Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Pol milijona!

Posted by zogca na december 23, 2010

Včeraj smo se dogovarjali, da tisti obiskovalec bloga, ki na števcu naleti na številko, ki bo najbližja pol milijona, naredi posnetek in ga prilepi, da ga bodo lahko videli tudi drugi. Mogoče je celo najbolj pošteno, da je ta čast pripadla meni. Ko sem po dveurnem zvonjenju budilke končno vstala (ne, ne šalim se, dve uri se nisem mogla skobacati iz postelje), si skuhala svojega jacobsa, prižgala cigareto in računalnik (v tem vrstnem redu), je števec kazal 499.998.

In potem 500.003. Pol milijona na števcu in 1.130 objav. Ni slabo, če vzamete v obzir, da sem blog začela pisati za šalo in nikakor ne z namenom, da se bom šla kakšno resno bloganje. Ampak ne, število obiskov ni tisto, na kar sem ponosna. Tudi število objav ne. Ponosna sem na to, da smo na blogu vedno tako lepo klepetali. Da smo v tem času napisali 58.303 komentarjev. Da smo si stali ob strani v težkih trenukih in se drug z drugim veselili v srečnih. Da so se spletla mnoga prijateljstva, ki ko že zdavnaj presegla virtualni svet in da se mnoga še bodo.

Hvala vam, druščina.

138 Responses to “Pol milijona!”

  1. karmen said

    Žogca, čestitke.

    Ne poznam bloga, ki bi bil v taki meri kot tvoj, narejen po pravilih NLP (nevrolingvistično programiranje). To je bila zadeva, ki me je zanimala ene 4 leta nazaj in sploh ne vem, če sicer ti to poznaš, nekateri delajo zadeve podzavestno (poseben talent), večina, predvsem na zahodu in v ZDA ima pa to znanstveno našturidrano. Skratka gre za to, da smo nekateri vizualni tipi, nekateri kinesteti in nekateri avdio tipi – v različnem razmerju, in nas potem tudi pritegnejo različne zadeve. Avdio ljudi dobiš z muziko, vizualce z sliko, kinestete pa s pisanjem o občutikih, notranjih doživljanjih itd.

    Skratka, čestitke. Je pa tako: če ti bo dedek Mraz izpolnil željo, boš na tem blogu veliko veliko veliko manj prisotna.🙂

  2. zogca said

    V bistvu prvič slišim za ta NLP in mi ni povsem jasno, kako ta reč zadeva moj blog. Hočeš reči, da imam na blogu pravo razmerje vsega?

    To je pa res, ampak tega ipak ne bo izpolnil dedek Mraz (kako mi je težko dedek napisati z malo, pa vem, je prav tako), čeprav moji Blanche iz Zlatih deklet bi se tudi to lahko zgodilo, če ne bi bila menopavza že mimo.😉 Ampak menda ne trikrat veliko manj, ipak bom še vedno morala delati in ipak je luštno med službo skakljati na blog.😉

  3. webmaher said

    Bravo, bravo Žogca, pol milijona bogami ni krtko:mrgreen:

  4. zogca said

    Kaj, ti si pa ujel ravno tisti trenutek?🙂 Kaj bi jaz brez tebe?🙂

  5. karmen said

    NLP ima pri nekaterih tudi slab renome, ker pomeni tudi pozitivno manipulacijo. Gre za razpoznavanje neočitnih signalov pri ljudeh, (pomembno je npr. v kateri kot nekdo pogleda, ko ti nekaj govori), za javne nastope, sposobnosti prepričevanja, take štose, da dol padeš, ampak delujejo. NLP imajo v malem prstu politiki, dobri pedavatelji, marketinške firme.

    Na tvojem blogu imaš sploh muziko (ni veliko blogov, ki bi to imelo tako vkomponirano), slike, fotografije in seveda občutke. To so osnovni sestavni deli NLP.

    Reklama za neko oddajo na BBC je taka:

    “Pokazali smo vam globine največjega trpljenja, slišali ste krike ljudi, občutili ste njihovo bolečino. Mi znamo pokazati resnico. ….” – tako so narejene skoraj vse reklame: videti, slišati, občutiti.

  6. webmaher said

    Ko če drugi nego ja:mrgreen:
    Lohka jo skineš i doradiš, da bo tam kjer mora bit:mrgreen:

  7. zogca said

    Te objave zdaj ne bom spreminjala, si bom pa fotko seveda shranila in ob pravi priložnosti tudi uporabila. Kot vedno hvala.🙂

    Lohka jo skineš i doradiš, da bo tam kjer mora bit

  8. webmaher said

    Hej Karmen a tut BCC HD gledaš:mrgreen:
    Karmen pol ti obvladaš kako zaslužiti s spletno stranjo. Kaj ko bi mi bila svetovalka, dobiš 20% od zaslužka:mrgreen:

  9. zogca said

    Evo, se držim stvari, za katere sploh ne vem, da obstajajo. Ampak dejansko je blog narejen po občutku oziroma po tistem, kar bi si jaz želela imeti na blogu, ki bi ga obiskovala. Ko berem, moram imeti musko, ker mi brez muske ni isti užitek brati. Če stvari niso vizualno tako, kot morajo biti, jaz postanem živčna in sploh ne berem. Občutki pa … so sestavni del vsega. Brez tega je vse brez žmohta. Je pa tako, da sem včasih pisala več in daljše objave. Pač, imela sem več časa. Ampak tudi če bi ga zdaj imela, ne bi pisala tako dolgih objav, ker ljudje … Kdo ima pa čas petnajst minut viseti na enem mojem tekstu? Tudi jaz pri sebi vidim, da na tujih blogih neke strašne nakladancije kar lepo preskočim. Če mi ne znate v normalno dolgem tekstu povedati, kar imate povedati, potem vas ne bom brala, je moj moto. Umetnost ni razvleči, umetnost je skrajšati in predati sporočilo.

    Je pa nekdo par mesecev nazaj na meni zdravil svoje komplekse in mi razložil, da jaz pravzaprav ne znam pisati in da ljudje na moj blog hodijo zaradi fotografij. Joj, kaj delajo kompleksi.😉

    Na tvojem blogu imaš sploh muziko (ni veliko blogov, ki bi to imelo tako vkomponirano), slike, fotografije in seveda občutke. To so osnovni sestavni deli NLP.

