Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moja Hello Kitty smrečica!

Posted by zogca na december 20, 2010

Tale objava sploh ni za hec. Ne, res ne. Jaz sem si čisto zares omislila rožnato Hello Kitty smrečico. Ko sem jo zagledala pri prijateljici, sem takoj začela vpiti, da jo moram imeti. In ko jaz nekaj hočem imeti, to tudi dobim. Če kaj, potem sem doktorirala razvanje same sebe. Ko sva s prijateljico šli pohajat po Italiji, ker sem se jaz za en dan spremenila v Dedka Mraza, ki navija za Juventus (logično!), sva njenega partnerja poslali po rožnato smrečico.

Ob tej priložnosti se mu seveda najlepše zahvaljujem za prijaznost.

Kitty, moja, moja.

Ko sem prišla domov in nahrbtnik vrgla k vratom, sem se takoj spravila odpirat škatlo in postavljat svojo novo smrečico. V končni fazi se to skoraj spodobi, prazniki so namreč pred vrati. Ne vem še, ali bom postavila tudi tisto pravo smrečico, zeleno in visoko dva metra. Ne ljubi se mi ponjo v klet. In tako in tako med prazniki ne bom doma.

Ampak rožnata smrečica pa je postavljena in okrašena. Ne, otrok v meni nikoli ne bo umrl.

50 Responses to “Moja Hello Kitty smrečica!”

  1. zogca said

    Me zgražanje odraslih ne bo čisto nič prizadelo, nak, nak, kar dajte si duška.😉

  2. lynx said

    Me zgražanje odraslih ne bo čisto nič prizadelo, nak, nak, kar dajte si duška.

    Naj bom kar jaz prvi. Bog se usmili. 😉

  3. zogca said

    Ha ha ha! Ampak meni je pa luštno, ko jo gledam.😉

  4. Mona said

    Wau, osupljivo lepi nohti🙂.

    Smrečica pa … se moram kar strinjat s tistim, kar je napisal Lynx😉.

  5. zogca said

    Hvala. To je pa Bog dal. Je že vedel, da 24 ur na dan potrebujem obrambo.🙂

    Wau, osupljivo lepi nohti .

  6. webmaher said

    Ful Kul, kakšen Juventus, Žogca je zdaj za Palermo:mrgreen:

  7. zogca said

    Kakšen Palermo zdaj? Dedku Mrazu je bilo sporočeno za Juventus in Juventus je bil.🙂

  8. webmaher said

    Kaj palamudiš zdej, barva paketa je čist Palermovska, smrečica pa sam še poudari vse skupi:mrgreen:
    NImeš kej kva, za Božič si prava mafijašica iz Palerma:mrgreen:

  9. zogca said

    Aaa, to si mislil! Sploh nisem povezala.

    A črno bele smrečice tudi prodajajo?😉 Si grem takoj kupit še eno takšno.😉

  10. karmen said

    O dveh stvareh bom v tem življenju lahko samo sanjala:

    – da bi bila blond (kravi bolj paše modrc, kot meni blond)
    – da bi bila princeska, ki bi jo kakšen princ razvajal (vedno vse zrihtam sama, in ključno: roza barva mi je nagravžna).

  11. alexia said

    Kje pa je trakec od smrekice,moja ima trakec okrog.In, če imajo gasilci gasilni aparat na Hello Kity lahko imajo tudi velike punce roza smrečico🙂.Za praznike pa smo itak vsi pootročeni….

  12. marko said

    hehe a sem ti povedal da juventus ne bo zmagal no drevčekje tak kot je čudne barve a najbolje , da ti prebarvam še stene v roza

  13. zogca said

    Saj, dnevno sobo mi tudi boš v roza. Sicer ne takšno roza, ampak roza pa. Kuhinja in jedilnica ostaneta oranžni. Predsoba bo verjetno po novem floroscentno zelena, medtem ko bo ena spalnica takšne vijolične barve, kot je bila do zdaj predsoba. Druga spalnica pa bo verjetno opečnato rdeča. Nekaj takšnega. Da boš imela boljšo predstavo, s čim te bom mučila.🙂

    a najbolje , da ti prebarvam še stene v roza

  14. zogca said

    Evo, sem ga zdaj dala gor, ampak mi je boljša brez trakca.

    Kje pa je trakec od smrekice,moja ima trakec okrog.

  15. zogca said

    1. Ti, ne vem, kakšna si videti, če imaš temne oči, temno polt, potem je res bolje, da se ne igraš z blond, ker ni. Pa tudi ni potrebe, da bi vsi bili blond, a ne? Jaz mislim, da meni blond paše, ker imam zelene oči in zelo svetlo polt. V končni fazi imam tudi dlačice blond, po rokah, na primer, ne temne kot je običajno, ampak blond.

