Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena božična!

Posted by zogca na december 24, 2010

101 Responses to “Ena božična!”

  1. Tana said

  2. zogca said

    Upam, da Grobanova pesem preživi božič. Te na YouTubu imajo totalno akcijo zadnje dni, brisanje vsega mogočega in nemogočega, avtorske pravice in to. Postaviš nek komad in naslednji dan ga že ni več.

  3. zogca said

  4. romeno said

  5. zogca said

    Moja dva.🙂

  6. Zvezdica said

  7. zogca said

  8. zogca said

  9. zogca said

  10. zogca said

  11. webmaher said

    Začelo se je 21:55 … In diretta dalla Basilica Vaticana: Nella Solennità del Natale del Signore, Santa Messa della Notte. Presiede il Santo Padre BENEDETTO XVI :mrgreen:

  12. zogca said

    Gledam Fine lady. Milijontič. Ker imam seveda vse DVD-je. Ampak če RTV SLO 1 ravno da …

    Zakaj je pa polnočnica spet ob desetih?

  13. webmaher said

    to je na Telepace aus Vatikan, ti kar sprašuj nevedno božje dete:mrgreen:

  14. vlatka said

    žogca,

    hvala za obisk na moji strani.

    Naj ti bo vsak dan praznik.

    Objemčka,

    Vlatka

  15. Nevenka said

    Srečno Žogca, tebi in vsem tvojim zvestim komentatorjem.

  16. Jazz said

    Ena Božična:

  17. zogca said

    Vesel božič vsem!

  18. zogca said

  19. Zvezdica said

    Dobro jutro!
    Vesel božič vsem.

  20. Tana said

    Srečen božič, vsem🙂

  21. noah said

    http://noah.blog.siol.net/2010/12/24/vesel-bozic-vsim/

  22. Tana said

  23. StaneP said

    Vesel božič vsem.
    Ena tradicionalna s citrami:

    In ena “mešana”:

  24. romeno said

    Vesel božič vsem🙂

  25. zogca said

    Na to pesem imam pa zelo lepe spomine.

  26. zogca said

  27. zogca said

  28. zogca said

  29. Jazz said

  30. lynx said

    Še od mene:

  31. zogca said

    Ajmo, izkašljajte, kako pridni ste bili in kaj je prinesel božiček.😉

  32. Jazz said

    uf,samo da je mimo… Sem slišal,da so se v neki trgovini zaposleni sindikalno uprli lajnanju neke božične pesmi:mrgreen: jih čist zastopim!

    No,jaz sem dobil kapo,tako sivo,tako da se barvno sploh ne opazi,jo imam na glavi al ne.Verjetno bom čez leta dobil tako z narisano plešo…

  33. lynx said

    Jaz sem v letošnjem letu bistvene cilje dosegel in se zdaj sprašujem, če niso bili prenizko zastavljeni. Verjetno sem le prezahteven. Kaj pa je pravzaprav merilo uspeha in pridnosti?

    P.S: Božiček je prinesel lenobo.

  34. A65 said

    Neglede na to, kam nas vodijo poti: dom je tam, kjer je srce.

  35. romeno said

    Čistilni set za digitalne fotoaparate🙂 in eno namizno lučko🙂 in še nekaj sladkarij🙂

    OMG tole se bere, kot da sem star 12 let😆

  36. lynx said

    Ena, ki ni božična ampak resnična 😉 :

    Kakšna je razlika med ženo in teroristom?
    S teroristom so možna pogajanja.

  37. lynx said

  38. karmen said

    Ha ha Lynx, a maš še prvo ženo?