  10. zogca said

    Mogoče te bo zanimal podatek, da ima blog enkrat več obiskat takrat, ko jaz trpim kot takrat, ko sem srečna. Nekaj tega pripisujem temu, da me imajo ljudje radi in me hočejo tolažiti in klepetati z menoj, ko mi ne gre. Nekaj tega pa seveda spodaj citiranemu. Ljudje hočejo brati o trpljenju, o bolečini, žalosti. In če kdo zna doživeto in žmohtno pisati o svojih čustvih, potem je to človek, ki mu je Bog dal Luno na kraljevki stopinji raka (bolj čustven ne moreš biti) v tretji hiši (komunikacija, pisanje, govorjenje).

    “Pokazali smo vam globine največjega trpljenja, slišali ste krike ljudi, občutili ste njihovo bolečino. Mi znamo pokazati resnico. ….” – tako so narejene skoraj vse reklame: videti, slišati, občutiti.

  11. Sneguljčica said

    Iskrene čestitke.
    Imej se rada in veliko uspeha še naprej.

  12. lynx said

  13. zogca said

    Hvala obema.🙂

  14. romeno said

    Bravo Žogca🙂

    Še na mnoga leta!

  15. webmaher said

    Evo jaz sem počastil današji zgodovinski dan s pretečenimi 5k metri s povprečno hitrostjo 10,5km/h:mrgreen:
    Zdaj imam pa praznično kosilo, ki sem si ga kakopak skuhal sam in ga bom sam tudi pojedel. Ob kavici, ki mi sledi se pa pridruži I Za brana, Hallelujah:mrgreen:

  16. webmaher said

    Evo kavica za I za brano, juhuhuhu:mrgreen:

  17. zogca said

    Imam en takšen filing, da iz te moke danes ne bo kruha, ker je ona preveč bizi s peko, pospravljanjem, krancljanjem in podobno. Ker pri njej je za praznike vse vedno tip top. Je res pridna.🙂

    Ob kavici, ki mi sledi se pa pridruži I Za brana

  18. karmen said

    Žogca, tole o večjih obiskih takrat, ko ti trpiš, ti čisto verjamem. Iz nekega razloga (jaz sem to tudi pisala v eni kolumni) ljudje mrhovinarsko radi brskamo po tujih ranah. Od tu taka gledanost resničnostnih šovov, ker ujamejo pristno zadrego, pristni sram, pristni občutek ponižanja….

    Jaz sem ti povedala razlog, zakaj te jaz berem.🙂

  19. karmen said

    Web, gledam BBC, služenja pa ne obvaldam.🙂

  20. karmen said

    A na 15. stopinji raka imaš Luno? Wowči. To je verjetno res bogato čustveno življenje. Poznam bejbo, ki ima Saturna na 15. stopinji, ascedent, Merkur, Sonce in Luno pa v kozorogu, seveda vse okoli prve hiše. Kaj je ta ženska naredila iz sebe, ampak čisto vse sama, niti ena najmanjša zadeva ji ni bila podarjena.

  21. zogca said

    In jaz sem takšna, da me ni sram priznati, da trpim, ko trpim (hvalabogu zdaj ne več, na vsake kvatre malo me še zagrabi gnev in gnus, žalost pa ne več). Moje prepričanje je vedno bilo, da ni sramota trpeti, je pa sramota povzročati trpljenje, še hujša sramota pa naslajati se nad povzročenim trpljenjem.

    radi brskamo po tujih ranah.

  22. karmen said

    Je pa nekaj, če (ko) se bo blog spremenil v pisanje o družinskem lajfu, nasvete o pleničkah itd, ga bom precej manj obiskovala.🙂 Pa ne zaradi morebitne sreče (ki ti jo iskreno privoščim), ampak ker sem (po Lynu) una kura, ki jo zanima, kako je zunaj kurnika.

  23. zogca said

    Tako je, na 15 stopinj. Menda je to kraljevska stopinja. Pa še Luna, rak. Na nekaj mestih sem prebrala, da lepše Lune sploh ne moreš imeti. Tako za čustvovanje. Jaz sem tako in tako čustvena na turbo pogon in nič drugega ne delam kot čustvujem. Kot je to najlepša Luna za otroke. Ti dam za primer, da sem šestnajst let nazaj bila bejbisiter enemu fantku, ki je zdaj že velik fant in še danes vedno ob omembni mojega imena tako nežno reče moja XXX. Takrat je imel slaba tri leta in šestnajst let pozneje me doživlja kot svojo. In mali od bivšega, instant ljubezen. On je prihajal k meni, ko njegovega očeta sploh ni bilo doma, je bil v službi. Vedno ko je prišel, me je objel. Vedno me je objel, ko je odšel. Prav tekel k meni. Nikoli ni rekel ne za učenje ali grdo pogledal, čeprav sem ga matrala. Pohvalil vse, kar sem skuhala, čeprav je bilo zanič. Bitje moje malo, njegov oče je govoril, da me obožuje in res me je. To je verjetno ta Luna.

    Ampak žal meni ni dano živeti te Lune, ker meni vlada Venera. In moja Venera je v škorpijonu, to pa je beda od bede. Čeprav mi ne dela nobenega slabega aspekta, že samo to, da je v škorpijonu je dovolj. Ubogi tisti, ki jo imajo zraven škorpijonstva še slabo aspektirano. Na primer v konjunkciji ali opozicijo s Plutonom. To lahko pa kar opustiš vsak up na to, da bi kdaj našel pravo in trajno srečo. Zame je mogoče še malo upanja. In res, vse Venere v škorpijonu, ki jih poznam, pa jih poznam zares veliko … Ni to za nikamor. Potem me pa kdaj kdo vpraša za kakšno žensko, kakor, zakaj ima pa ona takšno srečo v ljubezni, pa pogledam karto, pa vidim Venero v biku v trigonu s soncem ali pa ascendentom, sama lepota. Normalno, tukaj pa ne bom nekih velikih ljubezenskih razočaranj če sploh bo kakšno.

    A na 15. stopinji raka imaš Luno? Wowči. To je verjetno res bogato čustveno življenje.

  24. zogca said

    Ha ha ha, družinskem lajfu in plenicah. O plenicah ziher ne bom pisala, o družinskem lajfu pa tudi ne (razen če misliš v obliki otrok in jaz).

    Je pa nekaj, če (ko) se bo blog spremenil v pisanje o družinskem lajfu, nasvete o pleničkah itd, ga bom precej manj obiskovala.

  25. karmen said

    Čakaj, pa kaj si se ti odločila, da bo to otrok in ti, saj če te prav razumem, to ni nujno. Verjamem, da je taka Luna lepa, topla, ljubeča Luna, samo moja Luna v devici ima rada čustva pod kontrolo in pospravljena. Ljubeče ja, ampak do tistega, ki si to zasluži. Ta “ampak” je po moje iznajdba devic. Če bi moja hčerka imela Luno v raku, bi razmišljala o tem, kako jo zaščititi pred tistimi, ki vohajo to nežnost, ranljivost, toplino in to izkoristijo.