    2. Eh, zmorem jaz več kot oni, tako da … Tudi ne bom princeska. Princeska sem jaz sebi, ko sebe razvajam, njim pa … Ko se je zadnjikrat zamašil sekret, je oni gledal, kot da je konec sveta. Da bo on. Pa ko sem videla, kaj se misli iti … Sem raje sama naredila. V minuti rešeno. On bi verjetno to delal dve uri, pa še pol leta bi morala poslušati, kakšen podvig mu je uspel.

    – da bi bila blond (kravi bolj paše modrc, kot meni blond)
    – da bi bila princeska, ki bi jo kakšen princ razvajal (vedno vse zrihtam sama, in ključno: roza barva mi je nagravžna).

  16. romeno said

    Eh ne samo, da je smrekica roza barve. Še niti ravna ni😆

  17. zogca said

    Je ravna, postrani je slikano.😉

  18. karmen said

    Žogca.🙂

    Zelo me veseli, ko berem, da si lepo razpoložena. In res ti zelo verjetno paše blond, če imaš zelene oči in svetlo polt.🙂 Jaz nisem eskperimentirala s svetlo barvo, razen podobno kot Rebeka Dremelj s svetlorjavimi toni. Nekako tako temna sem kot ona. Kar se pa tiče podviga z wc-jem – sem se pa nasmejala iz srca. Ampak vseeno občudujem ženske, ki znajo milo gledati in počakati, da se jih reši. One tudi pritegnejo take, ki zadeve dejansko rešujejo. Poznam eno – gospa, ki čuva moje otroke. Ona samo otroke čuva, pa kdaj skuha, vse ostalo dela mož in čisto srečen je, ko ji izpolnjuje želje, jo vozi od pedikure na manikuro (seveda ona nima izpita), barva stanovanje po njenih željah, ona zacvili in pride on, veliki rešitelj. Če zacvilim jaz, se še sama sebi zdim smešna.

    Mene zvezde trenutno ne crkljajo (Jupiter opozicija Soncu, Saturn polkvadrat Luna, progresirani Merkur polkvadrat Pluton, trenutno še Mars kvadrat Uran, pa Jupiter bo naredil opozicijo Plutonu in Veneri), me pa veseli, da tebe.

  19. zogca said

    Malo bitje in prijatelji so me napolnili s pozitivno energijo do maksimuma.🙂

    Zelo me veseli, ko berem, da si lepo razpoložena.

  20. zogca said

    Jaz pa v tem trenutku sploh ne vem, kaj je z mojimi zvezdami. Vem, da imam okoli božiča zelo lepe aspekte, potem pa okoli novega leta slabše, začetek januarja pa je zelo lep. To, ko so vsi nori od polne Lune in mrka, jaz sploh ne čutim. En tak dober filing imam glede vsega, čeprav bi mrk dela slab aspekt na MC, ampak okej. Totalno sem pozitivno razpoložena.

    Mene zvezde trenutno ne crkljajo (Jupiter opozicija Soncu, Saturn polkvadrat Luna, progresirani Merkur polkvadrat Pluton, trenutno še Mars kvadrat Uran, pa Jupiter bo naredil opozicijo Plutonu in Veneri), me pa veseli, da tebe.

  21. karmen said

    Ja, saj tipično je tudi pri meni, da ko sem fajn, ne vem, kakšne aspekte imam, ko pa nisem tko fajn, pa natačno vem.🙂 Jaz imam na božični večer eksakten aspekt Mars kvadrat Uran. Pa taščo in tasta na večerji.🙂

  22. zogca said

    Ups. Brzdaj se.

    aspekt Mars kvadrat Uran. Pa taščo in tasta na večerji.

  23. zogca said

    Najhujše, kar se nam lahko zgodi, je, da prenehamo biti dobri ljudje. Je rekel nadškof ali kaj že je Stres. No, se pa tudi z našo cerkvijo kdaj strinjam.

  24. karmen said

    Meni je en Hindujec enkrat rekel: “Vi kristjani (po njegovo smo vsi zahodnjaki kristjani) ste vašega največjega guruja na križ nabili in mučilno orodje je zdaj vaš sveti simbol. Pa kaj je z vami?”

  25. zogca said

    Ti, jaz jih drugače ne poslušam, ampak tale se mi je zdela pa ekstra dobra.

  26. Boom said

    Kakšne so pa moje zvezde, ko zadnje čase nekaj na splošno nekaj zelo rad diskutiram in na veliko gobec obračam? Ponavadi sploh nisem tak al se mi pa ne ljubi🙂

  27. zogca said

    Ziher je kaj z Merkurjem. Imam jaz nekje tvojo karto. Joj, danes sploh ne vem, kaj imam. Da pa ti drugače nisi čvekav? Na internetu si bil vedno zelo čvekav.😉 Ko sem odprla komentar, sem mislila, da boš tudi ti spljuval mojo smrečico, ti pa nič.😦

  28. Boom said

    Ma ne, jaz je ne bom spljuval. Morda bi rekel le, da se mi zdi en malček … ameriška🙂

    Karto pa le poišči, no🙂

  29. zogca said

    A ne en malček Paris Hilton? Hi hi hi.