  39. karmen said

    Evo, organizirala sem Božič za bleferke: potičko spekla taščica, piškotke ena druga dobra teta, na večerji tast in tašča in ker sem se zavedala da imam na božični večer kvadrat med Marsom in Uranom, sem se brzdala in je vse minilo lepo, otroci zadovoljni, ko so šli spat, je po kaminu škrebljalo in ropotalo, vzdihovala sta od pričakovanja in malo strahu, zjutraj pa darila pod jelko, sta čist fertik bla od sreče. Za večerjo riba in krompir (hitro rešeno), pa višnje s sladoledom, za kosilo drugi dan (ja, pri nas sta prespala) pa sarme (en dan naprej skuhane) in to vegi, pa tast in tašča sploh nista vedela, da je soja namesto mesa (mojim je itak jasno, da je božična riba edino truplo še zaenkat v naši hiši). Za sladico pa topla naribana jabolka s cimetom in malo ruma, pa sladoled čez. Rešeno. Pa še dišalo je.
    S sopodpisnikom poročnega lista sva se 24. zjutraj skregala, popoldan pa prestavila pogajanja za dober teden – ko Merkur ne bo več retrograden.🙂 Je pridno kuril kamin in bil na splošno čist važen, kako ma un popedenano sceno: ženo v kuhinji, mamo in fotra pa pri svojih vnukih.

  40. lynx said

    Ha ha Lynx, a maš še prvo ženo?

    Ne več. V drugo pa rajši vzamem teroristko. 😉

    …popoldan pa prestavila pogajanja za dober teden

    Vsi razen tvojega moža vemo, da pogajanj ne bo.
    Zakaj?
    Odgovor se skriva v komentarju št. 36. 😀

    in to vegi, pa tast in tašča sploh nista vedela, da je soja namesto mesa

    Pa se da, tako brez trupel?

  41. karmen said

    Lynx, pogajanj ne bo, ker ne bodo potrebna. Čas naredi svoje.🙂

    Seveda se da brez trupel. Samo sama sem pozabila okus mesa (od petega leta ga nisem več poskusila), tako da ne morem verodostojno rečt, kakšen je okus v primerjavi z mesom. Delam pa filane paprike, sarme, segadin – vse brez mesa. Celo dunajske – sejtan naredim sama iz glutena, potem pa v čičerikino maso (namesto jajc) in drobtine. Dejstvo je, da so mesojedci navdušeni, pa še boljša beljakovina je. Jest sicer mesa ne pogrešam, sem odvisnica od OH, ampak to sem morala pohekat zaradi otrok.
    Čez dan med delovniki pa jem v najboljši restavraciji na svetu – govindas.si.

  42. lynx said

  43. webmaher said

    Bogami Karmen ti pa si ena A pa še pogajat se da s tabo:mrgreen:

  44. maxi said

    S sopodpisnikom poročnega lista sva se 24. zjutraj skregala….

    Tale stavek me je spomnil na neko anekdoto pred leti:
    S sodelavko sva si privoščile skupno malico v eni prijetni restavraciji in vmes veselo klepetale. Pa prideva do neke debate in ji jaz razlagam nek dogodek od doma in vsakič ko omenim svojega ex(takrat sva bila še poročena)izgovorim njegov priimek. Ko končam s svojim razlaganjem mi sodelavka pravi; Čuj, imam eno pripombo izven konteksta, ko začne žena moža klicat po priimku je to znak, da je zakon v škripcih.
    :mrgreen:

  45. zogca said

    Meni je pa klicanje moškega po priimku seksi. Če je seveda priimek lep. Drugače ne. Moj drugi fant je imel tako lep priimek. Zato je pa tudi bil edini, s katerim sem se reeees hotela poročiti.😉 Zaradi priimka, seveda.😉

  46. maxi said

    Meni je pa klicanje moškega po priimku seksi.

    Meni pa zelo neosebno.

