Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Mal’ muske!

Posted by zogca na december 22, 2010

56 Responses to “Mal’ muske!”

  1. karmen said

    … so when you say that you love me, that stops me lovin’ you…

    Uboga uboga Luna, ko se znajde v škorpijonu.

  2. webmaher said

    Luna samo za Karmen:mrgreen:

  3. webmaher said

    Pa še ena da bo ziher:mrgreen:

  4. zogca said

    To pa res.😉

    Uboga uboga Luna, ko se znajde v škorpijonu.

  5. zogca said

  6. karmen said

    Web hvala. Čeprav je moja Luna v devici in če bi izbirala, bi vedno izbrala Luno v devici. Čustva zna dozirati, krizo prebrodi tako, da recimo začne fanatično na rob zlagati prtičke ali delati generalko po predalih. Potem pa spije metin čaj in gre spat in do jutra skoraj pozabi, da bi bilo treba zaradi kakšnega tipa malo cviliti – bajta se pa sveti.🙂

  7. zogca said

    Jaz imam pa najraje svojo v raku, čeprav je človek preveč čustven in prevečkrat zato tudi trpi. Brez neke prave potrebe. Ampak dobro, samo da ni v škorpijonu, to je pa trpljenje in brodolomi prav posebnih dimenzij in samodestrukcije. Čeprav, ko pa stvari pogledaš drugače … Razen dveh ljudi, ki jo imajo in nimajo te krutosti v sebi, vse druge Lune v škorpijonu, ki jih poznam, premorejo eno takšno krutost, mislim, da jo Sanja Perić imenuje že prav demon v človeku, da je v bistvu potem, ko enkrat padejo, tako grozen padec in brodolom tudi kazen za to krutost, ki se jo gredo, ko jim gre dobro. Ker nobena Luna ni tako kruta kot Luna v škorpijonu. In nobene druga Luna ne spozna tako zelo dimenzij trpljenja kot Luna v škorpijonu.

  8. karmen said

    Ta Luna v škorpijonu ja. Kar nekaj izkušenj z ljudmi s to luno imam (sicer jo imam tudi jaz v osmi hiši), zato me lahko razumeš, da ko sem pri drugem otroku dobila popadke in sem vedela, da je luna v škorpijonu in da imam tisti dan eksaktnega Plutona na ascedentu, sem milo prosila, če mi lahko nekako rojstvo prestavijo za en dan, pa ni šlo. Sploh ne želim vedeti, kako se bo pri njemu to izrazilo.

  9. zogca said

    Aha, kako ta stavek vse pove. Dokler sem samo poslušala o njej … Ko pa jo izkustiš in to po možnosti še na kvadrat, pa veš, da en stavek v knjigi ni bil narobe napisan. Ampak se pa tudi spomniš v tistih trenutkih, mislim, si rečeš, kar naj, naj si da duška in gre s krutostjo do konca, tako ali tako sledi strašen brodolom.

    Upam, da se pri malemu ne izrazi na takšen način. Kot sem napisala zgoraj, poznam tudi dve ne takšni Luni v škorpijonu, ampak obe sta zelo ribasti in jim potem riba preprečuje, da bi si dajali duška s krutostjo in izživljanjem.

    Ta Luna v škorpijonu ja.

  10. Izbrana said

    A lahko vprašam, koliko ljudi z luno v škorpijonu poznaš, Žogca? Jaz vem za tri, pa me res zanima, če jih je več….
    Hvaaalaaa🙂

  11. zogca said

    Šest osebno, pet iz pričevanja.

  12. zogca said

    In iz pričevanj (prijateljic, ki so imele moške z Luno v škorpijonu), mi je bilo rečeno, da ko te prizadene, ne samo, da mu ni žal, ampak se potrudi in da vse od sebe, da bi te prizadel še bolj. Ti pa si se gotovo prepoznala v opisu Lune v škorpijonu, ki je ribasta in za katero sem napisala veliko lepše stvari. Riba to brez dvoma zelooo omili.

    Lahko zamenjamo planet in gremo k Saturnu.😉

  13. Zvezdica said

    Žogca ali pa Karmen, eno vprašanje za vaju…ali morda vesta, kakšno bo astrloško gledano leto 2011? Dobro, slabo? Pozitivno, težko?

  14. zogca said

    Ali o Sončku.