    Enkrat sem že pisala o tem, da je Venera v škorpijonu zelo podobna Veneri v konjunkciji s Plutonom (v mojem primeru), je pa res, da je tvoja vladarka. Ampak to še ne pomeni, da ne bo pisanja o družinskem življenju.🙂

  26. Izbrana said

    Ups, letos pa ni tko….😳
    Tudi mene “stvari na nebu” spreminjajo!!!🙂

    Imam en takšen filing, da iz te moke danes ne bo kruha, ker je ona preveč bizi s peko, pospravljanjem, krancljanjem in podobno. Ker pri njej je za praznike vse vedno tip top. Je res pridna.🙂

  27. Izbrana said

    Web, hvala!
    Me veseli, da si mnenja, da si kavico spil z dobro mrho, ha ha ha!!!🙂

    Evo kavica za I za brano, juhuhuhu:mrgreen:

  28. Tana said

    Žogca, iskrene čestitke in hvala ti za blog in vsa doživetja,ki jih deliš z nami.😉

    Čeprav se bo mogoče slišalo malo pocukrano, je pa resnično. Veliko lepih trenutkov sem preživela tukaj🙂 veliko sem se tudi na(učila), če se samo spomnim citiranja, pa mežikanja, pa noči čarovnic, pa rajcanja ….

    S tvojim blogom oziroma bolje, ko sem zašla na tvoj blog (mislim da je bilo marca lani) sem počasi začela spoznavati virtualni svet, ki mi je bil prej popolna neznanka… v vseh pogledih🙂 no razen tisti službeni del, ki pa itak nima nič skupnega s tem.

    Spoznala sem (seveda virtualno) veliko krasnih ljudi na tem blogu in o vsakem sem si ustvarila eno sliko. Moram rečt, da so vse zeloooo lepe.

    Žogca, samo tako naprej. Krasna punca si!

  29. Tana said

    Čestitke tudi webu za polmiljonti klik. nisem jaz zastonj rekla, da je web pravi maher🙂

  30. Tana said

    Tale pa samo za Žogco🙂

  31. lynx said

    Žogca, tole o večjih obiskih takrat, ko ti trpiš, ti čisto verjamem.

    Seveda. Jebeš metuljčke, izpovedi večne ljubezni, obljube, oh oh in ostale osladnosti. Koga to briga? 🙂
    Zanimivi so kri, solze, muke in trpljenje.

    Ha ha ha, družinskem lajfu in plenicah.

    Tukaj bi bil zanimiv edinole kakšen ornk fajt. Mogoče še objava o posranih pleničkah ali študija o tem, kako diši dojenčkovo bruhanje.😉

  32. zogca said

    Večno samovšečna Žogca bo samo pokimala.😉

    Krasna punca si!

  33. zogca said

    To prav vohajo, da. Ti si en tak srček, eno takšno čudovito bitje, ti si pravi angelček in podobno, imam stari telefon poln tega. Zdaj bi se gospod za glavo prijel … Ups, on ni gospod. Prijel za glavo zato, ker danes nisem pa ne srček, ne čudovito bitje ne pravi angelček. Ker mi je Luno pohodil do konca in ko je moja Luna pohojena, se mi pa škorpijonski Mars vključi, v bistvu da jo zaščiti. Je pa res, dokler smo na Luni, bi jaz za človeka dala zadnji kos kruha, zadnjo kapljo vode, naredila zanj vse in to vse s takšno ljubeznijo. In potem je to šokirano, ker misli, da sem predpražnik, pa nisem. Ampak on, na primer, je mislil, da bo lahko z menoj delal, kar bo hotel in mi delal sranja, kakšna bo hotel, jaz pa bom ljubeče vse naredila zanj. Mi je večkrat rekel, da jaz pa njega ne bi nikoli zapustil. Pa sem mu govorila, da se moti, ampak mi ni verjel. Aha, lahko, lahko vse naredim zate in moji požrtvovalnosti ni meje, dokler me fejst ne zajebeš, potem je pa konec žurke. Malo ljudi zna biti tako zelo jeznih, kot znam jaz na trenutke biti jezna.😉

    Če bi moja hčerka imela Luno v raku, bi razmišljala o tem, kako jo zaščititi pred tistimi, ki vohajo to nežnost, ranljivost, toplino in to izkoristijo.

  34. zogca said

    Te bom v prihodnje ekspresno dajala na blog, da se jim bomo smejali.😉 Kaj vse so nekateri moški pripravljeni izreči, da bi dobili, kar hočejo. Tista z odrezano dojko je sploh bila presežek in takšne bom odslej res takoj dajala na blog v analizo.😉

    izpovedi večne ljubezni

  35. zogca said

    Mah ne, nisem se jaz nič odločila. To tako pravim. Dvomim, da pa res bo tako. Ker tako in tako bo tako, kot je nekje vnaprej zapisano, da bo. Jaz, odkar se ukvarjam z astrologijo, so vse stvari šle po zvezdah in bo tudi ta šla po zvezdah.

    Čakaj, pa kaj si se ti odločila, da bo to otrok in ti.

  36. Zvezdica said

    Žogca, čestitke za pol milijona obiskovalcev!!!! Me je kar presenetilo, ker si nisem predstavljala, da bo to že danes. Ampak res, tebe in co. je tako lepo brati, tu vsak najde nekaj zase, predvsem pa neko razumevanje in občutek, da niti v najtežjih trenutkih ni sam. Meni je pri tebi najbolj všeč to, da si tako človeška, kar je dandanes pri ljudeh že redkost.
    Vso srečo in še enkrat čestitke.

  37. zogca said

    Ne obiskovalcev, obiskov.😉

    Veš, nekoč sem nekje brala, ko je ena damica pisala o mojem blogu, mogoče je bila Schuny. In je napisala, da same objave so 1/3 bloga, 2/3 so pa debate, ki se vedno razvijejo v komentarjih. Pa saj, če sem iskrena, če bi na blog na vsake kvatre padel kakšen komentar in ne bi bilo teh luštnih debat, tega bloga že dolgo več ne bi bilo.

  38. alexia said

    Bravo,Žogca tvoje objave so super in komentarji še bolj )
    da ne boš mislila,da te berem sam sedaj, sem te brala še preden sem te spoznala in še preden sem poznala in brala Pupija ;)….
    Piši še naprej…

  39. maxi said

    Wooooow, ČESTITKE!!🙂
    Pa še ena za Žogco, ker vem, da me ima prav posebej rada::mrgreen:

  40. maxi said

    Ampak žal meni ni dano živeti te Lune, ker meni vlada Venera.

