Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Po stojnicah z Jovanko Broz!

Posted by zogca na december 13, 2010

Znova je ponedeljek in znova zamujam z objavo. Sprehod po stojnicah se je namreč zgodil že v soboto, ampak nedelja je bila spet kot iz pekla, tako da sem jo kar prespala. V bistvu bi prespala, če bi se to dalo, tudi ponedeljek, torek, sredo, četrtek … Je bilo pa v soboto luštno, kajti z Jovanko Broz je vedno luštno. Četudi ni sonca, ampak bilo je, mi v njeni družbi vedno sije sonce.

Najprej sva se sprehajali po Tivoliju, potem pa sva se odpravili k stojnicam …

… in jih zapustili brez vrečk. Ne vem, ali sem jaz tako zelo v antišoping razpoloženju ali pa res letos ne prodajajo nič pametnega. Nič, ampak res nič ni poklicalo mojega imena.

Mesto je bilo za razliko od prejšnje sobote polno, niso pa vsi bili tako pogumni, da bi sedeli na mrazu, zato se je v lokalih zunaj še vedno dalo dobiti prosto mizo.

Tudi midve nisva bili tako pogumni, da bi sedeli zunaj, ampak sva se raje sprehajali po ulicah …

… dokler sonce ni zašlo.

In ko je bila tema, so naju luči v zgradbi nekdanjega Centromerkurja spomnili, da je novi Emporium pravzaprav že odprt, zato sva si hiteli ogledovat, kaj vse ponujajo. Ne vem, mogoče sem premalo fensi šmensi, ampak meni tam notri ni bilo všeč prav nič. Ne, lažem, všeč mi je bila ena torbica, ki so jo imeli v rumeni in vijolični različici, naredili so jo pri Kenzu, stala pa je točno 390 evrov. Roko na srce, pri beograjskih Kitajcih bi takšno dobili za pet evrov.

Kajpak sva tudi iz Emporiuma prišli praznih vrečk. Znova sva se podali v Tivoli, ki je osvetljen z lučkami res božansko lep. Če ne bi mraz tako močno pritiskal, bi verjetno sedli na kakšno klopico in čikali do polnoči, tako pa sva se odpravili domov. Doma se zadnje tedne prav nič ne veselim, ker se v njem ne počutim dobro. Vedno sem bila najraje doma, zdaj pa si želim samo zbežati. Pa saj, naslednji konec tedna bom daleč proč in mogoče bom zato malo manj depresivna. Upam. Kajti kamorkoli človek gre, pred seboj žal ne more pobegniti.

2 Responses to “Po stojnicah z Jovanko Broz!”

  1. jovanka broz said

    lepe slike,bravo mačka.

    Lepo je bilo sprehajati se po mestu ,ker če nebi bilo tebe tam niti jaz nebi šla.cmoka

  2. zogca said

    Bova ponovili.😉

Leave a Reply

 