  15. zogca said

  16. alexia said

    Čeprav je moja Luna v devici in če bi izbirala, bi vedno izbrala Luno v devici. Čustva zna dozirati, krizo prebrodi tako, da recimo začne fanatično na rob zlagati prtičke ali delati generalko po predalih. Potem pa spije metin čaj in gre spat in do jutra skoraj pozabi, da bi bilo treba zaradi kakšnega tipa malo cviliti – bajta se pa sveti

    Moja je v devici in res deluje tako,no včasih mi ponagaja mars ali pa venera v škorpijonu in sem pač mal razdražena🙂

  17. zogca said

  18. zogca said

    Luna v devici, po mojih izkušnjah ljudje, ki se najbolj žrtvujejo za druge in pomagajo, tako ljudem kot živalem.

  19. karmen said

    Zvezdica, jaz se o splošnih vplivih za 2011 še nisem pozanimala. (razen tisto v luči famoznega leta 2012, ki bo pa res tudi v astrološkem smislu zelo posebno).

    Je pa res, da se bo kmalu srečal Jupiter z Uranom in to še v ribah, da se jača kvadrat teh dveh planetov s Pluonomom, da pa popušča kvadrat Plutona s Saturnom. Zdaj kaj pa to pomeni, pa jaz čisto premalo vem o splošnih vplivih, da bi si upala komentirati.

  20. zogca said

    Zvezdica, ti bom pozneje zvečer pisala par linkov. Ampak to je bolj mundana astrologija, kako bo s politiko, ekonomija itn. Čim te zanima za posamezne ljudi, je že sam tisti horoskop ovni, ribe, tehtnice premalo, ker logično, da se ne bo vsem ovnom naslednje leto godilo enako.

  21. karmen said

    No evo Alexia.🙂

    Sicer jaz Lune v devici ne vidim kot zelo altruistične (kot znajo bit kakšne ribe, če niso preveč sfuzlane), je pa res, da zna Luna v devici delo opraviti, brez da stvari obeša na veliki zvon. Preprosto opravi svoje delo in je tiho. Če devico hvališ, jo prestrašiš. Sploh jo pa zmedejo čustveni izlivi. Potem se mora pomiriti s kakšnim likanjem npr.🙂

  22. karmen said

    Zdaj pa ne vem, ali je moj odgovor Alexi požrlo, ali sem pozabila pritisniti “post comment”.

  23. Zvezdica said

    Ne, za ta splošni horoskop po astroloških znamenjih sem hitro skapirala, da ne drži kaj dosti. Še dvojčka rojena par minut narazen imata popolnoma različno osebnost in usodo.
    Mislila sam bolj na vpliv planeta, ki vlada letu 2011 (ali nekaj takega) na življenje v tem letu oziroma kako ta planet zaznamuje leto. Če in koliko te stvari sploh držijo niti ne vem.
    Ne vem, spomnim se, da sem včasih brala npr. to in to leto je ugodno za dokončanje projektov, na katerih ste že dolgo delali, v zadevah, v katerih ste vložili veliko truda, se vam bo ta trud povrnil ali leto je ugodno, da razbijemo stare vzorce itd.

  24. Zvezdica said

    Karmen, jaz ne verjamem, da bo leta 2012 konec sveta.🙂
    Lahko napišeš par stavkov o tem, kakšno bo leto 2012? Me kar firbec matra zdaj, ko si omenila.🙂

  25. zogca said

    Jaz to bolj preletim kot preberem, še sem iskrena. Mislim, da je kar nekaj govora bilo o pomembnosti Urana naslednje leto. Na FB jaz dobim dosti tega materiala, se bom naslednje dni spomnila in ti kaj kopirala. Ker gotovo bodo še veliko pisali. Zadnje dni pa je bila tako in tako glavna obsesija mrk.

    Mislila sam bolj na vpliv planeta, ki vlada letu 2011 (ali nekaj takega) na življenje v tem letu oziroma kako ta planet zaznamuje leto.

  26. zogca said

  27. webmaher said

    21.12.2012 upam pa da še prej, tkole ne more več bit to je jasno ko jebeli dan:mrgreen:

  28. romeno said

    Vsaj kakšno božično bi lahko prilimali🙂

    Leta 2000 je bilo tudi kritično pa smo ga preživeli🙂

  29. zogca said

    Bomo. Čeprav ekstra lepljenje božičnih pa pride, ko bo res božič.😉

    Lahko pa tudi zdaj.

    Moja najljubša božična.