    A to je tako….kot si včeraj napisla, da meni vlada Jupiter?

    Ps: Čeprav se meni včasih zdi, da je moj vladar strelec.:mrgreen:

  41. zogca said

    Na ta komad pa samo aaaaaaaaaaaaah.

  42. zogca said

    Strelec je znamenje, vlada ti lahko samo planet. In ker je vladar strelca Jupiter, je tvoj vladar strelec.

    Tok simpl je to.

    Ali če hočeš …

    ASC v ovnu – vladar horoskopa Mars

    ASC v biku – vladar Venera

    ASC v dvojčku – vladar Merkur

    ASC v raku – vladar Luna

    ASC v levu – vladar Sonce

    ASC v devici – vladar Merkur

    ASC v tehtnici – vladar Venera

    ASC v škorpijonu – vladar Mars

    ASC v strelcu – vladar Jupiter

    ASC v kozorogu – vladar Saturn

    ASC v vodnarju – vladar Uran

    ASC v ribi – vladar Neptun

    A to je tako….kot si včeraj napisla, da meni vlada Jupiter?

    Ps: Čeprav se meni včasih zdi, da je moj vladar strelec.

  43. maxi said

    Strelec je znamenje…

    Nisi razumela, v mislih sem imela nekaj (konkretno) drugega:mrgreen:

  44. maxi said

    ASC v strelcu – vladar Jupiter

    A lahko kje kaj več preberem o Jupitru?… da vidim če drži….he he hecam se to slednje.😉

  45. maxi said

    Ta je pa zame!

  46. zogca said

    A ne vlada tebi vranec?😉

    Nisi razumela, v mislih sem imela nekaj (konkretno) drugega

  47. maxi said

    A ne vlada tebi vranec? ;-)</blockquote cite=""

    Eeeeeeeee…..strelec=vranec.:mrgreen:

  48. maxi said

    wtf??? Kaj delam zdaj s temi komentarji?😦

  49. zogca said

    Vladar te je zmešal.😉

  50. Alenika Žnidaršič said

    Draga moja Žogca, čestitam za pol milijona! Vesela sem, da skačeš tudi in najbolj takrat, ko te brcajo planeti, pupiji ali vsi po vrsti. Vesela sem, da prideš nazaj tudi takrat, ko si v outu. Vesela sem za vse prepovedane položaje, za enajstmetrovke tvojega življenja… Vse je krasno, ker si taka ti.
    Rada te berem. Dolgo, dolgo.

  51. maxi said

    Zagotovo!😉

  52. maxi said

    Jaz se tolažim, da imam lajf v stilu: Per aspera, ad astra.

  53. zogca said

    Jaz se pa s tem ne tolažim nikoli.

    Moja edina tolažba v hudih časih je, da nekje v tem vesolju mora biti neka pravica. Mora biti in je. Jaz ne potrebujem ne zvezd ne vrhuncev ne presežkov, jaz bi samo rada, da bi bilo življenje pravično, nič drugega.

  54. maxi said

    Moja edina tolažba v hudih časih je, da nekje v tem vesolju mora biti neka pravica.

    Jaz ne iščem pravice dlje od sebe. Niti v svetu niti vesolju, sama sebi sem pravica.

    Pa ne gre tu za vrhunce in zvezde, gre za izpolnitev sebe, za presežek vsega kumulativnega iz preteklosti v neobremenjen svež danes.

  55. zogca said

    Jaz pa. In meni pravica pomeni več od sreče, res, kakorkoli se to smešno mogoče komu zdi. Jaz sem vedno svojo srečo pripravljena žrtvovati za pravičnost. In nič me ne more prizadeti bolj kot to, da so ljudje do mene krivični.

  56. maxi said

    In kaj sploh je pravica?

    SSKJ pravi: kar je v skladu s človekovimi, družbenimi predstavami, pravili o (moralnih) vrednotah:

    In kaj so družbene vrednote?
    Maxi pravi: buul shit!

  57. zogca said

    Če pa meni ne bo nocoj pozvonil kakšen sosed, ki ima že poln kufr Josha Grobana, potem pa res ne vem. Cel dan ga že nabijam.

    In ugotovila sem, da mi tip nima samo lepega glasu, ampak mi je celo všeč.

    Vsa munjena buljim vanj.

    Si moram nabaviti kakšen DVD s koncerta ali kaj takšnega.

    Vedno sem govorila, da nihče nima lepšega glasu od Boccellija, ampak Groban …

  58. StaneP said

    Kdor zna, pač zna. In Žogca, ti znaš. Čestitke tudi iz moje strani za lepo oglato-okroglo številko obiskov. Odveč je reči, da se pri tebi vsi dobro počutimo, vendar je vseeno prijeten občutek to vedeti. Mar ne?
    Zvezdica je napisala, da ji je všeč ker si tako človeška. Če me ne bi prehitela, bi napisal jaz. Ravno zato je vse skupaj tako dobro, ker si človek. Znaš se veseliti, jokati, cepetati, objeti… Dodal pa bi, da mi poleg tvojega pisanja velikokrat pomeni še več dobra družba ostalih.
    Skratka hvale je bilo dovolj.
    Rekel bi samo še to, tebi in vsej ostali družbi: Ostanite še naprej to kar ste.

  59. zogca said

    Jaz mislim, da 99 odstotkov ljudi zelo dobro ve, kaj je v določenem položaju pravično. To je moje mnenje. Ne govorim o pravici, govorim o pravičnem. Pravica je nekaj, kar se išče potem, ko je nekaj bilo nepravično.

    Otroci v vrtcu ti znajo povedati, kaj je pravično in kaj ne. Mogoče še bolje kot odrasli ljudje.

    In kaj sploh je pravica?

  60. zogca said

    Občutek je totalno prijeten, da.

    In normalno, da meni, ki sem samovšečna, totalno paše prebrati kdor zna, pač zna.

    Kdor zna, pač zna. In Žogca, ti znaš. Čestitke tudi iz moje strani za lepo oglato-okroglo številko obiskov. Odveč je reči, da se pri tebi vsi dobro počutimo, vendar je vseeno prijeten občutek to vedeti. Mar ne?

  61. zogca said

    Kako ljubko si to napisal.😉

    Znaš se veseliti, jokati, cepetati, objeti…

  62. maxi said

    In nič me ne more prizadeti bolj kot to, da so ljudje do mene krivični.