  47. zogca said

    Meni je pa to totalno … Saj pravim, če je priimek takšen močan, mi je potem to blazno seksi. Ampak okej, tudi po imenu lahko.😉 Vsi moji fantje so imeli lepa imena. Hvalabogu, je tako naneslo, da so mi bila vsa tri imena všeč. Ne vem, kako bi bilo, če mi ne bi bila. Sem zelo izbirčna glede takšnih stvari, prav trapasto. Pa nisem izbirala po imenih, samo naneslo je.😉

  48. romeno said

    Ena šala z zrnom resnice🙂 za ta lep ponedeljek.

    Zakaj petelin poje tako rano zjutraj?

    Zato, ker ko se enkrat kokoške zbudijo ne sme več😆

  49. zogca said

    Ta vic me je pa spomnil na eno pesem. Ampak je ne bom prilepila, ker nikakor ne sodi k božičnim.😉

  50. lynx said

    Od Balaševića?

  51. zogca said

    Kako ti mene poznaš.😉

  52. lynx said

    Naredi novo objavo z naslovom “Prosto po Prešernu” ali “Kar vam pade na pamet”, pa bo vse v kontekstu. 🙂

  53. zogca said

    Bom dala jutri en rajc gor. Potem je tudi vse v kontekstu. Malo sem zanemarila blog zadnje dni, ampak menda mi je zaradi praznikov oproščeno. Da mi ne bo kdo našopal neopravičene.😉

  54. Jazz said

    A smo že jutri?

  55. zogca said

    Smo, da, ampak rajca še ni.😦 Zakaj ga pa ti tako nestrpno čakaš? Rajc bo za pupe, ne za pupije.😉 Protestiraš???

  56. zogca said

    Žogca je preveč zmatrana za rajcanje, rajc jutri. Pa mogoče še kaj drugega jutri.😉 Spat!!!

  57. Jazz said

    55.zogca said
    december 28, 2010 at 5:45 popoldan
    Smo, da, ampak rajca še ni. Zakaj ga pa ti tako nestrpno čakaš? Rajc bo za pupe, ne za pupije. Protestiraš???

    Alternativa vedno je!😉

  58. Jazz said

  59. zogca said

    Jao, jao, jao … Ta komad sem morala pa pol leta poslušati skoraj vsak dan, med vsakim kuhanjem. Izvedba je bila sicer malo slabša kot v originalu, ampak toliko slabša pa spet ne. Jup, za ene je flaša boljša izbira, ker nima srca.

  60. Jazz said

    58.zogca said
    december 29, 2010 at 6:55 am
    Jao, jao, jao … Ta komad sem morala pa pol leta poslušati skoraj vsak dan, med vsakim kuhanjem. Izvedba je bila sicer malo slabša kot v originalu, ampak toliko slabša pa spet ne. Jup, za ene je flaša boljša izbira, ker nima srca.

    :mrgreen: Ti bi rekla: 🙂 in🙂 in🙂

  61. zogca said

    Tako je. Kdor ni za živa bitja, naj bo pa za neživa. Saj pesem je tako in tako hec, ampak pijanci dejansko tako razmišljajo. Na srečo se mi je pijancem do zdaj uspelo izogniti in naj tako tudi ostane. Ker tega pa res ne presenem. Organsko alergična.

  62. karmen said

    Jaz sem pa od danes do jutri sama doma (samo maček je doma) in tako uživam, da se to za mati in ženo sploh ne spodobi.🙂

  63. karmen said

  64. Jazz said

    Carmen…😉

  65. maxi said

    Jaz sem pa od danes do jutri sama doma (samo maček je doma) in tako uživam, da se to za mati in ženo sploh ne spodobi.🙂

    Jaz bom pbrnila drugače; sem bila tudi od ponedeljka do danes sama in sem tako uživala kot SE spodobi.:mrgreen:

  66. romeno said

    Ni božična, ampak jo bom vseeno prilepil🙂

  67. zogca said

    Jaz ob takšni izjavi začnem dobivati čudne prebliske.😉

    da se to za mati in ženo sploh ne spodobi.

