!”

  1. zogca said

    Aja, pa astrološkega programa tudi še nimam nameščenega. Če me kdo želi vprašati, kaj ga čaka v prihodnjem letu, no go, ampak tega bom pa menda celo znala namestiti sama.😉

  2. asdf said

    veliko sreče in zdravja vsem, predvsem pa vsem vam na blogu. bodite, kar ste in postanite, kar sanjate, da bi lahko bili…

  3. zogca said

    Preden ugasnem to reč, pa še spisek objav, po katerih si bom najbolj zapomnila iztekajoče se leto. Okej, leta si ne bom zapomnila po objavah, ampak bolj po dogodkih, ki so ga neposredno ali posredno opisovale.😉

    En čudovit večer z najboljšo prijateljico.

    https://zogca.wordpress.com/2010/05/23/predrzna-plavolaska-in-zogobrcanje/

    Ko ste vi mogoče mislili, da je bilo življenje sladko zaradi nutelle, ampak razlog se je skrival drugje.

    https://zogca.wordpress.com/2010/05/31/zivljenje-je-lahko-tudi-zelo-sladko/

    Orgazmično dober koncert.

    https://zogca.wordpress.com/2010/03/29/koncert-parnega-valjka/

    Zame pomemben dan. Aha, astrologija.

    https://zogca.wordpress.com/2010/03/16/zogca-gre-v-solo/

    Zadnji družinski izlet.

    https://zogca.wordpress.com/2010/10/25/nilski-konji-morski-levi-in-druga-zivalska-druscina/

    Prvič na novem stadionu.

    https://zogca.wordpress.com/2010/08/23/zogca-na-novem-stadionu/

    Hudo strasten vikend.

    https://zogca.wordpress.com/2010/09/20/sprehod-ob-narasli-ljubljanici/

    Ko sem prvič po desetih letih zbolela …

    https://zogca.wordpress.com/2010/01/22/robci-caj-termofor-in-bataljon-virusov/

    Pa še en dober koncert.

    https://zogca.wordpress.com/2010/02/28/koncert-plavega-orkestra/

    Spomin na izlet, ko sem spoznala svoje malo zlato bitje.

    https://zogca.wordpress.com/2010/07/13/skakljanje-s-pupijem-in-verjetno-tudi-po-njegovi-glavi/

  4. lynx said

    Naj vam bodo v prihajajočem letu zvezde naklonjene. Trigoni, kvadrati, opozicije, tranzicije, transakcije, malverzacije, špekulacije… vse naj bo po vaših željah.

  5. maxi said

    Ni pomembno, koliko strani
    v življenju obrneš, ampak koliko
    življenja vsakič občutiš.

    Želim vam zdravja, smeha in svetlih sanj!

    SR(E)ČNO 2011!

  6. Zvezdica said

    Jaz vam želim predvsem veliko zdravja… pravijo, da ostalo smo si ljudje sposobni izboriti sami. Pri lovljenju vaših sanj v novem letu, pa želim veliko poguma.
    Srečno 2011!

  7. webmaher said

    En kp zdravja pa en kp dnarja vsem, ostalo pa po pameti, če se le da:mrgreen:

  8. Izbrana said

    Web, jst računam še na kakšno tvojo kavico, če se bo dal….😉

    Drugače pa, tudi jaz vam želim vse lepo, vse dobro, srečno in zdravo v novem letu!!!
    Takole približno, kot spodnja priredba: razigrano, ubrano, nasmejano….🙂

  9. webmaher said

    I za brana, se razume, ti pripada po gorenjski konvenciji iz leta 623:mrgreen:

  10. romeno said

    Srečno 2011🙂

  11. John said

    Hja… imam eno željo. Da bi ti zvezde to leto bile naklonjene. Čisto zares. 😉

    Vsem pa obilo seksa, zdravja in zabave v letu 2011! :mrgreen:

  12. Nevenka said

    S prijateljico sva ugotovili, da se imava pravzaprav dobro: nihče nama ne teži in nihče naju ne vara.

    Pa srečno vsem!

  13. zogca said

    Meni? Lepo od tebe, John.😉 Trenutno si mi zelo naklonjene, danes tranzitna Venera konjunkcija natalna Venera, jutri tranzitni Jupiter trigon progresivno Sonce eksaktno, potem se pustim presenetiti konkunkciji tranzitnega Plutona in progresivne Venere (to se lahko obrne na več načinov), potem pa … Ja, januarja naj bi bilo kar nekaj lepih stvari.

    Feeling good. Logično, Jupiter trigon Sonce plus še Veneri.🙂

    Hja… imam eno željo. Da bi ti zvezde to leto bile naklonjene. Čisto zares

  14. zogca said

    Se imate luštno? Jaz zelo, samo lenoba me daje. Obleči se in iti v šotor pred blok plesat ali ne obleči se in iti pod blok v šotor plesat, to je zdaj vprašanje.