    Ne vem, če temu sploh polagam posebno pozornost. V primeru ko je kdo do mene krivičen in to jaz tudi tako občutim; če gre res na osebno bazo – takrat ponavadi zarjovem, če mi ni pomembno – se umaknem.

  63. zogca said

    Maxi, a je pravično, da jaz tebi, ko dežuje, ponudim dežnik, ti pa mene z njim udariš po glavi?

    A je pravično, da ti meni odpreš vrata, ker imam roke polne vrečk, jaz pa te potem spotaknem, da padeš?

    A je pravično, da te vidim pod blokom in te pokličem pod svoje okno, potem pa ti zlijem vedro vode na glavo?

    A je pravično, da si ti lačna, jaz pa celo štruco kruha pojem sama?

    A je pravično, da tebe zelo tišči lulat, mene pa malo, ampak grem jaz prva?

    Na vsa ta vprašanja bomo vsi odgovorili isto.

    Zamenjajmo malo okoliščine in jih naredimo bolj življenjske, pa se naenkrat ne bo več vedelo, kaj je pravično in kaj krivično? Nak, še vedno se bo, samo začeli se bodo zraven pisati še izgovori. Ti me bereš od nekdaj in enkrat sem imela eno objavo o izgovorih. Bi jo morala poiskati. Tam sem pisala, kako zelo ne maram izgovarjanja. Tudi ko se sama izgovarjam, je to vse bulšit.

  64. zogca said

    Saj jaz tudi, samo rjovenje ne popravi krivice. Vpitje je tako in tako izraz nemoči. Kot tudi tepež.

    takrat ponavadi zarjovem

  65. lynx said

    Moja edina tolažba v hudih časih je, da nekje v tem vesolju mora biti neka pravica. Mora biti in je. Jaz ne potrebujem ne zvezd ne vrhuncev ne presežkov, jaz bi samo rada, da bi bilo življenje pravično, nič drugega.

    V vesolju je “pravica”, oziroma tako kot mora biti. Naše življenje pa je le delček stvarstva, mnogo premajhen, da bi si lahko upali pomisliti, da bi moralo biti pravično.
    Če je onkraj smrti še kaj drugega, pa imajo tvoje pobožne želje mnogo večji smisel.

  66. StaneP said

    Vsi v sebi realno vemo, da pravičnosti med ljudmi ali za ljudi pač ni. Ampak to še ne pomeni, da si je ne želimo. Da si je ne smemo želeti. Da je pravica sama po sebi brez veze. To je cinizem najhujše vrste.

    Če ljudje prestanemo verjeti v dobro, v lepo, v pravično… Kaj nam sploh še ostane? Nočem vedeti.

  67. lynx said

    Znaš se veseliti, jokati, cepetati, objeti…

    In f*****

  68. maxi said

    Maxi, a je pravično, da jaz tebi, ko dežuje, ponudim dežnik, ti pa mene z njim udariš po glavi?

    A je pravično, da ti meni odpreš vrata, ker imam roke polne vrečk, jaz pa te potem spotaknem, da padeš?

    A je pravično, da te vidim pod blokom in te pokličem pod svoje okno, potem pa ti zlijem vedro vode na glavo?

    A je pravično, da si ti lačna, jaz pa celo štruco kruha pojem sama?

    A je pravično, da tebe zelo tišči lulat, mene pa malo, ampak grem jaz prva?

    Razumem kaj želiš povedat in DA; vsi bom odali iste odgovore. Ampak to so ekstremi Žogca kar si napisala. Jaz sveta ne vidim tako. Ali pa če hočeš, že dolgo se mi ne dogajajo krivice teh vrst. Saj sem ti o tem že govorila; moja filozofija – moje dejanje = moja odgovornost, njegovo dejanje = njegova odgovornost.
    Jaz nikoli ne vpijem; Lej, kaj mi je naredil. Ker meni nič ni naredil!
    Lahko si pa veliko naredim sama; tako dobrega, kot slabega.

  69. StaneP said

    Vpitje je tako in tako izraz nemoči. Kot tudi tepež.

    Jap.

  70. zogca said

    To moja odgovornost, njegova odgovornost bi špilalo, če bi bili ljudje enako odgovorni. Pa nismo.

    moja filozofija – moje dejanje = moja odgovornost, njegovo dejanje = njegova odgovornost.

  71. zogca said

    Če me je nekdo spotaknil, da sem padla, mi je naredil. In če me je, ko sem se pobrala, spotaknil še enkrat, da sem še enkrat padla. In potem ne, da mi ni dal roke, da bi vstala, ampak me je še brcnil. Mi ni nič naredil? Sem si sama? In ja, bom vpila, dokler mu ne skurim bobenčkov. Bobenčki za zlomljeno nogo. In potem je svet pravičen.

    Jaz nikoli ne vpijem; Lej, kaj mi je naredil. Ker meni nič ni naredil!

  72. zogca said

    Oja!

    In f*****

  73. zogca said

    Pa je, v bistvu je. Večina ljudi je še vedno pravičnih.

    Vsi v sebi realno vemo, da pravičnosti med ljudmi ali za ljudi pač ni.

  74. karmen said

    Lyyyyyyyyyyyyyynx, komentar pod 64… mislim, poezija. Čist sem se raznežila, takega razmišljanja je sposoben Uran, pa kakšen Jupiter.
    Za kdaj je že tebe Žogca rezervirala?🙂

  75. maxi said

    Če me je nekdo spotaknil, da sem padla, mi je naredil. In če me je, ko sem se pobrala, spotaknil še enkrat, da sem še enkrat padla. In potem ne, da mi ni dal roke, da bi vstala, ampak me je še brcnil. Mi ni nič naredil? Sem si sama? In ja, bom vpila, dokler mu ne skurim bobenčkov. Bobenčki za zlomljeno nogo. In potem je svet pravičen.

    Točno takole, meni primer opiše moj 9 letni sin Žogca….🙂😉
    In jaz mu rečem; Pa kako to, da VEDNO TEBE nekdo spotakne?!?

  76. StaneP said

    In jaz mu rečem; Pa kako to, da VEDNO TEBE nekdo spotakne?!?

    Pravilno! Učiš ga postaviti se zase! Ampak učiš ga najbrž tudi, da naj ne spotika drugih!? To je pravično.

  77. karmen said

    Jaz bi rekla, da Maxi ni hotela poudarjati, da ga uči postavljanja zase, ampak da ga uči sprejemanja odgovornosti za čisto vse, kar se ti zgodi (četudi navidez in očitno izgleda, da ti je nekdo drug povzročil krivico). Samo tako lahko postane gospodar svojega življenja.