  30. maxi said

    Meni pa ta:

  31. zogca said

    Ta je pa najina, bejba, najina.😉

  32. maxi said

    he he….😉

  33. zogca said

    Ne se kregat od 22. do 25. z menoj. Huda, huda, huda.😉 In hudi name tudi .😉

    Mars Square Pluto

  34. lynx said

  35. zogca said

  36. zogca said

  37. zogca said

    To je pa dokazano res.

    Če devico hvališ, jo prestrašiš.

  38. alexia said

    joj to pa je vse res nisem pa vedela da mi to dela luna

    No evo Alexia.

    Sicer jaz Lune v devici ne vidim kot zelo altruistične (kot znajo bit kakšne ribe, če niso preveč sfuzlane), je pa res, da zna Luna v devici delo opraviti, brez da stvari obeša na veliki zvon. Preprosto opravi svoje delo in je tiho. Če devico hvališ, jo prestrašiš. Sploh jo pa zmedejo čustveni izlivi. Potem se mora pomiriti s kakšnim likanjem npr.

  39. lynx said

    joj to pa je vse res nisem pa vedela da mi to dela luna

    Izgubil sem dežnik. Je možno, da mi ga je luna odnesla?

  40. zogca said

    Ne. Raztresen si.😉

  41. lynx said

    Ne. Raztresen si.

    Potem je pa luna kriva za mojo raztresenost? Al pa Merkur.
    Saj ni važno, samo da sem jaz nedolžen. 🙂

  42. lynx said

    Za vse jezne babnce:

  43. lynx said

    Za žalostne bejbe:

  44. lynx said

    Za zaljubljene Deklice:

  45. lynx said

    In še za pupije:

  46. lynx said

    Ta je pa kar tako:

  47. StaneP said

  48. lynx said

    Stane, zdaj si dobil točke pri Maxi. 😀

  49. lynx said

  50. karmen said

    Jaz devico poznam, ker imam sama Sonce, Luno, Merkurja, Venero in Plutona v devici. In imam zelo dobro analizirano, kaj imam od koga, edino ta konjunkcija Venere in Plutona mi ni jasna, kje se mi izraža.

    Astro deluje, da je kar srhljivo.🙂

  51. StaneP said

    Stane, zdaj si dobil točke pri Maxi.

    Uf, končno!
    Sem jih videl na proslavi (Tabujevce) in sem moral takoj prilimat.

  52. karmen said

    Zvezdica, leto 2012, hm, ne vem točno kaj naj rečem. Sicer ne vem, da bi kdo resen govoril o koncu sveta. Res da se s tem letom konča Majevski koledar, ampak oni tega niso interpretirali kot konec sveta, oni so 21. 12. 2012 celo poimenovali kot Dan stvarjenja, šlo pa naj bi za preliv kundulini energije na zemljo. Astrološko se bo zgodila poravnava planetov, Azteki pravijo, da bo 2012. leta konec 26.000 let trajajoče pete dobe tega sveta, indijanci Cherokee imajo koledar, ki se konča 2012, hindujci verjamejo, da bo 2012 prišlo do utelesenja Kalkija (ki velja za poslednjo inkarnacijo lorda Višnuja).

    V bistvu se zdaj s tem ukvarjajo tudi resni futurologi (celo ameriška vlada), Drunvalo Melkizedec napoveduje nek dvig vibracije in potencialno spremembo zemeljskih polov, kar bi lahko imelo nepredstavljive posledice. Nekateri pravijo, da se bo samo začelo ca 20. let trajajoče obdobje, ki bo svet pripravilo na Zlato dobo in se ne bo zgodilo nič posebnega, astrolog Imširagič pravi, da se bo bo vredno doživeti 2032, ker bo takrat čudovito obdobje na zemlji.

  53. maxi said

    Stane, zdaj si dobil točke pri Maxi.😀

    Uf, končno!

    :mrgreen:

    Ps: Lynx tudi ti.🙂
    Pss: Stane, bi jih dala že prej, če bi vedla da štejejo.🙂

  54. StaneP said

    Danes je dvajseta obletnica plebiscita. Spodobi se, da jo počastimo z Avseniki

  55. StaneP said

    Stane, bi jih dala že prej, če bi vedla da štejejo.

    Štejejo, štejejo Maxi!

  56. StaneP said

    Kdo je sploh ta Bilbi? Pesem je pa huuudaaa!!!

Leave a Reply

 