  68. zogca said

    Bemtiš, danes je pa nekdo imel veliko časa in je prebral (ali pa vsaj odprl) vseh več kot tisoč objav, ki sem jih v zadnjih dveh letih in pol dala na blog. Ne vem, ali naj mi to laska ali pa naj se mi zdi malo srhljivo.

  69. zogca said

    Tale je pa zdaj na radiu. In budi lepe spomine.

  70. Mona said

    Meni pa danes ni do muske, čeprav grem jutri na en koncert. Trenutno sem noro zaljubljena …😉.

    V Nokio C6. Sem gledala eno drugo, pa mi je ta prav zakričala, naj vendar pogledam njo http://www.nokia.si/poisci-izdelke/telefoni/nokia-c6/specifikacije

    Dedek Mraz se strinja, da sva si usojeni …🙂.

    Tko, zdaj grem pa naprej sline cedit …

    Lepo praznujte.

  71. webmaher said

    ajej Mona, če že reskiraš 300€určkov in več pol pa potegni še enga stotaka in si privošči Samsung Galaxy l9000 S … kupovati to Nokio za tako ceno bi bilo potratno, ravno tako kot recimo iPhone 4 za 700 in več eurčkov, razen če saj veš kaj:mrgreen:

  72. zogca said

    Web, ponoči je preminil stari računalnik. Seveda sem šla takoj po novega, takooooooj.

    Naštimala nekaj stvari, ampak ena mi gre pa tako na živce … V brskalniku so stvari presvetle. Pa je nastavitev monitorja očitno v redu, ker če pogledam slike, so v redu, ampak v samem brskalniku mi je pa vse nekaj presvetlo in premedlo. Kakšen nasvet? Tole ni zame, me bodo bolele oči.

  73. romeno said

    RIP stari računalnik🙂

    Si ostala na windows xp ali si zamenjala operacijski sistem?🙂

  74. zogca said

    Sedmico imam, seveda. Ampak morala si bom pa v podsistemu namestiti tudi XP. S tem se bom ukvarjala od ponedeljka naprej.

    Zdaj bi rada samo bolje videla.😉

  75. zogca said

    Ima kdo kakšno idejo, preden jaz popolnoma oslepim? Črke svetle, sive, ne vidim. Prej je bilo tako, da si lahko svetlobo štimal tako na računalniku kot na monitorju, tukaj iščem in iščem, in me pošilja štimat na monitor. Ni in ni v redu. Po petnajstih minutah na računalniku hočem crknit. To ni užitek.

  76. romeno said

    Ja te popolnoma razumem. Poizkusi kalibrirat monitor z vmesnikom, ki je v Windows 7.

    Klikni
    Start > control panel > Color management > Zgoraj desno si najprej nastavi View by: small icons > color management > Zgoraj klikni na advanced

    > Calibrate display

    Nato pa se drži navodil, ki se ti bodo sproti izpisovala, ko boš nastavljala drsnike in klikala next

    Upam, da ti bo uspelo nastavit zadevo.🙂

  77. romeno said

    Ok

    Prvi color management izpusti sem se zatipkal🙂

  78. zogca said

    Jaz v control panel sploh nimam color managment.

  79. romeno said

    A si zgoraj desno nastavila na view by small icons?

  80. zogca said

    Ja, saj to, to sem našla, ta po advanced.

    In tam imam potem nek umeri zaslon. Po katerem se šla in se mučila. In neke slike prikazuje. In mi tam piše, naj naredim kontrast tako, da bom še videla gube in gumbe na majici tistega moškega. Ne vidim enega gumba, ne vidim ene gube. Saj, potem pa ni čudno, da ne vidim tudi povezav. In vedno huje je, bolj kot premikam huje je.

    Kje so kakšni drsniki?

  81. zogca said

    Ne, teh ikon niti ne vidim. Slepa že čisto.