    Aja, ko pridem domov, bo pa na blogu veliko ognjenemeta.🙂

  15. zogca said

  16. karmen said

    Tisti tranizitni Jupiter trigon progresivno Sonce mora biti odličen aspekt. Me pa zelo zanima, kako boš čutila konjunkcijo Plutona na progresirano Venero. Bi moralo biti močno, še posebno ker je Pluton sovladar tvoje natalne Venere. Sicer pa boš to verjetno čutila podobno kot si konjunkcijo tranzitnega Plutona na natalno Venero – nekaj let nazaj (odvisno od tega, ali je tvoja Venera retrogradna). Kdaj pa imaš to eksaktno? Zna bit, da ta vpliv že čutiš…

  17. zogca said

  18. zogca said

    Eksaktno čez 27 ur. Ne, tako kot je bilo s konjunkcijo Plutona na natalno Venero pa ne bo, ker sem zelo pozorna in niti pod točko razno ne bom dovolila, da bi se zgodilo enako ali kakorkoli podobno. Tisto takrat je bilo kaznivo dejanje, če me razumeš. Tokrat bo drugače in da, Pluton na Venero lahko prinese tudi pozitivo.

    Plutona na progresirano Venero. Bi moralo biti močno, še posebno ker je Pluton sovladar tvoje natalne Venere. Sicer pa boš to verjetno čutila podobno kot si konjunkcijo tranzitnega Plutona na natalno Venero – nekaj let nazaj (odvisno od tega, ali je tvoja Venera retrogradna). Kdaj pa imaš to eksaktno? Zna bit, da ta vpliv že čutiš…

  19. zogca said

    Prav lepo mi je. Drugače gre za Jupiterja v enajsti na Sonce, ki je v sedmi.

    Tisti tranizitni Jupiter trigon progresivno Sonce mora biti odličen aspekt.

  20. zogca said

  21. karmen said

    Žogca, sicer ne razumem tole s kaznivim dejanjem, ampak razumem, da si se odločila, da bo pozitivno in v tem te iskreno podpiram.🙂 Nekateri astrologi interpretirajo aspekte na progresirane planete kot drugi del iste faze, kot podaljšek vpliva, ki je na natalni planet. Kot drugo priložnost. Ali dokončen zaključek. Če je pa to čez 72 ur potem pa pri Plutonu to tako ali tako že čutiš. Sem mislila, da bo čez kakšen mesec ali dva.

  22. karmen said

    Jupitra v enajsti – se pravi velikoo prijetnega druženja.

  23. zogca said

    Ne bom pisala, za kakšno kaznivo dejanje je šlo, naredi zaključek sama. Oja, seveda se to čuti že prej in se bo čutilo še nekaj časa, ampak zadeva pa se bo zgodilo tam okoli eksaktnosti ali teden, dva pozneje. Tipam na takrat, kar bi se ujemalo z nekaterimi drugimi zadevami na karti.

    Žogca, sicer ne razumem tole s kaznivim dejanjem, ampak razumem, da si se odločila, da bo pozitivno in v tem te iskreno podpiram. Nekateri astrologi interpretirajo aspekte na progresirane planete kot drugi del iste faze, kot podaljšek vpliva, ki je na natalni planet. Kot drugo priložnost. Ali dokončen zaključek. Če je pa to čez 72 ur potem pa pri Plutonu to tako ali tako že čutiš. Sem mislila, da bo čez kakšen mesec ali dva.

  24. zogca said

    Uživam maksimalno.

    Jupitra v enajsti – se pravi velikoo prijetnega druženja.

  25. karmen said

    Natalno Sonce imaš verjetno v šesti hiši? Ker če je v sedmi, kar pozabi, da boš samohranilka.🙂

  26. zogca said

    Natalno v šesti, da. In dva od mojih treh partnerjev sta tudi imela natalno Sonce v šesti. En ga je imel pa v deseti.

    V sedmi hiši imam jaz natalno Venero in Neptuna.

    Trenutno pa imam v sedmi hiši progresivno Sonce, Marsa (sicer vladarja sedme) in Merkurja. Mislim trenutno, že par let in še velikoooo let bo tako.

  27. karmen said

    Je pa zanimivo, da Plutona na Veneri (to je pravzaprav na tebi, čeprav je progresirana) tako dobro prenašaš. Glede na pomen Venere pri tebi, to ne more iti mimo kar tako. To moraš čutiti kot zelo pomembno življensko preobrazbo.

  28. zogca said

    Lej, jaz na to ne gledam kot na Plutona na Veneri, ampak … Onadva meni že par let skupaj potujeta po osmi hiši in večkrat sta bila blizu tega, da se srečata, pa se nikoli nista čisto zares dotaknila. Zdaj se bosta in potem mislim, da vsaj še dvakrat letos. Se pa drugače družita že kar nekaj časa. V bistvu še v času princa, se mi zdi.