    Maxi, zanimivo, tudi jaz mu to rečem.🙂

  78. maxi said

    Učiš ga postaviti se zase!

    V bistvu mu želim povedat; da najde kar išče.

    Ampak učiš ga najbrž tudi, da naj ne spotika drugih!? To je pravično.

    Da. Učim ga predvsem, da spotikanje ni rešitev in da naj se tega izogiba. Dojeti mora v glavi, ne v nogi.

  79. maxi said

    ….ampak da ga uči sprejemanja odgovornosti za čisto vse, kar se ti zgodi (četudi navidez in očitno izgleda, da ti je nekdo drug povzročil krivico). Samo tako lahko postane gospodar svojega življenja.

    Ja, ja in ja….Karmen.😉

    Maxi, zanimivo, tudi jaz mu to rečem.🙂

    Torej imaš tudi sina.😉🙂

  80. karmen said

    Dva sinova ja. Ti imaš pa parček a ne, če se prav spomnim.🙂

  81. zogca said

    In jaz bi ti odgovorila – ker jaz nikoli ne bi nikogar prva spotaknila. Nikoli nisem, nikoli ne bom. Znam pa, to pa priznam, ko sem spotanjena in na tleh, poskrbeti, da bo ta tleh pristal tisti, ki me spotaknil. In ne iz maščevanja, bolj iz tega, da je pravici zadoščeno.

    In jaz mu rečem; Pa kako to, da VEDNO TEBE nekdo spotakne?!?

  82. zogca said

    Odgovornost za tisto, kar se ti zgodi? Kaj???

    Odgovornost za lastna dejanja.

    In prenašanje posledic tujih dejanj.

    Kako si lahko odgovoren za tisto, kar se ti zgodi? Te zbije avto in si odgovoren? Nimaš kaj nositi odgovornosti tukaj. Moraš pa, da, ni druge, se naučiti prenašati posledico tujega dejanja.

    Jaz bi rekla, da Maxi ni hotela poudarjati, da ga uči postavljanja zase, ampak da ga uči sprejemanja odgovornosti za čisto vse, kar se ti zgodi (četudi navidez in očitno izgleda, da ti je nekdo drug povzročil krivico).

  83. zogca said

    Po tej logiki je tudi žrtev posilstva dobila, kar je iskala.

    V bistvu mu želim povedat; da najde kar išče.

  84. zogca said

    Mah, da ne bom vsakemu posebej replicirala. To, da bi človek moral prevzemati odgovornost za dejanja drugih, se mi zdi shrljivo. Odgovoren človek prevzema odgovornost za svoja dejanja. In če bi bil vsi odgovorni, sploh ne bi bilo težav. Težava je, ker premnogi ne prevzamejo odgovornosti za svoja dejanja, ja, potem pa morajo nekateri nositi odgovornost tako za njihova kot za svoja. Primer. Dva odrasla človeka se odločita imeti otroka. En odgovornost nosi, drug je ne, torej je na tistem drugem dvojno breme.

    Ampak kot sem že zgoraj napisala, je človeku v življenju laže, če se nauči prenašati posledice tujih dejanj, to pa ja. Ker potem je manj cepetanja. Jaz, na primer, posledic tujih dejanj ne prenašam vedno najbolje in potem cepetam. Pač, takšna sem. Da pa bom prevzemala odgovornost za tisto, kar so drugi naredili, japajade. Od mene je čisto dovolj, da sem jaz odgovorna do soljudi. In to prav gotovo sem.

  85. asdf said

    oj!

    čestitke za blog žoga!
    jaz imam hčerko. ki je bila vedno žrtev in nerazumljena. vedno pred vrstniki in razočarana. pred nekaj dnevi je imela 18 let. in danes je samozavesten, razumevajoč in odgovoren otrok. pravzaprav zelo odrasla oseba. danes sva gledala trierov dogville. in všeč mi je, da ga je popolnoma začutila in posrkala. pred nekaj dnevi mi je rekla, da bi jaz moral imeti še kakšnega otroka. zame je to bil en najlepših kontinentov, kar sem jih v življenju dobil. ok- konec samopromocije.
    cheers!

  86. zogca said

    Te lahko še jaz malo hvalim? Ker ti si res človek v pravem pomenu besede. V bistvu še predober. Ampak nikoli pa ni slabo biti predober oče in mala (zdaj velika) te ni kar tako pohvalila. In ja, res bi ga moral imeti. Pa saj še ni prepozno.

    zame je to bil en najlepših kontinentov, kar sem jih v življenju dobil. ok- konec samopromocije.

  87. lynx said

    Maxi, a je pravično, da jaz tebi, ko dežuje, ponudim dežnik, ti pa mene z njim udariš po glavi?

    A je pravično, da ti meni odpreš vrata, ker imam roke polne vrečk, jaz pa te potem spotaknem, da padeš?

    A je pravično, da te vidim pod blokom in te pokličem pod svoje okno, potem pa ti zlijem vedro vode na glavo?

    A je pravično, da si ti lačna, jaz pa celo štruco kruha pojem sama?

    A je pravično, da tebe zelo tišči lulat, mene pa malo, ampak grem jaz prva?

    Vsa ta dejanja so pravična v smislu povračila. Ampak o tem ne govorimo. To o čemer piše Maxi, se večinoma nanaša na naše mišljenje, čustvovanje in odnos do sočloveka v psihološkem smislu. Če zadevo malo razširimo (v fizični svet) pa se strinjam tudi z Žogco.

    Za kdaj je že tebe Žogca rezervirala?

    Se bojiš, da pod Žogcino objavo o naših največjih svinjarijah, ne boš imela kaj napisati?

    zame je to bil en najlepših kontinentov, kar sem jih v življenju dobil.

    Vzeto iz konteksta, vsekakor pa zanimivo.
    Če bi imel jaz na izbiro, bi se verjetno odločil za Severno Ameriko.

  88. karmen said

    Žogca, nekje zgoraj si napisala, da je tvoja tolažba to, da nekje zgoraj mora biti pravica. Jasno je, da v okviru enega življenja ni pravice. Zato lahko zaključiš samo na dva načina: pravice ni ali pa, da pravica je, samo na neki ravni izven razumevanja enega človeškega življenja. Če verjameš v drugo, potem ja, vse pritegneš v svoje življenje. Kot izkušnjo, ki jo moraš doživeti, da greš naprej. Z vidika enega življenja, predvsem pa z vidika vpletenega ega, se to sliši nerazumno.

  89. karmen said

    “Se bojiš, da pod Žogcino objavo o naših največjih svinjarijah, ne boš imela kaj napisati?”

    Ne razumem.