    Bom. Saj vem, da jo imam. Če ne drugje, pa na astro.com.

  30. StaneP said

    Kjut

  31. rumenooo said

    če je tebi všeč, zakaj ne bi bilo tudi nam? živi in pusti živeti, pravijo in še kako drži.
    si pa res popolnoma druge volje, ja, kaj veš kaj je v zraku?
    novo leto in nove stvari na obzorju;)

  32. zogca said

    Oooo, dva pozitivna komentarja. Jupiiiiii!

  33. zogca said

    Nimam pojma. Tako sem pozitivna, kot že zelo dolgo nisem bila. Nobenega strahu nimam, nobenih zlih slutenj in tako se mi zdi, kot da sem v pričakovanju velike sreče in nečesa blazno lepega. Joj, da me ne bo spet kaj lopnilo po glavi. Drugače pa je v zraku polna Luna in še Lunin mrk.

    si pa res popolnoma druge volje, ja, kaj veš kaj je v zraku?

  34. zogca said

    Išče se črno-bela smrečica!!!

  35. webmaher said

    Piši Del Pjeru ali še bolje ĐanLuiđiju…če prpopaš še eno fajn slikco se ti namesto smrečice prikaže kar sam …:mrgreen:

  36. zogca said

    ĐanLuiđi, ooooooooooo … Ne me rajcat tukaj. Ampak dres sem pa od Del Pjera kupila v soboto, to pa ja, to se mi je zdelo pa bolj primerno. Seveda ne zase. Sem bila Dedek Mraz. In šal od Juventusa tudi. Tako luštno je biti Dedek Mraz.🙂

  37. Tana said

    Kitty, moja, moja.

    Žogca, če je tebi v veselje … samo to je pomembno.

    Jaz bi (pa še to mogoče) kaj takega kupila za darilo punčki tam do 4 let🙂

    Okusi pa so seveda različni.

  38. maxi said

    Če zacvilim jaz, se še sama sebi zdim smešna.

    Karmen, tudi tole je kot bi mi špegu pokazala. Hm….samo jaz…bom po novem bom začela mal (bolj) mjaaaavkat.

    Aja, smrekca….aaaam, po moje mi ni treba napisat.:mrgreen:

  39. zogca said

    Oja, pa je.😉 Izkašljaj se.😉

    ja, smrekca….aaaam, po moje mi ni treba napisat.

  40. zogca said

    Aha, mi je. Jaz si vedno privoščim stvari, ki so mi kjut, pa čeprav so popoln nesmisel. Kar tale smrečica je, ampak mi je bila kjut in sem jo hotela.

    Veš, saj jaz v srcu sem tam pri treh, štirih letih. Jaz vedno povem, da sem na en način ostala otroka in sem tega v bistvu vesela. Da me ne boš narobe razumela, da sem neodgovorna, da ne znam odraslo razmišljati in biti zrela, znam in vse to sem. Ampak v srcu sem pa otrok in nočem odrasti glede nekaterih stvari. Še vedno želim na določene stvari gledati kot otrok, pa čeprav vem, da svet ni takšen.

    Žogca, če je tebi v veselje … samo to je pomembno.

    Jaz bi (pa še to mogoče) kaj takega kupila za darilo punčki tam do 4 let

  41. webmaher said

    Jaz bi jo tut Tani kupil, če bi si jo zaželela:mrgreen:

  42. Nevenka said

    He, he…priznajte vsaj to, da je to zelo vesela smrečica, če že ni ravno tradicionalna. Zelo poživi, ker so tla tako temna.

  43. Tana said

    Še vedno želim na določene stvari gledati kot otrok, pa čeprav vem, da svet ni takšen.

    Saj to je po svoje čisto fajn. Čisto možno je, da si pa ravno zaradi te otroške naivnosti pre(večkrat) prizadeta.

  44. Tana said

    😉 web🙂🙂🙂

  45. Tana said

    web, samo zate …😉

  46. zogca said

    Čisto možno!

    Čisto možno je, da si pa ravno zaradi te otroške naivnosti pre(večkrat) prizadeta.

  47. zogca said

    Tale je pa zame!!!

  48. zogca said

  49. webmaher said

    za Tano kakopak:mrgreen:

  50. Alenika Žnidaršič said

    Obožujem Hello Kitty!!! (Glede na to, da sva obe letos obiskali Sarajevo… Ali veš, kako naj bi Bosanci rekli Hello Kitty? – … Đe s bre maca! …)

Leave a Reply

 