  29. karmen said

    Niti nisem mislila, da boš o tem tu pisala, mislim, pa, da sem razumela, za kaj je šlo.

    Vsekakor imaš veliko planetov v sedmi in glede, na to, da bodo še dolgo časa, veš kaj to pomeni.🙂

  30. zogca said

    In da, vse je to pot mojega škorpijonskega vozla. Nič več bik, škorpijon, nič več varnost, tveganje, nič več materializem, strasti, to z vsakim dnem bolj postaja resničnost in jaz z vsakim dnem … Pač, življenje te vedno pelje proti vozlu.

  31. karmen said

    Aha. Če se ne motim, je tranzitni Pluton malo hitrejši od progresivne Venere.

  32. StaneP said

    Bla, bla bla in bla, bla ter bla, bla, bla in seveda bla, bla, bla v 2011! Srečno!

  33. zogca said

    Pa saj totalna Venera z Venero na DSC temu nikoli v življenju ne more pobegniti. Priznala si to ali ne, jaz živim za moške, pa tudi takrat, ko jih niti videti nočem, vedno so del mene.

    glede, na to, da bodo še dolgo časa, veš kaj to pomeni

  34. karmen said

    O kakšnem vozlu to govoriš? Severnem? ga imaš v škorpijonu?

  35. zogca said

    Ja, ampak potem gre retro in se spet ujameta. In spet. Saj pravim, dolgo sta že skupaj in še dolgo bosta, ampak eksaktno pa zdaj in še dvakrat letos. Drugače pa bosta vse skupaj skoraj deset let potovala skozi osmo hišo, pazi, osmo.

    Če se ne motim, je tranzitni Pluton malo hitrejši od progresivne Venere.

  36. zogca said

    Ja, severnega v vozlu, južnega v biku.

    O kakšnem vozlu to govoriš? Severnem? ga imaš v škorpijonu?

  37. karmen said

    Ja, tale osma hiša je zanimiva. Vsaj meni. Ravno za silvestrovo so bili pri nas prijatelji in ima on polno osmo hišo (vse osebne planete) in je zelo zanimiv človek. Pa Osho ima polno osmo hišo. Jaz imam v osmi Luno in Merkurja. Preobrazba, skrajnosti, iskanje smisla, tudi seks in smrt, pač škorpijonova hiša.

  38. zogca said

    Tebi tudi.

    In vsem vam. Da ne bom odgovarjala vsakemu posebej.

    Bla, bla bla in bla, bla ter bla, bla, bla in seveda bla, bla, bla v 2011! Srečno!

  39. karmen said

    Severni vozel v škorpijonu jaz razumem, da si že razrešila dilemo bika (v prejšnjh življenjih), da se moraš v tem ukvarjati z dilemami škorpijona.

  40. zogca said

    Bika juaz obvladam. Še ascendent imam v biku. To mi je kristalno jasno. In z biki se razumem kot z nikomer na tem svetu, res, totalna skladnost in totalno ujemanje. S temi škorpijonskimi blaznostmi imam jaz težave, ker to ni moj svet, ampak vedno bolj postaja.

  41. karmen said

    Ja, te razumem. Jaz sem vedno govorila, da mi je od vseh znamenj najmanj jasen vodnar. Brez vonja in okusa. Kr neki. Potem sem odkrila, da imam severni vozel v vodnarju in kaj to pomeni. Nekaj je na tem. Čeprav mi je vodnar še danes nejasen.

  42. zogca said

    Enako jaz s škorpijonom, totalno nor svet, brez reda, brez varnosti, noro vse skupaj norost skregana z zdravo pametjo.

  43. zogca said

  44. karmen said

    Ne bi rekla, da je ravno pri škorpijonu varnost na zadnjem mestu – na nek način jo škorpijon hoče za ceno življenja (tista norost o kateri govoriš), je pa res, da je ravno varnost (tista prava, topla, zanesljiva) domena bika. Iz bika v škorpijona potem prideš iz topline v hlad, iz tople čutnosti v sado mazo, praznika življenja v praznik smrti.

  45. zogca said

    Sado mazo, ja, ni lepšega opisa za škorpijonski način življenja. Lakasti škornji do pol stegen, seveda z visokimi petami in bič, pa gremo.😉

  46. zogca said

  47. zogca said

  48. zogca said

  49. zogca said

  50. zogca said

  51. maxi said

    Natalno Sonce imaš verjetno v šesti hiši?

    Kako pa jaz ugotovim kje je moje natalno sonce?