  90. zogca said

    Žogca ga ima rezerviranega za leto 2018.😉

    Drugače pa se Žogca že dolgo ni tako krohotala kot petnajst minut nazaj. Tole je bilo boljše pa tudi od mojih humorističnih nanizank. Presežek v vsakem pomenu.😉

  91. lynx said

    Ne razumem.

    Rezerviraj me še ti, pa boš razumela. 😉

  92. zogca said

    Dvojna Venera z Jupitrom na ascendentu. Ti je jasno, da bi dušo dala za pravično.

    Žogca, nekje zgoraj si napisala, da je tvoja tolažba to, da nekje zgoraj mora biti pravica. Jasno je, da v okviru enega življenja ni pravice. Zato lahko zaključiš samo na dva načina: pravice ni ali pa, da pravica je, samo na neki ravni izven razumevanja enega človeškega življenja. Če verjameš v drugo, potem ja, vse pritegneš v svoje življenje. Kot izkušnjo, ki jo moraš doživeti, da greš naprej. Z vidika enega življenja, predvsem pa z vidika vpletenega ega, se to sliši nerazumno.

  93. karmen said

    Nekateri ljudje so bili v globokih meditacijah in hipnozah sposobni razumeti, s katerimi “vibracijami” v sebi so v svoje življenje pritegnili neljube dogodke (tudi napadalno vedenje drugih, nesreče…). Konec koncev se s tem ukvarja regresija. Pojem vibracija seveda tukaj vključuje celotno energetsko polje človeka, ki obstaja že mnogo pred rojstvom bitja in umetnost seveda ni biti priča nekemu mehanizmu, ki tako ali tako deluje na avtopilota, ampak se naučiti to upravljati.

    Uf, to je pa Neptun na mojem vladarju.🙂

  94. karmen said

    Lynx in Žogca, s to rezervacijo sem v zadregi.🙂 Šefice seveda ne morem prehitevati, po drugi strani pa moj Mars v vodnarju tudi slučajno ne zna tako čakati kot Žogcin Mars v škorpijonu, seveda pa moj Merkur v devici vedno upošteva spodoben vrstni red.🙂

  95. zogca said

    Kar prehiti, ni težav. Leta 2018 bo lynx v mojem jahalnem krožku, prej ga pa lahko imate druge. In še hvaležna bom, če ga spravite v formo.😉 Da bo sploh preživel.😉

  96. karmen said

    Ha ha Žogca, to da je pa v tvojem jahalnem krožku obsojen na smrt, je pa itak jasno. Mars v škorpijonu proti Marsu v ribah?!🙂

  97. zogca said

    Hvala, dobremu Bogu še enkrat za tega najčudovitejšega Marsa. In ob tej priložnosti tudi prošnja (najbolj mil pogled, kar ga je mogoče narediti), da mi pošlje tega istega Marsa v moški obliki, če je mogoče z Luno v biku. Večno hvaležna in tudi k maši bom začela hoditi, če bo treba. Vnaprej hvala, dobri Bog.

    Žogcin Mars v škorpijonu

  98. zogca said

    Noben nikoli ni zdržal toliko kot jaz. Ampak!!! Še nikoli nisem bila z Marsom v škorpijonu.

    Žogca, to da je pa v tvojem jahalnem krožku obsojen na smrt, je pa itak jasno. Mars v škorpijonu proti Marsu v ribah?!

  99. lynx said

    Žogca, nekje zgoraj si napisala, da je tvoja tolažba to, da nekje zgoraj mora biti pravica. Jasno je, da v okviru enega življenja ni pravice. Zato lahko zaključiš samo na dva načina: pravice ni ali pa, da pravica je, samo na neki ravni izven razumevanja enega človeškega življenja. Če verjameš v drugo, potem ja, vse pritegneš v svoje življenje. Kot izkušnjo, ki jo moraš doživeti, da greš naprej. Z vidika enega življenja, predvsem pa z vidika vpletenega ega, se to sliši nerazumno.

    Vsa ta naša jamranja niso nič v primerjavi s tragedijami ki se dogajajo.
    Človeško je spraševati zakaj. Zakaj trpijo nedolžni. In še in še.
    Ker vemo da vseh krivic ne moremo popraviti, nam ostaja samo zaupanje, da se bo vse uredilo. Seveda ne tukaj in zdaj.

  100. zogca said

    Joj, kako se jaz krohotam tukaj ob pol dveh ponoči. Joj, kakšen drama queen. Ni besed.😉

  101. asdf said

    hm, a ni bil linx prvotno planiran za 2028? ker to zaplete klobčič še bolj….

  102. zogca said

    Večno hvaležna, verjemi, da sem se uspela izogniti tragedijam in izgubam.

    Vsa ta naša jamranja niso nič v primerjavi s tragedijami ki se dogajajo.

  103. zogca said

    Ne, rečeno je bilo …

    Matematika mi je odpovedala.

    Seveda, 2028.

    Sem ti hotel prav pametno napisati, da je bil planiran za čez dvajset let, torej leta 2018. Pa sem ugotovila, da bo 2008 plus 20 ipak 2028.😉

    a ni bil linx prvotno planiran za 2028? ker to zaplete klobčič še bolj….

  104. lynx said

    Žogca, to da je pa v tvojem jahalnem krožku obsojen na smrt, je pa itak jasno.

    Si misliš kakšna smrt? Oblečen le v kavbojski klobuk, pas in škornje z ostrogami. Sanjsko.

    Mars v škorpijonu proti Marsu v ribah?!

    Se ti nisi zmotila? Kakšni dodatni aspekti? Mogoče so moje ribe barakude. Karkoli?

    Noben nikoli ni zdržal toliko kot jaz.

    Jaka muda.🙂

  105. zogca said

    Ti malo narobe razumeš jahalni krožek. Jaz jaham, ti si konj.😉 Ne boš potreboval klobuka in ostrog.😉 Sanjsko pa bo.😉

    Si misliš kakšna smrt? Oblečen le v kavbojski klobuk, pas in škornje z ostrogami. Sanjsko.

  106. lynx said

    Ne boš potreboval klobuka in ostrog.

    Se mi je kar zdelo, da tebe zanima samo revolver. 😀

  107. zogca said

    Kako si vedel?:mrgreen:

  108. lynx said

    Samo zate. LN:

  109. maxi said

    Mars v škorpijonu proti Marsu v ribah?!

    A to je to!?
    Hm…koliko pa v teh vodah velja mars v biku?

