Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Pišem pismo Dedku Mrazu!

Posted by zogca na december 22, 2010

Pišem pismo Dedku Mrazu in ne vem, kaj naj mu naročim. Razmišljam o računalniku, čeprav je Dedka Mraza škoda za računalnik, ker ga bom tako in tako dobila, ker ga bom pač morala dobiti. Mika me, da bi si zaželela nekaj, česar med letom ne bom dobila, ampak ne vem, kaj naj si zaželim, ker ničesar ne potrebujem. Ima kdo kakšno ljubko zamisel? In mimogrede, pismo pišem Dedku Mrazu, ki mu je ime Žogca. Drugim Dedkom Mrazom seveda daril ne naročam.

Kaj pa vi, kaj ste vi naročili Dedku Mrazu ali pa Božičku?

17 Responses to “Pišem pismo Dedku Mrazu!”

  1. karmen said

    http://irena.blog.siol.net/2010/12/21/dragi-dedek-mraz-3/

    Meni je tole pismo všeč.🙂 Sem dobila idejo, da sem tudi sopodpisniku poročnega lista rekla, da prinašanje rož ne povzroča impotence, pa je samo pisano gledal.

  2. zogca said

    Hmmm, sploh še nisem prebrala, samo preletela sem in že sem dobila eno zamisel. Fotoaparat.😉 Nočem si kupiti nečesa, kar si tako in tako moram, jaz bi nekaj drugega. In fotoaparat bi dejansko lahko bil nekaj drugega. Čeprav bi mi bilo starega žal, ker res dela lepe fotografije. Je pa tudi res, da jih je revež naredil že več kot 20.000.😉 Zdaj grem pa naprej brat, kaj je napisala Irena.😉

  3. zogca said

    Aja, drugače je naslov slovnično nepravilen, ampak ne morem napisati dedek Mraz, ne morem. Čeprav vem, da je tako prav. Tudi božiček je seveda z malo. Samo toliko. Da povem, da sem napisala narobe in zakaj.

  4. Alenika Žnidaršič said

    O, poleg hudega Nikona bi mu jaz pisala še za stol SPINALIS. Tudi ti si ga zaslužiš, ker pridno delaš sede in tvoji hrbteničici bi koristilo. Jaz si ga želim že odkar obstajajo, torej 10 let. Ko samo v mislih omenim to “Dedku Mrazu”, ne da umre, ampak crkne od smeha. Torej… sanjam naprej.

  5. karmen said

    Ne vem koliko stane stol spinalis, vem pa da ortopedska žoga stane okoli 20 EUR in da je sedeti na njej z vidika hrbtenice isto kot sedeti na spinalisu. Nekaj drugega je estetika seveda. Poznam nekaj ljudi, ki v pisarnah sedijo na tej žogi.

  6. Alenika Žnidaršič said

    Žogo imam že nekaj časa – sem jo kupila ravno zato, ker je cenejša od Spinalisa, ampak nisem pretirano navdušena. Moti me, da beži izpod riti in moram imeti noge ves čas napete, da jo fiksiram. Če pa vstanem in se stegnem po kakšno stvar pa se seveda odkotali stran.

  7. webmaher said

    Žogcin hrbet je zaenkrat neuničljiv, torej zmaga fotoaparat ali pa kar video kamera s fotkićem seveda … tale ne bi bil napak … 9 oz. 12 mio pikslov pa HD kamerca z 64GB fleš spomina, pipnime enkrančka in kakopak GPSa, da se nam Žogca slučajno ne izgubi:mrgreen:

  8. webmaher said

    Alenika sej v tem je pojnt … za vsak slučaj maš pa lohka še bodigarda zraven, da te ujame:mrgreen:

  9. romeno said

    Moja ultimativna želja je preživeti novo leto nekje na toplem. Npr. Sydney Avstralija na plaži gledaš ognjemet🙂

  10. zogca said

    Tega stola ne poznam, ampak moje čudo od stola je meni najboljše in ga ne zamenjam. Kot ulit je zame. Plus, jaz nisem ljubiteljica sedenja za nogama na tleh, jaz sem cela na stolu, noge imam tudi gor. Si bom pa zapomnila za čas, ko bom demolirala tale stol.😉

    stol SPINALIS. Tudi ti si ga zaslužiš, ker pridno delaš sede in tvoji hrbteničici bi koristilo.

  11. zogca said

    Me res čisto nič ne boli.🙂 Nikoli.🙂

    Žogcin hrbet je zaenkrat neuničljiv,

  12. zogca said

    Za novo leto nimam želja, pa tako in tako vem, kje bom, ampak v bistvu pa … Ko si že omenil željo, ki je ne prinese Dedek Mraz. V bistvu pa zelo dobro vem, katera je moja glavna želja za leta 2011. Razen seveda zdravja mojih najdražjih. Pa saj veste, kaj mislim. Samo tega pa ne more Dedek Mraz prinesti. Si bom pa jaz to seveda sama pridelala oziroma bom dala vse od sebe, da si bom.😉

    Moja ultimativna želja je preživeti novo leto nekje na toplem.

  13. zogca said

    Zaenkrat sem pri tem, da bo Dedek Mraz (napisano narobe) prinesel škornje Art in parfum Midnight Poison. Lahko si še premislim.😉 Upam, da se ne bo stari gospod pritožil, ko ga bom obrala za cirka 250 evrov.

  14. lynx said

    Samo tega pa ne more Dedek Mraz prinesti.

    Tega darila sicer ne nosi, ima pa vsa potrebna orodja za izdelavo. Poleti, ko ne bo raznašal daril, bo imel več časa in ti bo lahko eno tako naredil.
    Beseda ni konj. 🙂

  15. zogca said

    Ne poleti, darilo se bo delalo spomladi. In bo dokončano ob naslednjih božično-novoletnih praznikih. Tako naj bi bilo po nekaterih pokazateljih. Obstaja sicer tudi možnost, da bo narejeno ob naslednjih božično-novoletnih praznikih, ampak to je veliko manj verjetno kot prva možnost. Poletje bo pa menda namenjeno drugim dejavnostim.😉

  16. zogca said

    In še en box set si bom naročila pri Amazonu. Še ne vem, kateri.

  17. Tana said

    Jaz sem vedno pisala samo Dedku Mrazu.

    Letos se mi pa nič ne da, zato tudi nisem nič pisala. Mogoče pa se bo kljub temu spomnil in mi kaj prinesel🙂

    Sama sebi sem pa tako dedek mraz, ko si kupim kaj takšnega, kar ne potrebujem, kar tako “za dušo”🙂

Leave a Reply

 