  82. romeno said

    Najprej se ti pojavijo 3 fotografije moškega, ko pa klikneš next pa se pojavi ena fotografija.
    Sem še enkrat pogledal in tam piše, da moraš na monitorju nastavit. Moja napaka.

    Koliko imaš nastavljeno brightnes na monitorju?
    Jaz imam brightness na 0 in kontrats na 50🙂

  83. zogca said

    Brightness 45, kontrast 80. Ampak ker non stop premikam. Sem imela že vse živo in nič.

  84. zogca said

    Evo, imam zdaj brightness 0 in kontrast 50. Še ne katastrofa.

  85. zogca said

    Zdaj sem popravila reč na približno tako, ko sem ga prvič prižgala. Ampak to ni to. Na primer, fa Facebooku, ko imaš ob statusih tisti like, comment, pa koliko časa nazaj je bil napisan status, tega enostavno jaz ne vidim, je skoraj belo. Vse je tako strašno megleno in svetlo. Ampak ko pa gledam fotografije, ki so bile že noter na računalniku, čudovite barve, res.

  86. romeno said

    Kako imaš nastavljen Gamma na monitorju? in kako v windowsih?

  87. zogca said

    Kje pa to vidim? Dokler še kaj vidim.😉

  88. zogca said

    Jaz se spomnim, da ko sem prvič dala stari računalnik na ta novi monitor, da je bilo vse grozno svetlo in za ubit se. In potem mi je prijazni gospod svetlobo rihtal na samem računalniku, vse tako prilagodil, da je bilo v redu. Malo tudi na monitorju, ampak predvsem mi je pa na računalniku namestil s tem, da mi je tam spremenil svetlost. Tega, kar je bilo v prejšnji nadzorni plošči, tega preprosto ni bilo. In tole ni za zdržat. Me ima, da bi to reč preprosto ugasnila. Tako in tako me zdaj tri dni ne bo, potem pa naj se s tem ukvarja, kdor se hoče. Pametna jaz, seksam z računalničarji, ko se računalniki ne kvarijo. Ko pa se …

  89. zogca said

    Aha, zdaj je pa že bolje. Ravno nekaj s tisto gamo je bilo.

  90. zogca said

    Daleč od ideala, ampak vsaj oslepela ne bom.

    Hvala, hvala, hvala.

  91. romeno said

    Najbolje je, da si naložiš tale programčič. Reče se mu Quick gamma.

  92. romeno said

    http://www.softpedia.com/progDownload/QuickGamma-Download-8894.html

  93. zogca said

    Joj, joj, joj … Si sploh jaz upam s tem se igrati? Po moje je najbolje, da v ponedeljek pokličem eno od tistih firm, ki se reklamira, da ti vse naredijo na računalniku, pa naj se en računalničar pozabava s tem plus s tistim XP podpisistemom.

  94. zogca said

    Zdaj pa nekega magic color demo on, off ne znam izključiti. In mi skače čez pol ekrana. Pa to ni res. Bolje, da se grem rihtat, kot pa da se ukvarjam s stvarmi, o katerih nimam pojma.

  95. romeno said

    To so nastavitve monitorja.

    Ko vklopiš nastavitve monitorja tako dolgo pritiskaj drugi gumb z leve pod monitorjem, da se v velikem kvadratu pojavi napis magic color. Pojdi na to funkcijo in jo nastavi na off🙂

  96. zogca said

    Sem že.🙂

    Ampak lakiranje nohtov mi gre bolje od rok.😉

  97. romeno said

    No s tem bi mel pa jaz probleme😆

  98. zogca said

    21 let izkušenj.😉

  99. webmaher said

    Še sreča da me pri ženskah bolj zanimajo nohti kot pa njen PC:mrgreen:

  100. zogca said

    Pa vseeno pokaži v naslednjih tednih nekaj zanimanja za PC.😉

  101. webmaher said

    Le zakaj že, saj vse obvladaš brez mene:mrgreen:

Leave a Reply

 