  110. karmen said

    Maxi, z Marsom v biku je pa tako: malo traja, da se ogreje, ko se pa ogreje, pa traja in traja in traja. Pa nepredvidljiv je predvsem če ne dobi svojega.🙂

  111. karmen said

    Lynx, drugi aspekti? Jih ne poznam.

  112. maxi said

    Maxi, z Marsom v biku je pa tako: malo traja, da se ogreje, ko se pa ogreje, pa traja in traja in traja. Pa nepredvidljiv je predvsem če ne dobi svojega.

    Khmm, Karmen….oba stavka podpišem. Ampak res…

    Aja, da jaz imam par – sin, hči.🙂

  113. karmen said

    He he Maxi.🙂 Moj je v vodnarju in interpretacije za tega ne dajem.🙂

  114. maxi said

    Meni vodnar kot vodnar ne leži preveč, ne vem kaj pa je z njim, če je v marsu…

  115. zogca said

    Imela sem dva takšna Marsa. Za enega je to trajaaaaaaa več kot veljalo, za drugega pa žal ne in je to vedno bil vzrok spora.

    Maxi, z Marsom v biku je pa tako: malo traja, da se ogreje, ko se pa ogreje, pa traja in traja in traja.

  116. zogca said

    A kdo ve, do kdaj so danes odprte pošte? Bemtiš, pa te položnice in bemtiš jaz, ki sem preveč lena, da bi jih šla pravočasno plačat. Grrr!

  117. zogca said

    Po sobotnem delavniku, torej samo do enih. Vse kaže. Dobro, da ne zaprejo ob desetih. Saj danes ni praznik, božični večer pa se tudi ne začne ob dveh. Eh, sama sem si kriva, do ponedeljka bom z neplačanimi položnicami.

  118. karmen said

    Ker je ravno božični večer….

  119. karmen said

    Ha ha ta tip je resno čisti fen slovenskih božičnih….

  120. webmaher said

    Žogca si zaslužiš kako po riti, furaš blog s pol milijona obiskov pa še vedno položnice ne plačuješ preko spleta, čeprav je hitreje in ceneje, Jao jao:mrgreen:

  121. zogca said

    A ne, Web, Klika se pa jaz ne grem. Če bi vedela, da ima internet številko moje maestro kartice (kreditne me ne brigajo), ne bi mogla spati niti pet minut. Pa so mi Klik večkrat ponujali zastonj, ko sem sklepala neka varčevanje, ne, ne, ne, to ni za Žogco.

  122. zogca said

    Karmen, če hočeš, da se ti prav okno s pesmijo odpre, potem najprej natipkaš tekst in potem daš link. Če je obratno, se ne naredi okence.

    Drugače pa je zdaj gor že prav objava, namenjena božičnim pesmim.

  123. Zvezdica said

    He, he…še ena taka tle🙂
    Meni so danes mobitelovci odhodne klice odklopli, ker jim zaradi lenobe še nisem plačala položnice za prejšnji mesec, zdaj pa kar prihajajo božične voščilnice po sms-ih, pa nobenemu ne morem odgovoriti.
    Vam pa vsem voščim vesele in prijetne božične praznike, lepo praznujte.🙂
    En objem in poljubček vsem druščina.

    A kdo ve, do kdaj so danes odprte pošte? Bemtiš, pa te položnice in bemtiš jaz, ki sem preveč lena, da bi jih šla pravočasno plačat. Grrr!

  124. zogca said

    Tako daleč pri meni ne bo šlo, ampak opomin pa bom dobila. In res, sem si čisto sama kriva. Okej, da ne bi imela denarja, ga imam več kot dovolj, samo do pošte se mi ne ljubi iti. Pa mi niti peš ni treba. Čeprav lahko bi šla, ker je blizu. Jaz, če se le da, položnice preložim na moške. Ne v smislu denarja, ampak v smislu sprehajanja do pošte.😉

  125. karmen said

    Aha, okej hvala Žogca. Meni je tipa tako hecno poslušati, sem se prej nasmejala kot se za božični večer spodobi. Pa vidim, da ga v Sloveniji še nismo odkrili.

  126. Zvezdica said

    jaz celo mimo pošte hodim v in iz službe…cca 2 min imam peš do pošte…a pri meni je res vse v tem “ah, sej bom šla jutri” znova in znova, dokler ni krepko mesec čez rok plačila🙂
    mogoče kakšna novoletna zaobljuba, da se bom poboljšala v tem ne bi škodila, pa da ne bi več zamujala…potem pa bom res pridna punca😉

    samo do pošte se mi ne ljubi iti

  127. Zvezdica said

    Karmen, katerega tipa?🙂

    Meni je tipa tako hecno poslušati, sem se prej nasmejala kot se za božični večer spodobi

  128. maxi said

    A ne, Web, Klika se pa jaz ne grem. Če bi vedela, da ima internet številko moje maestro kartice (kreditne me ne brigajo), ne bi mogla spati niti pet minut.

    Mislim, da imam že cca 8 let net banko.

  129. karmen said

    Zvezdica, tipa iz mojega komentarja pod 118 in 119. En anglež al škot, čist očaran nad slovenskimi pesmimi. Sem najprej mislila, da se heca, pa vidim, ča je čist res not padu.

  130. Zvezdica said

    Karmen, grem pogledat zdaj. Meni so Škoti čisto simpatični, sem bila pred 12 leti na Škotskem 2 tedna, čudovita dežela in veseli, prijazni ljudje.

  131. Zvezdica said

    Pohvalno, kako ta tip lepo izgovarja slovensko.🙂
    Pod komentarjem sem prebrala, da je iz Yorkshire, torej S. Anglija.

  132. webmaher said

    Jaz sem tut Škot, še posebno če je treba kaj plačat … pravi Gorenc vam povem:mrgreen:
    Glejte da dons polnočnice ne zamudite, bo zanimivo:mrgreen:

  133. Zvezdica said

    Jaz moram danes zgodaj spat, ker če bom pokonci Božiček ne pride. :mrgreen

    Glejte da dons polnočnice ne zamudite, bo zanimivo:mrgreen:

  134. Zvezdica said

  135. webmaher said

    Zvezdica tole nekaj ne klapa, ne morš tok zgodi spat lejo:mrgreen:

  136. zogca said

    Zakaj pa ne?

  137. zogca said

    Mimogrede, Fine lady je na teve. Ta dolg del, božični special. Če hoče kdo crkavat od smeha. Jaz znam seveda vse dele napamet.

  138. webmaher said

    Lejo ta blontna no, mal pomisli kaj delajo Zvezdice:mrgreen:
    Eh prepozno si povedala, moj urnik je čist zatrpan, drugič vsaj eden dan prej, ako može:mrgreen:

Leave a Reply

 
