Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena romantična!

Posted by zogca na december 15, 2010

54 Responses to “Ena romantična!”

  1. zogca said

    Jutrooooooo!

    Ena pesmica za mojo najljubšo Luno v škorpijonu. Ta pesmica namreč velja za popoln opis Lune v škorpijonu.

    Danes sem astrološko razpoložena.😉

  2. karmen said

    Tudi jaz sem astrološko razpoložena. V decembru in januarju imam še smotane vplive, ki se vlečejo že nekaj let (v januarju mi Jupiter naredi opozicijo na Pluton), potem se pa začnejo trigoni Jupitra na ene pet mojih planetov. V najboljšem primeru bom skakala od sreče, v najslabšem se bom pa fuuuuul zredila oz. polenila.🙂

  3. zogca said

    Meni so se pa od ponedeljka naprej začeli dobri aspekti, ampak jih ne vidim ravno, da delajo. No, mogoče …

  4. karmen said

    Bolj dolgoročni? Kakšnega zelo pozitivnega ali negativnega aspekta tudi jaz ne čutim, je pa to odvisno od natalne karte. Znanka ni čisto nič čutila sekstila progresirane Venere na na natalno Sonce, potem smo ugotovili, da je ta njena Venera v enajsti hiši in da njen vpliv pokasirali vsi okoli nje, ona pa ne.

  5. zogca said

    Dolgoročni? Da in ne. Jaz ne verjamem toliko v dolgoročnost, ker nisem pristaš tega, da zdaj bo pa aspekt deloval ulalala dolgo, kot ljudje govorijo in kot, na primer, astro piše. V smislu, zdaj bo pa zadeva delovala od decembra 2010 do septembra 2011. Vraga, mene zanima, kdaj je aspekt eksakten in takrat deluje. Če gre za hiter planet, teden, dva. Za počasnejši mogoče mesec dni. Ampak ponavadi se pa stvari uresničijo prav takrat, ko je eksakten. Imam pa trenutno Pluton sekstil Mars, Jupiter sekstil ASC, Saturn sekstil Saturn in pa še Venera se mi je za silo postavila na noge. Mars mi tudi dobro stoji, ta je vedno pomemben kot vladar sedme hiše. Včeraj je delal sekstil na natalnega Marsa, jutri bo sekstil na Urana. Govorim seveda o tranzitnem Marsu.

  6. zogca said

  7. zogca said

  8. lynx said

  9. Izbrana said

    Najstniško romantično…🙂
    Ampak men je všeč!😉

  10. webmaher said

    Dejmo mal več slovenskih aneda Lynx:mrgreen:
    Izabrana zanč bi jo morala vidt pr Gotschalku u živo:mrgreen:
    Čez deset minut bo kavica glej da mi ne uideš:mrgreen:

  11. romeno said

    Jaz imam pa zgleda Hurts fazo🙂

  12. Izbrana said

    S tako glasbeno spremljavo je bila še boljša….🙂

    Čez deset minut bo kavica glej da mi ne uideš:mrgreen:

  13. Izbrana said

    No, itak so najlepše….. tiste iz “včasih”!

    Dejmo mal več slovenskih aneda Lynx:mrgreen:

  14. Izbrana said

    Ups, link.

  15. zogca said

    Beseda mi zveni zelo znano.😦

    Čeprav danes sem bolje.🙂

    Jaz imam pa zgleda Hurts fazo

  16. zogca said

  17. zogca said

  18. maxi said

    No, pa dajmo še eno slovensko:

  19. maxi said

    Dajmo še eno (lušno) slovensko:

  20. maxi said

    Hmm….dupliram se😦
    🙂

  21. StaneP said

  22. lynx said

  23. Tana said

  24. zogca said

    Slovensko? Moja poročna pesem. Bodoča, seveda.

  25. zogca said

  26. karmen said

    Žogca, pa da ne čutiš teh aspektov? Predvsem Pluton sekstil Mars, oba planeta vladata tvoji Veneri… Sicer menda aspekt teh dveh planetov čutijo bolj moški, predvsem jim useka na seks, ampak nekje tudi ti čutiš, prav gotovo.🙂

  27. Jazz said

  28. lynx said

    http://www.mojvideo.com/video-le-solza-bo-stekla-morda/eef40adc24af72349c37

  29. zogca said

    Lej, danes se počutim precej bolje. V nedeljo, na primer, in v ponedeljek, sem bila živi mrlič. Pri meni Mars in Pluton vladata sedmi hiši, parterski hiši. Seveda pa je Pluton sekstil Mars seks, veliko seksa. In ko sem zadnjikrat imela Pluton sekstil Mars (pač, to je drugače apsekt, ki se zgodi enkrat v življenju, ampak zaradi retrogradnosti se zdaj ponovi), sem seksala ulala veliko in dobro, to je bilo junija letos. Zdaj pa ne seksam. Okej, ne seksam še.😉 Naslednji aspekt Venere pa je lep, ooooo, radosti moja. Danes nisem depra, jupi jaz.