  52. mmisaa said

    Želim vse lepo v letu 2011! Želje in pričakovanja naj se uresničijo…

    Žogca, skoraj sem padla dol, ko sem prebrala, da imaš nov PC. Zato, ker sem ga tudi jaz kupila tri dni nazaj. Kako je to mogoče? Se spomniš skorpijona na nogi, ki sva ga tudi imeli istočasno?
    Čudno tole.:) Sva si zgleda kar podobni, samo, da nisem blond in da ljubim petke. Joške mam pa tud konkretne.
    Ni hec!

  53. karmen said

    Maxi, pogledaš v svoj natalni chart. Začetek prve hiše je ascedent, potem je pa krog razdeljen v 12 hiš in planeti se razporedijo v dvanajst hiš.

  54. Jazz said

    Srečno vsem!

    O natali,nepremičninah in transformerjih je jasno,ampak Mmisaa,to okol jošk pa ne kupimo kar tako… hočemo dokaz!

  55. maxi said

    Začetek prve hiše je ascedent, potem je pa krog razdeljen v 12 hiš in planeti se razporedijo v dvanajst hiš.

    Mislim, da sem našla Sonce imam v 5.hiši…je to ok, al ne?
    V 7.hiši imam pa Venero…hm, kaj pa to pomeni?

  56. maxi said

    Nekaj sem našla na netu in mi je Sonce imam v 5.hiši, precej všeč, medtem ko Venera v 7.hiši; prvi del DA, drugi del razlage pa bolj :S

  57. zogca said

    Maxi, sicer nimam pred seboj karte, ker nisem doma, ampak napamet … Ti nimaš Venere v sedmi hiši, v sedmi imaš Saturna in vozel, drugega ne. Tvoja Venera je na vrhu, mislim, da v deseti.

  58. zogca said

    Zanimivo tole.🙂

    Ej, saj jaz sem tudi zadnje čase vedno v petkah, ampak jaz nosim tiste čevlje od Arta. Je petka, ampak ne tako elegantiš.

    Žogca, skoraj sem padla dol, ko sem prebrala, da imaš nov PC. Zato, ker sem ga tudi jaz kupila tri dni nazaj. Kako je to mogoče? Se spomniš skorpijona na nogi, ki sva ga tudi imeli istočasno?
    Čudno tole.:) Sva si zgleda kar podobni, samo, da nisem blond in da ljubim petke. Joške mam pa tud konkretne.
    Ni hec!

  59. zogca said

    Saj sem vedela, Maxi. Sem šla v astro. Tako Venera kot Sonce sta pri tebi zgoraj. Sonce v osmi, Venera v deveti, v sedmi pa Saturn z Luno. In južni vozel je v sedmi, severni seveda v prvi.

  60. lynx said

    ampak Mmisaa,to okol jošk pa ne kupimo kar tako…

    Kupimo ali ne kupimo… tudi meni je tisti njen stavek najbolj padel v oči. Verjetno zato, ker edini ni povezan z astrologijo. 😉

  61. maxi said

    v sedmi pa Saturn z Luno.

    Tole me je pa kar streslo…buuu.

  62. lynx said

  63. lynx said

  64. webmaher said

    mmisaa, dokaze na plano, ker nismo tečni zadostuje tudi slikca v stilu ala Žogce sa Velike Planine, dana oko 23.8.2009:mrgreen:

  65. Jazz said

    64.webmaher said
    januar 2, 2011 at 11:34 popoldan
    mmisaa, dokaze na plano, ker nismo tečni zadostuje tudi slikca v stilu ala Žogce sa Velike Planine, dana oko 23.8.2009

    :mrgreen:

  66. zogca said

    Ena tečna tukaj.😉 Poslala sem ti mejl.😉 Potrebujem tvojo pomoč!

    ker nismo tečni zadostuje tudi slikca v stilu ala Žogce sa Velike Planine, dana oko 23.8.2009

  67. mmisaa said

    :)))
    Najprej sem razumela, da potrebuješ mojo pomoč, ampak, ker se na nič posebnega ne spoznam, to odpade. Pa še maila nisem dobila nobenega.
    Glede jošk pa velja: vzemi ali pusti. Slike niso za vsacga.

  68. webmaher said

    Okej Mmisaa pol pa sam meni pošlji na afnasti webmaher-yahoo.com yupiiiiiiiiiiii:mrgreen:
    ena tećna dons nimam cajta me krivulje od 4exa dajejo:mrgreen:

  69. zogca said

    Ko boš utegnil. Od vseh programov je ta v bistvu še najmanj nujen. Ta je za zabavo, jaz imam težave tudi s tistimi, ki niso za zabavo. Ampak tega mi pa ti ne moreš rešiti.😦

  70. romeno said

    Ne rečt, da ti ne gre pognat astro programa

  71. maxi said

  72. zogca said

    Romeno, astro program že dela. Neki programi za službo še ne delajo. Oziroma en ključen ne dela.

  73. zogca said

Leave a Reply

 