    Žogca, pa da ne čutiš teh aspektov? Predvsem Pluton sekstil Mars, oba planeta vladata tvoji Veneri… Sicer menda aspekt teh dveh planetov čutijo bolj moški, predvsem jim useka na seks, ampak nekje tudi ti čutiš, prav gotovo.

  30. karmen said

    Me veseli, da si bolje. Jaz pa nimam aspekta med Plutonom in Marsom, pa bom vseeno prekurila uno moje darilo z Amazona.🙂

  31. karmen said

    Lynx, pa kdo bo tebi verjel, da si prasec, če take komade poslušaš?🙂

  32. lynx said

    Romantični prasec. Jebi ga. 🙂

  33. lynx said

    To je bolj nostalgija. Posebni spomini. Drugače nisem posebno romantičen. Menda. Res pa največ poslušam balade.

  34. zogca said

    Ti so najhujši. Biliv me, I nou.

    Romantični prasec. Jebi ga.

  35. romeno said

    Eh Lynx je volk v ovčji preobleki🙂

  36. romeno said

    Help komentar mi je požrlo.

  37. zogca said

    Evo, še to naredim pred spanjem, rešim en komentar.😉

  38. lynx said

    Ti so najhujši. Biliv me, I nou.

    Zdaj se pa zjasni če se ti prasci dopadejo al ne. 🙂

    Eh Lynx je volk v ovčji preobleki

    Bolj pes ki laja. Ma sem ugotovil, da bi bili nekateri rajši malo pogrizeni kot fejst oblajani.

  39. lynx said

    Evo, še to naredim pred spanjem, rešim en komentar.

    Mojga pa jutri.

  40. lynx said

  41. A65 said

    Ne le stare – tudi nove znajo biti lepe:

  42. zogca said

    Seveda se mi ne dopadejo. Ampak imam filing, da bi moški, ki bi rekel, da je prasec, bil manj prasec od tistega, ki bi se širokoustil, kako zelo je dobrega srca in podobno. Meni je v življenju samo en moški rekel, da je prasec in sicer je naredil nekaj ne ravno lepega, vsekakor pa ne tako zelo grdega. In je takoj rekel – oprosti, prasec sem. In to je bil najbolj pošten moški, ki sem ga poznala. Tisti pa, ki so mi delali največje svinarjije, so zase trdili, da imajo tako dobro srce, da … Samo srce jih je bilo. Not!

    Zdaj se pa zjasni če se ti prasci dopadejo al ne.

  43. webmaher said

    No lepo da me kdaj upoštevate, kr fajn slovenske ste izbral:mrgreen:
    Za Žogco bi blo pa najbolje da vse planete za en čas sklatim dol, da bo vsaj neki časa mal bl srečna:mrgreen:

  44. Tana said

    web, seveda te upoštevamo in zato ubogamo🙂

  45. zogca said

    Je vse kul, sem že ene par dni dobre volje, ta vikend bom pa sploh dobre volje.🙂

    Za Žogco bi blo pa najbolje da vse planete za en čas sklatim dol, da bo vsaj neki časa mal bl srečna

  46. zogca said

    On je namestnik šefinje.😉

    Prilizovanje pomaga.😉

    seveda te upoštevamo in zato ubogamo

  47. webmaher said

    opa a sem napredoval na lestvici:mrgreen:
    No fajn Žogca se mej upam da ti ne bo treba kidat snega:mrgreen:
    Tana pa kot prva čarovnica tega bloga danes preženi snežinke na nadmorsko višino 578 m in višje:mrgreen:

  48. Mona said

    melodrom

  49. Mona said

  50. webmaher said

  51. webmaher said

    tale je pa za I Za brano kakopak:mrgreen:

  52. Izbrana said

    Ne strast, hrepenenje je to…..!🙂

    Web, kako veš, da potrebuješ več kot (lahko) ponujam jaz?😉

    tale je pa za I Za brano kakopak:mrgreen:

  53. Izbrana said

    Poskočno romantična!🙂
    Lepo soboto vam želim, pri nas je že sonček!

  54. webmaher said

    odgovor za I za brano je preprost ko pasulj zvezde vedo:mrgreen:
    Danes sem uspešno odmetal 20cm snega na območju 50kv. metrov:mrgreen:

Leave a Reply

 
